Ixen a la llum els missatges que han provocat la ruptura entre Adara i Gianmarco

 

Este passat divendres es feia públic que una de les parelles de l’univers Telecinco que més contingut ha donat durant els últims mesos havia posat punt final a la seua relació. Contra tot pronòstic, Adara Molinero i Gianmarco Onestini soltaven una bomba que deixava ben abatuts als seus fans, després de dos mesos des de què decidiren unir els seus camins. 

 

Adara i Rodrigo intercanviaven missatges 

Des d’eixe moment, han sorgit tota classe de rumors i especulacions sobre com havia anat la cosa, perquè el mateix Gianmarco va explicar que havien «sortit missatges d’Adara lligant amb un altre xic» però no en va voler revelar la identitat.

 

I, a pesar de què en un primer moment el focus d’atenció va caure sobre Julián, un dels participants de ‘La isla de las tentaciones’, el cert és que ara ha eixit a la llum el nom de l’autèntic responsable de la ruptura, que no seria un altre que Rodrigo, excompany d’Adara en ‘Gran Hermano 17’.

 

Tot apunta que Adara i Rodri han començat a recuperar la bona relació que tenien durant les primeres setmanes del concurs que van compartir. 

 

Gianmarco, acusat de fer un muntatge

En este sentit, el programa ‘Sálvame’ va fer públics els missatges que intercanviaven Adara i Rodrigo. Però no només això, sinó que també li han ensenyat a Gianmarco, que està actualment en Itàlia perquè, després de descobrir l’intercanvi de missatges, va decidir fugir sense parlar amb la que fora la seua parella.

 

De fet, la seua decisió no ha estat exempta de polèmica i molts han acusat a l’italià de fer un muntatge i d’haver aprofitat l’oportunitat per a trencar amb Adara ara que ja no podia traure més rèdit econòmic de la relació

 

«En una setmana podria enamorar-te»

Pel que fa als missatges intercanviats entre Adara i Rodrigo, en destaquen alguns com el que ell assegura que en només una setmana podria enamorar-la, o un en el que els dos jóvens parlen sobre la possibilitat de quedar per a vore junts les gales de ‘Supervivientes’

 

 

 

Encara que Adara i Rodrigo asseguren que només són amics i que no hi havia segones intencions, el cert és que el contingut dels missatges —a on també es poden llegir elogis i comentaris de flirteig— deixen en l’aire la possibilitat que entre els dos exconcursants hi haja més que una simple amistat. 

Últimes notícies

Quasi 3.000 consultes en els Punts Violeta dels festivals este estiu

Els Punts Violeta impulsats per la Generalitat en festivals de música de les tres províncies han atés 2.746 consultes, sobretot d’informació i assessorament per a prevenir agressions sexuals. La secretaria autonòmica d’Igualtat destaca el paper dissuasiu i de coordinació d’estos espais segurs en grans esdeveniments.

Setze atesos per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Silla

Setze persones, entre elles dos menors i una major de 70 anys, han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat després d’un incendi esta matinada en una vivenda de Silla. Dos hòmens han sigut traslladats a l’Hospital La Fe de València.

València renova 24.000 m² de voreres i elimina barreres per als vianants

València ha destinat més de 5 milions d’euros entre 2023 i 2026 a millorar l’accessibilitat per als vianants, renovant 24.000 m² de voreres i executant 247 guals adaptats.

Detingudes quatre persones d’un clan familiar per un tiroteig a Paterna

La Policia Nacional ha detingut a Paterna quatre membres d’un mateix clan familiar, tres hòmens i una dona, per un tiroteig al barri de la Coma el passat mes de març.

La Fe lidera un gran projecte europeu per a aplicar la intel·ligència artificial al càncer

L’IIS La Fe de València coordinarà científicament SCOPE-AI, un dels principals projectes europeus per a validar i aplicar la intel·ligència artificial en oncologia. El programa testarà 15 solucions d’IA en huit hospitals del continent amb un pressupost de 20,6 milions d’euros.

València blinda el Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 obres de Sorolla

L’Ajuntament de València ha destinat quasi 292.000 euros a reforçar vigilància, càmeres i detecció d’incendis al Palau del Marqués de Campo, seu del Museu de la Ciutat, davant l’arribada de més de 200 obres de Joaquín Sorolla procedents de la Hispanic Society of America.

Alacant es prepara per a construir fins a 44.900 vivendes en 25 anys

El nou Pla General Estructural d’Alacant calcula que la ciutat podrà arribar als 470.000 habitants en 25 anys i reserva sòl per a alçar fins a 44.900 vivendes noves. El document aposta també per nous barris, equipaments sanitaris i universitaris, zones verdes i connexions de transport amb Elx.

Cauen a Alacant per una trama de gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment

La Guàrdia Civil ha detingut 14 persones i n'investiga 6 més per una xarxa que venia gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment i documentació falsa des d'un criador d'Alacant amb activitat internacional.