Kiko Matamoros podria passar fins a sis anys a la presó

Una informació sobre Kiko Matamoros ha sacsejat la redacció de ‘Sálvame’ i ha fet que salten totes les alarmes. Es tracta «d’una informació inquietant i delicada” en la qual el programa porta treballant des de fa “tres setmanes”.

El col·laborador, en assabentar-se que hi ha una notícia seua circulant en les redaccions de diversos mitjans, ha volgut indagar per a saber de què es tracta. No obstant això, la direcció no ha volgut donar-li més pistes que la seua procedència: “Ve d’una persona que vol fer-li mal”, deia un membre de la redacció.

Kiko Matamoros ha començat a fer les seues càbales i, encara que Carlota Corredera ha insistit que la notícia no té res a veure “ni amb els seus comptes ni amb la seua situació fiscal”, el col·laborador ha volgut aclarir unes notícies que ha llegit sobre ell en diferents mitjans.

“Hi ha un mitjà que diu que la Fiscalia m’ha demanat sis anys. No hi ha petició fiscal de cap mena. Un altre mitjà ha dit que m’han condemnat a sis anys i jo, de moment, no he declarat”, explicava el col·laborador.

“Estic investigat per un tema fiscal que tothom coneix i jo no he declarat. Diuen que he declarat per videoconferència i que m’han condemnat. (…) La realitat és que se m’imputa un suposat delicte d’insolvència punible, però jo en la meua vida m’he declarat insolvent”, explicava Kiko Matamoros sobre les informacions que s’han publicat en altres mitjans.

“Hisenda m’ha embargat quan ho ha cregut convenient. Jo estic molt tranquil en esta història”, assegurava l’ex de Makoke. “He d’anar a declarar, no tinc data. Em vaig acollir al meu dret de no declarar fins que no m’informen que se m’acusa”, deia el col·laborador.

L’equip de ‘Sálvame’ ha aclarit que aqueixa no era la notícia que ells anaven a donar i que necessiten contrastar algunes fonts abans de donar-li-la. No té res a veure amb el seu estat fiscal, sinó que la informació que maneja el programa és d’algú que té “interés a danyar la seua reputació”.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.