6.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Isabel Pantoja demana que la seua filla deixe de treballar en Telecinco

Chabelita i Isabel Pantoja

La relació entre mare i filla pareix estar més llunyana que mai | València Diari

 

La guerra oberta i pública de la família Pantoja pot arribar a cobrar-se a la seua primera víctima tal com explica la revista ‘Lecturas’. Pel que pareix, la ‘tonadillera’ hauria aprofitat el seu tracte amb les altes esferes de Mediaset per a demanar expressament que la seua filla Chabelita deixe de treballar en Telecinco.

 

Chabelita treballa actualment com a col·laboradora en ‘El programa de Ana Rosa’, a on parla obertament de tots els seus problemes familiars. L’absència de sa mare en la presentació del seu primer single ‘Ahora estoy mejor’ va provocar la ira d’Isa P, que no va dubtar a mostrar en públic la decepció que va sentir.

Chabelita en una escena del seu videoclip

Chabelita molesta per la no aparició de sa mare durant l’estrena del seu primer ‘single’   | Youtube

 

No contenta amb això, la jove va acusar directament a sa mare d’haver explicat a la premsa la seua mala relació amb la seua parella, Asraf: «No entenc per què crida a periodistes en comptes de dir-li-ho a les meues amigues. Ho ha dit a gent que l’ha posat verda» va dir des del plató d’Ana Rosa. No obstant això, mentres Chabelita opta pel paper de víctima i reclama entre llàgrimes l’amor de sa mare, la versió que maneja la matriarca del clan és molt diferent.

Isabel Pantoja vol retirar a la seua filla de la televisió

Ara que Isabel Pantoja ha sigut nomenada oficialment com a jurat de ‘Idol Kids’, no està disposada a que la seua figura com a mare siga qüestionada i molts menys per la seua filla amb qui ha confessat a alguns periodistes no tindre relació: «M’he desviscut per la meua filla i ara no sé ni a on viu ni el que fa per les nits. Tinc por de què li passe alguna cosa i aparega en una cuneta» conten que explica Isabel Pantoja molt emocionada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.