Jennifer Aniston se sincera sobre la seua possible reconciliació amb Brad Pitt

En 1998 va nàixer una de les parelles més volgudes per tot Hollywood, i no és una altra que la composta per Jennifer Aniston i Brad Pitt. Tots dos actors es van comprometre el mateix any en què van començar a eixir junts, ja que creien haver trobat a la seua respectiva mitjana taronja.

Era tal el nivell d’enamorament entre els intèrprets, que Aniston va dir en una entrevista amb Diane Sawyer  que Brad Pitt estava fet per a ella.

No obstant això, el romanç va acabar en 2005 i es van començar a rumorejar els inicis de la relació de Pitt  amb la seua companya de rodatge en ‘Señor y Señora Smith’; Angelina Jolie.

Ara que han canviat tant les coses i han passat els anys, Aniston ha reconegut en el programa d’Howard  Stern en SiriusXM que en la seua relació (d’amistat) amb Brad Pitt no existeix tensió ni situacions estranyes, en absolut.

‘A propòsit de la lectura de guió en la qual van coincidir l’any passat, per a la recreació d’una escena de ‘Fast Times at Ridgemont High», l’actriu de ‘Friends‘ va declarar que «va ser absolutament divertit. Brad i jo som col·legues, som amics», assegura.

La història d’amor entre Jennifer Aniston i Brad Pitt sembla la cançó de l’enfadós. Els ‘fans’ de la parella més mítica del món del cinema somien contínuament amb la seua reconciliació. No obstant això, per a tristesa de tots ells, el seu és només una bona amistat fruit de l’afecte que es tenen després de tants anys de relació.

O almenys això és el que ha volgut transmetre la protagonista de ‘Friends’ en la seua última entrevista amb la revista ‘People’: “Brad i jo som amics”, ha declarat Jennifer sense deixar lloc a dubtes.

Encara que, això sí, ha reconegut que el seu cor està obert a l’amor: “El matrimoni no està en el meu radar, estic més centrada a trobar una parella fantàstica i simplement viure una vida agradable i divertir-nos l’u amb l’altre”, ha revelat.

»Ens parlem i no hi ha incomoditat cap, excepte per a tothom que probablement ho va veure i estava esperant que n’hi haguera, o va assumir que n’hi havia. Ens ho passem bé, i era per a una bona causa», aclareix.

L’enamorament sobtat entre David Schwimmer i Jennifer Aniston

 

A l’entrevista que Aniston estava realitzant amb Stern, es van unir Lisa Kudrow i Courteney Cox. Stern no anava a deixar passar l’oportunitat de preguntar a l’actriu de la mítica ‘Friends’ sobre la seua possible relació amorosa amb David Schwimmer durant les primeres temporades.

Quan el periodista radiofònic va preguntar per què Schwimmer i Aniston no van intentar portar la seua relació més enllà d’un amor platònic, ella va contestar: »David era adorable. Tots dos estàvem en relacions diferents i mai era el moment adequat. Mai hauria funcionat».

»El bonic era que canalitzàvem les nostres emocions cap a la interpretació de Ross i Rachel, per això va ressonar com ho va fer» va afegir Jennifer Aniston.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.