Jennifer Lopez confirma en Instagram la seua reconciliació amb Ben Affleck

 

Jennifer López ha complit aquest dissabte, 24 de juliol, 52 anys i ho ha celebrat en xarxes confirmant la seua volta amb l’actor Ben Affleck 17 anys després que estigueren junts. En una imatge que passarà a la història, la parella demostra al món que les segones oportunitats si existeixen.

 

Han passat quasi dues dècades des que vam veure a la parella d’actors per primera vegada trepitjant junts una catifa roja. La seua relació a penes va durar dos anys, però els va enxampar en el punt àlgid de les seues carreres. En el cas de la novaiorquesa, a la fi de 2002 va estrenar una de les seues pel·lícules més reeixides, ‘Sucedió en Manhatttan‘. Per part seua, Affleck havia guanyat recentment un Oscar al Millor Guió i s’intentava fer un lloc dins de la interpretació.

 

Lamentablement, al gener de 2004 els actors van confirmar la seua ruptura, després d’haver cancel·lat mesos abans les seues noces, i cadascun va refer la seua vida. No obstant això, 17 anys després, els seus camins s’han tornat a unir.

 

 

 

Com es van conéixer Jennifer López i Ben Affleck?

La història d’amor entre J.Lo i Ben Affleck es va iniciar al novembre de 2002, quan tots dos estaven immersos en el rodatge de la pel·lícula ‘Una chica de Jersey‘. Un més més tard, la parella d’actors va confirmar el seu romanç en la premiere de ‘Sucedió en Manhattan‘, on tampoc van faltar les mostres d’afecte davant els fans. 

 

Al gener de 2003, López i Affleck van tornar a unir-se en la ficció en la pel·lícula ‘Gigli’, una història que ajuntava romanç i comèdia, que no va ser molt ben acollida per la crítica. Dos mesos després, la cantant i l’actor van acaparar totes les mirades en la 75a edició dels Oscar, on van demostrar glamur en la catifa roja. Però mesos després, J.Lo va trencar la seua bonica història d’amor amb Ben sense donar cap mena d’explicació a la premsa.

 

Ara, novament enamorats, la parella ha demostrat que les segones oportunitats, fins i tot a Hollywood, si existeixen. L’entorn dels actors estan feliços amb la reconciliació de la parella. Matt Damon, amic íntim de Ben Affleck ha parlat sobre el romanç del seu amic i ha assegurat estar molt content per ell. “Estic tan feliç per ell. Ell és el millor. Es mereix tota la felicitat del món. M’alegre pels dos”, ha confessat l’actor.

 

Repeteixen la seua foto més picant, 20 anys després

A més, la parella va ser enxampada aquest passat cap de setmana per uns fotògrafs que havien seguit els seus passos. Jennifer López i Ben Affleck van protagonitzar la mateixa imatge que fa 20 anys. Aquest detall no ha passat desapercebut pels seus fans que no van dubtar a compartir l’abans i després. 

«Això és desballestat però també brillant però també ridícul però també fascinant», va apuntar l’escriptora Zeba Blay al costat de totes dues instantànies. 
 

 

Últimes notícies

Remuntada del Vila-real a Màlaga per estrenar el caseller de victòries

El Vila-real ha remuntat a La Rosaleda un gol inicial de Dotor i ha sumat el primer triomf de la temporada gràcies a un doblet de Pape Gueye i a l’encert d’Alberto Moleiro. El conjunt groguet ha sigut molt superior a un Màlaga superat des del minut 20.

Els vestits de festa d’Isabel Sanchís s’aliaren amb el pantaló en Madrid

La dissenyadora valenciana Isabel Sanchís ha presentat a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid una col·lecció de festa que combina vestits espectaculars amb pantalons, corsés escultòrics i bustiers en 3D sense renunciar a la comoditat ni a la llibertat de moviments.

Xàbia recupera el pasturatge amb cabres al Montgó per a previndre incendis

Xàbia ha reactivat el pasturatge ecològic amb 250 cabres al parc natural del Montgó per reduir vegetació i minimitzar el risc d’incendis prop de les vivendes.

Rescatats 17 migrants subsaharians d’una pastera prop de la costa d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat disset hòmens subsaharians d’una pastera en aigües pròximes a Alacant i els ha desembarcat al port de Xàbia. L’operatiu s’ha coordinat des del Centre de Salvament de València i ha mobilitzat una embarcació i un helicòpter.

Més de mil incidents per les fortes tronades en un dia a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 1.084 incidents per les pluges i tronades en 28 hores, 684 a la ciutat de València. Les precipitacions més intenses s’han registrat en municipis de València i Alacant, amb fins a 48 litres per metre quadrat.

Nou anys de presó per agredir sexualment una menor a qui va deixar embarassada

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a nou anys i un dia de presó un home de 23 anys per un delicte continuat d’agressió sexual a una menor de 14 anys, amb qui va mantindre una relació i a qui va deixar embarassada. La sentència inclou orde d’allunyament durant 15 anys i huit anys de llibertat vigilada, i és recurrible davant del TSJCV.

La jutgessa del cas Les Naus crida a declarar l’exregidor Toni Gallego com a testimoni el 30 de setembre

La jutgessa que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha citat l’exregidor del PP Toni Gallego perquè declare com a testimoni el 30 de setembre, arran de les seues afirmacions en Les Corts sobre la regidora dimitida Rocío Gómez.

El PSPV acusa Catalá de culpabilitzar migrants i lliurar València a l’especulació

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, acusa l’alcaldessa María José Catalá de no tindre model de ciutat, d’assenyalar les persones migrants pels problemes d’habitatge i turisme i de facilitar l’especulació urbanística.