Kiko Rivera es compra un cotxe d’alta gamma de 80.000 euros, però, no rebia ajudes?

Segons el programa «Sálvame» Kiko Rivera i Irene Rosales podrien tindre problemes a causa d’esta compra i possibles mentides del fill d‘Isabel Pantoja.

El Dj i la seua dona, que acaba de deixar la seua col·laboració en Viva la vida, on portava com a tertuliana dos anys, fan callar els rumors de separació com a bona ment poden. Encara que segons el programa de Telecinco poden tindre problemes com totes les parelles.

«Kiko i jo estem molt bé i no ens separarem ni res d’això, ni tampoc entraré en cap reality… ni de conya, no, no, no», va explicar ella a través d’un àudio en el qual va ser el seu programa els últims 24 mesos.

A més, va confessar que estos dies està «aguantant moltes ximpleries i moltes especulacions estúpides«, encara que no li dóna massa importància.

Ara, Irene i Kiko, que portaven mesos buscant cotxe nou, sobretot des que Isabel Pantoja va decidir emportar-se el que ells usaven, s’han fet amb un cotxe d’autèntic luxe.

Segons va publicar el DJ en les seues xarxes, la parella ha adquirit un Audi Q7 en color gris metal·litzat que ha recollit en un concessionari de Sevilla: «Ja va arribar el dia esperat, ja tenim el nostre cotxe», confessava Rivera molt il·lusionat en les xarxes socials, on va penjar un vídeo de la seua nova ‘joguina’.

Segons la mateixa informació, si bé encara es desconeix si l’artista l’ha comprat íntegrament o l’utilitzarà a través de rènting, la veritat és que el nou capritx de Kiko té un preu base de 80.000 euros sense comptar els extres.

En «Sálvame» es pregunten si Kiko ha mentit

Els dubtes sorgeixen arran de la compra d’este gran cotxe, amb climatització en els seients, tres pantalles per al control del vehicle i un enorme maleter. Li ha costat 80.000 euros, però Com ha afrontat esta compra?

Kiko, va assegurar viure d’una ajuda davant la crisi del coronavirus i reclamava a la seua mare, Isabel Pantoja, l’herència del seu pare per a poder afrontar el pagament del lloguer de la seva casa. No obstant això, fa poc deia que tenia 1.5 milions d’euros.

Rafa Mora defensa a Kiko Rivera: «No té deutes»

Les Mellis criticava que Kiko Rivera «sempre ha viscut per sobre de les seues possibilitats» però Rafa Mora negava: «No té deutes«. El col·laborador de ‘Sálvame‘, que no podia confirmar que el cotxe costés esta xifra, explicava que Kiko Rivera hauria pogut guanyar esta suma amb les seues aparicions televisives, amb el que no li semblava una despesa desorbitada.

Kiko Rivera sí que té deutes, segons Gema López

No obstant això, segons Gema López, el DJ sí que tindria deutes i és que, pel que sembla, no hauria pagat la comunitat del seu pis a Madrid i deuria 30.000 euros segons apuntava la periodista.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.