Isabel Pantoja amenaça durament a la seua filla

Isabel Pantoja adverteix la seva filla del perill de continuar parlant d'ella a la televisió

Isabel Pantoja avisa a la seua filla del perill de continuar parlant d’ella en la televisió | València Diari

 

Chabelita continua amb la seua guerra oberta contra sa mare Isabel Pantoja i son germà Kiko Rivera. La filla de la ‘tonadillera’ no ha dubtat en carregar contra sa mare estes últimes setmanes fins que Isabel Pantoja, cansada de l’actitud de Chabelita, hauria arribat a l’extrem d’amenaçar-la i avisar-la del perill que corre si continua parlant d’ella en la televisió.

 

L’amenaça de la ‘tonadillera’

D’eixa manera ho afirma el col·laborador de ‘Sálvame’ Kiko Hernández, qui revelava que Isabel Pantoja, cansada dels atacs continus de la seua filla en els mitjans, li va fer un dur ultimàtum a la seua filla, dient-li: «A mi no em toques ni un pèl o no tornes a xafar un plató de televisió», una amenaça que, segons el col·laborador, significaria excloure-la de qualsevol programa del grup Mediaset.

 

No sabem si per eixa amenaça o per un altre motiu, estos últims dies, Chabelita s’ha oblidat un poc de sa mare i s’ha fixat un altre objectiu a qui atacar: el col·laborador Luís Rollán. Segons Kiko Hernández, Chabelita «és conscient que no pot amb sa mare, ni el germà, ni Irene; per tant, ha d’anar contra Luis Rollán, Raquel Bollo, etc.» ha assegurat, explicant d’eixa manera perquè ara Chabelita es dedica a tirar porqueria damunt de Luis Rollán sense que, aparentment, haja passat res entre els dos.

 

Imatge de Kiko Rivera i Chabelita a 'GH DÚO'

 

Sobre el poder que ostenta actualment Isabel Pantoja en Mediaset, Chabelita ja comentava fa uns dies en ‘El programa de Ana Rosa’, a on col·labora habitualment, que s’havia trobat amb un mur infranquejable en Mediaset a l’hora de parlar de sa mare, assegurant que «ma mare ha tocat a algunes persones d’eixa cadena i ells han remat a favor seu. Hi ha certes coses de les que no es pot parlar», afirmava en directe.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.