La melancolia d’Isabel Pantoja durant el 35é aniversari de la mort de Paquirri

Isabel Pantoja i Paquirri

Isabel Pantoja i Paquirri | INSTAGRAM

 

Este dijous es complixen 35 anys de la mort del torero Paquirri en la plaça de toros de Pozoblanco, Córdoba. Isabel Pantoja, com cada any, ha volgut recordar al que va ser el seu gran amor amb una fotografia en les xarxes i un emotiu missatge: «Estaràs eternament en el cor dels qui et vam estimar i et seguim estimant».

 

La viuda del torero sempre ha recordat al que considera va ser el gran amor de la seua vida: «Va ser la història més bonica que et pugues imaginar», relatava la ‘tonadillera’ quan estava en ‘Supervivientes’, «el meu lloc està amb ell. Jo no em podré casar mai més amb ningú, ni estimar ningú com el vaig estimar a ell. Ell era la felicitat completa, la persona que més he estimat en tota la meua vida».

 

Tal com fa cada any, la cantant ha enviat unes flors blanques a la tomba del difunt Paquirri, amb el següent missatge: «La teua esposa i fill», col·locades als peus de l’escultura del torero, tal com ha compartit Isabel Pantoja en una fotografia, a on també es podia vore el ram que li havia deixat la germana de Paquirri, Teresa Rivera, amb una banda a on es podia llegir: «T’estima la teua germana».

 

Estàtua en honor a Paquirri situada sobre la tomba del torero

Estàtua en honor a Paquirri situada damunt de la tomba del torero | Lagencia Grosby

 

Els seus fills mantenen viu el seu record

Tot i complir-se 35 anys de la seua mort, el record del torero seguix marcant la vida dels seus tres fills, tal com reconeixia Fran Rivera, que va concedir ahir una entrevista a Telemadrid per a parlar de son pare: «Cada dia m’assemble més a ma mare, però la part del sacrifici l’he heretat de mon pare», afirmava l’extorero, que també es va lamentar pels objectes personals que després de la mort de son pare es van quedar en Cantora i que, hui en dia, encara seguix sense poder recuperar per culpa de la negativa d’Isabel Pantoja.

 

Fran Rivera i Cayetano, fills de Paquirri, fruit de la relació del torero amb Carmina Ordóñez, també han volgut recordar la figura de son pare en un dia tan senyalat, compartint una fotografia de la seua infantesa, la que Fran ha titulat: «El lloc més segur a on m’he sentit mai».

 

Fran Rivera de petit al costat del seu pare

Fran Rivera de menut al costat de son pare | INSTAGRAM

 

Cayetano Rivera de petit sobre les espatlles de Paquirri

Cayetano Rivera de menut al muscle de Paquirri | Instagram

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així seran les Hogueras Oficiales d’Alacant de 2027: requisits i terminis per a presentar propostes

L’Ajuntament d’Alacant obrirà del 10 al 24 d’agost el termini per a presentar propostes de les Hogueras Oficiales adulta i infantil de 2027, amb condicions tècniques i pressupostàries molt definides.

122 nous vigilants reforcen la lluita contra els incendis intencionats als muntanyes valencians

La Generalitat incorpora 122 agents per a crear 74 noves unitats de vigilància forestal reforçada durant els mesos de major risc, amb l’objectiu de previndre i detectar prompte els incendis intencionats. La inversió ascendeix a 1,1 milions d’euros i se suma als 172 milions destinats enguany a prevenció i recuperació forestal.

El PPCV acusa Diana Morant de deixar sense finançament extra les universitats valencianes

El PPCV assegura que el Ministeri de Diana Morant no ha consignat fons estatals per a cobrir el sobrecost de la LOSU ni el compromís del 1 % del PIB, fet que, segons el partit, agreuja la infrafinançació de les cinc universitats públiques valencianes.

Desallotgen una rave il·legal amb més de 100 persones a la Serra Gelada

La Policia Local de Benidorm ha desmantellat una rave il·legal a l’entorn de La Cruz, al parc natural de la Serra Gelada, on s’havien reunit més de cent persones sense autorització. L’operatiu ha acabat amb denúncies al promotor i a diversos assistents i amb el tancament de l’accés de vehicles.

CSIF reclama un protocol contra plagues d’insectes al departament de salut de Llíria

CSIF ha demanat per escrit a la direcció del departament de salut Arnau-Llíria un protocol unificat per a actuar davant plagues d’insectes en tots els seus centres, inclòs el complex Mislata-Quart, per a protegir pacients i professionals.

Refuercen trens i mesures especials en carreteres i ports per l’eclipsi solar del 12 d’agost

Transportes ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost, amb més trens, il·luminació en carreteres, controls en ports i avisos sobre l’ús de drons.

Un bebé de 19 dies amb atròfia muscular espinal rep amb èxit teràpia gènica a La Fe

L’Hospital La Fe de València ha tractat amb èxit amb teràpia gènica un bebé de 19 dies amb atròfia muscular espinal, detectada gràcies a la prova del taló dins del nou programa de cribatge neonatal de la Comunitat Valenciana.

La Unió alerta que 140 pobles es queden sense ajudes per a camins rurals

Només 50 municipis de la Comunitat Valenciana reben ajudes de la Conselleria d'Agricultura per a camins rurals, mentre 140 queden fora per falta de pressupost, segons ha denunciat La Unió.
FILMOTECA D'ESTIU