Kiko Rivera hauria sigut infidel a Irene Rosales, segons Chabelita

 

Pareix que la guerra entre Chabelita i el seu germà Kiko Rivera no ha fet més que començar. Lluny d’una possible reconciliació, les últimes informacions que s’han filtrat sobre la relació dels germans pareixen distanciar-los encara més.

 

Segons ha confirmat el col·laborador de ‘Sálvame’, Kiko Hernández, la informació que disposa la filla menuda d’Isabel Pantoja seria una bomba per a la família.

 

El xantatge de Chabelita

I és que, tal com ha explicat Hernández, Chabelita tindria la certesa que el seu germà li hauria sigut infidel a Irene Rosales. Les primeres informacions apunten al fet que Rivera s’hauria vist amb una altra dona just després de la seua eixida de ‘GH DÚO’ i que, a més a més, Irene ja sabria de la suposada traïció del seu marit. Això no obstant, pareix que les seues necessitats econòmiques com a família els han conduït a seguir amb la relació i mantindre en secret la deslleialtat.

 

Amb eixa informació en les mans, Chabelita estaria fent xantatge al seu germà i no es descarta la possibilitat que, finalment, la menuda dels Pantoja parle d’una volta per totes. Cal recordar que fa ja uns mesos que Chabelita no es parla ni amb el seu germà, ni amb la seua cunyada. Per la seua part, la relació amb sa mare és distant i pareix que no està passant pel seu millor moment.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Te amo @riverakiko

Una publicación compartida por Irene Rosales Vázquez (@irenerova24) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.