Melyssa Pinto i Tom Brusse confirmen que han tornat amb un bes

Melyssa Pinto va decidir trencar amb Tom Brusse per una infidelitat, sembla que tot ha canviat entre ells, ja que la parella ha aparegut en un vídeo besant-se. Confirmant-se així els rumors que portaven setmanes circulant, que afirmaven que estaven passant l’estiu junts i que havien tornat.

El vídeo l’ha pujat una discoteca en la qual Tom estava realitzant una bitla com Dj. En aquest es pot veure com el marroquí agafa un micròfon i li demana a Melyssa que puge on està ell punxant. “Espera, espera, que això l’he de gravar. Melyssa és la dona de la meua vida“, diu Brusse i tot seguit es fan diversos besos en la boca.

El que pot fer pensar que els protagonistes estaven conformes que aqueix document vera la llum o que almenys no és un simple robat. Cap s’ha pronunciat sobre aquest tema, encara que ella sí que ha realitzat algunes publicacions des que el document va veure la llum.



Portaven setmanes deixant caure unes certes pistes que deixaven entreveure que entre ells podia haver-hi alguna cosa més que una bonica amistat. Des de passejos per la capital i menjars per a dos, fins a retrobaments familiars en l’estació de tren. Tal era la bona química que hi havia entre ells aquestes últimes setmanes, que el francés no va dubtar a desfer-se en afalacs amb Nela Almeida, mare de Melyssa i, en paraules de Tom, “la millor sogra” possible.

Ara, la parelleta gaudeix d’unes merescudes vacances en Platja del Cércol, Girona. L’enclavament perfecte per a fer oficial públicament el que ja es venia rumorejant: que s’han donat una segona oportunitat. Encara que se’ls havia pogut veure junts passejant per les paradisíaques platges catalanes i eixint junts a menjar amb amics, a boca de nit ha arribat el que més esperaven els seus fans: el bes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.