Isabel Pantoja guanyarà 3 milions d’euros amb els seus projectes en Telecinco

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja té firmats molts projectes professionals amb Telecinco | Telecinco

 

Isabel Pantoja viu una etapa professional magnífica. Vinculada amb la televisió des que ha entrat a concursar en ‘Supervivientes’, la cantant ha tornat per a quedar-se en el mitjà i ha firmat un contracte amb Mediaset que inclou molts programes per al 2020, que convertiran a l’artista en protagonista indiscutible de Telecinco.

 

El primer format a on els seguidors esperen vore a l’artista en acció serà en el programa ‘Idol Kids’, que ja s’ha començat a rodar en Madrid i a on compartix la seua faceta de jurat amb Edurne i Carlos Jean.

 

 

Isabel Pantoja presentarà les campanades de Cap d’Any en Telecinco

Però la cosa no queda ahí, ja que Telecinco li està preparant un programa d’entrevistes a la cantant molt semblant al de Bertín Osborne, en què ella seria l’amfitriona i mantindria conversacions sobre la vida i circumstàncies dels seus convidats. A més a més, tal com fan totes les estreles de Telecinco, la cantant estaria preparant un capítol en el programa de viatges de Kike Calleja ‘Planeta Calleja’, a on pareix que faria un recorregut per Europa visitant les principals ciutats relacionades amb l’emperadriu Sissi.

 

Per si tot això no fora poc, la ‘tonadillera’ serà l’encarregada, al costat de Jesús Vázquez, de retransmetre les campanades de Cap d’Any de Telecinco, com ja va fer durant el 2011. A banda de la seua faceta televisiva, el que més desitja la cantant és tornar als escenaris a cantar, un desig que es materialitzarà en una gira que farà la cantant amb 25 concerts per la geografia espanyola i que començarà a partir del gener.

 

Isabel Pantoja durant les campanades de 2011

Isabel Pantoja durant les campanades del 2011 | TELECINCO

 

Amb tots eixos nous projectes professionals, es preveu que la cantant s’embutxaque uns 3 milions d’euros, un dineral que entrarà net al seu compte bancari, ja que gràcies a la seua participació en ‘Supervivientes’, Isabel Pantoja va poder saldar tots els deutes pendents que tenia amb Hisenda, a qui va arribar a deure 1 milió d’euros, i començar de zero.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.