El desig de María Teresa Campos: “No em vull morir sense que es faça justícia”

La docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, no ha deixat indiferent a ningú, i cada vegada hi ha més gent coneguda pronunciant-se en els mitjans de comunicació, i com no? La matriarca d’uns dels clans més importants de la premsa del cor d’Espanya, no anava a ser diferent.

La que sigut per a Rocío Carrasco com una segona mare, María Teresa Campos, entrevistada per la seua filla major, Terelu Campos, ha trencat el seu silenci i ho ha fet sense pèls en la llengua i assenyalant a Antonio David Flores com “un sense vergonya”.

“Per a mi Rocío Carrasco és una filla”, María Teresa Campos ha concedit una de les entrevistes més esperades del moment. La presentadora s’ha confessat en la revista ‘Lecturas’ i ha explicat que no coneixia que el sofriment de Rocío fora tant i que li va dir que ella era molt major i que no volia morir-se sense veure que el món coneixia la veritat i descobrien que ella no era una mala mare.

 

La periodista no oculta en cap moment la felicitat que sent per la filla de ‘la más grande’ ,“la gent pensava que no li importaven els seus fills i ella no ha fet més que voler als seus fills i ser a la seua casa”. I té la sensació que tot el que està escoltant li està servint d’ajuda per a superar la situació que travessa.

María Teresa també ha parlat del marit de Rocío Carrasco, Fidel Albiac, assegura que sempre han tingut una bona relació i que ella estava al corrent de tot el que el succeïa. I no s’ha oblidat de David Flores al qual assegura tirar moltíssim de menys “Per al xiquet jo era MariCam”. Però té la sensació que viu en una mentida i que recuperar-li serà complicat encara que, sí que està mostra preocupada pel futur que li ofereix al costat del seu pare.

Després d’escoltar les declaracions de la presentadora, Miguel Ángel Nicolás ha assegurat que falta molt poc perquè María Teresa Campos se sente en un plató de televisió i parle alt i clar sobre la història de Rocío Carrasco.

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.