Isabel Pantoja guanyarà 3 milions d’euros amb els seus projectes en Telecinco

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja té firmats molts projectes professionals amb Telecinco | Telecinco

 

Isabel Pantoja viu una etapa professional magnífica. Vinculada amb la televisió des que ha entrat a concursar en ‘Supervivientes’, la cantant ha tornat per a quedar-se en el mitjà i ha firmat un contracte amb Mediaset que inclou molts programes per al 2020, que convertiran a l’artista en protagonista indiscutible de Telecinco.

 

El primer format a on els seguidors esperen vore a l’artista en acció serà en el programa ‘Idol Kids’, que ja s’ha començat a rodar en Madrid i a on compartix la seua faceta de jurat amb Edurne i Carlos Jean.

 

 

Isabel Pantoja presentarà les campanades de Cap d’Any en Telecinco

Però la cosa no queda ahí, ja que Telecinco li està preparant un programa d’entrevistes a la cantant molt semblant al de Bertín Osborne, en què ella seria l’amfitriona i mantindria conversacions sobre la vida i circumstàncies dels seus convidats. A més a més, tal com fan totes les estreles de Telecinco, la cantant estaria preparant un capítol en el programa de viatges de Kike Calleja ‘Planeta Calleja’, a on pareix que faria un recorregut per Europa visitant les principals ciutats relacionades amb l’emperadriu Sissi.

 

Per si tot això no fora poc, la ‘tonadillera’ serà l’encarregada, al costat de Jesús Vázquez, de retransmetre les campanades de Cap d’Any de Telecinco, com ja va fer durant el 2011. A banda de la seua faceta televisiva, el que més desitja la cantant és tornar als escenaris a cantar, un desig que es materialitzarà en una gira que farà la cantant amb 25 concerts per la geografia espanyola i que començarà a partir del gener.

 

Isabel Pantoja durant les campanades de 2011

Isabel Pantoja durant les campanades del 2011 | TELECINCO

 

Amb tots eixos nous projectes professionals, es preveu que la cantant s’embutxaque uns 3 milions d’euros, un dineral que entrarà net al seu compte bancari, ja que gràcies a la seua participació en ‘Supervivientes’, Isabel Pantoja va poder saldar tots els deutes pendents que tenia amb Hisenda, a qui va arribar a deure 1 milió d’euros, i començar de zero.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.

Lladró presenta una exclusiva figura de ‘Spider-Man’ en edició limitada mundial

Lladró ha llançat una figura de 'Spider-Man' en alta porcellana, una edició limitada a 500 unitats per a col·leccionistes i fans de Marvel.

La Comunitat viu la primera nit d’agost sense nits tòrrides

Per primera vegada en este mes d’agost, cap estació d’Aemet a la Comunitat Valenciana ha registrat nit tòrrida, amb mínimes que han baixat fins als 12,7 graus a Vilafranca del Cid.

Bejís es refà de la brutal tempesta que ha deixat 186 l/m² en poques hores

Bejís es recupera de la tempesta torrencial que este dissabte ha deixat 186 l/m², amb greus inundacions, danys en ponts i caiguda d’arbres. El temporal també ha afectat altres punts de Castelló i diverses localitats de la província de València.

Deting per amenaçar amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal de València

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 39 anys per amenaçar de mort amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal, després d’una discussió per incomplir una norma del recinte.

Detinguts un pare i el seu fill per repartir cocaïna a domicili en moto a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 56 anys i el seu fill de 30 per repartir cocaïna a domicili amb un ciclomotor des d’un pis del barri de Carrús, on s’han intervingut 95 grams de droga i més de 5.600 euros en metàl·lic.