Jennifer Lopez confirma en Instagram la seua reconciliació amb Ben Affleck

 

Jennifer López ha complit aquest dissabte, 24 de juliol, 52 anys i ho ha celebrat en xarxes confirmant la seua volta amb l’actor Ben Affleck 17 anys després que estigueren junts. En una imatge que passarà a la història, la parella demostra al món que les segones oportunitats si existeixen.

 

Han passat quasi dues dècades des que vam veure a la parella d’actors per primera vegada trepitjant junts una catifa roja. La seua relació a penes va durar dos anys, però els va enxampar en el punt àlgid de les seues carreres. En el cas de la novaiorquesa, a la fi de 2002 va estrenar una de les seues pel·lícules més reeixides, ‘Sucedió en Manhatttan‘. Per part seua, Affleck havia guanyat recentment un Oscar al Millor Guió i s’intentava fer un lloc dins de la interpretació.

 

Lamentablement, al gener de 2004 els actors van confirmar la seua ruptura, després d’haver cancel·lat mesos abans les seues noces, i cadascun va refer la seua vida. No obstant això, 17 anys després, els seus camins s’han tornat a unir.

 

 

 

Com es van conéixer Jennifer López i Ben Affleck?

La història d’amor entre J.Lo i Ben Affleck es va iniciar al novembre de 2002, quan tots dos estaven immersos en el rodatge de la pel·lícula ‘Una chica de Jersey‘. Un més més tard, la parella d’actors va confirmar el seu romanç en la premiere de ‘Sucedió en Manhattan‘, on tampoc van faltar les mostres d’afecte davant els fans. 

 

Al gener de 2003, López i Affleck van tornar a unir-se en la ficció en la pel·lícula ‘Gigli’, una història que ajuntava romanç i comèdia, que no va ser molt ben acollida per la crítica. Dos mesos després, la cantant i l’actor van acaparar totes les mirades en la 75a edició dels Oscar, on van demostrar glamur en la catifa roja. Però mesos després, J.Lo va trencar la seua bonica història d’amor amb Ben sense donar cap mena d’explicació a la premsa.

 

Ara, novament enamorats, la parella ha demostrat que les segones oportunitats, fins i tot a Hollywood, si existeixen. L’entorn dels actors estan feliços amb la reconciliació de la parella. Matt Damon, amic íntim de Ben Affleck ha parlat sobre el romanç del seu amic i ha assegurat estar molt content per ell. “Estic tan feliç per ell. Ell és el millor. Es mereix tota la felicitat del món. M’alegre pels dos”, ha confessat l’actor.

 

Repeteixen la seua foto més picant, 20 anys després

A més, la parella va ser enxampada aquest passat cap de setmana per uns fotògrafs que havien seguit els seus passos. Jennifer López i Ben Affleck van protagonitzar la mateixa imatge que fa 20 anys. Aquest detall no ha passat desapercebut pels seus fans que no van dubtar a compartir l’abans i després. 

«Això és desballestat però també brillant però també ridícul però també fascinant», va apuntar l’escriptora Zeba Blay al costat de totes dues instantànies. 
 

 

Últimes notícies

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.