12.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Kiko Rivera hauria sigut infidel a Irene Rosales, segons Chabelita

 

Pareix que la guerra entre Chabelita i el seu germà Kiko Rivera no ha fet més que començar. Lluny d’una possible reconciliació, les últimes informacions que s’han filtrat sobre la relació dels germans pareixen distanciar-los encara més.

 

Segons ha confirmat el col·laborador de ‘Sálvame’, Kiko Hernández, la informació que disposa la filla menuda d’Isabel Pantoja seria una bomba per a la família.

 

El xantatge de Chabelita

I és que, tal com ha explicat Hernández, Chabelita tindria la certesa que el seu germà li hauria sigut infidel a Irene Rosales. Les primeres informacions apunten al fet que Rivera s’hauria vist amb una altra dona just després de la seua eixida de ‘GH DÚO’ i que, a més a més, Irene ja sabria de la suposada traïció del seu marit. Això no obstant, pareix que les seues necessitats econòmiques com a família els han conduït a seguir amb la relació i mantindre en secret la deslleialtat.

 

Amb eixa informació en les mans, Chabelita estaria fent xantatge al seu germà i no es descarta la possibilitat que, finalment, la menuda dels Pantoja parle d’una volta per totes. Cal recordar que fa ja uns mesos que Chabelita no es parla ni amb el seu germà, ni amb la seua cunyada. Per la seua part, la relació amb sa mare és distant i pareix que no està passant pel seu millor moment.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Te amo @riverakiko

Una publicación compartida por Irene Rosales Vázquez (@irenerova24) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.