Melyssa Pinto i Tom Brusse confirmen que han tornat amb un bes

Melyssa Pinto va decidir trencar amb Tom Brusse per una infidelitat, sembla que tot ha canviat entre ells, ja que la parella ha aparegut en un vídeo besant-se. Confirmant-se així els rumors que portaven setmanes circulant, que afirmaven que estaven passant l’estiu junts i que havien tornat.

El vídeo l’ha pujat una discoteca en la qual Tom estava realitzant una bitla com Dj. En aquest es pot veure com el marroquí agafa un micròfon i li demana a Melyssa que puge on està ell punxant. «Espera, espera, que això l’he de gravar. Melyssa és la dona de la meua vida«, diu Brusse i tot seguit es fan diversos besos en la boca.

El que pot fer pensar que els protagonistes estaven conformes que aqueix document vera la llum o que almenys no és un simple robat. Cap s’ha pronunciat sobre aquest tema, encara que ella sí que ha realitzat algunes publicacions des que el document va veure la llum.



Portaven setmanes deixant caure unes certes pistes que deixaven entreveure que entre ells podia haver-hi alguna cosa més que una bonica amistat. Des de passejos per la capital i menjars per a dos, fins a retrobaments familiars en l’estació de tren. Tal era la bona química que hi havia entre ells aquestes últimes setmanes, que el francés no va dubtar a desfer-se en afalacs amb Nela Almeida, mare de Melyssa i, en paraules de Tom, «la millor sogra» possible.

Ara, la parelleta gaudeix d’unes merescudes vacances en Platja del Cércol, Girona. L’enclavament perfecte per a fer oficial públicament el que ja es venia rumorejant: que s’han donat una segona oportunitat. Encara que se’ls havia pogut veure junts passejant per les paradisíaques platges catalanes i eixint junts a menjar amb amics, a boca de nit ha arribat el que més esperaven els seus fans: el bes.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU