Asraf li falta el respecte a Isabel Pantoja durant una telefonada

Asraf no manté una bona relació

Asraf no manté una bona relació amb la seua sogra Isabel Pantoja | CEDIDA

 

La relació entre Asraf i la seua sogra, la ‘tonadillera’ Isabel Pantoja, va cada volta pitjor. El distanciament entre els dos es va fer evident quan Omar va ser convidat per Isabel Pantoja a la seua festa d’aniversari celebrada en Cantora, en contra dels desitjos d’Asraf i Chabelita, que no volien haver de coincidir amb ell.

 

Des d’eixe moment, i tal com comenta el periodista del cor Antonio Rossi, el nóvio de Chabelita, Asraf, hauria travessat una línia roja, cosa que ha provocat que ara mateixa la relació entre Isabel Pantoja i Asraf estiga en un punt de no retorn.

 

Un incident protagonitzat per la parella fa saltar les alarmes d’Isabel Pantoja

Tot va començar arran d’una discussió molt forta que van protagonitzar en ple carrer Chabelita i Asraf, que hauria acabat amb el model agarrant del braç a Chabelita i emportant-se-la de manera brusca.

 

Imatges de la discussió entre Chabelita i Asraf

Imatges de la discussió entre Chabelita i Asraf | TELECINCO

 

Eixe gest tan lleig, que va quedar gravat per les càmeres del programa ‘Socialité’, no hauria agradat gens a la mare de Chabelita, que en vore-les va decidir tocar a Asraf per a parlar amb ell i parar-li els peus. La cosa no va acabar gens bé en eixa conversació telefònica ja que, segons informacions de Belén Esteban i Antonio Rossi, Asraf li hauria faltat el respecte a Isabel Pantoja i, a més a més, l’hauria penjat el telèfon.

 

Tal com estan les coses, pareix que la relació entre ells dos va cap avall, i que hauria afectat també la relació mare-filla, ja que Chabelita s’hauria posicionat a favor del model, provocant que sa mare deixe de parlar-se amb ella i no assistisca al seu debut musical. A banda, l’entorn més proper a Isabel Pantoja hauria assegurat que la ‘tonadillera’ ha manifestat la seua por a que Asraf li faça alguna cosa a la seua filla.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.