8.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Jorge Cadaval, de Los Morancos, ha hagut de ser operat d’urgència

Jorge Cadaval, l’altra meitat dels germans que componen el duo humorístic de Los Morancos, va haver de ser operat d’urgència a causa d’un fort còlic nefrític, segons ha confirmat el mateix Jorge a través de les seues xarxes socials.

El còmic ja es troba fora de l’hospital recuperant-se a la seua casa de Sevilla al costat del seu marit i ha hagut de posposar les seues actuacions pels problemes de salut.

“Em va donar un còlic nefrític que no us imagineu el dolor que fa una pedreta ací ficada. Però que no era una pedreta, era tota la casa dels Picapedra sencera en el renyó la que tenia jo”, compta amb el seu peculiar humor Jorge, assegurant que l’ha passat malament.

‘Los Morancos’ reben el premi a la trajectòria professional com a autònoms d’ATA

 

La Federació Nacional  d’Associacions de Treballadors Autònoms-LLIGA celebrarà al novembre a Madrid la vintena edició dels seus premis Autònom de l’Any en la qual es premiarà a la trajectòria professional de Jorge i César Cadaval, ‘Los Morancos’, per 40 anys d’autònoms, “de riures i de crítica”.

“Amb molt d’art, estos germans ens han fet cantar i riure sense oblidar la més mordaç de les reivindicacions, sobretot reinventant-se una vegada i una altra, com a bons autònoms, creant el seu propi estil, adaptant-se als nous formats i arribant a tots els públics, per tots els canals, si oblidar les seues arrels”, han explicat en un comunicat.

En este sentit, l’organització ha destacat que ‘Los Morancos’ tenen “una trajectòria de quatre dècades que mereixen tots els premis per les bones estones que ens han fet, fan i faran passar”.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.