Melyssa Pinto i Tom Brusse confirmen que han tornat amb un bes

Melyssa Pinto va decidir trencar amb Tom Brusse per una infidelitat, sembla que tot ha canviat entre ells, ja que la parella ha aparegut en un vídeo besant-se. Confirmant-se així els rumors que portaven setmanes circulant, que afirmaven que estaven passant l’estiu junts i que havien tornat.

El vídeo l’ha pujat una discoteca en la qual Tom estava realitzant una bitla com Dj. En aquest es pot veure com el marroquí agafa un micròfon i li demana a Melyssa que puge on està ell punxant. «Espera, espera, que això l’he de gravar. Melyssa és la dona de la meua vida«, diu Brusse i tot seguit es fan diversos besos en la boca.

El que pot fer pensar que els protagonistes estaven conformes que aqueix document vera la llum o que almenys no és un simple robat. Cap s’ha pronunciat sobre aquest tema, encara que ella sí que ha realitzat algunes publicacions des que el document va veure la llum.



Portaven setmanes deixant caure unes certes pistes que deixaven entreveure que entre ells podia haver-hi alguna cosa més que una bonica amistat. Des de passejos per la capital i menjars per a dos, fins a retrobaments familiars en l’estació de tren. Tal era la bona química que hi havia entre ells aquestes últimes setmanes, que el francés no va dubtar a desfer-se en afalacs amb Nela Almeida, mare de Melyssa i, en paraules de Tom, «la millor sogra» possible.

Ara, la parelleta gaudeix d’unes merescudes vacances en Platja del Cércol, Girona. L’enclavament perfecte per a fer oficial públicament el que ja es venia rumorejant: que s’han donat una segona oportunitat. Encara que se’ls havia pogut veure junts passejant per les paradisíaques platges catalanes i eixint junts a menjar amb amics, a boca de nit ha arribat el que més esperaven els seus fans: el bes.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.