El desig de María Teresa Campos: “No em vull morir sense que es faça justícia”

La docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, no ha deixat indiferent a ningú, i cada vegada hi ha més gent coneguda pronunciant-se en els mitjans de comunicació, i com no? La matriarca d’uns dels clans més importants de la premsa del cor d’Espanya, no anava a ser diferent.

La que sigut per a Rocío Carrasco com una segona mare, María Teresa Campos, entrevistada per la seua filla major, Terelu Campos, ha trencat el seu silenci i ho ha fet sense pèls en la llengua i assenyalant a Antonio David Flores com “un sense vergonya”.

“Per a mi Rocío Carrasco és una filla”, María Teresa Campos ha concedit una de les entrevistes més esperades del moment. La presentadora s’ha confessat en la revista ‘Lecturas’ i ha explicat que no coneixia que el sofriment de Rocío fora tant i que li va dir que ella era molt major i que no volia morir-se sense veure que el món coneixia la veritat i descobrien que ella no era una mala mare.

 

La periodista no oculta en cap moment la felicitat que sent per la filla de ‘la más grande’ ,“la gent pensava que no li importaven els seus fills i ella no ha fet més que voler als seus fills i ser a la seua casa”. I té la sensació que tot el que està escoltant li està servint d’ajuda per a superar la situació que travessa.

María Teresa també ha parlat del marit de Rocío Carrasco, Fidel Albiac, assegura que sempre han tingut una bona relació i que ella estava al corrent de tot el que el succeïa. I no s’ha oblidat de David Flores al qual assegura tirar moltíssim de menys “Per al xiquet jo era MariCam”. Però té la sensació que viu en una mentida i que recuperar-li serà complicat encara que, sí que està mostra preocupada pel futur que li ofereix al costat del seu pare.

Després d’escoltar les declaracions de la presentadora, Miguel Ángel Nicolás ha assegurat que falta molt poc perquè María Teresa Campos se sente en un plató de televisió i parle alt i clar sobre la història de Rocío Carrasco.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.