6.8 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Kiko Matamoros podria passar fins a sis anys a la presó

Una informació sobre Kiko Matamoros ha sacsejat la redacció de ‘Sálvame’ i ha fet que salten totes les alarmes. Es tracta “d’una informació inquietant i delicada” en la qual el programa porta treballant des de fa “tres setmanes”.

El col·laborador, en assabentar-se que hi ha una notícia seua circulant en les redaccions de diversos mitjans, ha volgut indagar per a saber de què es tracta. No obstant això, la direcció no ha volgut donar-li més pistes que la seua procedència: “Ve d’una persona que vol fer-li mal”, deia un membre de la redacció.

Kiko Matamoros ha començat a fer les seues càbales i, encara que Carlota Corredera ha insistit que la notícia no té res a veure “ni amb els seus comptes ni amb la seua situació fiscal”, el col·laborador ha volgut aclarir unes notícies que ha llegit sobre ell en diferents mitjans.

“Hi ha un mitjà que diu que la Fiscalia m’ha demanat sis anys. No hi ha petició fiscal de cap mena. Un altre mitjà ha dit que m’han condemnat a sis anys i jo, de moment, no he declarat”, explicava el col·laborador.

“Estic investigat per un tema fiscal que tothom coneix i jo no he declarat. Diuen que he declarat per videoconferència i que m’han condemnat. (…) La realitat és que se m’imputa un suposat delicte d’insolvència punible, però jo en la meua vida m’he declarat insolvent”, explicava Kiko Matamoros sobre les informacions que s’han publicat en altres mitjans.

“Hisenda m’ha embargat quan ho ha cregut convenient. Jo estic molt tranquil en esta història”, assegurava l’ex de Makoke. “He d’anar a declarar, no tinc data. Em vaig acollir al meu dret de no declarar fins que no m’informen que se m’acusa”, deia el col·laborador.

L’equip de ‘Sálvame’ ha aclarit que aqueixa no era la notícia que ells anaven a donar i que necessiten contrastar algunes fonts abans de donar-li-la. No té res a veure amb el seu estat fiscal, sinó que la informació que maneja el programa és d’algú que té “interés a danyar la seua reputació”.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.