8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Josh Herr: el dissenyador que ha vestit d’Isabel Pantoja en Supervivientes

 

El pas d’Isabel Pantoja per ‘Supervivientes’ no ha deixat indiferent a ningú. Per a bé o per a mal, la tonadillera s’ha convertit en l’objecte de totes les atencions i cada mínim detall ha sigut analitzat amb lupa i comentat posteriorment pels mitjans. Ara, el mitjà ‘Crónica Global’ s’ha fet ressò d’una de les dades més curioses de l’estada de Pantoja en l’illa: tots els banyadors que ha lluït al llarg del concurs han sigut dissenyats peça a peça per un jove sastre i en un temps rècord.

 

Josh Herr té 33 anys i viu en Barcelona

Ell és José Manuel Gimeno Caballero, conegut amb el nom professional de Josh Herr, té 33 anys i residix en Barcelona. Els seus dissenys, que es caracteritzen per unir art, música i arquitectura, van encantar a la tonadillera, que no va dubtar ni un segon en contractar els seus servicis.

 

En eixe sentit, el mitjà citat anteriorment fa patent que Josh Herr va treballar braç a braç i a tota màquina junt amb la Pantoja per que la tonadillera el va avisar només dos setmanes abans de traslladar-se fins a Hondures.

 

Amb tot, Herr afirma que l’artista es va involucrar «al màxim» en la confecció de tots els dissenys,que volia que «foren d’estil banyador, còmodes i que tingueren un toc flamenc». Per eixe motiu, el dissenyador es va decantar per «un banyador amb pareo, per a que tinguera l’efecte vestit que a ella tant li agrada».

 

La comoditat, premissa bàsica en els dissenys

Però la Pantoja no es va limitar a opinar, i també es va atrevir a «dissenyar el primer dels seus banyadors amb mi». Finalment, Herr va confeccionar un total de 14 peces, dos d’elles d’una talla més xicoteta «perquè, tant ella com jo, vam tindre en compte que durant el seu pas pel concurs, perdria pes».

 

 

Tots els banyadors es van crear a partir d’una premissa bàsica: la de la comoditat. A més, tots ells comptaven amb un disseny preparat «per a que tingueren una resistència major a la sal de l’aigua del mar». El preu d’estes peces és de 120 euros cada una, més els 35 euros que valen els pareos.

 

«Ha sigut molt agradable treballar amb ella»

Respecte a com és treballar braç a braç amb la tonadillera, Herr assegura que «ha sigut molt agradable treballar amb ella, perquè és una persona molt agraïda amb qui no vaig tindre cap classe de problema».

 

Amb tot, la tonadillera no li ha pagat cap dels dissenys ja que, com ha explicat el sastre, «vam arribar a un acord de col·laboració. Jo li vaig dissenyar i confeccionar els banyadors a canvi que ella em promocionara en l’illa».

 

L’èxit de la col·lecció ha sigut tan gran, que Herr té previst traure-la en poques setmanes, en una versió en biquini i en una altra versió ‘slip’ per als hòmens.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.