El luxós apartament que Miriam Saavedra li ha regalat a sa mare

Miriam Saavedra va mostrar la nova casa de la seva mare

Miriam Saavedra va mostrar la nova casa de sa mare | MTMAD

 

Com ja va anunciar després de la seua victòria en el concurs ‘GH VIP’, Miriam Saavedra ha dedicat part dels diners que va guanyar en el ‘reality’ a comprar-li una casa a sa mare. La peruana ha demostrat ser una dona de paraula i li ha regalat un gran apartament amb unes espectaculars vistes al mar de la capital de Perú, Lima.

 

Miriam ha compartit les imatges del pis a través del seu canal de Mtmad, i es pot comprovar que, tot i que encara està en reformes, el nou habitatge té un gran potencial. I és que es tracta d’un pis amb molt d’espai, decorat amb un estil modern i amb una gran terrassa on quasi es pot tocar el mar.

 

El menjador de la casa que ha comprat Miriam

El menjador de la casa que ha comprat Miriam | MTMAD

 

Encara que queden alguns mobles per col·locar i donar-li l’aspecte de llar amb la decoració, la guanyadora de ‘GH VIP’ li ha fet el millor regal possible a sa mare, ja que com ella mateixa explica al seu canal de Mtmad, «sempre va voler tindre una caseta amb vistes al mar».

 

Miriam Saavedra ha compartit amb els seus seguidors, als quals anomena ‘muñecotes’ de forma afectuosa, una preciosa posta de sol des de l’espectacular terrassa, que és la major atracció de la casa. A més, la peruana també ha mostrat un lavabo, el menjador i la cuina.

 

Les espectaculars vistes de l'apartament de la mare de Miriam

Les espectaculars vistes de l’apartament de la mare de Miriam | MTMAD

 

La model va complint poc a poc els seus somnis i els de les persones que estima. I és que després de fer aquest gran regal a sa mare, el seu pròxim objectiu és aconseguir un habitatge a l’altura d’una Princesa Inca com ella. Caldrà veure si és a Perú o a Espanya, però el que està clar és que els primers en saber-ho seran els seus seguidors del canal de Mtmad.

 

Sa mare, molt agraïda

La mare de Miriam s’ha mostrat molt orgullosa de la seua filla i li ha agraït el magnífic regal: «Gràcies ‘hijita’ per tot el que m’has donat. Tinc una filla que val per 12 marits. Eres forta, sempre lluitadora, amorosa, afectuosa. Estic orgullosa. Et donaré suport en tot».

 

Després d’aquestes paraules d’orgull i agraïment cap a la seua filla, l’exparella de Carlos Lozano li va preguntar a sa mare per la seua vida sentimental: «Tu no estàs buscant nóvio? No vols que et presente a un galan?», a les quals la mare va respondre negativament i va afirmar que només volia cuidar de la seua filla.

 

El cert és que la guanyadora de l’última edició de ‘Gran Hermano VIP’ ja es pot dedicar exclusivament a la seua vida sentimental, ara que sembla que ja està recuperada de la complicada relació amb el presentador Carlos Lozano.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.