Josh Herr: el dissenyador que ha vestit d’Isabel Pantoja en Supervivientes

 

El pas d’Isabel Pantoja per ‘Supervivientes’ no ha deixat indiferent a ningú. Per a bé o per a mal, la tonadillera s’ha convertit en l’objecte de totes les atencions i cada mínim detall ha sigut analitzat amb lupa i comentat posteriorment pels mitjans. Ara, el mitjà ‘Crónica Global’ s’ha fet ressò d’una de les dades més curioses de l’estada de Pantoja en l’illa: tots els banyadors que ha lluït al llarg del concurs han sigut dissenyats peça a peça per un jove sastre i en un temps rècord.

 

Josh Herr té 33 anys i viu en Barcelona

Ell és José Manuel Gimeno Caballero, conegut amb el nom professional de Josh Herr, té 33 anys i residix en Barcelona. Els seus dissenys, que es caracteritzen per unir art, música i arquitectura, van encantar a la tonadillera, que no va dubtar ni un segon en contractar els seus servicis.

 

En eixe sentit, el mitjà citat anteriorment fa patent que Josh Herr va treballar braç a braç i a tota màquina junt amb la Pantoja per que la tonadillera el va avisar només dos setmanes abans de traslladar-se fins a Hondures.

 

Amb tot, Herr afirma que l’artista es va involucrar «al màxim» en la confecció de tots els dissenys,que volia que «foren d’estil banyador, còmodes i que tingueren un toc flamenc». Per eixe motiu, el dissenyador es va decantar per «un banyador amb pareo, per a que tinguera l’efecte vestit que a ella tant li agrada».

 

La comoditat, premissa bàsica en els dissenys

Però la Pantoja no es va limitar a opinar, i també es va atrevir a «dissenyar el primer dels seus banyadors amb mi». Finalment, Herr va confeccionar un total de 14 peces, dos d’elles d’una talla més xicoteta «perquè, tant ella com jo, vam tindre en compte que durant el seu pas pel concurs, perdria pes».

 

 

Tots els banyadors es van crear a partir d’una premissa bàsica: la de la comoditat. A més, tots ells comptaven amb un disseny preparat «per a que tingueren una resistència major a la sal de l’aigua del mar». El preu d’estes peces és de 120 euros cada una, més els 35 euros que valen els pareos.

 

«Ha sigut molt agradable treballar amb ella»

Respecte a com és treballar braç a braç amb la tonadillera, Herr assegura que «ha sigut molt agradable treballar amb ella, perquè és una persona molt agraïda amb qui no vaig tindre cap classe de problema».

 

Amb tot, la tonadillera no li ha pagat cap dels dissenys ja que, com ha explicat el sastre, «vam arribar a un acord de col·laboració. Jo li vaig dissenyar i confeccionar els banyadors a canvi que ella em promocionara en l’illa».

 

L’èxit de la col·lecció ha sigut tan gran, que Herr té previst traure-la en poques setmanes, en una versió en biquini i en una altra versió ‘slip’ per als hòmens.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.