La melancolia d’Isabel Pantoja durant el 35é aniversari de la mort de Paquirri

Isabel Pantoja i Paquirri

Isabel Pantoja i Paquirri | INSTAGRAM

 

Este dijous es complixen 35 anys de la mort del torero Paquirri en la plaça de toros de Pozoblanco, Córdoba. Isabel Pantoja, com cada any, ha volgut recordar al que va ser el seu gran amor amb una fotografia en les xarxes i un emotiu missatge: «Estaràs eternament en el cor dels qui et vam estimar i et seguim estimant».

 

La viuda del torero sempre ha recordat al que considera va ser el gran amor de la seua vida: «Va ser la història més bonica que et pugues imaginar», relatava la ‘tonadillera’ quan estava en ‘Supervivientes’, «el meu lloc està amb ell. Jo no em podré casar mai més amb ningú, ni estimar ningú com el vaig estimar a ell. Ell era la felicitat completa, la persona que més he estimat en tota la meua vida».

 

Tal com fa cada any, la cantant ha enviat unes flors blanques a la tomba del difunt Paquirri, amb el següent missatge: «La teua esposa i fill», col·locades als peus de l’escultura del torero, tal com ha compartit Isabel Pantoja en una fotografia, a on també es podia vore el ram que li havia deixat la germana de Paquirri, Teresa Rivera, amb una banda a on es podia llegir: «T’estima la teua germana».

 

Estàtua en honor a Paquirri situada sobre la tomba del torero

Estàtua en honor a Paquirri situada damunt de la tomba del torero | Lagencia Grosby

 

Els seus fills mantenen viu el seu record

Tot i complir-se 35 anys de la seua mort, el record del torero seguix marcant la vida dels seus tres fills, tal com reconeixia Fran Rivera, que va concedir ahir una entrevista a Telemadrid per a parlar de son pare: «Cada dia m’assemble més a ma mare, però la part del sacrifici l’he heretat de mon pare», afirmava l’extorero, que també es va lamentar pels objectes personals que després de la mort de son pare es van quedar en Cantora i que, hui en dia, encara seguix sense poder recuperar per culpa de la negativa d’Isabel Pantoja.

 

Fran Rivera i Cayetano, fills de Paquirri, fruit de la relació del torero amb Carmina Ordóñez, també han volgut recordar la figura de son pare en un dia tan senyalat, compartint una fotografia de la seua infantesa, la que Fran ha titulat: «El lloc més segur a on m’he sentit mai».

 

Fran Rivera de petit al costat del seu pare

Fran Rivera de menut al costat de son pare | INSTAGRAM

 

Cayetano Rivera de petit sobre les espatlles de Paquirri

Cayetano Rivera de menut al muscle de Paquirri | Instagram

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mercadona comença a construir a Palma el seu primer magatzem exclusiu per a venda en línia a Mallorca

Mercadona ha iniciat a Palma la construcció d'un magatzem exclusiu per a venda en línia, amb una inversió de 19,5 milions i més de 200 ocupacions previstes quan estiga operatiu en 2027.

El subdirector d’Emergències atribuïx a dubtes legals de Pradas el canvi del missatge És-Alert en la DANA

El subdirector general d'Emergències afirma davant la jutgessa que Salomé Pradas va ordenar suavitzar el primer esborrany del Es-Alert per falta de cobertura legal per a demanar que la població romanguera en els seus domicilis.

L’Audiència de València suspén el juí al exalcalde de Quartell per nous informes pericials

L'Audiència Provincial de València suspén el juí d'una branca del cas Avialsa contra el exalcalde de Quartell, un exconcejal i un empresari després de la incorporació de nous informes pericials de la defensa.

Educació xifra en més de 2.400 milions anuals les demandes del professorat davant la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació calcula en més de 2.400 milions d'euros a l'any el cost de les 40 reivindicacions docents lligades a la vaga indefinida convocada des de l'11 de maig i advertix que eixa xifra supera la capacitat de la Comunitat Valenciana.

Una jutgessa fixa 13,3 milions d’indemnització per una negligència en un part a Sagunt

Una jutgessa de Madrid ha fixat una indemnització total de 13,3 milions d'euros per a una mare el fill de la qual va patir greus lesions neurològiques per una deficient assistència en el part a l'hospital de Sagunt.

Meteosat i L’Habitació Roja encapçalen el 30 aniversari de Contempopránea en Alburquerque

Contempopránea celebra el seu 30 aniversari amb un format íntim en Alburquerque els dies 21 i 22 d'agost, recuperant la seua essència original i combinant bandes històriques i nous talents.

Ábalos denuncia un juí mediàtic i nega les acusacions sobre Aldama i la seua exparella

Ábalos acusa productores d'alimentar un cas mediàtic, rebutja les acusacions de corrupció per contractes de màscares i desmentix haver enviat a Aldama a negociar amb Guaidó.

El Llevant es juga la permanència: obligat a guanyar tres dels últims quatre partits

El Llevant encara les quatre últimes jornades com a penúltim classificat, a tres punts de la salvació, i està obligat a sumar almenys tres victòries per a arribar als 42 punts.