Isabel Pantoja abandona forçada ‘Supervivientes 2019’

Isabel Pantoja vuelve a España por problemas de salud

Isabel Pantoja ha de tornar a Espanya per problemes de salut | Telecinco

 

Isabel Pantoja ha d’abandonar ‘Supervivientes 2019’. La cantant torna a Espanya per problemes de salut, després dels resultats del seu últim comunicat mèdic en què  es recomana que torne, tal com ha anunciat Jordi González en l’últim programa ‘Supervivientes 2019: Conexión Honduras’.

 

Isabel Pantoja, obligada a abandonar ‘Supervivientes 2019’

En la gala del dijous passat ja es va anunciar que Isabel Pantoja havia sigut apartada dels seus companys per motius de salut i que li realitzarien proves mèdiques per a determinar el seu estat, ja que les últimes anàlisis de sang havien mostrat uns nivells especialment alts i va haver de ser evacuada. «No m’agradaria anar-me’n d’eixa manera, em faria molta pena», va confessar en el seu moment.

 

«Durant tota la teua estada has sigut sotmesa a unes directrius per a garantir la teua salut. Lamentablement, la necessitat d’un control estricte de l’alimentació i el nou tractament fan incompatible la teua  continuïtat en el concurs. Sent dir-te que has d’abandonar el concurs per a ser tractada en Espanya», ha explicat el presentador.

 

Isabel Pantoja debe abandonar 'Supervivientes 2019' por problemas de salud

Isabel Pantoja ha pogut parlar amb la seua filla després de conéixer els resultats mèdics que l’obliguen a abandonar el concurs | Telecinco

 

En escoltar eixes paraules, Isabel Pantoja es va quedar totalment dessolada. Ella mateixa havia assegurat que se sentia amb forces per a tornar al concurs i quedar-se fins al final: «M’encantaria fer-ho. Bé sap Déu que no vullc defraudar a la meua família ni a ningú, però no depén només de mi. Crec que el malestar que sent està remetent, però no ho sé». A pesar de tot, no ha sigut possible, i la Pantoja s’ha disculpat amb l’audiència: «Ho lamente, de tot cor»

 

A més, Isabel Pantoja ha pogut parlar amb la seua filla Isa. «Mama, tranquil·la. Estic molt orgullosa de tu. Estic molt orgullosa de tu i que podies arribar a la final. Vullc dir-te que tant Kiko, com Anabel i jo estem  molt orgullosos. T’enviem moltíssims besos i moltíssima força. Estarem ací el dijous per a vore’t. Per a nosaltres eres una guanyadora en la vida i una supervivent, la millor d’esta edició. T’estime».

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.