Isabel Pantoja abandona forçada ‘Supervivientes 2019’

Isabel Pantoja vuelve a España por problemas de salud

Isabel Pantoja ha de tornar a Espanya per problemes de salut | Telecinco

 

Isabel Pantoja ha d’abandonar ‘Supervivientes 2019’. La cantant torna a Espanya per problemes de salut, després dels resultats del seu últim comunicat mèdic en què  es recomana que torne, tal com ha anunciat Jordi González en l’últim programa ‘Supervivientes 2019: Conexión Honduras’.

 

Isabel Pantoja, obligada a abandonar ‘Supervivientes 2019’

En la gala del dijous passat ja es va anunciar que Isabel Pantoja havia sigut apartada dels seus companys per motius de salut i que li realitzarien proves mèdiques per a determinar el seu estat, ja que les últimes anàlisis de sang havien mostrat uns nivells especialment alts i va haver de ser evacuada. «No m’agradaria anar-me’n d’eixa manera, em faria molta pena», va confessar en el seu moment.

 

«Durant tota la teua estada has sigut sotmesa a unes directrius per a garantir la teua salut. Lamentablement, la necessitat d’un control estricte de l’alimentació i el nou tractament fan incompatible la teua  continuïtat en el concurs. Sent dir-te que has d’abandonar el concurs per a ser tractada en Espanya», ha explicat el presentador.

 

Isabel Pantoja debe abandonar 'Supervivientes 2019' por problemas de salud

Isabel Pantoja ha pogut parlar amb la seua filla després de conéixer els resultats mèdics que l’obliguen a abandonar el concurs | Telecinco

 

En escoltar eixes paraules, Isabel Pantoja es va quedar totalment dessolada. Ella mateixa havia assegurat que se sentia amb forces per a tornar al concurs i quedar-se fins al final: «M’encantaria fer-ho. Bé sap Déu que no vullc defraudar a la meua família ni a ningú, però no depén només de mi. Crec que el malestar que sent està remetent, però no ho sé». A pesar de tot, no ha sigut possible, i la Pantoja s’ha disculpat amb l’audiència: «Ho lamente, de tot cor»

 

A més, Isabel Pantoja ha pogut parlar amb la seua filla Isa. «Mama, tranquil·la. Estic molt orgullosa de tu. Estic molt orgullosa de tu i que podies arribar a la final. Vullc dir-te que tant Kiko, com Anabel i jo estem  molt orgullosos. T’enviem moltíssims besos i moltíssima força. Estarem ací el dijous per a vore’t. Per a nosaltres eres una guanyadora en la vida i una supervivent, la millor d’esta edició. T’estime».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.