El desig de María Teresa Campos: “No em vull morir sense que es faça justícia”

La docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, no ha deixat indiferent a ningú, i cada vegada hi ha més gent coneguda pronunciant-se en els mitjans de comunicació, i com no? La matriarca d’uns dels clans més importants de la premsa del cor d’Espanya, no anava a ser diferent.

La que sigut per a Rocío Carrasco com una segona mare, María Teresa Campos, entrevistada per la seua filla major, Terelu Campos, ha trencat el seu silenci i ho ha fet sense pèls en la llengua i assenyalant a Antonio David Flores com “un sense vergonya”.

“Per a mi Rocío Carrasco és una filla”, María Teresa Campos ha concedit una de les entrevistes més esperades del moment. La presentadora s’ha confessat en la revista ‘Lecturas’ i ha explicat que no coneixia que el sofriment de Rocío fora tant i que li va dir que ella era molt major i que no volia morir-se sense veure que el món coneixia la veritat i descobrien que ella no era una mala mare.

 

La periodista no oculta en cap moment la felicitat que sent per la filla de ‘la más grande’ ,“la gent pensava que no li importaven els seus fills i ella no ha fet més que voler als seus fills i ser a la seua casa”. I té la sensació que tot el que està escoltant li està servint d’ajuda per a superar la situació que travessa.

María Teresa també ha parlat del marit de Rocío Carrasco, Fidel Albiac, assegura que sempre han tingut una bona relació i que ella estava al corrent de tot el que el succeïa. I no s’ha oblidat de David Flores al qual assegura tirar moltíssim de menys “Per al xiquet jo era MariCam”. Però té la sensació que viu en una mentida i que recuperar-li serà complicat encara que, sí que està mostra preocupada pel futur que li ofereix al costat del seu pare.

Després d’escoltar les declaracions de la presentadora, Miguel Ángel Nicolás ha assegurat que falta molt poc perquè María Teresa Campos se sente en un plató de televisió i parle alt i clar sobre la història de Rocío Carrasco.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.