Maria Teresa Campos fa una petició a través de la seua filla Terelu Campos

Este dissabte passat Terelu Campos va exclatar en el programa en el que col.labora en Telecinco ‘Viva la vida’ i ha parlat per la seua mare. Terelu no ha pogut ser més clara quan li han preguntat per la reacció de la seua mare, María Teresa Campos, al fitxatge bomba de Bigote Arrocet per ‘Secret Story’. Edmundo ha confirmat que serà un dels concursants de ‘La casa dels secretos‘ dos anys després d’haver trencat amb la presentadora a través d’un missatge i sense haver parlat amb la que va ser la seua parella cara a cara malgrat el seu sofriment. Ara, María Teresa està en una altra etapa, en una altra pantalla del videojoc, i no vol saber res de la nova aventura televisiva de la seua exparella.

A veure si és possible que no se’n diga per a gravar-la, que no se’n diga en directe per a posar-li el micro en el telèfon. A María Teresa Campos no li competeix res d’este assumpte de Edmundo Arrocet i no es manifestarà sobre res perquè esta persona no està en la seua vida des de fa dos anys“, ha dit Terelu Campos, molt seriosa i contundent, des del seu lloc de treball. María Teresa ha demanat a la seua filla major que faça arribar este missatge als seus companys i és que vol estar tranquil·la i mantenir-se al marge d’esta història, encara que inevitablement l’afectarà.

Tranquil.litat i respete per a María Teresa Campos

Terelu Campos és conscient d’això i per això ha posat un fre i ha demanat tranquil·litat i respete per a la seua mare, “és una senyora de vuitanta anys“, ha exclamat en ‘Viva la Vida‘. Al que ha afegit: “El que faça o deixe de fer Bigote no forma part de la vida de María Teresa Campos, que és la meua mare”.

I ha seguit posant les coses clares

A mi l’única cosa que em preocupa d’això és la ‘jodienda’ que li doneu a la meua mare, perquè a mi esta persona em porta sense cura, m’importa un pebrot“, ha deixat molt clar. La col·laboradora, molt sincera una vegada més, no oculta que no li fa gens ni mica de gràcia que Edmundo entre en el reality, però únicament pel mal que això pot fer a la seua mare, que ho ha passat molt malament després de la seua ruptura.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.