7.9 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Maria Teresa Campos fa una petició a través de la seua filla Terelu Campos

Este dissabte passat Terelu Campos va exclatar en el programa en el que col.labora en Telecinco ‘Viva la vida’ i ha parlat per la seua mare. Terelu no ha pogut ser més clara quan li han preguntat per la reacció de la seua mare, María Teresa Campos, al fitxatge bomba de Bigote Arrocet per ‘Secret Story’. Edmundo ha confirmat que serà un dels concursants de ‘La casa dels secretos‘ dos anys després d’haver trencat amb la presentadora a través d’un missatge i sense haver parlat amb la que va ser la seua parella cara a cara malgrat el seu sofriment. Ara, María Teresa està en una altra etapa, en una altra pantalla del videojoc, i no vol saber res de la nova aventura televisiva de la seua exparella.

A veure si és possible que no se’n diga per a gravar-la, que no se’n diga en directe per a posar-li el micro en el telèfon. A María Teresa Campos no li competeix res d’este assumpte de Edmundo Arrocet i no es manifestarà sobre res perquè esta persona no està en la seua vida des de fa dos anys“, ha dit Terelu Campos, molt seriosa i contundent, des del seu lloc de treball. María Teresa ha demanat a la seua filla major que faça arribar este missatge als seus companys i és que vol estar tranquil·la i mantenir-se al marge d’esta història, encara que inevitablement l’afectarà.

Tranquil.litat i respete per a María Teresa Campos

Terelu Campos és conscient d’això i per això ha posat un fre i ha demanat tranquil·litat i respete per a la seua mare, “és una senyora de vuitanta anys“, ha exclamat en ‘Viva la Vida‘. Al que ha afegit: “El que faça o deixe de fer Bigote no forma part de la vida de María Teresa Campos, que és la meua mare”.

I ha seguit posant les coses clares

A mi l’única cosa que em preocupa d’això és la ‘jodienda’ que li doneu a la meua mare, perquè a mi esta persona em porta sense cura, m’importa un pebrot“, ha deixat molt clar. La col·laboradora, molt sincera una vegada més, no oculta que no li fa gens ni mica de gràcia que Edmundo entre en el reality, però únicament pel mal que això pot fer a la seua mare, que ho ha passat molt malament després de la seua ruptura.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.