Isabel Pantoja abandona forçada ‘Supervivientes 2019’

Isabel Pantoja vuelve a España por problemas de salud

Isabel Pantoja ha de tornar a Espanya per problemes de salut | Telecinco

 

Isabel Pantoja ha d’abandonar ‘Supervivientes 2019’. La cantant torna a Espanya per problemes de salut, després dels resultats del seu últim comunicat mèdic en què  es recomana que torne, tal com ha anunciat Jordi González en l’últim programa ‘Supervivientes 2019: Conexión Honduras’.

 

Isabel Pantoja, obligada a abandonar ‘Supervivientes 2019’

En la gala del dijous passat ja es va anunciar que Isabel Pantoja havia sigut apartada dels seus companys per motius de salut i que li realitzarien proves mèdiques per a determinar el seu estat, ja que les últimes anàlisis de sang havien mostrat uns nivells especialment alts i va haver de ser evacuada. «No m’agradaria anar-me’n d’eixa manera, em faria molta pena», va confessar en el seu moment.

 

«Durant tota la teua estada has sigut sotmesa a unes directrius per a garantir la teua salut. Lamentablement, la necessitat d’un control estricte de l’alimentació i el nou tractament fan incompatible la teua  continuïtat en el concurs. Sent dir-te que has d’abandonar el concurs per a ser tractada en Espanya», ha explicat el presentador.

 

Isabel Pantoja debe abandonar 'Supervivientes 2019' por problemas de salud

Isabel Pantoja ha pogut parlar amb la seua filla després de conéixer els resultats mèdics que l’obliguen a abandonar el concurs | Telecinco

 

En escoltar eixes paraules, Isabel Pantoja es va quedar totalment dessolada. Ella mateixa havia assegurat que se sentia amb forces per a tornar al concurs i quedar-se fins al final: «M’encantaria fer-ho. Bé sap Déu que no vullc defraudar a la meua família ni a ningú, però no depén només de mi. Crec que el malestar que sent està remetent, però no ho sé». A pesar de tot, no ha sigut possible, i la Pantoja s’ha disculpat amb l’audiència: «Ho lamente, de tot cor»

 

A més, Isabel Pantoja ha pogut parlar amb la seua filla Isa. «Mama, tranquil·la. Estic molt orgullosa de tu. Estic molt orgullosa de tu i que podies arribar a la final. Vullc dir-te que tant Kiko, com Anabel i jo estem  molt orgullosos. T’enviem moltíssims besos i moltíssima força. Estarem ací el dijous per a vore’t. Per a nosaltres eres una guanyadora en la vida i una supervivent, la millor d’esta edició. T’estime».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.