10 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Isabel Pantoja abandona forçada ‘Supervivientes 2019’

Isabel Pantoja vuelve a España por problemas de salud

Isabel Pantoja ha de tornar a Espanya per problemes de salut | Telecinco

 

Isabel Pantoja ha d’abandonar ‘Supervivientes 2019’. La cantant torna a Espanya per problemes de salut, després dels resultats del seu últim comunicat mèdic en què  es recomana que torne, tal com ha anunciat Jordi González en l’últim programa ‘Supervivientes 2019: Conexión Honduras’.

 

Isabel Pantoja, obligada a abandonar ‘Supervivientes 2019’

En la gala del dijous passat ja es va anunciar que Isabel Pantoja havia sigut apartada dels seus companys per motius de salut i que li realitzarien proves mèdiques per a determinar el seu estat, ja que les últimes anàlisis de sang havien mostrat uns nivells especialment alts i va haver de ser evacuada. «No m’agradaria anar-me’n d’eixa manera, em faria molta pena», va confessar en el seu moment.

 

«Durant tota la teua estada has sigut sotmesa a unes directrius per a garantir la teua salut. Lamentablement, la necessitat d’un control estricte de l’alimentació i el nou tractament fan incompatible la teua  continuïtat en el concurs. Sent dir-te que has d’abandonar el concurs per a ser tractada en Espanya», ha explicat el presentador.

 

Isabel Pantoja debe abandonar 'Supervivientes 2019' por problemas de salud

Isabel Pantoja ha pogut parlar amb la seua filla després de conéixer els resultats mèdics que l’obliguen a abandonar el concurs | Telecinco

 

En escoltar eixes paraules, Isabel Pantoja es va quedar totalment dessolada. Ella mateixa havia assegurat que se sentia amb forces per a tornar al concurs i quedar-se fins al final: «M’encantaria fer-ho. Bé sap Déu que no vullc defraudar a la meua família ni a ningú, però no depén només de mi. Crec que el malestar que sent està remetent, però no ho sé». A pesar de tot, no ha sigut possible, i la Pantoja s’ha disculpat amb l’audiència: «Ho lamente, de tot cor»

 

A més, Isabel Pantoja ha pogut parlar amb la seua filla Isa. «Mama, tranquil·la. Estic molt orgullosa de tu. Estic molt orgullosa de tu i que podies arribar a la final. Vullc dir-te que tant Kiko, com Anabel i jo estem  molt orgullosos. T’enviem moltíssims besos i moltíssima força. Estarem ací el dijous per a vore’t. Per a nosaltres eres una guanyadora en la vida i una supervivent, la millor d’esta edició. T’estime».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.