Kiko Rivera hauria sigut infidel a Irene Rosales, segons Chabelita

 

Pareix que la guerra entre Chabelita i el seu germà Kiko Rivera no ha fet més que començar. Lluny d’una possible reconciliació, les últimes informacions que s’han filtrat sobre la relació dels germans pareixen distanciar-los encara més.

 

Segons ha confirmat el col·laborador de ‘Sálvame’, Kiko Hernández, la informació que disposa la filla menuda d’Isabel Pantoja seria una bomba per a la família.

 

El xantatge de Chabelita

I és que, tal com ha explicat Hernández, Chabelita tindria la certesa que el seu germà li hauria sigut infidel a Irene Rosales. Les primeres informacions apunten al fet que Rivera s’hauria vist amb una altra dona just després de la seua eixida de ‘GH DÚO’ i que, a més a més, Irene ja sabria de la suposada traïció del seu marit. Això no obstant, pareix que les seues necessitats econòmiques com a família els han conduït a seguir amb la relació i mantindre en secret la deslleialtat.

 

Amb eixa informació en les mans, Chabelita estaria fent xantatge al seu germà i no es descarta la possibilitat que, finalment, la menuda dels Pantoja parle d’una volta per totes. Cal recordar que fa ja uns mesos que Chabelita no es parla ni amb el seu germà, ni amb la seua cunyada. Per la seua part, la relació amb sa mare és distant i pareix que no està passant pel seu millor moment.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Te amo @riverakiko

Una publicación compartida por Irene Rosales Vázquez (@irenerova24) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.