Asraf li falta el respecte a Isabel Pantoja durant una telefonada

Asraf no manté una bona relació

Asraf no manté una bona relació amb la seua sogra Isabel Pantoja | CEDIDA

 

La relació entre Asraf i la seua sogra, la ‘tonadillera’ Isabel Pantoja, va cada volta pitjor. El distanciament entre els dos es va fer evident quan Omar va ser convidat per Isabel Pantoja a la seua festa d’aniversari celebrada en Cantora, en contra dels desitjos d’Asraf i Chabelita, que no volien haver de coincidir amb ell.

 

Des d’eixe moment, i tal com comenta el periodista del cor Antonio Rossi, el nóvio de Chabelita, Asraf, hauria travessat una línia roja, cosa que ha provocat que ara mateixa la relació entre Isabel Pantoja i Asraf estiga en un punt de no retorn.

 

Un incident protagonitzat per la parella fa saltar les alarmes d’Isabel Pantoja

Tot va començar arran d’una discussió molt forta que van protagonitzar en ple carrer Chabelita i Asraf, que hauria acabat amb el model agarrant del braç a Chabelita i emportant-se-la de manera brusca.

 

Imatges de la discussió entre Chabelita i Asraf

Imatges de la discussió entre Chabelita i Asraf | TELECINCO

 

Eixe gest tan lleig, que va quedar gravat per les càmeres del programa ‘Socialité’, no hauria agradat gens a la mare de Chabelita, que en vore-les va decidir tocar a Asraf per a parlar amb ell i parar-li els peus. La cosa no va acabar gens bé en eixa conversació telefònica ja que, segons informacions de Belén Esteban i Antonio Rossi, Asraf li hauria faltat el respecte a Isabel Pantoja i, a més a més, l’hauria penjat el telèfon.

 

Tal com estan les coses, pareix que la relació entre ells dos va cap avall, i que hauria afectat també la relació mare-filla, ja que Chabelita s’hauria posicionat a favor del model, provocant que sa mare deixe de parlar-se amb ella i no assistisca al seu debut musical. A banda, l’entorn més proper a Isabel Pantoja hauria assegurat que la ‘tonadillera’ ha manifestat la seua por a que Asraf li faça alguna cosa a la seua filla.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hillsman fixa l’objectiu: guanyar la Copa de la Reina amb València Basket

Khaalia Hillsman afronta la Copa de la Reina amb València Basket amb l'objectiu declarat de guanyar el títol i convertir la decepció europea en un impuls competitiu.

La jutgessa de la DANA cridarà Carlos Mazón a declarar com a testimoni després de quedar descartada la seua imputació

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València cita com a testimoni al expresident Carlos Mazón, després que el TSJCV haja descartat indicis de delicte en la seua actuació.

La Comunitat Valenciana impulsa el seu sector aeroespacial amb un pla estratègic fins a 2030

La Comunitat Valenciana dissenya un pla estratègic 2026-2030 per a consolidar el seu sector aeroespacial, atraure inversió i reforçar la seua posició internacional en tecnologia espacial.

Ben Abdelkader fixa la Copa de la Reina com a gran objectiu del València Basket

Hind Ben Abdelkader subratlla que la Copa de la Reina és un objectiu clar per al València Basket, encara que insistix que l'equip només pensa a superar primer al Ensino Lugo en quarts.

El Síndic de Greuges denúncia una deriva institucional perillosa en Les Corts i alerta d’una regressió democràtica

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, advertix en el seu últim informe d'una greu deterioració en la relació amb Les Corts, que qualifica de deriva institucional perillosa i regressió democràtica, i vincula amb el bloqueig a les institucions estatutàries, la pressió política sobre els seus pressupostos i la falta de coordinació després de la dana de 2024.

El sector aeroespacial valencià dissenya la seua expansió internacional fins a 2030

El sector aeroespacial valencià, que ha crescut un 48% en nombre d'empreses i factura 735 milions anuals, prepara un pla estratègic fins a 2030 per a guanyar presència internacional.

La jutgessa de la DANA cita com a testimoni al expresident Carlos Mazón després de quedar descartada la seua imputació

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València ha acordat citar com a testimoni al expresident Carlos Mazón i demanar-li els missatges i crides del 29 d'octubre de 2024, una vegada siga ferma l'acte del TSJCV que va rebutjar investigar-lo.

El Síndic de Greuges denuncia una greu deterioració en la seua relació amb Les Corts

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, denúncia una greu deterioració en la relació amb Les Corts i alerta d'una deriva institucional perillosa que, al seu juí, debilita el control democràtic.