Jorge Cadaval, de Los Morancos, ha hagut de ser operat d’urgència

Jorge Cadaval, l’altra meitat dels germans que componen el duo humorístic de Los Morancos, va haver de ser operat d’urgència a causa d’un fort còlic nefrític, segons ha confirmat el mateix Jorge a través de les seues xarxes socials.

El còmic ja es troba fora de l’hospital recuperant-se a la seua casa de Sevilla al costat del seu marit i ha hagut de posposar les seues actuacions pels problemes de salut.

“Em va donar un còlic nefrític que no us imagineu el dolor que fa una pedreta ací ficada. Però que no era una pedreta, era tota la casa dels Picapedra sencera en el renyó la que tenia jo”, compta amb el seu peculiar humor Jorge, assegurant que l’ha passat malament.

‘Los Morancos’ reben el premi a la trajectòria professional com a autònoms d’ATA

 

La Federació Nacional  d’Associacions de Treballadors Autònoms-LLIGA celebrarà al novembre a Madrid la vintena edició dels seus premis Autònom de l’Any en la qual es premiarà a la trajectòria professional de Jorge i César Cadaval, ‘Los Morancos’, per 40 anys d’autònoms, «de riures i de crítica».

«Amb molt d’art, estos germans ens han fet cantar i riure sense oblidar la més mordaç de les reivindicacions, sobretot reinventant-se una vegada i una altra, com a bons autònoms, creant el seu propi estil, adaptant-se als nous formats i arribant a tots els públics, per tots els canals, si oblidar les seues arrels», han explicat en un comunicat.

En este sentit, l’organització ha destacat que ‘Los Morancos’ tenen «una trajectòria de quatre dècades que mereixen tots els premis per les bones estones que ens han fet, fan i faran passar».

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.