Les xarxes socials critiquen la rebuda d’Isabel Pantoja en el plató de Telecinco

El plató es va volcar amb l'arribada de la 'tonadillera'

El plató durant l’arribada de la ‘tonadillera’ | TELECINCO

 

La Pantoja ja està en casa. Un moment tan esperat per als espectadors de ‘Supervivientes’, l’arribada d’Isabel Pantoja al plató de Telecinco, es va fer realitat en la gala del dijous. A pesar de tot, l’excessiva efusió que l’organització del programa li va muntar a la concursant no ha agradat als espectadors, que l’han criticat durament en les xarxes.

 

El retorn al plató de Telecinco de la ‘tonadillera’ havia generat moltíssima expectació entre l’audiència, i és que la cantant ha sigut una de les protagonistes indiscutibles del ‘reality’. Ara bé, pareix que l’espectacle i el tracte de favor que va rebre la concursant en la seua entrada triomfal en el plató, no va acabar de convéncer a l’audiència, que s’ha enfadat i s’ha manifestat en contra en les xarxes, argumentant que la rebuda que va orquestrar l’organització del programa i el presentador, se’ls va descontrolar.

 

El tracte de favor a la ‘tonadillera’, més present que mai

Durant tot el concurs, les queixes de favoritisme per part d’altres concursants, i d’espectadors que seguixen el programa, han sigut constants. Ahir, la rebuda de la cantant en plató, per a molts, va constatar que efectivament Telecinco tracta amb més afecte a alguns dels concursants del ‘reality’ que als altres.

 

Jorge Javier li va entregar un ram de flors

Jorge Javier li va entregar un ram de flors | TELECINCO

 

Entre els arguments que critiquen el favoritisme a Isabel Pantoja, s’afirma que va aparéixer en el plató ben maquillada i amb roba nova per a l’ocasió, quan els altres concursants sempre apareixen amb la mateixa roba amb què han abandonat l’illa i sense ni una gota de maquillatge. A més a més, l’ovació del públic va ser més sonora que mai mentres que, durant una llarg moment, la cantant s’abraçava a amics i familiars.

 

Va ser en eixe instant quan el presentador li va fer entrega a la Pantoja d’un ram de flors fet que, per a l’audiència, va ser la gota que va fer vessar el got, ja que no havien vist res paregut amb cap dels expulsats d’esta edició de ‘Supervivientes’, i d’eixa manera ho van voler manifestar en les xarxes socials.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

També pots llegir… 

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.