Melyssa Pinto i Tom Brusse confirmen que han tornat amb un bes

Melyssa Pinto va decidir trencar amb Tom Brusse per una infidelitat, sembla que tot ha canviat entre ells, ja que la parella ha aparegut en un vídeo besant-se. Confirmant-se així els rumors que portaven setmanes circulant, que afirmaven que estaven passant l’estiu junts i que havien tornat.

El vídeo l’ha pujat una discoteca en la qual Tom estava realitzant una bitla com Dj. En aquest es pot veure com el marroquí agafa un micròfon i li demana a Melyssa que puge on està ell punxant. «Espera, espera, que això l’he de gravar. Melyssa és la dona de la meua vida«, diu Brusse i tot seguit es fan diversos besos en la boca.

El que pot fer pensar que els protagonistes estaven conformes que aqueix document vera la llum o que almenys no és un simple robat. Cap s’ha pronunciat sobre aquest tema, encara que ella sí que ha realitzat algunes publicacions des que el document va veure la llum.



Portaven setmanes deixant caure unes certes pistes que deixaven entreveure que entre ells podia haver-hi alguna cosa més que una bonica amistat. Des de passejos per la capital i menjars per a dos, fins a retrobaments familiars en l’estació de tren. Tal era la bona química que hi havia entre ells aquestes últimes setmanes, que el francés no va dubtar a desfer-se en afalacs amb Nela Almeida, mare de Melyssa i, en paraules de Tom, «la millor sogra» possible.

Ara, la parelleta gaudeix d’unes merescudes vacances en Platja del Cércol, Girona. L’enclavament perfecte per a fer oficial públicament el que ja es venia rumorejant: que s’han donat una segona oportunitat. Encara que se’ls havia pogut veure junts passejant per les paradisíaques platges catalanes i eixint junts a menjar amb amics, a boca de nit ha arribat el que més esperaven els seus fans: el bes.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.