La melancolia d’Isabel Pantoja durant el 35é aniversari de la mort de Paquirri

Isabel Pantoja i Paquirri

Isabel Pantoja i Paquirri | INSTAGRAM

 

Este dijous es complixen 35 anys de la mort del torero Paquirri en la plaça de toros de Pozoblanco, Córdoba. Isabel Pantoja, com cada any, ha volgut recordar al que va ser el seu gran amor amb una fotografia en les xarxes i un emotiu missatge: «Estaràs eternament en el cor dels qui et vam estimar i et seguim estimant».

 

La viuda del torero sempre ha recordat al que considera va ser el gran amor de la seua vida: «Va ser la història més bonica que et pugues imaginar», relatava la ‘tonadillera’ quan estava en ‘Supervivientes’, «el meu lloc està amb ell. Jo no em podré casar mai més amb ningú, ni estimar ningú com el vaig estimar a ell. Ell era la felicitat completa, la persona que més he estimat en tota la meua vida».

 

Tal com fa cada any, la cantant ha enviat unes flors blanques a la tomba del difunt Paquirri, amb el següent missatge: «La teua esposa i fill», col·locades als peus de l’escultura del torero, tal com ha compartit Isabel Pantoja en una fotografia, a on també es podia vore el ram que li havia deixat la germana de Paquirri, Teresa Rivera, amb una banda a on es podia llegir: «T’estima la teua germana».

 

Estàtua en honor a Paquirri situada sobre la tomba del torero

Estàtua en honor a Paquirri situada damunt de la tomba del torero | Lagencia Grosby

 

Els seus fills mantenen viu el seu record

Tot i complir-se 35 anys de la seua mort, el record del torero seguix marcant la vida dels seus tres fills, tal com reconeixia Fran Rivera, que va concedir ahir una entrevista a Telemadrid per a parlar de son pare: «Cada dia m’assemble més a ma mare, però la part del sacrifici l’he heretat de mon pare», afirmava l’extorero, que també es va lamentar pels objectes personals que després de la mort de son pare es van quedar en Cantora i que, hui en dia, encara seguix sense poder recuperar per culpa de la negativa d’Isabel Pantoja.

 

Fran Rivera i Cayetano, fills de Paquirri, fruit de la relació del torero amb Carmina Ordóñez, també han volgut recordar la figura de son pare en un dia tan senyalat, compartint una fotografia de la seua infantesa, la que Fran ha titulat: «El lloc més segur a on m’he sentit mai».

 

Fran Rivera de petit al costat del seu pare

Fran Rivera de menut al costat de son pare | INSTAGRAM

 

Cayetano Rivera de petit sobre les espatlles de Paquirri

Cayetano Rivera de menut al muscle de Paquirri | Instagram

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.