16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Ixen a la llum els missatges que han provocat la ruptura entre Adara i Gianmarco

 

Este passat divendres es feia públic que una de les parelles de l’univers Telecinco que més contingut ha donat durant els últims mesos havia posat punt final a la seua relació. Contra tot pronòstic, Adara Molinero i Gianmarco Onestini soltaven una bomba que deixava ben abatuts als seus fans, després de dos mesos des de què decidiren unir els seus camins. 

 

Adara i Rodrigo intercanviaven missatges 

Des d’eixe moment, han sorgit tota classe de rumors i especulacions sobre com havia anat la cosa, perquè el mateix Gianmarco va explicar que havien «sortit missatges d’Adara lligant amb un altre xic» però no en va voler revelar la identitat.

 

I, a pesar de què en un primer moment el focus d’atenció va caure sobre Julián, un dels participants de ‘La isla de las tentaciones’, el cert és que ara ha eixit a la llum el nom de l’autèntic responsable de la ruptura, que no seria un altre que Rodrigo, excompany d’Adara en ‘Gran Hermano 17’.

 

Tot apunta que Adara i Rodri han començat a recuperar la bona relació que tenien durant les primeres setmanes del concurs que van compartir. 

 

Gianmarco, acusat de fer un muntatge

En este sentit, el programa ‘Sálvame’ va fer públics els missatges que intercanviaven Adara i Rodrigo. Però no només això, sinó que també li han ensenyat a Gianmarco, que està actualment en Itàlia perquè, després de descobrir l’intercanvi de missatges, va decidir fugir sense parlar amb la que fora la seua parella.

 

De fet, la seua decisió no ha estat exempta de polèmica i molts han acusat a l’italià de fer un muntatge i d’haver aprofitat l’oportunitat per a trencar amb Adara ara que ja no podia traure més rèdit econòmic de la relació

 

«En una setmana podria enamorar-te»

Pel que fa als missatges intercanviats entre Adara i Rodrigo, en destaquen alguns com el que ell assegura que en només una setmana podria enamorar-la, o un en el que els dos jóvens parlen sobre la possibilitat de quedar per a vore junts les gales de ‘Supervivientes’

 

 

 

Encara que Adara i Rodrigo asseguren que només són amics i que no hi havia segones intencions, el cert és que el contingut dels missatges —a on també es poden llegir elogis i comentaris de flirteig— deixen en l’aire la possibilitat que entre els dos exconcursants hi haja més que una simple amistat. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell defén que Barcala ha actuat amb rapidesa i descarta demanar la seua dimissió

El Consell ha recolzat a Luis Barcala per la polèmica de les VPO i no contempla demanar la seua dimissió. Veu legal la VPO adquirida per la seua esposa i trasllada el cas a Policia i Fiscalia mentres reforça els controls.

Investiguen a un menor per una presumpta agressió sexual a una companya en un institut de Vinaròs

La Guàrdia Civil investiga a un menor per un presumpte delicte d'agressió sexual a una companya de la seua mateixa edat en un institut de Vinaròs. El centre va denunciar els fets, ocorreguts el dimarts, i les diligències continuen obertes.

Barcala denuncia una cacera i afirma que continuarà investigant les vivendes públiques

Luis Barcala ha denunciat ser víctima d'una 'cacera' contra ell i la seua família i ha reiterat que continuarà la investigació sobre l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

Enith Saló i Fiamma Benítez, convocades per Espanya per a l’arrancada de la classificació al Mundial 2027

Sonia Bermúdez ha citat a Enith Saló i Fiamma Benítez per a l'inici de la classificació al Mundial 2027. Espanya es mesura a Islàndia i Ucraïna al març.

Pedro Martínez trasllada la pressió al Reial Madrid i apel·la a la il·lusió del València Basket

Pedro Martínez va situar al Reial Madrid com a favorit i va afirmar que el València Basket arriba amb il·lusió per competir. Va destacar l''exhibició' blanca en quarts.

Costello subratlla el paper de Montero com a clau del València Basket davant el Reial Madrid

Costello va assenyalar a Montero com a termòmetre del València Basket després de la passada a semifinals. Va confirmar que jugarà malgrat molèsties i va assumir la dificultat del Reial Madrid.

Detingut a València per emprar de manera irregular a estrangers i usurpar identitat

La Policia Nacional ha detingut a València a un empresari de 49 anys per emprar estrangers de manera irregular usant la identitat d'una altra persona. La investigació va acreditar amenaces, pagaments en mà de 50 euros i suplantació per a eludir controls.

El Consell aprova ajudes de 80.000 € per a famílies de víctimes i persones amb incapacitat absoluta per la DANA

El Consell ha aprovat este divendres un decret que concedix una ajuda directa de 80.000 euros a famílies de víctimes de la DANA d'octubre de 2024 i a persones amb incapacitat absoluta i permanent. El termini per a demanar-la serà de tres mesos des de la seua publicació en el DOGV, amb tramitació telemàtica o presencial i possibilitat de fer-ho mitjançant representant.