13.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

El luxós apartament que Miriam Saavedra li ha regalat a sa mare

Miriam Saavedra va mostrar la nova casa de la seva mare

Miriam Saavedra va mostrar la nova casa de sa mare | MTMAD

 

Com ja va anunciar després de la seua victòria en el concurs ‘GH VIP’, Miriam Saavedra ha dedicat part dels diners que va guanyar en el ‘reality’ a comprar-li una casa a sa mare. La peruana ha demostrat ser una dona de paraula i li ha regalat un gran apartament amb unes espectaculars vistes al mar de la capital de Perú, Lima.

 

Miriam ha compartit les imatges del pis a través del seu canal de Mtmad, i es pot comprovar que, tot i que encara està en reformes, el nou habitatge té un gran potencial. I és que es tracta d’un pis amb molt d’espai, decorat amb un estil modern i amb una gran terrassa on quasi es pot tocar el mar.

 

El menjador de la casa que ha comprat Miriam

El menjador de la casa que ha comprat Miriam | MTMAD

 

Encara que queden alguns mobles per col·locar i donar-li l’aspecte de llar amb la decoració, la guanyadora de ‘GH VIP’ li ha fet el millor regal possible a sa mare, ja que com ella mateixa explica al seu canal de Mtmad, «sempre va voler tindre una caseta amb vistes al mar».

 

Miriam Saavedra ha compartit amb els seus seguidors, als quals anomena ‘muñecotes’ de forma afectuosa, una preciosa posta de sol des de l’espectacular terrassa, que és la major atracció de la casa. A més, la peruana també ha mostrat un lavabo, el menjador i la cuina.

 

Les espectaculars vistes de l'apartament de la mare de Miriam

Les espectaculars vistes de l’apartament de la mare de Miriam | MTMAD

 

La model va complint poc a poc els seus somnis i els de les persones que estima. I és que després de fer aquest gran regal a sa mare, el seu pròxim objectiu és aconseguir un habitatge a l’altura d’una Princesa Inca com ella. Caldrà veure si és a Perú o a Espanya, però el que està clar és que els primers en saber-ho seran els seus seguidors del canal de Mtmad.

 

Sa mare, molt agraïda

La mare de Miriam s’ha mostrat molt orgullosa de la seua filla i li ha agraït el magnífic regal: «Gràcies ‘hijita’ per tot el que m’has donat. Tinc una filla que val per 12 marits. Eres forta, sempre lluitadora, amorosa, afectuosa. Estic orgullosa. Et donaré suport en tot».

 

Després d’aquestes paraules d’orgull i agraïment cap a la seua filla, l’exparella de Carlos Lozano li va preguntar a sa mare per la seua vida sentimental: «Tu no estàs buscant nóvio? No vols que et presente a un galan?», a les quals la mare va respondre negativament i va afirmar que només volia cuidar de la seua filla.

 

El cert és que la guanyadora de l’última edició de ‘Gran Hermano VIP’ ja es pot dedicar exclusivament a la seua vida sentimental, ara que sembla que ja està recuperada de la complicada relació amb el presentador Carlos Lozano.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.