Kiko Rivera es compra un cotxe d’alta gamma de 80.000 euros, però, no rebia ajudes?

Segons el programa “Sálvame” Kiko Rivera i Irene Rosales podrien tindre problemes a causa d’esta compra i possibles mentides del fill d‘Isabel Pantoja.

El Dj i la seua dona, que acaba de deixar la seua col·laboració en Viva la vida, on portava com a tertuliana dos anys, fan callar els rumors de separació com a bona ment poden. Encara que segons el programa de Telecinco poden tindre problemes com totes les parelles.

“Kiko i jo estem molt bé i no ens separarem ni res d’això, ni tampoc entraré en cap reality… ni de conya, no, no, no”, va explicar ella a través d’un àudio en el qual va ser el seu programa els últims 24 mesos.

A més, va confessar que estos dies està “aguantant moltes ximpleries i moltes especulacions estúpides“, encara que no li dóna massa importància.

Ara, Irene i Kiko, que portaven mesos buscant cotxe nou, sobretot des que Isabel Pantoja va decidir emportar-se el que ells usaven, s’han fet amb un cotxe d’autèntic luxe.

Segons va publicar el DJ en les seues xarxes, la parella ha adquirit un Audi Q7 en color gris metal·litzat que ha recollit en un concessionari de Sevilla: “Ja va arribar el dia esperat, ja tenim el nostre cotxe”, confessava Rivera molt il·lusionat en les xarxes socials, on va penjar un vídeo de la seua nova ‘joguina’.

Segons la mateixa informació, si bé encara es desconeix si l’artista l’ha comprat íntegrament o l’utilitzarà a través de rènting, la veritat és que el nou capritx de Kiko té un preu base de 80.000 euros sense comptar els extres.

En “Sálvame” es pregunten si Kiko ha mentit

Els dubtes sorgeixen arran de la compra d’este gran cotxe, amb climatització en els seients, tres pantalles per al control del vehicle i un enorme maleter. Li ha costat 80.000 euros, però Com ha afrontat esta compra?

Kiko, va assegurar viure d’una ajuda davant la crisi del coronavirus i reclamava a la seua mare, Isabel Pantoja, l’herència del seu pare per a poder afrontar el pagament del lloguer de la seva casa. No obstant això, fa poc deia que tenia 1.5 milions d’euros.

Rafa Mora defensa a Kiko Rivera: “No té deutes”

Les Mellis criticava que Kiko Rivera “sempre ha viscut per sobre de les seues possibilitats” però Rafa Mora negava: “No té deutes“. El col·laborador de ‘Sálvame‘, que no podia confirmar que el cotxe costés esta xifra, explicava que Kiko Rivera hauria pogut guanyar esta suma amb les seues aparicions televisives, amb el que no li semblava una despesa desorbitada.

Kiko Rivera sí que té deutes, segons Gema López

No obstant això, segons Gema López, el DJ sí que tindria deutes i és que, pel que sembla, no hauria pagat la comunitat del seu pis a Madrid i deuria 30.000 euros segons apuntava la periodista.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.