Kiko Rivera hauria sigut infidel a Irene Rosales, segons Chabelita

 

Pareix que la guerra entre Chabelita i el seu germà Kiko Rivera no ha fet més que començar. Lluny d’una possible reconciliació, les últimes informacions que s’han filtrat sobre la relació dels germans pareixen distanciar-los encara més.

 

Segons ha confirmat el col·laborador de ‘Sálvame’, Kiko Hernández, la informació que disposa la filla menuda d’Isabel Pantoja seria una bomba per a la família.

 

El xantatge de Chabelita

I és que, tal com ha explicat Hernández, Chabelita tindria la certesa que el seu germà li hauria sigut infidel a Irene Rosales. Les primeres informacions apunten al fet que Rivera s’hauria vist amb una altra dona just després de la seua eixida de ‘GH DÚO’ i que, a més a més, Irene ja sabria de la suposada traïció del seu marit. Això no obstant, pareix que les seues necessitats econòmiques com a família els han conduït a seguir amb la relació i mantindre en secret la deslleialtat.

 

Amb eixa informació en les mans, Chabelita estaria fent xantatge al seu germà i no es descarta la possibilitat que, finalment, la menuda dels Pantoja parle d’una volta per totes. Cal recordar que fa ja uns mesos que Chabelita no es parla ni amb el seu germà, ni amb la seua cunyada. Per la seua part, la relació amb sa mare és distant i pareix que no està passant pel seu millor moment.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Te amo @riverakiko

Una publicación compartida por Irene Rosales Vázquez (@irenerova24) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó per a tres hòmens que van intentar assaltar un caixer a Benifairó de la Valldigna

Tres hòmens han ingressat a la presó després de ser sorpresos per la Guàrdia Civil quan manipulaven la part posterior d'un caixer automàtic a Benifairó de la Valldigna. Estan acusats de robatori en grau de temptativa, falsedat documental, furt i pertinença a grup criminal.

El Consell aprovarà el divendres els Pressupostos de 2026 després de tancar un nou acord amb Vox

El Govern valencià aprovarà este divendres el projecte de Pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, gràcies al suport de Vox i a un calendari parlamentari ampliat fins a juliol.

Entra a la presó per estafar 30.000 euros amb una falsa empresa de tendals a Santa Pola

Un home de 45 anys ha ingressat a la presó acusat d'estafar 30.000 euros a sis clients a Santa Pola mitjançant una empresa de muntatge de tendals els treballs dels quals mai arribava a realitzar.

Rafa Mir i Pablo Jara se senten en la banqueta a València per presumpta agressió sexual a dos dones

Rafa Mir i Pablo Jara compareixen en l'Audiència Provincial de València acusats d'agredir sexualment i lesionar a dos dones a Bétera en 2024, amb la Fiscalia demanant fins a 10,5 anys de presó.

Detingut a Vinaròs per robar patinets elèctrics i revendre’ls de segona mà

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a un home de 44 anys pel presumpte robatori de diversos patinets elèctrics i ha investigat a una dona per receptació després de localitzar un dels vehicles i retornar-lo al seu amo.

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.

Cel buidat i temps estable en la Comunitat Valenciana abans de la calor del divendres

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels poc nuvolosos o buidats i temperatures sense grans canvis abans de l'augment tèrmic previst per al divendres, quan s'esperen màximes significativament altes en el prelitoral.

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.