15.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Jorge Cadaval, de Los Morancos, ha hagut de ser operat d’urgència

Jorge Cadaval, l’altra meitat dels germans que componen el duo humorístic de Los Morancos, va haver de ser operat d’urgència a causa d’un fort còlic nefrític, segons ha confirmat el mateix Jorge a través de les seues xarxes socials.

El còmic ja es troba fora de l’hospital recuperant-se a la seua casa de Sevilla al costat del seu marit i ha hagut de posposar les seues actuacions pels problemes de salut.

“Em va donar un còlic nefrític que no us imagineu el dolor que fa una pedreta ací ficada. Però que no era una pedreta, era tota la casa dels Picapedra sencera en el renyó la que tenia jo”, compta amb el seu peculiar humor Jorge, assegurant que l’ha passat malament.

‘Los Morancos’ reben el premi a la trajectòria professional com a autònoms d’ATA

 

La Federació Nacional  d’Associacions de Treballadors Autònoms-LLIGA celebrarà al novembre a Madrid la vintena edició dels seus premis Autònom de l’Any en la qual es premiarà a la trajectòria professional de Jorge i César Cadaval, ‘Los Morancos’, per 40 anys d’autònoms, “de riures i de crítica”.

“Amb molt d’art, estos germans ens han fet cantar i riure sense oblidar la més mordaç de les reivindicacions, sobretot reinventant-se una vegada i una altra, com a bons autònoms, creant el seu propi estil, adaptant-se als nous formats i arribant a tots els públics, per tots els canals, si oblidar les seues arrels”, han explicat en un comunicat.

En este sentit, l’organització ha destacat que ‘Los Morancos’ tenen “una trajectòria de quatre dècades que mereixen tots els premis per les bones estones que ens han fet, fan i faran passar”.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.