Ixen a la llum els missatges que han provocat la ruptura entre Adara i Gianmarco

 

Este passat divendres es feia públic que una de les parelles de l’univers Telecinco que més contingut ha donat durant els últims mesos havia posat punt final a la seua relació. Contra tot pronòstic, Adara Molinero i Gianmarco Onestini soltaven una bomba que deixava ben abatuts als seus fans, després de dos mesos des de què decidiren unir els seus camins. 

 

Adara i Rodrigo intercanviaven missatges 

Des d’eixe moment, han sorgit tota classe de rumors i especulacions sobre com havia anat la cosa, perquè el mateix Gianmarco va explicar que havien «sortit missatges d’Adara lligant amb un altre xic» però no en va voler revelar la identitat.

 

I, a pesar de què en un primer moment el focus d’atenció va caure sobre Julián, un dels participants de ‘La isla de las tentaciones’, el cert és que ara ha eixit a la llum el nom de l’autèntic responsable de la ruptura, que no seria un altre que Rodrigo, excompany d’Adara en ‘Gran Hermano 17’.

 

Tot apunta que Adara i Rodri han començat a recuperar la bona relació que tenien durant les primeres setmanes del concurs que van compartir. 

 

Gianmarco, acusat de fer un muntatge

En este sentit, el programa ‘Sálvame’ va fer públics els missatges que intercanviaven Adara i Rodrigo. Però no només això, sinó que també li han ensenyat a Gianmarco, que està actualment en Itàlia perquè, després de descobrir l’intercanvi de missatges, va decidir fugir sense parlar amb la que fora la seua parella.

 

De fet, la seua decisió no ha estat exempta de polèmica i molts han acusat a l’italià de fer un muntatge i d’haver aprofitat l’oportunitat per a trencar amb Adara ara que ja no podia traure més rèdit econòmic de la relació

 

«En una setmana podria enamorar-te»

Pel que fa als missatges intercanviats entre Adara i Rodrigo, en destaquen alguns com el que ell assegura que en només una setmana podria enamorar-la, o un en el que els dos jóvens parlen sobre la possibilitat de quedar per a vore junts les gales de ‘Supervivientes’

 

 

 

Encara que Adara i Rodrigo asseguren que només són amics i que no hi havia segones intencions, el cert és que el contingut dels missatges —a on també es poden llegir elogis i comentaris de flirteig— deixen en l’aire la possibilitat que entre els dos exconcursants hi haja més que una simple amistat. 

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.