Linda Evangelista confessa que viu reclosa després de ser “brutalment desfigurada”

En els últims anys, la supermodelo Linda Evangelista va ser la gran absent dels retrobaments que van protagonitzar altres coetànies, com Claudia Schiffer o Cindy Crawford, entre altres. I ha sigut ara a través del seu compte d’Instagram, quan la canadenca ha confessat els motius pels quals porta apartada de la vida pública des de fa un lustre.

“Hui faig un gran pas per a esmenar un mal que he patit i guardat per a mi durant més de cinc anys”, comença el seu post en una xarxa social. A poc a poc va explicant que va quedar “brutalment desfigurada pel procediment CoolSculpting de Zeltiq, que va fer l’oposat al que havia promés”.

“Va augmentar i no va disminuir les meues cèl·lules de greix i m’ha deixat permanentment deformada, fins i tot després d’haver passat per dos doloroses i infructuoses cirurgies per a corregir-ho”, detalla la supermodel sobre el seu fallit tractament estètic. «He desenvolupat hiperplàsia adiposa paradoxal, o HAP», detalla.

 

“No sols ha destruït la meua manera de vida, sinó que m’ha fet caure en un cicle de profunda depressió, tristesa i el més profund auto menyspreu”, reconeix Evangelista, que anuncia que prendrà accions legals. “Estic tan cansada de viure així. M’agradaria poder eixir per la porta amb el cap alt, a pesar que ja no semble jo mateixa”, afig.

 

Després de la seua revelació ha rebut el suport d’altres companyes de professió amb les quals va compartir passarel·la, com Naomi Campbell i Christy Turlington, que li van professar el seu afecte.

Linda Evangelista ha fet esta confessió davant les seues més de 900.000 seguidors en les xarxes socials, on no publica imatges seues del seu aspecte actual, sinó que normalment comparteix fotografies de fa anys o de moments en les quals ella no posa.

Últimes notícies

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.

Confiscats més de 50.000 productes falsos a Alacant este estiu valorats en 2 milions

La Policia Local d'Alacant ha confiscat més de 50.000 productes falsificats, valorats en més de dos milions d'euros, durant juliol i agost en diversos dispositius contra la venda ambulant il·legal. Les operacions han acabat amb tretze detinguts per delictes contra la propietat industrial i centenars de denúncies per consum d'alcohol al carrer.

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.