11.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Jorge Cadaval, de Los Morancos, ha hagut de ser operat d’urgència

Jorge Cadaval, l’altra meitat dels germans que componen el duo humorístic de Los Morancos, va haver de ser operat d’urgència a causa d’un fort còlic nefrític, segons ha confirmat el mateix Jorge a través de les seues xarxes socials.

El còmic ja es troba fora de l’hospital recuperant-se a la seua casa de Sevilla al costat del seu marit i ha hagut de posposar les seues actuacions pels problemes de salut.

“Em va donar un còlic nefrític que no us imagineu el dolor que fa una pedreta ací ficada. Però que no era una pedreta, era tota la casa dels Picapedra sencera en el renyó la que tenia jo”, compta amb el seu peculiar humor Jorge, assegurant que l’ha passat malament.

‘Los Morancos’ reben el premi a la trajectòria professional com a autònoms d’ATA

 

La Federació Nacional  d’Associacions de Treballadors Autònoms-LLIGA celebrarà al novembre a Madrid la vintena edició dels seus premis Autònom de l’Any en la qual es premiarà a la trajectòria professional de Jorge i César Cadaval, ‘Los Morancos’, per 40 anys d’autònoms, “de riures i de crítica”.

“Amb molt d’art, estos germans ens han fet cantar i riure sense oblidar la més mordaç de les reivindicacions, sobretot reinventant-se una vegada i una altra, com a bons autònoms, creant el seu propi estil, adaptant-se als nous formats i arribant a tots els públics, per tots els canals, si oblidar les seues arrels”, han explicat en un comunicat.

En este sentit, l’organització ha destacat que ‘Los Morancos’ tenen “una trajectòria de quatre dècades que mereixen tots els premis per les bones estones que ens han fet, fan i faran passar”.

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.