9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

El luxós apartament que Miriam Saavedra li ha regalat a sa mare

Miriam Saavedra va mostrar la nova casa de la seva mare

Miriam Saavedra va mostrar la nova casa de sa mare | MTMAD

 

Com ja va anunciar després de la seua victòria en el concurs ‘GH VIP’, Miriam Saavedra ha dedicat part dels diners que va guanyar en el ‘reality’ a comprar-li una casa a sa mare. La peruana ha demostrat ser una dona de paraula i li ha regalat un gran apartament amb unes espectaculars vistes al mar de la capital de Perú, Lima.

 

Miriam ha compartit les imatges del pis a través del seu canal de Mtmad, i es pot comprovar que, tot i que encara està en reformes, el nou habitatge té un gran potencial. I és que es tracta d’un pis amb molt d’espai, decorat amb un estil modern i amb una gran terrassa on quasi es pot tocar el mar.

 

El menjador de la casa que ha comprat Miriam

El menjador de la casa que ha comprat Miriam | MTMAD

 

Encara que queden alguns mobles per col·locar i donar-li l’aspecte de llar amb la decoració, la guanyadora de ‘GH VIP’ li ha fet el millor regal possible a sa mare, ja que com ella mateixa explica al seu canal de Mtmad, «sempre va voler tindre una caseta amb vistes al mar».

 

Miriam Saavedra ha compartit amb els seus seguidors, als quals anomena ‘muñecotes’ de forma afectuosa, una preciosa posta de sol des de l’espectacular terrassa, que és la major atracció de la casa. A més, la peruana també ha mostrat un lavabo, el menjador i la cuina.

 

Les espectaculars vistes de l'apartament de la mare de Miriam

Les espectaculars vistes de l’apartament de la mare de Miriam | MTMAD

 

La model va complint poc a poc els seus somnis i els de les persones que estima. I és que després de fer aquest gran regal a sa mare, el seu pròxim objectiu és aconseguir un habitatge a l’altura d’una Princesa Inca com ella. Caldrà veure si és a Perú o a Espanya, però el que està clar és que els primers en saber-ho seran els seus seguidors del canal de Mtmad.

 

Sa mare, molt agraïda

La mare de Miriam s’ha mostrat molt orgullosa de la seua filla i li ha agraït el magnífic regal: «Gràcies ‘hijita’ per tot el que m’has donat. Tinc una filla que val per 12 marits. Eres forta, sempre lluitadora, amorosa, afectuosa. Estic orgullosa. Et donaré suport en tot».

 

Després d’aquestes paraules d’orgull i agraïment cap a la seua filla, l’exparella de Carlos Lozano li va preguntar a sa mare per la seua vida sentimental: «Tu no estàs buscant nóvio? No vols que et presente a un galan?», a les quals la mare va respondre negativament i va afirmar que només volia cuidar de la seua filla.

 

El cert és que la guanyadora de l’última edició de ‘Gran Hermano VIP’ ja es pot dedicar exclusivament a la seua vida sentimental, ara que sembla que ja està recuperada de la complicada relació amb el presentador Carlos Lozano.

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.