El desig de María Teresa Campos: “No em vull morir sense que es faça justícia”

La docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, no ha deixat indiferent a ningú, i cada vegada hi ha més gent coneguda pronunciant-se en els mitjans de comunicació, i com no? La matriarca d’uns dels clans més importants de la premsa del cor d’Espanya, no anava a ser diferent.

La que sigut per a Rocío Carrasco com una segona mare, María Teresa Campos, entrevistada per la seua filla major, Terelu Campos, ha trencat el seu silenci i ho ha fet sense pèls en la llengua i assenyalant a Antonio David Flores com “un sense vergonya”.

“Per a mi Rocío Carrasco és una filla”, María Teresa Campos ha concedit una de les entrevistes més esperades del moment. La presentadora s’ha confessat en la revista ‘Lecturas’ i ha explicat que no coneixia que el sofriment de Rocío fora tant i que li va dir que ella era molt major i que no volia morir-se sense veure que el món coneixia la veritat i descobrien que ella no era una mala mare.

 

La periodista no oculta en cap moment la felicitat que sent per la filla de ‘la más grande’ ,“la gent pensava que no li importaven els seus fills i ella no ha fet més que voler als seus fills i ser a la seua casa”. I té la sensació que tot el que està escoltant li està servint d’ajuda per a superar la situació que travessa.

María Teresa també ha parlat del marit de Rocío Carrasco, Fidel Albiac, assegura que sempre han tingut una bona relació i que ella estava al corrent de tot el que el succeïa. I no s’ha oblidat de David Flores al qual assegura tirar moltíssim de menys “Per al xiquet jo era MariCam”. Però té la sensació que viu en una mentida i que recuperar-li serà complicat encara que, sí que està mostra preocupada pel futur que li ofereix al costat del seu pare.

Després d’escoltar les declaracions de la presentadora, Miguel Ángel Nicolás ha assegurat que falta molt poc perquè María Teresa Campos se sente en un plató de televisió i parle alt i clar sobre la història de Rocío Carrasco.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.