Isabel Pantoja amenaça durament a la seua filla

Isabel Pantoja adverteix la seva filla del perill de continuar parlant d'ella a la televisió

Isabel Pantoja avisa a la seua filla del perill de continuar parlant d’ella en la televisió | València Diari

 

Chabelita continua amb la seua guerra oberta contra sa mare Isabel Pantoja i son germà Kiko Rivera. La filla de la ‘tonadillera’ no ha dubtat en carregar contra sa mare estes últimes setmanes fins que Isabel Pantoja, cansada de l’actitud de Chabelita, hauria arribat a l’extrem d’amenaçar-la i avisar-la del perill que corre si continua parlant d’ella en la televisió.

 

L’amenaça de la ‘tonadillera’

D’eixa manera ho afirma el col·laborador de ‘Sálvame’ Kiko Hernández, qui revelava que Isabel Pantoja, cansada dels atacs continus de la seua filla en els mitjans, li va fer un dur ultimàtum a la seua filla, dient-li: «A mi no em toques ni un pèl o no tornes a xafar un plató de televisió», una amenaça que, segons el col·laborador, significaria excloure-la de qualsevol programa del grup Mediaset.

 

No sabem si per eixa amenaça o per un altre motiu, estos últims dies, Chabelita s’ha oblidat un poc de sa mare i s’ha fixat un altre objectiu a qui atacar: el col·laborador Luís Rollán. Segons Kiko Hernández, Chabelita «és conscient que no pot amb sa mare, ni el germà, ni Irene; per tant, ha d’anar contra Luis Rollán, Raquel Bollo, etc.» ha assegurat, explicant d’eixa manera perquè ara Chabelita es dedica a tirar porqueria damunt de Luis Rollán sense que, aparentment, haja passat res entre els dos.

 

Imatge de Kiko Rivera i Chabelita a 'GH DÚO'

 

Sobre el poder que ostenta actualment Isabel Pantoja en Mediaset, Chabelita ja comentava fa uns dies en ‘El programa de Ana Rosa’, a on col·labora habitualment, que s’havia trobat amb un mur infranquejable en Mediaset a l’hora de parlar de sa mare, assegurant que «ma mare ha tocat a algunes persones d’eixa cadena i ells han remat a favor seu. Hi ha certes coses de les que no es pot parlar», afirmava en directe.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.