Jennifer Aniston se sincera sobre la seua possible reconciliació amb Brad Pitt

En 1998 va nàixer una de les parelles més volgudes per tot Hollywood, i no és una altra que la composta per Jennifer Aniston i Brad Pitt. Tots dos actors es van comprometre el mateix any en què van començar a eixir junts, ja que creien haver trobat a la seua respectiva mitjana taronja.

Era tal el nivell d’enamorament entre els intèrprets, que Aniston va dir en una entrevista amb Diane Sawyer  que Brad Pitt estava fet per a ella.

No obstant això, el romanç va acabar en 2005 i es van començar a rumorejar els inicis de la relació de Pitt  amb la seua companya de rodatge en ‘Señor y Señora Smith’; Angelina Jolie.

Ara que han canviat tant les coses i han passat els anys, Aniston ha reconegut en el programa d’Howard  Stern en SiriusXM que en la seua relació (d’amistat) amb Brad Pitt no existeix tensió ni situacions estranyes, en absolut.

‘A propòsit de la lectura de guió en la qual van coincidir l’any passat, per a la recreació d’una escena de ‘Fast Times at Ridgemont High», l’actriu de ‘Friends‘ va declarar que «va ser absolutament divertit. Brad i jo som col·legues, som amics», assegura.

La història d’amor entre Jennifer Aniston i Brad Pitt sembla la cançó de l’enfadós. Els ‘fans’ de la parella més mítica del món del cinema somien contínuament amb la seua reconciliació. No obstant això, per a tristesa de tots ells, el seu és només una bona amistat fruit de l’afecte que es tenen després de tants anys de relació.

O almenys això és el que ha volgut transmetre la protagonista de ‘Friends’ en la seua última entrevista amb la revista ‘People’: “Brad i jo som amics”, ha declarat Jennifer sense deixar lloc a dubtes.

Encara que, això sí, ha reconegut que el seu cor està obert a l’amor: “El matrimoni no està en el meu radar, estic més centrada a trobar una parella fantàstica i simplement viure una vida agradable i divertir-nos l’u amb l’altre”, ha revelat.

»Ens parlem i no hi ha incomoditat cap, excepte per a tothom que probablement ho va veure i estava esperant que n’hi haguera, o va assumir que n’hi havia. Ens ho passem bé, i era per a una bona causa», aclareix.

L’enamorament sobtat entre David Schwimmer i Jennifer Aniston

 

A l’entrevista que Aniston estava realitzant amb Stern, es van unir Lisa Kudrow i Courteney Cox. Stern no anava a deixar passar l’oportunitat de preguntar a l’actriu de la mítica ‘Friends’ sobre la seua possible relació amorosa amb David Schwimmer durant les primeres temporades.

Quan el periodista radiofònic va preguntar per què Schwimmer i Aniston no van intentar portar la seua relació més enllà d’un amor platònic, ella va contestar: »David era adorable. Tots dos estàvem en relacions diferents i mai era el moment adequat. Mai hauria funcionat».

»El bonic era que canalitzàvem les nostres emocions cap a la interpretació de Ross i Rachel, per això va ressonar com ho va fer» va afegir Jennifer Aniston.

Últimes notícies

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.