18.1 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Isabel Pantoja guanyarà 3 milions d’euros amb els seus projectes en Telecinco

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja té firmats molts projectes professionals amb Telecinco | Telecinco

 

Isabel Pantoja viu una etapa professional magnífica. Vinculada amb la televisió des que ha entrat a concursar en ‘Supervivientes’, la cantant ha tornat per a quedar-se en el mitjà i ha firmat un contracte amb Mediaset que inclou molts programes per al 2020, que convertiran a l’artista en protagonista indiscutible de Telecinco.

 

El primer format a on els seguidors esperen vore a l’artista en acció serà en el programa ‘Idol Kids’, que ja s’ha començat a rodar en Madrid i a on compartix la seua faceta de jurat amb Edurne i Carlos Jean.

 

 

Isabel Pantoja presentarà les campanades de Cap d’Any en Telecinco

Però la cosa no queda ahí, ja que Telecinco li està preparant un programa d’entrevistes a la cantant molt semblant al de Bertín Osborne, en què ella seria l’amfitriona i mantindria conversacions sobre la vida i circumstàncies dels seus convidats. A més a més, tal com fan totes les estreles de Telecinco, la cantant estaria preparant un capítol en el programa de viatges de Kike Calleja ‘Planeta Calleja’, a on pareix que faria un recorregut per Europa visitant les principals ciutats relacionades amb l’emperadriu Sissi.

 

Per si tot això no fora poc, la ‘tonadillera’ serà l’encarregada, al costat de Jesús Vázquez, de retransmetre les campanades de Cap d’Any de Telecinco, com ja va fer durant el 2011. A banda de la seua faceta televisiva, el que més desitja la cantant és tornar als escenaris a cantar, un desig que es materialitzarà en una gira que farà la cantant amb 25 concerts per la geografia espanyola i que començarà a partir del gener.

 

Isabel Pantoja durant les campanades de 2011

Isabel Pantoja durant les campanades del 2011 | TELECINCO

 

Amb tots eixos nous projectes professionals, es preveu que la cantant s’embutxaque uns 3 milions d’euros, un dineral que entrarà net al seu compte bancari, ja que gràcies a la seua participació en ‘Supervivientes’, Isabel Pantoja va poder saldar tots els deutes pendents que tenia amb Hisenda, a qui va arribar a deure 1 milió d’euros, i començar de zero.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.

El Vila-real deslliga cinc minuts letals i es va 2-0 al descans davant l’Espanyol

El Vila-real mana 2-0 a l'intermedi després d'un arreón final: van marcar Mikautadze i un autogol de José Salinas. A l'Espanyol li van anul·lar una miqueta.

Gerard Moreno cau de l’onze del Vila-real a última hora i entra Buchanan

El davanter ha caigut a última hora de l'onze inicial davant l'Espanyol i el seu lloc l'ocupa Tajon Buchanan. Mikautadze lidera l'atac i Gerard arranca en la banqueta.

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.