Josh Herr: el dissenyador que ha vestit d’Isabel Pantoja en Supervivientes

 

El pas d’Isabel Pantoja per ‘Supervivientes’ no ha deixat indiferent a ningú. Per a bé o per a mal, la tonadillera s’ha convertit en l’objecte de totes les atencions i cada mínim detall ha sigut analitzat amb lupa i comentat posteriorment pels mitjans. Ara, el mitjà ‘Crónica Global’ s’ha fet ressò d’una de les dades més curioses de l’estada de Pantoja en l’illa: tots els banyadors que ha lluït al llarg del concurs han sigut dissenyats peça a peça per un jove sastre i en un temps rècord.

 

Josh Herr té 33 anys i viu en Barcelona

Ell és José Manuel Gimeno Caballero, conegut amb el nom professional de Josh Herr, té 33 anys i residix en Barcelona. Els seus dissenys, que es caracteritzen per unir art, música i arquitectura, van encantar a la tonadillera, que no va dubtar ni un segon en contractar els seus servicis.

 

En eixe sentit, el mitjà citat anteriorment fa patent que Josh Herr va treballar braç a braç i a tota màquina junt amb la Pantoja per que la tonadillera el va avisar només dos setmanes abans de traslladar-se fins a Hondures.

 

Amb tot, Herr afirma que l’artista es va involucrar «al màxim» en la confecció de tots els dissenys,que volia que «foren d’estil banyador, còmodes i que tingueren un toc flamenc». Per eixe motiu, el dissenyador es va decantar per «un banyador amb pareo, per a que tinguera l’efecte vestit que a ella tant li agrada».

 

La comoditat, premissa bàsica en els dissenys

Però la Pantoja no es va limitar a opinar, i també es va atrevir a «dissenyar el primer dels seus banyadors amb mi». Finalment, Herr va confeccionar un total de 14 peces, dos d’elles d’una talla més xicoteta «perquè, tant ella com jo, vam tindre en compte que durant el seu pas pel concurs, perdria pes».

 

 

Tots els banyadors es van crear a partir d’una premissa bàsica: la de la comoditat. A més, tots ells comptaven amb un disseny preparat «per a que tingueren una resistència major a la sal de l’aigua del mar». El preu d’estes peces és de 120 euros cada una, més els 35 euros que valen els pareos.

 

«Ha sigut molt agradable treballar amb ella»

Respecte a com és treballar braç a braç amb la tonadillera, Herr assegura que «ha sigut molt agradable treballar amb ella, perquè és una persona molt agraïda amb qui no vaig tindre cap classe de problema».

 

Amb tot, la tonadillera no li ha pagat cap dels dissenys ja que, com ha explicat el sastre, «vam arribar a un acord de col·laboració. Jo li vaig dissenyar i confeccionar els banyadors a canvi que ella em promocionara en l’illa».

 

L’èxit de la col·lecció ha sigut tan gran, que Herr té previst traure-la en poques setmanes, en una versió en biquini i en una altra versió ‘slip’ per als hòmens.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carmencita dispara el benefici un 55 % en 2025 fins als 6,5 milions

Carmencita ha tancat 2025 amb un benefici net de 6,5 milions d’euros, un 55 % més que en 2024, i unes vendes de 119 milions gràcies a la reinversió i l’expansió internacional.

Dos joves detinguts per estafar 1.500 euros fent reserves d’hotel amb una targeta aliena

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 25 anys i una dona de 20 per utilitzar suposadament les dades d’una targeta bancària aliena per reservar diversos hotels de Peníscola per un import total d’uns 1.500 euros.

Detingut per un robatori amb violència en un comerç de Borriana

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana un home de 42 anys acusat d’un robatori amb violència i intimidació en un establiment comercial, gràcies als efectes personals que va deixar en el local.

Multen 22 establiments per vendre vapejadors a menors en diversos municipis d’Alacant

La Guàrdia Civil ha detectat 22 infraccions per venda de vapejadors a menors en comerços i màquines expenedores de diversos municipis de la província d’Alacant, arran d’una investigació iniciada en abril de 2025.

Nova samarreta grisa del Villarreal per a rememorar les nits europees de fa vint anys

El Villarreal ha presentat una segona equipació grisa per a la temporada 2026-27, inspirada en les samarretes de les campanyes 2003-04 i 2004-05, quan el club va viure les seues primeres grans fites europees.

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.