17.3 C
València
Dimecres, 30 abril, 2025

Isabel Pantoja guanyarà 3 milions d’euros amb els seus projectes en Telecinco

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja té firmats molts projectes professionals amb Telecinco | Telecinco

 

Isabel Pantoja viu una etapa professional magnífica. Vinculada amb la televisió des que ha entrat a concursar en ‘Supervivientes’, la cantant ha tornat per a quedar-se en el mitjà i ha firmat un contracte amb Mediaset que inclou molts programes per al 2020, que convertiran a l’artista en protagonista indiscutible de Telecinco.

 

El primer format a on els seguidors esperen vore a l’artista en acció serà en el programa ‘Idol Kids’, que ja s’ha començat a rodar en Madrid i a on compartix la seua faceta de jurat amb Edurne i Carlos Jean.

 

 

Isabel Pantoja presentarà les campanades de Cap d’Any en Telecinco

Però la cosa no queda ahí, ja que Telecinco li està preparant un programa d’entrevistes a la cantant molt semblant al de Bertín Osborne, en què ella seria l’amfitriona i mantindria conversacions sobre la vida i circumstàncies dels seus convidats. A més a més, tal com fan totes les estreles de Telecinco, la cantant estaria preparant un capítol en el programa de viatges de Kike Calleja ‘Planeta Calleja’, a on pareix que faria un recorregut per Europa visitant les principals ciutats relacionades amb l’emperadriu Sissi.

 

Per si tot això no fora poc, la ‘tonadillera’ serà l’encarregada, al costat de Jesús Vázquez, de retransmetre les campanades de Cap d’Any de Telecinco, com ja va fer durant el 2011. A banda de la seua faceta televisiva, el que més desitja la cantant és tornar als escenaris a cantar, un desig que es materialitzarà en una gira que farà la cantant amb 25 concerts per la geografia espanyola i que començarà a partir del gener.

 

Isabel Pantoja durant les campanades de 2011

Isabel Pantoja durant les campanades del 2011 | TELECINCO

 

Amb tots eixos nous projectes professionals, es preveu que la cantant s’embutxaque uns 3 milions d’euros, un dineral que entrarà net al seu compte bancari, ja que gràcies a la seua participació en ‘Supervivientes’, Isabel Pantoja va poder saldar tots els deutes pendents que tenia amb Hisenda, a qui va arribar a deure 1 milió d’euros, i començar de zero.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana tornen a la normalitat dimecres després de l’apagada

Després d'una apagada significativa, els col·legis, instituts i universitats de la Comunitat Valenciana reprenen les seves activitats lectives. Ajuntaments com els de València i Alacant han confirmat la tornada a la normalitat. Les autoritats recomanen la reobertura quan la situació ho permeti.

Commemoració en Record a les Víctimes de la Dana: Benetússer i Catarroja Col·loquen Corones de Flors

Benetússer i Catarroja homenatgen les víctimes de la dana amb corones de flors als seus Ajuntaments, sis mesos després de la tragèdia que va causar 228 morts i danys milionaris.

Intervencions d’Urgència dels Bombers d’Alacant: 65 Rescats Majoritàriament d’Ascensors

Els Bombers d'Alacant han dut a terme 65 intervencions a causa d'una apagada elèctrica, la majoria enfocades en rescats d'ascensors. Les actuacions es van concentrar en diverses comarques de la província.

La Generalitat Valenciana demana la desescalada a nivell 2 del Pla Territorial d’Emergències

La Generalitat Valenciana ha sol·licitat la desescalada a nivell 2 del Pla Territorial d'Emergències després de la recuperació del subministrament elèctric a la Comunitat Valenciana.

El Genovés Activarà ‘L’Illa de la Pilota’ Este Estiu per Promoure l’Esport Autòcton

L'alcalde del Genovés, Pablo Vilar, ha anunciat l'obertura imminent de 'L'Illa de la Pilota', amb noves instal·lacions esportives dissenyades per a fomentar la pràctica de la pilota valenciana entre joves i adults.

Feijóo es reuneix amb el futur canceller alemany en el Congrés del PPE a València

El president del Partit Popular, Alberto Núñez Feijóo, es reuneix a València amb el futur canceller alemany, Friedrich Merz, en el marc del Congrés del PPE. Les discussions inclouen immigració irregular i canvi climàtic.

Carlos Mazón suspend el seu assistència al congrés del PPE per la crisi d’emergència a la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, no podrà assistir al congrés del PPE a València degut a l'estat d'emergència provocat per una apagada elèctrica. La seua prioritat és abordar la crisi i assegurar el funcionament dels serveis afectats.

El Consell manté l’Emergència Nacional per garantir la seguretat dels ciutadans

El Consell valencià ha decidit no demanar la rebaixa de l'Emergència Nacional fins a tenir garanties del Govern d'Espanya que no es produiran recaigudes, després de l'apagada generalitzada que va afectar a tot el país. La vicepresidenta Susana Camarero ha defensat que la situació actual no és comparable amb la dana del 29 d'octubre, i ha assenyalat la falta d'informació sobre l'origen de l'apagada.