21.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Josep Santacana retira la demanda de divorci contra Arantxa Sánchez Vicario

Imagen de archivo de Arantxa Sánchez Vicario y su marido  Josep Santacana

Imatge d’arxiu de Josep Santacana i Arantxa Sánchez Vicario. | CatalunyaDiari.cat

 

Aquest passat dissabte 24 de febrer es coneixia la notícia de la separació de Josep Santacana i Arantxa Sánchez Vicario, la qual agafava per sorpresa a tots. Ara, sembla que l’empresari Josep Santacana hauria canviat la seva estratègia contra la seua dona i ha retirat formalment el procés de divorci. Una decisió que també ha agafat desprevinguda a la defensa de la tenista. 

 

Maurice Kutner, l’advocat de la tenista espanyola, ja va confirmar al portal ‘Look’ que Santacana «es retirava del cas». Com a conseqüència d’aquesta situació, que els va agafar a tots per sorpresa, el lletrat no ha volgut donar més detalls de les seues pròximes actuacions. 

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.

L’Hèrcules i la seua Fundació van anunciar recurs de cassació després de la sentència del cas Abde

L'Hèrcules i la seua Fundació van comunicar que presentaran un recurs de cassació davant el Suprem després de la condemna del TSJCV en el cas Abde. L'entitat defén la legalitat de les seues actuacions i el seu bon nom.

La jutgessa que investiga la DANA cita a 39 agents mediambientals i bombers forestals com a testimonis

La magistrada que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat citar a 39 nous testimonis. Entre ells hi ha personal de la CHJ, de la Conselleria i bombers forestals.

El València Basket rep a un ASVEL combatiu després de l’avís de l’EFES

El València Basket rep al cuer ASVEL amb el record recent del colp de l'EFES i el Top 6 en joc. Pedro Martínez alerta d'un rival físic i competitiu.

Arranca l’últim tram per a reforçar el subministrament d’aigua en l’àrea de València

La EMSHI ha iniciat este dimecres l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón, amb 13,5 milions d'inversió. La connexió garantirà el servici a 1,7 milions d'habitants davant incidències com a apagades o inundacions.

Presó provisional per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja. La investigació seguix oberta per homicidi o assassinat.

Pérez Llorca mostra el seu cabreig per les irregularitats en les vivendes protegides d’Alacant

Pérez Llorca ha expressat el seu cabreig i indignació per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan i ha anunciat una revisió exhaustiva.