Jennifer Lopez confirma en Instagram la seua reconciliació amb Ben Affleck

 

Jennifer López ha complit aquest dissabte, 24 de juliol, 52 anys i ho ha celebrat en xarxes confirmant la seua volta amb l’actor Ben Affleck 17 anys després que estigueren junts. En una imatge que passarà a la història, la parella demostra al món que les segones oportunitats si existeixen.

 

Han passat quasi dues dècades des que vam veure a la parella d’actors per primera vegada trepitjant junts una catifa roja. La seua relació a penes va durar dos anys, però els va enxampar en el punt àlgid de les seues carreres. En el cas de la novaiorquesa, a la fi de 2002 va estrenar una de les seues pel·lícules més reeixides, ‘Sucedió en Manhatttan‘. Per part seua, Affleck havia guanyat recentment un Oscar al Millor Guió i s’intentava fer un lloc dins de la interpretació.

 

Lamentablement, al gener de 2004 els actors van confirmar la seua ruptura, després d’haver cancel·lat mesos abans les seues noces, i cadascun va refer la seua vida. No obstant això, 17 anys després, els seus camins s’han tornat a unir.

 

 

 

Com es van conéixer Jennifer López i Ben Affleck?

La història d’amor entre J.Lo i Ben Affleck es va iniciar al novembre de 2002, quan tots dos estaven immersos en el rodatge de la pel·lícula ‘Una chica de Jersey‘. Un més més tard, la parella d’actors va confirmar el seu romanç en la premiere de ‘Sucedió en Manhattan‘, on tampoc van faltar les mostres d’afecte davant els fans. 

 

Al gener de 2003, López i Affleck van tornar a unir-se en la ficció en la pel·lícula ‘Gigli’, una història que ajuntava romanç i comèdia, que no va ser molt ben acollida per la crítica. Dos mesos després, la cantant i l’actor van acaparar totes les mirades en la 75a edició dels Oscar, on van demostrar glamur en la catifa roja. Però mesos després, J.Lo va trencar la seua bonica història d’amor amb Ben sense donar cap mena d’explicació a la premsa.

 

Ara, novament enamorats, la parella ha demostrat que les segones oportunitats, fins i tot a Hollywood, si existeixen. L’entorn dels actors estan feliços amb la reconciliació de la parella. Matt Damon, amic íntim de Ben Affleck ha parlat sobre el romanç del seu amic i ha assegurat estar molt content per ell. “Estic tan feliç per ell. Ell és el millor. Es mereix tota la felicitat del món. M’alegre pels dos”, ha confessat l’actor.

 

Repeteixen la seua foto més picant, 20 anys després

A més, la parella va ser enxampada aquest passat cap de setmana per uns fotògrafs que havien seguit els seus passos. Jennifer López i Ben Affleck van protagonitzar la mateixa imatge que fa 20 anys. Aquest detall no ha passat desapercebut pels seus fans que no van dubtar a compartir l’abans i després. 

«Això és desballestat però també brillant però també ridícul però també fascinant», va apuntar l’escriptora Zeba Blay al costat de totes dues instantànies. 
 

 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.