16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Kiko Matamoros podria passar fins a sis anys a la presó

Una informació sobre Kiko Matamoros ha sacsejat la redacció de ‘Sálvame’ i ha fet que salten totes les alarmes. Es tracta “d’una informació inquietant i delicada” en la qual el programa porta treballant des de fa “tres setmanes”.

El col·laborador, en assabentar-se que hi ha una notícia seua circulant en les redaccions de diversos mitjans, ha volgut indagar per a saber de què es tracta. No obstant això, la direcció no ha volgut donar-li més pistes que la seua procedència: “Ve d’una persona que vol fer-li mal”, deia un membre de la redacció.

Kiko Matamoros ha començat a fer les seues càbales i, encara que Carlota Corredera ha insistit que la notícia no té res a veure “ni amb els seus comptes ni amb la seua situació fiscal”, el col·laborador ha volgut aclarir unes notícies que ha llegit sobre ell en diferents mitjans.

“Hi ha un mitjà que diu que la Fiscalia m’ha demanat sis anys. No hi ha petició fiscal de cap mena. Un altre mitjà ha dit que m’han condemnat a sis anys i jo, de moment, no he declarat”, explicava el col·laborador.

“Estic investigat per un tema fiscal que tothom coneix i jo no he declarat. Diuen que he declarat per videoconferència i que m’han condemnat. (…) La realitat és que se m’imputa un suposat delicte d’insolvència punible, però jo en la meua vida m’he declarat insolvent”, explicava Kiko Matamoros sobre les informacions que s’han publicat en altres mitjans.

“Hisenda m’ha embargat quan ho ha cregut convenient. Jo estic molt tranquil en esta història”, assegurava l’ex de Makoke. “He d’anar a declarar, no tinc data. Em vaig acollir al meu dret de no declarar fins que no m’informen que se m’acusa”, deia el col·laborador.

L’equip de ‘Sálvame’ ha aclarit que aqueixa no era la notícia que ells anaven a donar i que necessiten contrastar algunes fonts abans de donar-li-la. No té res a veure amb el seu estat fiscal, sinó que la informació que maneja el programa és d’algú que té “interés a danyar la seua reputació”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ha sigut rescatat un jove de 20 anys que quasi s’ofega després de caure embriac al port d’Alacant

Un jove de 20 anys ha sigut rescatat amb símptomes d'hipotèrmia i esgotament després de caure de matinada al port d'Alacant en estat d'embriaguesa. Va ser traslladat a l'Hospital General Doctor Balmis i continua recuperant-se.

La Generalitat nomena un xofer per al expresident Carlos Mazón

El Diari Oficial publica el nomenament d'un conductor per al expresident, a proposta de Mazón i a l'empara de l'Estatut. PSPV i Compromís qüestionen el plus de quilometratge.

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.