Ixen a la llum els missatges que han provocat la ruptura entre Adara i Gianmarco

 

Este passat divendres es feia públic que una de les parelles de l’univers Telecinco que més contingut ha donat durant els últims mesos havia posat punt final a la seua relació. Contra tot pronòstic, Adara Molinero i Gianmarco Onestini soltaven una bomba que deixava ben abatuts als seus fans, després de dos mesos des de què decidiren unir els seus camins. 

 

Adara i Rodrigo intercanviaven missatges 

Des d’eixe moment, han sorgit tota classe de rumors i especulacions sobre com havia anat la cosa, perquè el mateix Gianmarco va explicar que havien «sortit missatges d’Adara lligant amb un altre xic» però no en va voler revelar la identitat.

 

I, a pesar de què en un primer moment el focus d’atenció va caure sobre Julián, un dels participants de ‘La isla de las tentaciones’, el cert és que ara ha eixit a la llum el nom de l’autèntic responsable de la ruptura, que no seria un altre que Rodrigo, excompany d’Adara en ‘Gran Hermano 17’.

 

Tot apunta que Adara i Rodri han començat a recuperar la bona relació que tenien durant les primeres setmanes del concurs que van compartir. 

 

Gianmarco, acusat de fer un muntatge

En este sentit, el programa ‘Sálvame’ va fer públics els missatges que intercanviaven Adara i Rodrigo. Però no només això, sinó que també li han ensenyat a Gianmarco, que està actualment en Itàlia perquè, després de descobrir l’intercanvi de missatges, va decidir fugir sense parlar amb la que fora la seua parella.

 

De fet, la seua decisió no ha estat exempta de polèmica i molts han acusat a l’italià de fer un muntatge i d’haver aprofitat l’oportunitat per a trencar amb Adara ara que ja no podia traure més rèdit econòmic de la relació

 

«En una setmana podria enamorar-te»

Pel que fa als missatges intercanviats entre Adara i Rodrigo, en destaquen alguns com el que ell assegura que en només una setmana podria enamorar-la, o un en el que els dos jóvens parlen sobre la possibilitat de quedar per a vore junts les gales de ‘Supervivientes’

 

 

 

Encara que Adara i Rodrigo asseguren que només són amics i que no hi havia segones intencions, el cert és que el contingut dels missatges —a on també es poden llegir elogis i comentaris de flirteig— deixen en l’aire la possibilitat que entre els dos exconcursants hi haja més que una simple amistat. 

Últimes notícies

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.