Isabel Pantoja guanyarà 3 milions d’euros amb els seus projectes en Telecinco

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja té firmats molts projectes professionals amb Telecinco | Telecinco

 

Isabel Pantoja viu una etapa professional magnífica. Vinculada amb la televisió des que ha entrat a concursar en ‘Supervivientes’, la cantant ha tornat per a quedar-se en el mitjà i ha firmat un contracte amb Mediaset que inclou molts programes per al 2020, que convertiran a l’artista en protagonista indiscutible de Telecinco.

 

El primer format a on els seguidors esperen vore a l’artista en acció serà en el programa ‘Idol Kids’, que ja s’ha començat a rodar en Madrid i a on compartix la seua faceta de jurat amb Edurne i Carlos Jean.

 

 

Isabel Pantoja presentarà les campanades de Cap d’Any en Telecinco

Però la cosa no queda ahí, ja que Telecinco li està preparant un programa d’entrevistes a la cantant molt semblant al de Bertín Osborne, en què ella seria l’amfitriona i mantindria conversacions sobre la vida i circumstàncies dels seus convidats. A més a més, tal com fan totes les estreles de Telecinco, la cantant estaria preparant un capítol en el programa de viatges de Kike Calleja ‘Planeta Calleja’, a on pareix que faria un recorregut per Europa visitant les principals ciutats relacionades amb l’emperadriu Sissi.

 

Per si tot això no fora poc, la ‘tonadillera’ serà l’encarregada, al costat de Jesús Vázquez, de retransmetre les campanades de Cap d’Any de Telecinco, com ja va fer durant el 2011. A banda de la seua faceta televisiva, el que més desitja la cantant és tornar als escenaris a cantar, un desig que es materialitzarà en una gira que farà la cantant amb 25 concerts per la geografia espanyola i que començarà a partir del gener.

 

Isabel Pantoja durant les campanades de 2011

Isabel Pantoja durant les campanades del 2011 | TELECINCO

 

Amb tots eixos nous projectes professionals, es preveu que la cantant s’embutxaque uns 3 milions d’euros, un dineral que entrarà net al seu compte bancari, ja que gràcies a la seua participació en ‘Supervivientes’, Isabel Pantoja va poder saldar tots els deutes pendents que tenia amb Hisenda, a qui va arribar a deure 1 milió d’euros, i començar de zero.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.