Kiko Rivera es compra un cotxe d’alta gamma de 80.000 euros, però, no rebia ajudes?

Segons el programa «Sálvame» Kiko Rivera i Irene Rosales podrien tindre problemes a causa d’esta compra i possibles mentides del fill d‘Isabel Pantoja.

El Dj i la seua dona, que acaba de deixar la seua col·laboració en Viva la vida, on portava com a tertuliana dos anys, fan callar els rumors de separació com a bona ment poden. Encara que segons el programa de Telecinco poden tindre problemes com totes les parelles.

«Kiko i jo estem molt bé i no ens separarem ni res d’això, ni tampoc entraré en cap reality… ni de conya, no, no, no», va explicar ella a través d’un àudio en el qual va ser el seu programa els últims 24 mesos.

A més, va confessar que estos dies està «aguantant moltes ximpleries i moltes especulacions estúpides«, encara que no li dóna massa importància.

Ara, Irene i Kiko, que portaven mesos buscant cotxe nou, sobretot des que Isabel Pantoja va decidir emportar-se el que ells usaven, s’han fet amb un cotxe d’autèntic luxe.

Segons va publicar el DJ en les seues xarxes, la parella ha adquirit un Audi Q7 en color gris metal·litzat que ha recollit en un concessionari de Sevilla: «Ja va arribar el dia esperat, ja tenim el nostre cotxe», confessava Rivera molt il·lusionat en les xarxes socials, on va penjar un vídeo de la seua nova ‘joguina’.

Segons la mateixa informació, si bé encara es desconeix si l’artista l’ha comprat íntegrament o l’utilitzarà a través de rènting, la veritat és que el nou capritx de Kiko té un preu base de 80.000 euros sense comptar els extres.

En «Sálvame» es pregunten si Kiko ha mentit

Els dubtes sorgeixen arran de la compra d’este gran cotxe, amb climatització en els seients, tres pantalles per al control del vehicle i un enorme maleter. Li ha costat 80.000 euros, però Com ha afrontat esta compra?

Kiko, va assegurar viure d’una ajuda davant la crisi del coronavirus i reclamava a la seua mare, Isabel Pantoja, l’herència del seu pare per a poder afrontar el pagament del lloguer de la seva casa. No obstant això, fa poc deia que tenia 1.5 milions d’euros.

Rafa Mora defensa a Kiko Rivera: «No té deutes»

Les Mellis criticava que Kiko Rivera «sempre ha viscut per sobre de les seues possibilitats» però Rafa Mora negava: «No té deutes«. El col·laborador de ‘Sálvame‘, que no podia confirmar que el cotxe costés esta xifra, explicava que Kiko Rivera hauria pogut guanyar esta suma amb les seues aparicions televisives, amb el que no li semblava una despesa desorbitada.

Kiko Rivera sí que té deutes, segons Gema López

No obstant això, segons Gema López, el DJ sí que tindria deutes i és que, pel que sembla, no hauria pagat la comunitat del seu pis a Madrid i deuria 30.000 euros segons apuntava la periodista.

Últimes notícies

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.