5.1 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Josh Herr: el dissenyador que ha vestit d’Isabel Pantoja en Supervivientes

 

El pas d’Isabel Pantoja per ‘Supervivientes’ no ha deixat indiferent a ningú. Per a bé o per a mal, la tonadillera s’ha convertit en l’objecte de totes les atencions i cada mínim detall ha sigut analitzat amb lupa i comentat posteriorment pels mitjans. Ara, el mitjà ‘Crónica Global’ s’ha fet ressò d’una de les dades més curioses de l’estada de Pantoja en l’illa: tots els banyadors que ha lluït al llarg del concurs han sigut dissenyats peça a peça per un jove sastre i en un temps rècord.

 

Josh Herr té 33 anys i viu en Barcelona

Ell és José Manuel Gimeno Caballero, conegut amb el nom professional de Josh Herr, té 33 anys i residix en Barcelona. Els seus dissenys, que es caracteritzen per unir art, música i arquitectura, van encantar a la tonadillera, que no va dubtar ni un segon en contractar els seus servicis.

 

En eixe sentit, el mitjà citat anteriorment fa patent que Josh Herr va treballar braç a braç i a tota màquina junt amb la Pantoja per que la tonadillera el va avisar només dos setmanes abans de traslladar-se fins a Hondures.

 

Amb tot, Herr afirma que l’artista es va involucrar «al màxim» en la confecció de tots els dissenys,que volia que «foren d’estil banyador, còmodes i que tingueren un toc flamenc». Per eixe motiu, el dissenyador es va decantar per «un banyador amb pareo, per a que tinguera l’efecte vestit que a ella tant li agrada».

 

La comoditat, premissa bàsica en els dissenys

Però la Pantoja no es va limitar a opinar, i també es va atrevir a «dissenyar el primer dels seus banyadors amb mi». Finalment, Herr va confeccionar un total de 14 peces, dos d’elles d’una talla més xicoteta «perquè, tant ella com jo, vam tindre en compte que durant el seu pas pel concurs, perdria pes».

 

 

Tots els banyadors es van crear a partir d’una premissa bàsica: la de la comoditat. A més, tots ells comptaven amb un disseny preparat «per a que tingueren una resistència major a la sal de l’aigua del mar». El preu d’estes peces és de 120 euros cada una, més els 35 euros que valen els pareos.

 

«Ha sigut molt agradable treballar amb ella»

Respecte a com és treballar braç a braç amb la tonadillera, Herr assegura que «ha sigut molt agradable treballar amb ella, perquè és una persona molt agraïda amb qui no vaig tindre cap classe de problema».

 

Amb tot, la tonadillera no li ha pagat cap dels dissenys ja que, com ha explicat el sastre, «vam arribar a un acord de col·laboració. Jo li vaig dissenyar i confeccionar els banyadors a canvi que ella em promocionara en l’illa».

 

L’èxit de la col·lecció ha sigut tan gran, que Herr té previst traure-la en poques setmanes, en una versió en biquini i en una altra versió ‘slip’ per als hòmens.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València suma quasi 15.000 veïns en un any i arriba a 840.792 residents

València ha guanyat 14.844 habitants en 2025 i ha aconseguit 840.792, segons l'INE. La ciutat es manté com la tercera més poblada i registra un augment del 1,8%.

Turisme i cultura impulsen els preparatius del primer eclipsi solar total en un segle

Les reserves per al 12 d'agost ja es noten en les zones de millor visibilitat i es multipliquen les iniciatives culturals i educatives. L'observació exigirà ubicacions amb horitzó buidat i protecció ocular adequada.

Detingut a Elx un pròfug reclamat per França per delictes sexuals contra menors

La Policia Nacional ha arrestat a Elx a un home de 37 anys buscat per França per delictes sexuals contra menors. Va ser localitzat en acudir a una comissaria per a tràmits i ha passat a l'Audiència Nacional.

Cel nuvolós i pluges a Castelló; màximes sense canvis este diumenge en la Comunitat Valenciana

Domingo amb nuvolositat i pluges a Castelló i altres trams del litoral, sense canvis en les màximes. El dilluns podran donar-se precipitacions fortes en el nord de Castelló i nevades en cotes altes.

Ensalada femenina i carn masculina: un estudi a Espanya i l’Equador confirma estereotips

Un estudi de la UPV a Espanya i l'Equador conclou que ensalades i fruites s'associen al femení i la carn al masculí. Els resultats apunten a estereotips que operen de manera inconscient i tenen implicacions en salut, màrqueting i I+D.

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.