Les xarxes socials critiquen la rebuda d’Isabel Pantoja en el plató de Telecinco

El plató es va volcar amb l'arribada de la 'tonadillera'

El plató durant l’arribada de la ‘tonadillera’ | TELECINCO

 

La Pantoja ja està en casa. Un moment tan esperat per als espectadors de ‘Supervivientes’, l’arribada d’Isabel Pantoja al plató de Telecinco, es va fer realitat en la gala del dijous. A pesar de tot, l’excessiva efusió que l’organització del programa li va muntar a la concursant no ha agradat als espectadors, que l’han criticat durament en les xarxes.

 

El retorn al plató de Telecinco de la ‘tonadillera’ havia generat moltíssima expectació entre l’audiència, i és que la cantant ha sigut una de les protagonistes indiscutibles del ‘reality’. Ara bé, pareix que l’espectacle i el tracte de favor que va rebre la concursant en la seua entrada triomfal en el plató, no va acabar de convéncer a l’audiència, que s’ha enfadat i s’ha manifestat en contra en les xarxes, argumentant que la rebuda que va orquestrar l’organització del programa i el presentador, se’ls va descontrolar.

 

El tracte de favor a la ‘tonadillera’, més present que mai

Durant tot el concurs, les queixes de favoritisme per part d’altres concursants, i d’espectadors que seguixen el programa, han sigut constants. Ahir, la rebuda de la cantant en plató, per a molts, va constatar que efectivament Telecinco tracta amb més afecte a alguns dels concursants del ‘reality’ que als altres.

 

Jorge Javier li va entregar un ram de flors

Jorge Javier li va entregar un ram de flors | TELECINCO

 

Entre els arguments que critiquen el favoritisme a Isabel Pantoja, s’afirma que va aparéixer en el plató ben maquillada i amb roba nova per a l’ocasió, quan els altres concursants sempre apareixen amb la mateixa roba amb què han abandonat l’illa i sense ni una gota de maquillatge. A més a més, l’ovació del públic va ser més sonora que mai mentres que, durant una llarg moment, la cantant s’abraçava a amics i familiars.

 

Va ser en eixe instant quan el presentador li va fer entrega a la Pantoja d’un ram de flors fet que, per a l’audiència, va ser la gota que va fer vessar el got, ja que no havien vist res paregut amb cap dels expulsats d’esta edició de ‘Supervivientes’, i d’eixa manera ho van voler manifestar en les xarxes socials.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

També pots llegir… 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.