Jennifer Aniston se sincera sobre la seua possible reconciliació amb Brad Pitt

En 1998 va nàixer una de les parelles més volgudes per tot Hollywood, i no és una altra que la composta per Jennifer Aniston i Brad Pitt. Tots dos actors es van comprometre el mateix any en què van començar a eixir junts, ja que creien haver trobat a la seua respectiva mitjana taronja.

Era tal el nivell d’enamorament entre els intèrprets, que Aniston va dir en una entrevista amb Diane Sawyer  que Brad Pitt estava fet per a ella.

No obstant això, el romanç va acabar en 2005 i es van començar a rumorejar els inicis de la relació de Pitt  amb la seua companya de rodatge en ‘Señor y Señora Smith’; Angelina Jolie.

Ara que han canviat tant les coses i han passat els anys, Aniston ha reconegut en el programa d’Howard  Stern en SiriusXM que en la seua relació (d’amistat) amb Brad Pitt no existeix tensió ni situacions estranyes, en absolut.

‘A propòsit de la lectura de guió en la qual van coincidir l’any passat, per a la recreació d’una escena de ‘Fast Times at Ridgemont High», l’actriu de ‘Friends‘ va declarar que «va ser absolutament divertit. Brad i jo som col·legues, som amics», assegura.

La història d’amor entre Jennifer Aniston i Brad Pitt sembla la cançó de l’enfadós. Els ‘fans’ de la parella més mítica del món del cinema somien contínuament amb la seua reconciliació. No obstant això, per a tristesa de tots ells, el seu és només una bona amistat fruit de l’afecte que es tenen després de tants anys de relació.

O almenys això és el que ha volgut transmetre la protagonista de ‘Friends’ en la seua última entrevista amb la revista ‘People’: “Brad i jo som amics”, ha declarat Jennifer sense deixar lloc a dubtes.

Encara que, això sí, ha reconegut que el seu cor està obert a l’amor: “El matrimoni no està en el meu radar, estic més centrada a trobar una parella fantàstica i simplement viure una vida agradable i divertir-nos l’u amb l’altre”, ha revelat.

»Ens parlem i no hi ha incomoditat cap, excepte per a tothom que probablement ho va veure i estava esperant que n’hi haguera, o va assumir que n’hi havia. Ens ho passem bé, i era per a una bona causa», aclareix.

L’enamorament sobtat entre David Schwimmer i Jennifer Aniston

 

A l’entrevista que Aniston estava realitzant amb Stern, es van unir Lisa Kudrow i Courteney Cox. Stern no anava a deixar passar l’oportunitat de preguntar a l’actriu de la mítica ‘Friends’ sobre la seua possible relació amorosa amb David Schwimmer durant les primeres temporades.

Quan el periodista radiofònic va preguntar per què Schwimmer i Aniston no van intentar portar la seua relació més enllà d’un amor platònic, ella va contestar: »David era adorable. Tots dos estàvem en relacions diferents i mai era el moment adequat. Mai hauria funcionat».

»El bonic era que canalitzàvem les nostres emocions cap a la interpretació de Ross i Rachel, per això va ressonar com ho va fer» va afegir Jennifer Aniston.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.