Linda Evangelista confessa que viu reclosa després de ser “brutalment desfigurada”

En els últims anys, la supermodelo Linda Evangelista va ser la gran absent dels retrobaments que van protagonitzar altres coetànies, com Claudia Schiffer o Cindy Crawford, entre altres. I ha sigut ara a través del seu compte d’Instagram, quan la canadenca ha confessat els motius pels quals porta apartada de la vida pública des de fa un lustre.

“Hui faig un gran pas per a esmenar un mal que he patit i guardat per a mi durant més de cinc anys”, comença el seu post en una xarxa social. A poc a poc va explicant que va quedar “brutalment desfigurada pel procediment CoolSculpting de Zeltiq, que va fer l’oposat al que havia promés”.

“Va augmentar i no va disminuir les meues cèl·lules de greix i m’ha deixat permanentment deformada, fins i tot després d’haver passat per dos doloroses i infructuoses cirurgies per a corregir-ho”, detalla la supermodel sobre el seu fallit tractament estètic. «He desenvolupat hiperplàsia adiposa paradoxal, o HAP», detalla.

 

“No sols ha destruït la meua manera de vida, sinó que m’ha fet caure en un cicle de profunda depressió, tristesa i el més profund auto menyspreu”, reconeix Evangelista, que anuncia que prendrà accions legals. “Estic tan cansada de viure així. M’agradaria poder eixir per la porta amb el cap alt, a pesar que ja no semble jo mateixa”, afig.

 

Després de la seua revelació ha rebut el suport d’altres companyes de professió amb les quals va compartir passarel·la, com Naomi Campbell i Christy Turlington, que li van professar el seu afecte.

Linda Evangelista ha fet esta confessió davant les seues més de 900.000 seguidors en les xarxes socials, on no publica imatges seues del seu aspecte actual, sinó que normalment comparteix fotografies de fa anys o de moments en les quals ella no posa.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.