Kiko Rivera es compra un cotxe d’alta gamma de 80.000 euros, però, no rebia ajudes?

Segons el programa “Sálvame” Kiko Rivera i Irene Rosales podrien tindre problemes a causa d’esta compra i possibles mentides del fill d‘Isabel Pantoja.

El Dj i la seua dona, que acaba de deixar la seua col·laboració en Viva la vida, on portava com a tertuliana dos anys, fan callar els rumors de separació com a bona ment poden. Encara que segons el programa de Telecinco poden tindre problemes com totes les parelles.

“Kiko i jo estem molt bé i no ens separarem ni res d’això, ni tampoc entraré en cap reality… ni de conya, no, no, no”, va explicar ella a través d’un àudio en el qual va ser el seu programa els últims 24 mesos.

A més, va confessar que estos dies està “aguantant moltes ximpleries i moltes especulacions estúpides“, encara que no li dóna massa importància.

Ara, Irene i Kiko, que portaven mesos buscant cotxe nou, sobretot des que Isabel Pantoja va decidir emportar-se el que ells usaven, s’han fet amb un cotxe d’autèntic luxe.

Segons va publicar el DJ en les seues xarxes, la parella ha adquirit un Audi Q7 en color gris metal·litzat que ha recollit en un concessionari de Sevilla: “Ja va arribar el dia esperat, ja tenim el nostre cotxe”, confessava Rivera molt il·lusionat en les xarxes socials, on va penjar un vídeo de la seua nova ‘joguina’.

Segons la mateixa informació, si bé encara es desconeix si l’artista l’ha comprat íntegrament o l’utilitzarà a través de rènting, la veritat és que el nou capritx de Kiko té un preu base de 80.000 euros sense comptar els extres.

En “Sálvame” es pregunten si Kiko ha mentit

Els dubtes sorgeixen arran de la compra d’este gran cotxe, amb climatització en els seients, tres pantalles per al control del vehicle i un enorme maleter. Li ha costat 80.000 euros, però Com ha afrontat esta compra?

Kiko, va assegurar viure d’una ajuda davant la crisi del coronavirus i reclamava a la seua mare, Isabel Pantoja, l’herència del seu pare per a poder afrontar el pagament del lloguer de la seva casa. No obstant això, fa poc deia que tenia 1.5 milions d’euros.

Rafa Mora defensa a Kiko Rivera: “No té deutes”

Les Mellis criticava que Kiko Rivera “sempre ha viscut per sobre de les seues possibilitats” però Rafa Mora negava: “No té deutes“. El col·laborador de ‘Sálvame‘, que no podia confirmar que el cotxe costés esta xifra, explicava que Kiko Rivera hauria pogut guanyar esta suma amb les seues aparicions televisives, amb el que no li semblava una despesa desorbitada.

Kiko Rivera sí que té deutes, segons Gema López

No obstant això, segons Gema López, el DJ sí que tindria deutes i és que, pel que sembla, no hauria pagat la comunitat del seu pis a Madrid i deuria 30.000 euros segons apuntava la periodista.

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.