11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Isabel Pantoja guanyarà 3 milions d’euros amb els seus projectes en Telecinco

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja té firmats molts projectes professionals amb Telecinco | Telecinco

 

Isabel Pantoja viu una etapa professional magnífica. Vinculada amb la televisió des que ha entrat a concursar en ‘Supervivientes’, la cantant ha tornat per a quedar-se en el mitjà i ha firmat un contracte amb Mediaset que inclou molts programes per al 2020, que convertiran a l’artista en protagonista indiscutible de Telecinco.

 

El primer format a on els seguidors esperen vore a l’artista en acció serà en el programa ‘Idol Kids’, que ja s’ha començat a rodar en Madrid i a on compartix la seua faceta de jurat amb Edurne i Carlos Jean.

 

 

Isabel Pantoja presentarà les campanades de Cap d’Any en Telecinco

Però la cosa no queda ahí, ja que Telecinco li està preparant un programa d’entrevistes a la cantant molt semblant al de Bertín Osborne, en què ella seria l’amfitriona i mantindria conversacions sobre la vida i circumstàncies dels seus convidats. A més a més, tal com fan totes les estreles de Telecinco, la cantant estaria preparant un capítol en el programa de viatges de Kike Calleja ‘Planeta Calleja’, a on pareix que faria un recorregut per Europa visitant les principals ciutats relacionades amb l’emperadriu Sissi.

 

Per si tot això no fora poc, la ‘tonadillera’ serà l’encarregada, al costat de Jesús Vázquez, de retransmetre les campanades de Cap d’Any de Telecinco, com ja va fer durant el 2011. A banda de la seua faceta televisiva, el que més desitja la cantant és tornar als escenaris a cantar, un desig que es materialitzarà en una gira que farà la cantant amb 25 concerts per la geografia espanyola i que començarà a partir del gener.

 

Isabel Pantoja durant les campanades de 2011

Isabel Pantoja durant les campanades del 2011 | TELECINCO

 

Amb tots eixos nous projectes professionals, es preveu que la cantant s’embutxaque uns 3 milions d’euros, un dineral que entrarà net al seu compte bancari, ja que gràcies a la seua participació en ‘Supervivientes’, Isabel Pantoja va poder saldar tots els deutes pendents que tenia amb Hisenda, a qui va arribar a deure 1 milió d’euros, i començar de zero.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.