Anuncios

Linda Evangelista confessa que viu reclosa després de ser “brutalment desfigurada”

En els últims anys, la supermodelo Linda Evangelista va ser la gran absent dels retrobaments que van protagonitzar altres coetànies, com Claudia Schiffer o Cindy Crawford, entre altres. I ha sigut ara a través del seu compte d’Instagram, quan la canadenca ha confessat els motius pels quals porta apartada de la vida pública des de fa un lustre.

“Hui faig un gran pas per a esmenar un mal que he patit i guardat per a mi durant més de cinc anys”, comença el seu post en una xarxa social. A poc a poc va explicant que va quedar “brutalment desfigurada pel procediment CoolSculpting de Zeltiq, que va fer l’oposat al que havia promés”.

“Va augmentar i no va disminuir les meues cèl·lules de greix i m’ha deixat permanentment deformada, fins i tot després d’haver passat per dos doloroses i infructuoses cirurgies per a corregir-ho”, detalla la supermodel sobre el seu fallit tractament estètic. “He desenvolupat hiperplàsia adiposa paradoxal, o HAP”, detalla.

 

“No sols ha destruït la meua manera de vida, sinó que m’ha fet caure en un cicle de profunda depressió, tristesa i el més profund auto menyspreu”, reconeix Evangelista, que anuncia que prendrà accions legals. “Estic tan cansada de viure així. M’agradaria poder eixir per la porta amb el cap alt, a pesar que ja no semble jo mateixa”, afig.

 

Després de la seua revelació ha rebut el suport d’altres companyes de professió amb les quals va compartir passarel·la, com Naomi Campbell i Christy Turlington, que li van professar el seu afecte.

Linda Evangelista ha fet esta confessió davant les seues més de 900.000 seguidors en les xarxes socials, on no publica imatges seues del seu aspecte actual, sinó que normalment comparteix fotografies de fa anys o de moments en les quals ella no posa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.