19.7 C
València
Divendres, 17 octubre, 2025

Les xarxes socials critiquen la rebuda d’Isabel Pantoja en el plató de Telecinco

El plató es va volcar amb l'arribada de la 'tonadillera'

El plató durant l’arribada de la ‘tonadillera’ | TELECINCO

 

La Pantoja ja està en casa. Un moment tan esperat per als espectadors de ‘Supervivientes’, l’arribada d’Isabel Pantoja al plató de Telecinco, es va fer realitat en la gala del dijous. A pesar de tot, l’excessiva efusió que l’organització del programa li va muntar a la concursant no ha agradat als espectadors, que l’han criticat durament en les xarxes.

 

El retorn al plató de Telecinco de la ‘tonadillera’ havia generat moltíssima expectació entre l’audiència, i és que la cantant ha sigut una de les protagonistes indiscutibles del ‘reality’. Ara bé, pareix que l’espectacle i el tracte de favor que va rebre la concursant en la seua entrada triomfal en el plató, no va acabar de convéncer a l’audiència, que s’ha enfadat i s’ha manifestat en contra en les xarxes, argumentant que la rebuda que va orquestrar l’organització del programa i el presentador, se’ls va descontrolar.

 

El tracte de favor a la ‘tonadillera’, més present que mai

Durant tot el concurs, les queixes de favoritisme per part d’altres concursants, i d’espectadors que seguixen el programa, han sigut constants. Ahir, la rebuda de la cantant en plató, per a molts, va constatar que efectivament Telecinco tracta amb més afecte a alguns dels concursants del ‘reality’ que als altres.

 

Jorge Javier li va entregar un ram de flors

Jorge Javier li va entregar un ram de flors | TELECINCO

 

Entre els arguments que critiquen el favoritisme a Isabel Pantoja, s’afirma que va aparéixer en el plató ben maquillada i amb roba nova per a l’ocasió, quan els altres concursants sempre apareixen amb la mateixa roba amb què han abandonat l’illa i sense ni una gota de maquillatge. A més a més, l’ovació del públic va ser més sonora que mai mentres que, durant una llarg moment, la cantant s’abraçava a amics i familiars.

 

Va ser en eixe instant quan el presentador li va fer entrega a la Pantoja d’un ram de flors fet que, per a l’audiència, va ser la gota que va fer vessar el got, ja que no havien vist res paregut amb cap dels expulsats d’esta edició de ‘Supervivientes’, i d’eixa manera ho van voler manifestar en les xarxes socials.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

També pots llegir… 

Últimes notícies

Una altra mala primera part llastra al València: 90-84 a Mònaco

El València va encadenar la seua tercera derrota en l'Eurolliga en perdre 90-84 en la pista del Mònaco. Un 30-15 en el segon quart va marcar el xoc malgrat la reacció.

Que el valencià vixca en tots els llocs

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre la polèmica que ha generat el lema de la Generalitat València per al 9 d'Octubre i si és correcte o no

Josep Planells guanya el Premi Reina Sofia de Composició per ‘Metalepsis’

Josep Planells Schiaffino s'imposa en la XLII edició amb 'Metalepsis', que s'estrena en el Teatre Monumental amb l'Orquestra RTVE. El guardó, dotat amb 100.000 euros, reforça una trajectòria lligada a bandes i conservatoris.

El funeral d’Estat per les víctimes de la DANA serà el 29 a les 18 hores a València

L'homenatge d'Estat per les víctimes de la DANA se celebrarà el dimecres 29 d'octubre a les 18 hores en el Museu Príncep Felip de València. Es recordarà a 237 morts i assistiran autoritats i famílies amb invitació personal.

Troben un cadàver a la platja del Dosser de Cullera sense signes de violència

Un cos sense identificar ha sigut localitzat a la platja del Dosser, a Cullera, sense signes externs de violència i sense indicis que procedisca d'una pastera. És la segona troballa en una setmana; la Guàrdia Civil investiga.

Rescaten a un home de 67 anys després de diversos dies ferit i inconscient a la seua casa de València

Policia Local i Bombers van localitzar al veí en el bany de la seua vivenda, inconscient i amb signes de colp, després de l'avís d'una familiar. Va ser estabilitzat i traslladat a l'Hospital General.

València aprovarà este mes l’ordenança de la Zona de Baixes Emissions, en vigor l’1 de desembre de 2025

L'Ajuntament donarà llum verda en comissió i en ple el 28 d'octubre a l'ordenança de la ZBE. Entrarà en vigor l'1 de desembre de 2025 amb aplicació gradual.

Compromís denuncia la derivació de mamografies a granges de lectura amb anàlisis dubtoses

Compromís alerta de retards en radiologia i de lectures externes de mamografies en condicions discutibles. Demana la compareixença urgent del conseller de Sanitat.