Linda Evangelista confessa que viu reclosa després de ser “brutalment desfigurada”

En els últims anys, la supermodelo Linda Evangelista va ser la gran absent dels retrobaments que van protagonitzar altres coetànies, com Claudia Schiffer o Cindy Crawford, entre altres. I ha sigut ara a través del seu compte d’Instagram, quan la canadenca ha confessat els motius pels quals porta apartada de la vida pública des de fa un lustre.

“Hui faig un gran pas per a esmenar un mal que he patit i guardat per a mi durant més de cinc anys”, comença el seu post en una xarxa social. A poc a poc va explicant que va quedar “brutalment desfigurada pel procediment CoolSculpting de Zeltiq, que va fer l’oposat al que havia promés”.

“Va augmentar i no va disminuir les meues cèl·lules de greix i m’ha deixat permanentment deformada, fins i tot després d’haver passat per dos doloroses i infructuoses cirurgies per a corregir-ho”, detalla la supermodel sobre el seu fallit tractament estètic. «He desenvolupat hiperplàsia adiposa paradoxal, o HAP», detalla.

 

“No sols ha destruït la meua manera de vida, sinó que m’ha fet caure en un cicle de profunda depressió, tristesa i el més profund auto menyspreu”, reconeix Evangelista, que anuncia que prendrà accions legals. “Estic tan cansada de viure així. M’agradaria poder eixir per la porta amb el cap alt, a pesar que ja no semble jo mateixa”, afig.

 

Després de la seua revelació ha rebut el suport d’altres companyes de professió amb les quals va compartir passarel·la, com Naomi Campbell i Christy Turlington, que li van professar el seu afecte.

Linda Evangelista ha fet esta confessió davant les seues més de 900.000 seguidors en les xarxes socials, on no publica imatges seues del seu aspecte actual, sinó que normalment comparteix fotografies de fa anys o de moments en les quals ella no posa.

Últimes notícies

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.

Nikola Mirotic jugarà en el Valencia Basket esta temporada

Nikola Mirotic i el Valencia Basket han tancat un acord perquè l’ala-pivot jugue esta temporada amb l’equip taronja, tal com han anunciat en un vídeo a les xarxes socials gravat a l’aeroport de Manises.

La inflació puja en totes les autonomies i la Comunitat Valenciana es manté entre les més baixes

La taxa anual de l’IPC ha pujat al mes d’agost en totes les comunitats autònomes fins a una mitjana del 4,3%, mentre que la Comunitat Valenciana s’ha situat en el 4,1%, entre els increments més moderats.

La inflació a l’agost puja al 4,1 % en la Comunitat Valenciana

L’IPC d’agost s’ha situat en el 4,1 % en la Comunitat Valenciana, dos dècimes per davall de la mitjana estatal del 4,3 %, impulsat per l’encariment dels carburants.

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.