Anuncios

Asraf li falta el respecte a Isabel Pantoja durant una telefonada

Asraf no manté una bona relació

Asraf no manté una bona relació amb la seua sogra Isabel Pantoja | CEDIDA

 

La relació entre Asraf i la seua sogra, la ‘tonadillera’ Isabel Pantoja, va cada volta pitjor. El distanciament entre els dos es va fer evident quan Omar va ser convidat per Isabel Pantoja a la seua festa d’aniversari celebrada en Cantora, en contra dels desitjos d’Asraf i Chabelita, que no volien haver de coincidir amb ell.

 

Anuncios

Des d’eixe moment, i tal com comenta el periodista del cor Antonio Rossi, el nóvio de Chabelita, Asraf, hauria travessat una línia roja, cosa que ha provocat que ara mateixa la relació entre Isabel Pantoja i Asraf estiga en un punt de no retorn.

 

Un incident protagonitzat per la parella fa saltar les alarmes d’Isabel Pantoja

Tot va començar arran d’una discussió molt forta que van protagonitzar en ple carrer Chabelita i Asraf, que hauria acabat amb el model agarrant del braç a Chabelita i emportant-se-la de manera brusca.

 

Imatges de la discussió entre Chabelita i Asraf

Imatges de la discussió entre Chabelita i Asraf | TELECINCO

 

Eixe gest tan lleig, que va quedar gravat per les càmeres del programa ‘Socialité’, no hauria agradat gens a la mare de Chabelita, que en vore-les va decidir tocar a Asraf per a parlar amb ell i parar-li els peus. La cosa no va acabar gens bé en eixa conversació telefònica ja que, segons informacions de Belén Esteban i Antonio Rossi, Asraf li hauria faltat el respecte a Isabel Pantoja i, a més a més, l’hauria penjat el telèfon.

 

Tal com estan les coses, pareix que la relació entre ells dos va cap avall, i que hauria afectat també la relació mare-filla, ja que Chabelita s’hauria posicionat a favor del model, provocant que sa mare deixe de parlar-se amb ella i no assistisca al seu debut musical. A banda, l’entorn més proper a Isabel Pantoja hauria assegurat que la ‘tonadillera’ ha manifestat la seua por a que Asraf li faça alguna cosa a la seua filla.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.
Anuncios