Kiko Matamoros podria passar fins a sis anys a la presó

Una informació sobre Kiko Matamoros ha sacsejat la redacció de ‘Sálvame’ i ha fet que salten totes les alarmes. Es tracta «d’una informació inquietant i delicada” en la qual el programa porta treballant des de fa “tres setmanes”.

El col·laborador, en assabentar-se que hi ha una notícia seua circulant en les redaccions de diversos mitjans, ha volgut indagar per a saber de què es tracta. No obstant això, la direcció no ha volgut donar-li més pistes que la seua procedència: “Ve d’una persona que vol fer-li mal”, deia un membre de la redacció.

Kiko Matamoros ha començat a fer les seues càbales i, encara que Carlota Corredera ha insistit que la notícia no té res a veure “ni amb els seus comptes ni amb la seua situació fiscal”, el col·laborador ha volgut aclarir unes notícies que ha llegit sobre ell en diferents mitjans.

“Hi ha un mitjà que diu que la Fiscalia m’ha demanat sis anys. No hi ha petició fiscal de cap mena. Un altre mitjà ha dit que m’han condemnat a sis anys i jo, de moment, no he declarat”, explicava el col·laborador.

“Estic investigat per un tema fiscal que tothom coneix i jo no he declarat. Diuen que he declarat per videoconferència i que m’han condemnat. (…) La realitat és que se m’imputa un suposat delicte d’insolvència punible, però jo en la meua vida m’he declarat insolvent”, explicava Kiko Matamoros sobre les informacions que s’han publicat en altres mitjans.

“Hisenda m’ha embargat quan ho ha cregut convenient. Jo estic molt tranquil en esta història”, assegurava l’ex de Makoke. “He d’anar a declarar, no tinc data. Em vaig acollir al meu dret de no declarar fins que no m’informen que se m’acusa”, deia el col·laborador.

L’equip de ‘Sálvame’ ha aclarit que aqueixa no era la notícia que ells anaven a donar i que necessiten contrastar algunes fonts abans de donar-li-la. No té res a veure amb el seu estat fiscal, sinó que la informació que maneja el programa és d’algú que té “interés a danyar la seua reputació”.

Últimes notícies

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.
FILMOTECA D'ESTIU