La melancolia d’Isabel Pantoja durant el 35é aniversari de la mort de Paquirri

Isabel Pantoja i Paquirri

Isabel Pantoja i Paquirri | INSTAGRAM

 

Este dijous es complixen 35 anys de la mort del torero Paquirri en la plaça de toros de Pozoblanco, Córdoba. Isabel Pantoja, com cada any, ha volgut recordar al que va ser el seu gran amor amb una fotografia en les xarxes i un emotiu missatge: «Estaràs eternament en el cor dels qui et vam estimar i et seguim estimant».

 

La viuda del torero sempre ha recordat al que considera va ser el gran amor de la seua vida: «Va ser la història més bonica que et pugues imaginar», relatava la ‘tonadillera’ quan estava en ‘Supervivientes’, «el meu lloc està amb ell. Jo no em podré casar mai més amb ningú, ni estimar ningú com el vaig estimar a ell. Ell era la felicitat completa, la persona que més he estimat en tota la meua vida».

 

Tal com fa cada any, la cantant ha enviat unes flors blanques a la tomba del difunt Paquirri, amb el següent missatge: «La teua esposa i fill», col·locades als peus de l’escultura del torero, tal com ha compartit Isabel Pantoja en una fotografia, a on també es podia vore el ram que li havia deixat la germana de Paquirri, Teresa Rivera, amb una banda a on es podia llegir: «T’estima la teua germana».

 

Estàtua en honor a Paquirri situada sobre la tomba del torero

Estàtua en honor a Paquirri situada damunt de la tomba del torero | Lagencia Grosby

 

Els seus fills mantenen viu el seu record

Tot i complir-se 35 anys de la seua mort, el record del torero seguix marcant la vida dels seus tres fills, tal com reconeixia Fran Rivera, que va concedir ahir una entrevista a Telemadrid per a parlar de son pare: «Cada dia m’assemble més a ma mare, però la part del sacrifici l’he heretat de mon pare», afirmava l’extorero, que també es va lamentar pels objectes personals que després de la mort de son pare es van quedar en Cantora i que, hui en dia, encara seguix sense poder recuperar per culpa de la negativa d’Isabel Pantoja.

 

Fran Rivera i Cayetano, fills de Paquirri, fruit de la relació del torero amb Carmina Ordóñez, també han volgut recordar la figura de son pare en un dia tan senyalat, compartint una fotografia de la seua infantesa, la que Fran ha titulat: «El lloc més segur a on m’he sentit mai».

 

Fran Rivera de petit al costat del seu pare

Fran Rivera de menut al costat de son pare | INSTAGRAM

 

Cayetano Rivera de petit sobre les espatlles de Paquirri

Cayetano Rivera de menut al muscle de Paquirri | Instagram

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.

Dos de cada tres bars i restaurants valencians facturen menys per la calor i els macroesdeveniments

El 67 % dels locals dhostaleria valenciana ha vist baixar els seus ingressos este estiu per la calor extrema, la contenció del gasto i la coincidència amb macroesdeveniments. El client local sha consolidat com a principal suport del sector i la majoria de negocis no ha contractat reforços.

Kepler-Karst releva l’advocat de Salomé Pradas en la causa de la DANA

El despatx Kepler-Karst ha substituït l’advocat Eduardo de Urbano pel penalista Pedro Colina, que passa a assumir la defensa de Salomé Pradas en la causa de la DANA que s’instrueix a Catarroja.

Veïns del Marítim organitzen un sopar a la fresca per plantar cara a la massificació turística

Associacions veïnals dels barris marítims de València convoquen un sopar a la fresca multitudinari per denunciar la mercantilització dels espais públics i reivindicar que la platja i els barris continuen sent dels veïns.

Bernabé acusa Feijóo de traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa Alberto Núñez Feijóo de voler traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta, igual que amb la DANA que va afectar la província de València. Bernabé reclama lleialtat institucional i que es deixen de costat les estratègies partidistes davant situacions catastròfiques.

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.