Isabel Pantoja abandona forçada ‘Supervivientes 2019’

Isabel Pantoja vuelve a España por problemas de salud

Isabel Pantoja ha de tornar a Espanya per problemes de salut | Telecinco

 

Isabel Pantoja ha d’abandonar ‘Supervivientes 2019’. La cantant torna a Espanya per problemes de salut, després dels resultats del seu últim comunicat mèdic en què  es recomana que torne, tal com ha anunciat Jordi González en l’últim programa ‘Supervivientes 2019: Conexión Honduras’.

 

Isabel Pantoja, obligada a abandonar ‘Supervivientes 2019’

En la gala del dijous passat ja es va anunciar que Isabel Pantoja havia sigut apartada dels seus companys per motius de salut i que li realitzarien proves mèdiques per a determinar el seu estat, ja que les últimes anàlisis de sang havien mostrat uns nivells especialment alts i va haver de ser evacuada. «No m’agradaria anar-me’n d’eixa manera, em faria molta pena», va confessar en el seu moment.

 

«Durant tota la teua estada has sigut sotmesa a unes directrius per a garantir la teua salut. Lamentablement, la necessitat d’un control estricte de l’alimentació i el nou tractament fan incompatible la teua  continuïtat en el concurs. Sent dir-te que has d’abandonar el concurs per a ser tractada en Espanya», ha explicat el presentador.

 

Isabel Pantoja debe abandonar 'Supervivientes 2019' por problemas de salud

Isabel Pantoja ha pogut parlar amb la seua filla després de conéixer els resultats mèdics que l’obliguen a abandonar el concurs | Telecinco

 

En escoltar eixes paraules, Isabel Pantoja es va quedar totalment dessolada. Ella mateixa havia assegurat que se sentia amb forces per a tornar al concurs i quedar-se fins al final: «M’encantaria fer-ho. Bé sap Déu que no vullc defraudar a la meua família ni a ningú, però no depén només de mi. Crec que el malestar que sent està remetent, però no ho sé». A pesar de tot, no ha sigut possible, i la Pantoja s’ha disculpat amb l’audiència: «Ho lamente, de tot cor»

 

A més, Isabel Pantoja ha pogut parlar amb la seua filla Isa. «Mama, tranquil·la. Estic molt orgullosa de tu. Estic molt orgullosa de tu i que podies arribar a la final. Vullc dir-te que tant Kiko, com Anabel i jo estem  molt orgullosos. T’enviem moltíssims besos i moltíssima força. Estarem ací el dijous per a vore’t. Per a nosaltres eres una guanyadora en la vida i una supervivent, la millor d’esta edició. T’estime».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.