Jorge Cadaval, de Los Morancos, ha hagut de ser operat d’urgència

Jorge Cadaval, l’altra meitat dels germans que componen el duo humorístic de Los Morancos, va haver de ser operat d’urgència a causa d’un fort còlic nefrític, segons ha confirmat el mateix Jorge a través de les seues xarxes socials.

El còmic ja es troba fora de l’hospital recuperant-se a la seua casa de Sevilla al costat del seu marit i ha hagut de posposar les seues actuacions pels problemes de salut.

“Em va donar un còlic nefrític que no us imagineu el dolor que fa una pedreta ací ficada. Però que no era una pedreta, era tota la casa dels Picapedra sencera en el renyó la que tenia jo”, compta amb el seu peculiar humor Jorge, assegurant que l’ha passat malament.

‘Los Morancos’ reben el premi a la trajectòria professional com a autònoms d’ATA

 

La Federació Nacional  d’Associacions de Treballadors Autònoms-LLIGA celebrarà al novembre a Madrid la vintena edició dels seus premis Autònom de l’Any en la qual es premiarà a la trajectòria professional de Jorge i César Cadaval, ‘Los Morancos’, per 40 anys d’autònoms, «de riures i de crítica».

«Amb molt d’art, estos germans ens han fet cantar i riure sense oblidar la més mordaç de les reivindicacions, sobretot reinventant-se una vegada i una altra, com a bons autònoms, creant el seu propi estil, adaptant-se als nous formats i arribant a tots els públics, per tots els canals, si oblidar les seues arrels», han explicat en un comunicat.

En este sentit, l’organització ha destacat que ‘Los Morancos’ tenen «una trajectòria de quatre dècades que mereixen tots els premis per les bones estones que ens han fet, fan i faran passar».

Últimes notícies

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.
FILMOTECA D'ESTIU