Kiko Rivera es compra un cotxe d’alta gamma de 80.000 euros, però, no rebia ajudes?

Segons el programa «Sálvame» Kiko Rivera i Irene Rosales podrien tindre problemes a causa d’esta compra i possibles mentides del fill d‘Isabel Pantoja.

El Dj i la seua dona, que acaba de deixar la seua col·laboració en Viva la vida, on portava com a tertuliana dos anys, fan callar els rumors de separació com a bona ment poden. Encara que segons el programa de Telecinco poden tindre problemes com totes les parelles.

«Kiko i jo estem molt bé i no ens separarem ni res d’això, ni tampoc entraré en cap reality… ni de conya, no, no, no», va explicar ella a través d’un àudio en el qual va ser el seu programa els últims 24 mesos.

A més, va confessar que estos dies està «aguantant moltes ximpleries i moltes especulacions estúpides«, encara que no li dóna massa importància.

Ara, Irene i Kiko, que portaven mesos buscant cotxe nou, sobretot des que Isabel Pantoja va decidir emportar-se el que ells usaven, s’han fet amb un cotxe d’autèntic luxe.

Segons va publicar el DJ en les seues xarxes, la parella ha adquirit un Audi Q7 en color gris metal·litzat que ha recollit en un concessionari de Sevilla: «Ja va arribar el dia esperat, ja tenim el nostre cotxe», confessava Rivera molt il·lusionat en les xarxes socials, on va penjar un vídeo de la seua nova ‘joguina’.

Segons la mateixa informació, si bé encara es desconeix si l’artista l’ha comprat íntegrament o l’utilitzarà a través de rènting, la veritat és que el nou capritx de Kiko té un preu base de 80.000 euros sense comptar els extres.

En «Sálvame» es pregunten si Kiko ha mentit

Els dubtes sorgeixen arran de la compra d’este gran cotxe, amb climatització en els seients, tres pantalles per al control del vehicle i un enorme maleter. Li ha costat 80.000 euros, però Com ha afrontat esta compra?

Kiko, va assegurar viure d’una ajuda davant la crisi del coronavirus i reclamava a la seua mare, Isabel Pantoja, l’herència del seu pare per a poder afrontar el pagament del lloguer de la seva casa. No obstant això, fa poc deia que tenia 1.5 milions d’euros.

Rafa Mora defensa a Kiko Rivera: «No té deutes»

Les Mellis criticava que Kiko Rivera «sempre ha viscut per sobre de les seues possibilitats» però Rafa Mora negava: «No té deutes«. El col·laborador de ‘Sálvame‘, que no podia confirmar que el cotxe costés esta xifra, explicava que Kiko Rivera hauria pogut guanyar esta suma amb les seues aparicions televisives, amb el que no li semblava una despesa desorbitada.

Kiko Rivera sí que té deutes, segons Gema López

No obstant això, segons Gema López, el DJ sí que tindria deutes i és que, pel que sembla, no hauria pagat la comunitat del seu pis a Madrid i deuria 30.000 euros segons apuntava la periodista.

Últimes notícies

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.

Sangare i Affengruber tornaran dissabte a la pretemporada de l’Elx CF

Buba Sangare i David Affengruber s’incorporaran dissabte a la pretemporada de l’Elx CF, amb proves físiques prèvies, després de les seues cites internacionals.

València Basket s’enfrontarà al Barça en les semifinals de la Supercopa Endesa de Badalona

València Basket s’enfrontarà al Barça i el Kosner Baskonia jugarà contra l’Asisa Joventut en les semifinals de la Supercopa Endesa, que se celebraran el 19 i 20 de setembre al Palau Olímpic de Badalona.

El Valencia afronta contra l Eldense el segon amistós de la pretemporada a Paterna

El Valencia disputa este dimecres a les 20.00 hores, a l Estadi Antonio Puchades de Paterna, el segon amistós de la pretemporada contra l Eldense, nou equip de Segona Divisió.