13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

El desig de María Teresa Campos: “No em vull morir sense que es faça justícia”

La docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, no ha deixat indiferent a ningú, i cada vegada hi ha més gent coneguda pronunciant-se en els mitjans de comunicació, i com no? La matriarca d’uns dels clans més importants de la premsa del cor d’Espanya, no anava a ser diferent.

La que sigut per a Rocío Carrasco com una segona mare, María Teresa Campos, entrevistada per la seua filla major, Terelu Campos, ha trencat el seu silenci i ho ha fet sense pèls en la llengua i assenyalant a Antonio David Flores com “un sense vergonya”.

“Per a mi Rocío Carrasco és una filla”, María Teresa Campos ha concedit una de les entrevistes més esperades del moment. La presentadora s’ha confessat en la revista ‘Lecturas’ i ha explicat que no coneixia que el sofriment de Rocío fora tant i que li va dir que ella era molt major i que no volia morir-se sense veure que el món coneixia la veritat i descobrien que ella no era una mala mare.

 

La periodista no oculta en cap moment la felicitat que sent per la filla de ‘la más grande’ ,“la gent pensava que no li importaven els seus fills i ella no ha fet més que voler als seus fills i ser a la seua casa”. I té la sensació que tot el que està escoltant li està servint d’ajuda per a superar la situació que travessa.

María Teresa també ha parlat del marit de Rocío Carrasco, Fidel Albiac, assegura que sempre han tingut una bona relació i que ella estava al corrent de tot el que el succeïa. I no s’ha oblidat de David Flores al qual assegura tirar moltíssim de menys “Per al xiquet jo era MariCam”. Però té la sensació que viu en una mentida i que recuperar-li serà complicat encara que, sí que està mostra preocupada pel futur que li ofereix al costat del seu pare.

Després d’escoltar les declaracions de la presentadora, Miguel Ángel Nicolás ha assegurat que falta molt poc perquè María Teresa Campos se sente en un plató de televisió i parle alt i clar sobre la història de Rocío Carrasco.

Últimes notícies

La borrasca Harry deixarà en el Mediterrani ones de més de 6 metres, pluges i neu

Harry assotarà el Mediterrani amb ones de més de 6 metres, pluges intenses i neu des de 1.000 metres. El dimecres remetrà, però s'esperen nous fronts atlàntics.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla en quarts, ronda a partit únic prevista entre el 3 i el 5 de febrer. Bossio va anticipar un encreuament exigent i va destacar l'empenyiment de l'afició.

Les Corts guarden un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz

Les Corts han rendit un minut de silenci en memòria de les víctimes del sinistre de Adamuz, amb participació de tots els grups i missatges de suport i prudència informativa.

Pérez Llorca presidix un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Còrdova

Pérez Llorca ha presidit un minut de silenci en memòria de les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ajusta la seua agenda a l'espera del dol nacional.

València es bolca amb les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz i oferix ajuda

València ha expressat el seu carinyo a les víctimes del sinistre de Adamuz, amb almenys 39 morts, i ha oferit tota l'ajuda possible, sumant-se al dol nacional.

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.

Baldoví demana que Pérez Llorca explique en Les Corts la seua postura sobre el finançament autonòmic

Compromís ha sol·licitat la compareixença del president per a fixar posició sobre el nou model de finançament. Baldoví ha defés negociar la proposta del Govern i ha criticat la 'Declaració de Saragossa' per vaga.

Baldoví veu prematur parlar de coalicions i descarta negociacions obertes

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha considerat prematur debatre aliances per a 2027 i ha assegurat que no hi ha cap negociació formal en marxa.