19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Les xarxes socials critiquen la rebuda d’Isabel Pantoja en el plató de Telecinco

El plató es va volcar amb l'arribada de la 'tonadillera'

El plató durant l’arribada de la ‘tonadillera’ | TELECINCO

 

La Pantoja ja està en casa. Un moment tan esperat per als espectadors de ‘Supervivientes’, l’arribada d’Isabel Pantoja al plató de Telecinco, es va fer realitat en la gala del dijous. A pesar de tot, l’excessiva efusió que l’organització del programa li va muntar a la concursant no ha agradat als espectadors, que l’han criticat durament en les xarxes.

 

El retorn al plató de Telecinco de la ‘tonadillera’ havia generat moltíssima expectació entre l’audiència, i és que la cantant ha sigut una de les protagonistes indiscutibles del ‘reality’. Ara bé, pareix que l’espectacle i el tracte de favor que va rebre la concursant en la seua entrada triomfal en el plató, no va acabar de convéncer a l’audiència, que s’ha enfadat i s’ha manifestat en contra en les xarxes, argumentant que la rebuda que va orquestrar l’organització del programa i el presentador, se’ls va descontrolar.

 

El tracte de favor a la ‘tonadillera’, més present que mai

Durant tot el concurs, les queixes de favoritisme per part d’altres concursants, i d’espectadors que seguixen el programa, han sigut constants. Ahir, la rebuda de la cantant en plató, per a molts, va constatar que efectivament Telecinco tracta amb més afecte a alguns dels concursants del ‘reality’ que als altres.

 

Jorge Javier li va entregar un ram de flors

Jorge Javier li va entregar un ram de flors | TELECINCO

 

Entre els arguments que critiquen el favoritisme a Isabel Pantoja, s’afirma que va aparéixer en el plató ben maquillada i amb roba nova per a l’ocasió, quan els altres concursants sempre apareixen amb la mateixa roba amb què han abandonat l’illa i sense ni una gota de maquillatge. A més a més, l’ovació del públic va ser més sonora que mai mentres que, durant una llarg moment, la cantant s’abraçava a amics i familiars.

 

Va ser en eixe instant quan el presentador li va fer entrega a la Pantoja d’un ram de flors fet que, per a l’audiència, va ser la gota que va fer vessar el got, ja que no havien vist res paregut amb cap dels expulsats d’esta edició de ‘Supervivientes’, i d’eixa manera ho van voler manifestar en les xarxes socials.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

També pots llegir… 

Últimes notícies

Vent fort i descens de temperatures este dijous en la Comunitat Valenciana, amb pluges aïllades a l’interior

Dijous amb intervals nuvolosos, vent de l'oest amb ratxes molt fortes i descens tèrmic en la Comunitat Valenciana. Possibles pluges febles a l'interior i cota de neu entre 1.400 i 1.600 m.

El vent obliga a retards i desviaments de vols en l’Aeroport de València

Ratxes de fins a 105 km/h en el recinte van obligar anit a demores i desviaments de vols. Fins a les 7.32, els bombers van sumar més de 200 servicis en la Comunitat.

Rojales aconseguix 26,1 °C, entre les màximes del dia a Espanya

Rojales registra 26,1 °C i situa a la Comunitat entre les zones més càlides de la jornada, amb Águilas al capdavant del país i Orihuela fregant 27 °C.

En llibertat amb mesures cautelars la dona detinguda per enverinar a la seua parella a Llíria

El Jutjat d'Instrucció 3 de Llíria ha deixat en llibertat amb mesures a la dona investigada per enverinar a la seua parella. No s'ha apreciat risc de fugida i la causa seguix oberta per temptativa d'homicidi.

Liberum obrirà les compareixences de víctimes en la comissió de la DANA de Les Corts

La comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre de 2024 iniciarà les compareixences el 23 i 24 de febrer. Intervindran nou associacions i un afectat, amb torns i temps fixats.

Vivenda constituirà un consell tècnic i recaptarà dades de demandants de VPP després del cas d’Alacant

El Ministeri de Vivenda ha anunciat en el Congrés la creació d'un consell tècnic que demanarà a totes les autonomies dades de demandants de VPP. La mesura arriba després de les suposades irregularitats en 140 vivendes d'Alacant i les dimissions que ha provocat.

Dos dones han resultat ferides per la caiguda d’un arbre a València durant el temporal de vent

Un arbre ha caigut al carrer Sant Vicent, en ple centre, i ha provocat ferides a dos dones de 75 i 57 anys, traslladades a l'Hospital General. Bombers i una unitat SVB han intervingut; el vent també ha despenjat una lona a Mestalla.

Dos dones ferides per la caiguda d’un arbre en el centre de València

El vent ha derrocat un arbre al carrer Sant Vicent i ha ferit a dos dones, traslladades a l'Hospital General de València. Els bombers han intervingut.