Jennifer Aniston se sincera sobre la seua possible reconciliació amb Brad Pitt

En 1998 va nàixer una de les parelles més volgudes per tot Hollywood, i no és una altra que la composta per Jennifer Aniston i Brad Pitt. Tots dos actors es van comprometre el mateix any en què van començar a eixir junts, ja que creien haver trobat a la seua respectiva mitjana taronja.

Era tal el nivell d’enamorament entre els intèrprets, que Aniston va dir en una entrevista amb Diane Sawyer  que Brad Pitt estava fet per a ella.

No obstant això, el romanç va acabar en 2005 i es van començar a rumorejar els inicis de la relació de Pitt  amb la seua companya de rodatge en ‘Señor y Señora Smith’; Angelina Jolie.

Ara que han canviat tant les coses i han passat els anys, Aniston ha reconegut en el programa d’Howard  Stern en SiriusXM que en la seua relació (d’amistat) amb Brad Pitt no existeix tensió ni situacions estranyes, en absolut.

‘A propòsit de la lectura de guió en la qual van coincidir l’any passat, per a la recreació d’una escena de ‘Fast Times at Ridgemont High», l’actriu de ‘Friends‘ va declarar que «va ser absolutament divertit. Brad i jo som col·legues, som amics», assegura.

La història d’amor entre Jennifer Aniston i Brad Pitt sembla la cançó de l’enfadós. Els ‘fans’ de la parella més mítica del món del cinema somien contínuament amb la seua reconciliació. No obstant això, per a tristesa de tots ells, el seu és només una bona amistat fruit de l’afecte que es tenen després de tants anys de relació.

O almenys això és el que ha volgut transmetre la protagonista de ‘Friends’ en la seua última entrevista amb la revista ‘People’: “Brad i jo som amics”, ha declarat Jennifer sense deixar lloc a dubtes.

Encara que, això sí, ha reconegut que el seu cor està obert a l’amor: “El matrimoni no està en el meu radar, estic més centrada a trobar una parella fantàstica i simplement viure una vida agradable i divertir-nos l’u amb l’altre”, ha revelat.

»Ens parlem i no hi ha incomoditat cap, excepte per a tothom que probablement ho va veure i estava esperant que n’hi haguera, o va assumir que n’hi havia. Ens ho passem bé, i era per a una bona causa», aclareix.

L’enamorament sobtat entre David Schwimmer i Jennifer Aniston

 

A l’entrevista que Aniston estava realitzant amb Stern, es van unir Lisa Kudrow i Courteney Cox. Stern no anava a deixar passar l’oportunitat de preguntar a l’actriu de la mítica ‘Friends’ sobre la seua possible relació amorosa amb David Schwimmer durant les primeres temporades.

Quan el periodista radiofònic va preguntar per què Schwimmer i Aniston no van intentar portar la seua relació més enllà d’un amor platònic, ella va contestar: »David era adorable. Tots dos estàvem en relacions diferents i mai era el moment adequat. Mai hauria funcionat».

»El bonic era que canalitzàvem les nostres emocions cap a la interpretació de Ross i Rachel, per això va ressonar com ho va fer» va afegir Jennifer Aniston.

Últimes notícies

Detinguda a Gavarda una parella que robava a majors amb el mètode de labraç a Càrcer

La Guàrdia Civil ha detingut a Gavarda un home i una dona, de 19 i 20 anys i nacionalitat romanesa, acusats de robar una joia a un veí dedad avançada de Càrcer amb el mètode de labraç i relacionats amb dos assalts més a Jaén i Almería.

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.