Josh Herr: el dissenyador que ha vestit d’Isabel Pantoja en Supervivientes

 

El pas d’Isabel Pantoja per ‘Supervivientes’ no ha deixat indiferent a ningú. Per a bé o per a mal, la tonadillera s’ha convertit en l’objecte de totes les atencions i cada mínim detall ha sigut analitzat amb lupa i comentat posteriorment pels mitjans. Ara, el mitjà ‘Crónica Global’ s’ha fet ressò d’una de les dades més curioses de l’estada de Pantoja en l’illa: tots els banyadors que ha lluït al llarg del concurs han sigut dissenyats peça a peça per un jove sastre i en un temps rècord.

 

Josh Herr té 33 anys i viu en Barcelona

Ell és José Manuel Gimeno Caballero, conegut amb el nom professional de Josh Herr, té 33 anys i residix en Barcelona. Els seus dissenys, que es caracteritzen per unir art, música i arquitectura, van encantar a la tonadillera, que no va dubtar ni un segon en contractar els seus servicis.

 

En eixe sentit, el mitjà citat anteriorment fa patent que Josh Herr va treballar braç a braç i a tota màquina junt amb la Pantoja per que la tonadillera el va avisar només dos setmanes abans de traslladar-se fins a Hondures.

 

Amb tot, Herr afirma que l’artista es va involucrar «al màxim» en la confecció de tots els dissenys,que volia que «foren d’estil banyador, còmodes i que tingueren un toc flamenc». Per eixe motiu, el dissenyador es va decantar per «un banyador amb pareo, per a que tinguera l’efecte vestit que a ella tant li agrada».

 

La comoditat, premissa bàsica en els dissenys

Però la Pantoja no es va limitar a opinar, i també es va atrevir a «dissenyar el primer dels seus banyadors amb mi». Finalment, Herr va confeccionar un total de 14 peces, dos d’elles d’una talla més xicoteta «perquè, tant ella com jo, vam tindre en compte que durant el seu pas pel concurs, perdria pes».

 

 

Tots els banyadors es van crear a partir d’una premissa bàsica: la de la comoditat. A més, tots ells comptaven amb un disseny preparat «per a que tingueren una resistència major a la sal de l’aigua del mar». El preu d’estes peces és de 120 euros cada una, més els 35 euros que valen els pareos.

 

«Ha sigut molt agradable treballar amb ella»

Respecte a com és treballar braç a braç amb la tonadillera, Herr assegura que «ha sigut molt agradable treballar amb ella, perquè és una persona molt agraïda amb qui no vaig tindre cap classe de problema».

 

Amb tot, la tonadillera no li ha pagat cap dels dissenys ja que, com ha explicat el sastre, «vam arribar a un acord de col·laboració. Jo li vaig dissenyar i confeccionar els banyadors a canvi que ella em promocionara en l’illa».

 

L’èxit de la col·lecció ha sigut tan gran, que Herr té previst traure-la en poques setmanes, en una versió en biquini i en una altra versió ‘slip’ per als hòmens.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.