La melancolia d’Isabel Pantoja durant el 35é aniversari de la mort de Paquirri

Isabel Pantoja i Paquirri

Isabel Pantoja i Paquirri | INSTAGRAM

 

Este dijous es complixen 35 anys de la mort del torero Paquirri en la plaça de toros de Pozoblanco, Córdoba. Isabel Pantoja, com cada any, ha volgut recordar al que va ser el seu gran amor amb una fotografia en les xarxes i un emotiu missatge: «Estaràs eternament en el cor dels qui et vam estimar i et seguim estimant».

 

La viuda del torero sempre ha recordat al que considera va ser el gran amor de la seua vida: «Va ser la història més bonica que et pugues imaginar», relatava la ‘tonadillera’ quan estava en ‘Supervivientes’, «el meu lloc està amb ell. Jo no em podré casar mai més amb ningú, ni estimar ningú com el vaig estimar a ell. Ell era la felicitat completa, la persona que més he estimat en tota la meua vida».

 

Tal com fa cada any, la cantant ha enviat unes flors blanques a la tomba del difunt Paquirri, amb el següent missatge: «La teua esposa i fill», col·locades als peus de l’escultura del torero, tal com ha compartit Isabel Pantoja en una fotografia, a on també es podia vore el ram que li havia deixat la germana de Paquirri, Teresa Rivera, amb una banda a on es podia llegir: «T’estima la teua germana».

 

Estàtua en honor a Paquirri situada sobre la tomba del torero

Estàtua en honor a Paquirri situada damunt de la tomba del torero | Lagencia Grosby

 

Els seus fills mantenen viu el seu record

Tot i complir-se 35 anys de la seua mort, el record del torero seguix marcant la vida dels seus tres fills, tal com reconeixia Fran Rivera, que va concedir ahir una entrevista a Telemadrid per a parlar de son pare: «Cada dia m’assemble més a ma mare, però la part del sacrifici l’he heretat de mon pare», afirmava l’extorero, que també es va lamentar pels objectes personals que després de la mort de son pare es van quedar en Cantora i que, hui en dia, encara seguix sense poder recuperar per culpa de la negativa d’Isabel Pantoja.

 

Fran Rivera i Cayetano, fills de Paquirri, fruit de la relació del torero amb Carmina Ordóñez, també han volgut recordar la figura de son pare en un dia tan senyalat, compartint una fotografia de la seua infantesa, la que Fran ha titulat: «El lloc més segur a on m’he sentit mai».

 

Fran Rivera de petit al costat del seu pare

Fran Rivera de menut al costat de son pare | INSTAGRAM

 

Cayetano Rivera de petit sobre les espatlles de Paquirri

Cayetano Rivera de menut al muscle de Paquirri | Instagram

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desarticulada una banda itinerant implicada en 27 robatoris en vivendes de diverses províncies

La Policia ha detingut a tretze membres d'una banda amb base en Torrevieja implicada en almenys 27 robatoris en vivendes de diferents províncies, comeses aprofitant períodes vacacionals i vivendes buides.

Xiulada del professorat davant Educació marca l’inici de la reunió entre Conselleria i sindicats

La quarta jornada de vaga indefinida del professorat en la Comunitat Valenciana arranca amb una sonora xiulada a les portes de la Conselleria d'Educació mentres sindicats esperen un preacord que consideren mínimament satisfactori.

Universitats reforcen la vigilància per a frenar el plagi amb IA en els exàmens

Les universitats espanyoles endurixen la vigilància en els exàmens amb detectors de radiofreqüència i més presència a les aules, mentres replantegen com avaluar en plena expansió de la IA generativa.

Controlat l’incendi en una empresa de processament d’ametla a Vall d’Alba

L'incendi declarat en una planta de processament d'ametla en un polígon de La Vall d'Alba ha sigut finalment controlat després d'arrasar una nau d'uns 10.000 metres quadrats i provocar el col·lapse de la seua estructura.

Ruixats i tempestes en el terç nord i vent molt fort a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cels poc nuvolosos però amb ruixats i tempestes en el terç nord i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a l'interior de Castelló.

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.