Ixen a la llum els missatges que han provocat la ruptura entre Adara i Gianmarco

 

Este passat divendres es feia públic que una de les parelles de l’univers Telecinco que més contingut ha donat durant els últims mesos havia posat punt final a la seua relació. Contra tot pronòstic, Adara Molinero i Gianmarco Onestini soltaven una bomba que deixava ben abatuts als seus fans, després de dos mesos des de què decidiren unir els seus camins. 

 

Adara i Rodrigo intercanviaven missatges 

Des d’eixe moment, han sorgit tota classe de rumors i especulacions sobre com havia anat la cosa, perquè el mateix Gianmarco va explicar que havien «sortit missatges d’Adara lligant amb un altre xic» però no en va voler revelar la identitat.

 

I, a pesar de què en un primer moment el focus d’atenció va caure sobre Julián, un dels participants de ‘La isla de las tentaciones’, el cert és que ara ha eixit a la llum el nom de l’autèntic responsable de la ruptura, que no seria un altre que Rodrigo, excompany d’Adara en ‘Gran Hermano 17’.

 

Tot apunta que Adara i Rodri han començat a recuperar la bona relació que tenien durant les primeres setmanes del concurs que van compartir. 

 

Gianmarco, acusat de fer un muntatge

En este sentit, el programa ‘Sálvame’ va fer públics els missatges que intercanviaven Adara i Rodrigo. Però no només això, sinó que també li han ensenyat a Gianmarco, que està actualment en Itàlia perquè, després de descobrir l’intercanvi de missatges, va decidir fugir sense parlar amb la que fora la seua parella.

 

De fet, la seua decisió no ha estat exempta de polèmica i molts han acusat a l’italià de fer un muntatge i d’haver aprofitat l’oportunitat per a trencar amb Adara ara que ja no podia traure més rèdit econòmic de la relació. 

 

«En una setmana podria enamorar-te»

Pel que fa als missatges intercanviats entre Adara i Rodrigo, en destaquen alguns com el que ell assegura que en només una setmana podria enamorar-la, o un en el que els dos jóvens parlen sobre la possibilitat de quedar per a vore junts les gales de ‘Supervivientes’. 

 

 

 

Encara que Adara i Rodrigo asseguren que només són amics i que no hi havia segones intencions, el cert és que el contingut dels missatges —a on també es poden llegir elogis i comentaris de flirteig— deixen en l’aire la possibilitat que entre els dos exconcursants hi haja més que una simple amistat. 

Últimes notícies

Cinc detinguts pels avalots després de la marxa per la vivenda a València, dilluns davant el jutge

Les cinc persones detingudes este dissabte a València pels avalots després de la manifestació pel dret a la vivenda passaran dilluns a disposició judicial. Els incidents han deixat nou agents ferits i llançaments de tanques, adoquins i artefactes pirotècnics contra la policia.

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.

Morin dos jóvens ofegats mentre es banyaven amb bandera roja a Guardamar

Dos jóvens han mort ofegats aquest dissabte a la platja d'Els Vivers, a Guardamar del Segura, mentre es banyaven amb bandera roja. Els serveis d'emergència els han reanimat sense èxit després de rescatar-los de l'aigua.

El PSPV denuncià que un terç de la Unitat d’Emergències continua sense cobrir

El PSPV-PSOE ha denunciat que la Unitat d’Anàlisi i Seguiment de les Emergències continua amb dos de les seues sis places vacants, tres anys i mig després de la seua creació, i reclama al Consell que les cobrisca de manera immediata.

L’energia acumulada en el Mediterrani dispara les pluges d’esta setmana

Aemet atribuïx els episodis de pluja excepcional d’esta setmana a la gran quantitat d’energia i calor acumulada en el Mediterrani occidental durant tot l’estiu.

Avís groc per fortes pluges la matinada de dilluns a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a la matinada de dilluns l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior nord de la província de València, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.