Maria Teresa Campos fa una petició a través de la seua filla Terelu Campos

Este dissabte passat Terelu Campos va exclatar en el programa en el que col.labora en Telecinco ‘Viva la vida’ i ha parlat per la seua mare. Terelu no ha pogut ser més clara quan li han preguntat per la reacció de la seua mare, María Teresa Campos, al fitxatge bomba de Bigote Arrocet per ‘Secret Story’. Edmundo ha confirmat que serà un dels concursants de ‘La casa dels secretos‘ dos anys després d’haver trencat amb la presentadora a través d’un missatge i sense haver parlat amb la que va ser la seua parella cara a cara malgrat el seu sofriment. Ara, María Teresa està en una altra etapa, en una altra pantalla del videojoc, i no vol saber res de la nova aventura televisiva de la seua exparella.

«A veure si és possible que no se’n diga per a gravar-la, que no se’n diga en directe per a posar-li el micro en el telèfon. A María Teresa Campos no li competeix res d’este assumpte de Edmundo Arrocet i no es manifestarà sobre res perquè esta persona no està en la seua vida des de fa dos anys«, ha dit Terelu Campos, molt seriosa i contundent, des del seu lloc de treball. María Teresa ha demanat a la seua filla major que faça arribar este missatge als seus companys i és que vol estar tranquil·la i mantenir-se al marge d’esta història, encara que inevitablement l’afectarà.

Tranquil.litat i respete per a María Teresa Campos

Terelu Campos és conscient d’això i per això ha posat un fre i ha demanat tranquil·litat i respete per a la seua mare, «és una senyora de vuitanta anys«, ha exclamat en ‘Viva la Vida‘. Al que ha afegit: «El que faça o deixe de fer Bigote no forma part de la vida de María Teresa Campos, que és la meua mare».

I ha seguit posant les coses clares

«A mi l’única cosa que em preocupa d’això és la ‘jodienda’ que li doneu a la meua mare, perquè a mi esta persona em porta sense cura, m’importa un pebrot«, ha deixat molt clar. La col·laboradora, molt sincera una vegada més, no oculta que no li fa gens ni mica de gràcia que Edmundo entre en el reality, però únicament pel mal que això pot fer a la seua mare, que ho ha passat molt malament després de la seua ruptura.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.