Asraf li falta el respecte a Isabel Pantoja durant una telefonada

Asraf no manté una bona relació

Asraf no manté una bona relació amb la seua sogra Isabel Pantoja | CEDIDA

 

La relació entre Asraf i la seua sogra, la ‘tonadillera’ Isabel Pantoja, va cada volta pitjor. El distanciament entre els dos es va fer evident quan Omar va ser convidat per Isabel Pantoja a la seua festa d’aniversari celebrada en Cantora, en contra dels desitjos d’Asraf i Chabelita, que no volien haver de coincidir amb ell.

 

Des d’eixe moment, i tal com comenta el periodista del cor Antonio Rossi, el nóvio de Chabelita, Asraf, hauria travessat una línia roja, cosa que ha provocat que ara mateixa la relació entre Isabel Pantoja i Asraf estiga en un punt de no retorn.

 

Un incident protagonitzat per la parella fa saltar les alarmes d’Isabel Pantoja

Tot va començar arran d’una discussió molt forta que van protagonitzar en ple carrer Chabelita i Asraf, que hauria acabat amb el model agarrant del braç a Chabelita i emportant-se-la de manera brusca.

 

Imatges de la discussió entre Chabelita i Asraf

Imatges de la discussió entre Chabelita i Asraf | TELECINCO

 

Eixe gest tan lleig, que va quedar gravat per les càmeres del programa ‘Socialité’, no hauria agradat gens a la mare de Chabelita, que en vore-les va decidir tocar a Asraf per a parlar amb ell i parar-li els peus. La cosa no va acabar gens bé en eixa conversació telefònica ja que, segons informacions de Belén Esteban i Antonio Rossi, Asraf li hauria faltat el respecte a Isabel Pantoja i, a més a més, l’hauria penjat el telèfon.

 

Tal com estan les coses, pareix que la relació entre ells dos va cap avall, i que hauria afectat també la relació mare-filla, ja que Chabelita s’hauria posicionat a favor del model, provocant que sa mare deixe de parlar-se amb ella i no assistisca al seu debut musical. A banda, l’entorn més proper a Isabel Pantoja hauria assegurat que la ‘tonadillera’ ha manifestat la seua por a que Asraf li faça alguna cosa a la seua filla.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.