El luxós apartament que Miriam Saavedra li ha regalat a sa mare

Miriam Saavedra va mostrar la nova casa de la seva mare

Miriam Saavedra va mostrar la nova casa de sa mare | MTMAD

 

Com ja va anunciar després de la seua victòria en el concurs ‘GH VIP’, Miriam Saavedra ha dedicat part dels diners que va guanyar en el ‘reality’ a comprar-li una casa a sa mare. La peruana ha demostrat ser una dona de paraula i li ha regalat un gran apartament amb unes espectaculars vistes al mar de la capital de Perú, Lima.

 

Miriam ha compartit les imatges del pis a través del seu canal de Mtmad, i es pot comprovar que, tot i que encara està en reformes, el nou habitatge té un gran potencial. I és que es tracta d’un pis amb molt d’espai, decorat amb un estil modern i amb una gran terrassa on quasi es pot tocar el mar.

 

El menjador de la casa que ha comprat Miriam

El menjador de la casa que ha comprat Miriam | MTMAD

 

Encara que queden alguns mobles per col·locar i donar-li l’aspecte de llar amb la decoració, la guanyadora de ‘GH VIP’ li ha fet el millor regal possible a sa mare, ja que com ella mateixa explica al seu canal de Mtmad, «sempre va voler tindre una caseta amb vistes al mar».

 

Miriam Saavedra ha compartit amb els seus seguidors, als quals anomena ‘muñecotes’ de forma afectuosa, una preciosa posta de sol des de l’espectacular terrassa, que és la major atracció de la casa. A més, la peruana també ha mostrat un lavabo, el menjador i la cuina.

 

Les espectaculars vistes de l'apartament de la mare de Miriam

Les espectaculars vistes de l’apartament de la mare de Miriam | MTMAD

 

La model va complint poc a poc els seus somnis i els de les persones que estima. I és que després de fer aquest gran regal a sa mare, el seu pròxim objectiu és aconseguir un habitatge a l’altura d’una Princesa Inca com ella. Caldrà veure si és a Perú o a Espanya, però el que està clar és que els primers en saber-ho seran els seus seguidors del canal de Mtmad.

 

Sa mare, molt agraïda

La mare de Miriam s’ha mostrat molt orgullosa de la seua filla i li ha agraït el magnífic regal: «Gràcies ‘hijita’ per tot el que m’has donat. Tinc una filla que val per 12 marits. Eres forta, sempre lluitadora, amorosa, afectuosa. Estic orgullosa. Et donaré suport en tot».

 

Després d’aquestes paraules d’orgull i agraïment cap a la seua filla, l’exparella de Carlos Lozano li va preguntar a sa mare per la seua vida sentimental: «Tu no estàs buscant nóvio? No vols que et presente a un galan?», a les quals la mare va respondre negativament i va afirmar que només volia cuidar de la seua filla.

 

El cert és que la guanyadora de l’última edició de ‘Gran Hermano VIP’ ja es pot dedicar exclusivament a la seua vida sentimental, ara que sembla que ja està recuperada de la complicada relació amb el presentador Carlos Lozano.

Últimes notícies

Batemon i McGhee tomben el Valencia Basket al Roig Arena en un final calent

L’Ilerna Lleida ha estrenat la Lliga Endesa amb un triomf de prestigi al Roig Arena (100-105), liderat per James Batemon i Darius McGhee davant un Valencia Basket irregular i imprecís en els moments clau.

L’Ilerna Lleida sorprén el Valencia Basket en un final a cara o creu al Roig Arena

L’Ilerna Lleida ha guanyat el Valencia Basket per 100-105 en l’estrena a la Lliga Endesa, amb Batemon i McGhee decisius en un final ajustat al Roig Arena.

Rescatat un ciclista ferit a Banyeres i dos menors perduts al Montgó

Els bombers han rescatat un ciclista de 30 anys greument ferit en un bike park de Banyeres de Mariola i dos jòvens senderistes de 17 i 16 anys extraviats al Montgó, a Dénia.

Quatre-centes persones omplin la plaça de l’Ajuntament de València per la llei de vivenda ‘Maricarmen’

Centenars de persones s’han concentrat a la plaça de l’Ajuntament de València per donar suport al decret de vivenda ‘Maricarmen’ i a l’acampada de Madrid. El Sindicat de Llogateres reclama aturar desnonaments, renovar lloguers, limitar preus i reformar la LAU.

El València Basket inicia l’era Torralba amb la Supercopa LF Endesa

El València Basket ha conquistat la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz davant l’Innova-TSN Leganés, dotzé títol del club i primer de l’era Javi Torralba. El tècnic estrena projecte després d’una profunda renovació en la banqueta i en la plantilla.

El València Basket alça la seua quarta Supercopa LF Endesa

El València Basket ha tornat a conquistar la Supercopa LF Endesa en Torrejón de Ardoz després de superar el Leganés (76-64), en una final intensa i igualada que llança el nou projecte taronja amb títol.

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.