Maria Teresa Campos fa una petició a través de la seua filla Terelu Campos

Este dissabte passat Terelu Campos va exclatar en el programa en el que col.labora en Telecinco ‘Viva la vida’ i ha parlat per la seua mare. Terelu no ha pogut ser més clara quan li han preguntat per la reacció de la seua mare, María Teresa Campos, al fitxatge bomba de Bigote Arrocet per ‘Secret Story’. Edmundo ha confirmat que serà un dels concursants de ‘La casa dels secretos‘ dos anys després d’haver trencat amb la presentadora a través d’un missatge i sense haver parlat amb la que va ser la seua parella cara a cara malgrat el seu sofriment. Ara, María Teresa està en una altra etapa, en una altra pantalla del videojoc, i no vol saber res de la nova aventura televisiva de la seua exparella.

«A veure si és possible que no se’n diga per a gravar-la, que no se’n diga en directe per a posar-li el micro en el telèfon. A María Teresa Campos no li competeix res d’este assumpte de Edmundo Arrocet i no es manifestarà sobre res perquè esta persona no està en la seua vida des de fa dos anys«, ha dit Terelu Campos, molt seriosa i contundent, des del seu lloc de treball. María Teresa ha demanat a la seua filla major que faça arribar este missatge als seus companys i és que vol estar tranquil·la i mantenir-se al marge d’esta història, encara que inevitablement l’afectarà.

Tranquil.litat i respete per a María Teresa Campos

Terelu Campos és conscient d’això i per això ha posat un fre i ha demanat tranquil·litat i respete per a la seua mare, «és una senyora de vuitanta anys«, ha exclamat en ‘Viva la Vida‘. Al que ha afegit: «El que faça o deixe de fer Bigote no forma part de la vida de María Teresa Campos, que és la meua mare».

I ha seguit posant les coses clares

«A mi l’única cosa que em preocupa d’això és la ‘jodienda’ que li doneu a la meua mare, perquè a mi esta persona em porta sense cura, m’importa un pebrot«, ha deixat molt clar. La col·laboradora, molt sincera una vegada més, no oculta que no li fa gens ni mica de gràcia que Edmundo entre en el reality, però únicament pel mal que això pot fer a la seua mare, que ho ha passat molt malament després de la seua ruptura.

Últimes notícies

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.

Quasi un 40 % més de pressupost del Consell per a la pesca valenciana

El Consell ha incrementat quasi un 40 % el pressupost destinat al sector pesquer valencià, amb més de 30 milions per a modernitzar flota i instal·lacions i noves ajudes del FEMPA fins a 2029.

Investigation oberta per la mort d’un menor en una vivenda de Benicarló

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un jove menor d’edat, de 17 anys i jugador d’handbol, trobat sense vida a sa casa de Benicarló.

Les Falles descarten ampliar a tres dies l’Ofrena i mantindran el model tradicional en 2027

L’Assemblea de presidents i presidentes de falla ha rebutjat allargar l’Ofrena de 2027 a tres dies, malgrat l’augment de cens faller i els problemes logístics. El model continuarà concentrant el multitudinari acte devot en les vesprades i nits del 16 i 17 de març.

Un cotxe espatlat col·lapsa la CV-500 a l’altura d’El Saler amb cues de fins a 9 km

Un cotxe espatlat en el punt quilomètric 5 de la CV-500, a l’altura d’El Saler, ha causat este dilluns de matí fins a 9 quilòmetres de retencions, encara que el vehicle ja s’ha retirat i el trànsit es normalitza.