7.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Colate acusa Isabel Pantoja de tindre un pacte previ amb ‘Supervivientes’

 

Colate ha tornat a Espanya des d’Hondures i ha aparegut este diumenge en el plató de ‘Conexión Honduras’ molt enfadat amb la direcció del programa i amb la ‘tonadillera’, que ha sigut una de les protagonistes de l’edició. D’eixa manera, ha sigut molt crític amb certs concursants de l’illa i s’ha volgut defendre dels atacs de cert sector de col·laboradors com Cristina Tàrrega o Lydia Lozano, que han qualificat al concursant de dèspota i de voler convertir l’illa en un quarter general.

 

Però Colate s’ha mostrat molt concís i rotund en la seua defensa, amb unes paraules que han esguitat Isabel Pantoja i l’organització del programa: «Jo vaig anar a ‘Supervivientes’ a concursar sense privilegis. No com Isabel Pantoja, que ens va dir que ella havia pactat 4 setmanes i que després, se n’anava».

 

Davant d’eixa sentència, es va produir un silenci absolut en el plató, que es va quedar desconcertat amb tal afirmació, una hipòtesi que podria ser certa, ja que la idea ja s’havia rumorejat en alguna ocasió durant el transcurs del programa.

 

  

  

Però de seguida Jordi González ha eixit en defensa de l’organització del programa i del format per a rebatre les paraules de Colate: «Estic fart de llegir tonteries en la premsa que si Vasile, que si manipulem… Qui estiga segur d’això que ens demande. És totalment fals que Isabel Pantoja o qualsevol altre concursant haja pactat la duració de la seua estança en el programa» afirmava rotund el presentador, per a acabar amb qualsevol dubte sobre la imparcialitat del ‘reality’ i visiblement ofuscat pel fet que habitualment es pose en dubte la transparència del programa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.