Isabel Pantoja amenaça durament a la seua filla

Isabel Pantoja adverteix la seva filla del perill de continuar parlant d'ella a la televisió

Isabel Pantoja avisa a la seua filla del perill de continuar parlant d’ella en la televisió | València Diari

 

Chabelita continua amb la seua guerra oberta contra sa mare Isabel Pantoja i son germà Kiko Rivera. La filla de la ‘tonadillera’ no ha dubtat en carregar contra sa mare estes últimes setmanes fins que Isabel Pantoja, cansada de l’actitud de Chabelita, hauria arribat a l’extrem d’amenaçar-la i avisar-la del perill que corre si continua parlant d’ella en la televisió.

 

L’amenaça de la ‘tonadillera’

D’eixa manera ho afirma el col·laborador de ‘Sálvame’ Kiko Hernández, qui revelava que Isabel Pantoja, cansada dels atacs continus de la seua filla en els mitjans, li va fer un dur ultimàtum a la seua filla, dient-li: «A mi no em toques ni un pèl o no tornes a xafar un plató de televisió», una amenaça que, segons el col·laborador, significaria excloure-la de qualsevol programa del grup Mediaset.

 

No sabem si per eixa amenaça o per un altre motiu, estos últims dies, Chabelita s’ha oblidat un poc de sa mare i s’ha fixat un altre objectiu a qui atacar: el col·laborador Luís Rollán. Segons Kiko Hernández, Chabelita «és conscient que no pot amb sa mare, ni el germà, ni Irene; per tant, ha d’anar contra Luis Rollán, Raquel Bollo, etc.» ha assegurat, explicant d’eixa manera perquè ara Chabelita es dedica a tirar porqueria damunt de Luis Rollán sense que, aparentment, haja passat res entre els dos.

 

Imatge de Kiko Rivera i Chabelita a 'GH DÚO'

 

Sobre el poder que ostenta actualment Isabel Pantoja en Mediaset, Chabelita ja comentava fa uns dies en ‘El programa de Ana Rosa’, a on col·labora habitualment, que s’havia trobat amb un mur infranquejable en Mediaset a l’hora de parlar de sa mare, assegurant que «ma mare ha tocat a algunes persones d’eixa cadena i ells han remat a favor seu. Hi ha certes coses de les que no es pot parlar», afirmava en directe.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les regions líders en automoció d’Europa exigixen més pes en la política industrial de la UE

Les 41 regions de l'Aliança de les Regions amb Indústria d'Automoció aproven en Bizkaia la Declaració de Bilbao, en la qual reclamen un paper central en la transició industrial i en el futur del sector a la UE.

Pérez Llorca demana la fi de la vaga docent i apel·la al sentit comú

Pérez Llorca urgix als sindicats docents a posar fi a la vaga indefinida iniciada l'11 de maig, defén avanços en la negociació i reclama recuperar el sentit comú i el diàleg.

Educació i sindicats seguixen sense acord després de cinc hores de negociació per la vaga docent

La Conselleria d'Educació i els sindicats de docents encadenen cinc hores de negociació sense tancar acords per a resoldre la vaga indefinida, després d'una nova manifestació massiva del professorat a València.

Ford Almussafes encara una setmana clau per a definir el seu nou marc laboral

La planta de Ford a Almussafes celebrarà la setmana vinent la segona reunió per a renovar l'Acord per l'Electrificació i fixar les noves condicions laborals i salarials lligades a l'arribada del Bast a partir de 2028.

Obrin juí oral per delictes d’odi contra la regidora de Vox a València

El Tribunal d'Instància de València obri juí oral contra la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi lligat a la difusió reiterada de missatges contra migrants, persones LGTBI i amb discapacitat en xarxes socials.

Castro reivindica el gran final de temporada del Llevant i apunta a Europa pel nivell a casa

Luis Castro subratlla que l'excel·lent rendiment del Llevant a casa va ser clau per a la permanència i sosté que, amb eixe nivell fora, l'equip hauria pogut barallar per Europa.

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.

Condemnat a 15 anys de presó per degollar a un home en un pont de València

Un jurat popular declara culpable a un home per degollar a un altre en un pont de València al juliol de 2024. L'Audiència Provincial li imposa 15 anys de presó i fortes indemnitzacions a la família de la víctima.