Linda Evangelista confessa que viu reclosa després de ser “brutalment desfigurada”

En els últims anys, la supermodelo Linda Evangelista va ser la gran absent dels retrobaments que van protagonitzar altres coetànies, com Claudia Schiffer o Cindy Crawford, entre altres. I ha sigut ara a través del seu compte d’Instagram, quan la canadenca ha confessat els motius pels quals porta apartada de la vida pública des de fa un lustre.

“Hui faig un gran pas per a esmenar un mal que he patit i guardat per a mi durant més de cinc anys”, comença el seu post en una xarxa social. A poc a poc va explicant que va quedar “brutalment desfigurada pel procediment CoolSculpting de Zeltiq, que va fer l’oposat al que havia promés”.

“Va augmentar i no va disminuir les meues cèl·lules de greix i m’ha deixat permanentment deformada, fins i tot després d’haver passat per dos doloroses i infructuoses cirurgies per a corregir-ho”, detalla la supermodel sobre el seu fallit tractament estètic. “He desenvolupat hiperplàsia adiposa paradoxal, o HAP”, detalla.

 

“No sols ha destruït la meua manera de vida, sinó que m’ha fet caure en un cicle de profunda depressió, tristesa i el més profund auto menyspreu”, reconeix Evangelista, que anuncia que prendrà accions legals. “Estic tan cansada de viure així. M’agradaria poder eixir per la porta amb el cap alt, a pesar que ja no semble jo mateixa”, afig.

 

Després de la seua revelació ha rebut el suport d’altres companyes de professió amb les quals va compartir passarel·la, com Naomi Campbell i Christy Turlington, que li van professar el seu afecte.

Linda Evangelista ha fet esta confessió davant les seues més de 900.000 seguidors en les xarxes socials, on no publica imatges seues del seu aspecte actual, sinó que normalment comparteix fotografies de fa anys o de moments en les quals ella no posa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.