Asraf li falta el respecte a Isabel Pantoja durant una telefonada

Asraf no manté una bona relació

Asraf no manté una bona relació amb la seua sogra Isabel Pantoja | CEDIDA

 

La relació entre Asraf i la seua sogra, la ‘tonadillera’ Isabel Pantoja, va cada volta pitjor. El distanciament entre els dos es va fer evident quan Omar va ser convidat per Isabel Pantoja a la seua festa d’aniversari celebrada en Cantora, en contra dels desitjos d’Asraf i Chabelita, que no volien haver de coincidir amb ell.

 

Des d’eixe moment, i tal com comenta el periodista del cor Antonio Rossi, el nóvio de Chabelita, Asraf, hauria travessat una línia roja, cosa que ha provocat que ara mateixa la relació entre Isabel Pantoja i Asraf estiga en un punt de no retorn.

 

Un incident protagonitzat per la parella fa saltar les alarmes d’Isabel Pantoja

Tot va començar arran d’una discussió molt forta que van protagonitzar en ple carrer Chabelita i Asraf, que hauria acabat amb el model agarrant del braç a Chabelita i emportant-se-la de manera brusca.

 

Imatges de la discussió entre Chabelita i Asraf

Imatges de la discussió entre Chabelita i Asraf | TELECINCO

 

Eixe gest tan lleig, que va quedar gravat per les càmeres del programa ‘Socialité’, no hauria agradat gens a la mare de Chabelita, que en vore-les va decidir tocar a Asraf per a parlar amb ell i parar-li els peus. La cosa no va acabar gens bé en eixa conversació telefònica ja que, segons informacions de Belén Esteban i Antonio Rossi, Asraf li hauria faltat el respecte a Isabel Pantoja i, a més a més, l’hauria penjat el telèfon.

 

Tal com estan les coses, pareix que la relació entre ells dos va cap avall, i que hauria afectat també la relació mare-filla, ja que Chabelita s’hauria posicionat a favor del model, provocant que sa mare deixe de parlar-se amb ella i no assistisca al seu debut musical. A banda, l’entorn més proper a Isabel Pantoja hauria assegurat que la ‘tonadillera’ ha manifestat la seua por a que Asraf li faça alguna cosa a la seua filla.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.

Elx registra quasi 70 l/m² en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les intenses precipitacions d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a l'entorn del Martínez Valero i múltiples incidències a la ciutat. Tres centres educatius han suspés classes, s'han registrat talls de llum i problemes de trànsit per semàfors inactius.