Melyssa Pinto i Tom Brusse confirmen que han tornat amb un bes

Melyssa Pinto va decidir trencar amb Tom Brusse per una infidelitat, sembla que tot ha canviat entre ells, ja que la parella ha aparegut en un vídeo besant-se. Confirmant-se així els rumors que portaven setmanes circulant, que afirmaven que estaven passant l’estiu junts i que havien tornat.

El vídeo l’ha pujat una discoteca en la qual Tom estava realitzant una bitla com Dj. En aquest es pot veure com el marroquí agafa un micròfon i li demana a Melyssa que puge on està ell punxant. «Espera, espera, que això l’he de gravar. Melyssa és la dona de la meua vida«, diu Brusse i tot seguit es fan diversos besos en la boca.

El que pot fer pensar que els protagonistes estaven conformes que aqueix document vera la llum o que almenys no és un simple robat. Cap s’ha pronunciat sobre aquest tema, encara que ella sí que ha realitzat algunes publicacions des que el document va veure la llum.



Portaven setmanes deixant caure unes certes pistes que deixaven entreveure que entre ells podia haver-hi alguna cosa més que una bonica amistat. Des de passejos per la capital i menjars per a dos, fins a retrobaments familiars en l’estació de tren. Tal era la bona química que hi havia entre ells aquestes últimes setmanes, que el francés no va dubtar a desfer-se en afalacs amb Nela Almeida, mare de Melyssa i, en paraules de Tom, «la millor sogra» possible.

Ara, la parelleta gaudeix d’unes merescudes vacances en Platja del Cércol, Girona. L’enclavament perfecte per a fer oficial públicament el que ja es venia rumorejant: que s’han donat una segona oportunitat. Encara que se’ls havia pogut veure junts passejant per les paradisíaques platges catalanes i eixint junts a menjar amb amics, a boca de nit ha arribat el que més esperaven els seus fans: el bes.

Últimes notícies

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.

Partit històric del Valencia Basket: iguala el rècord d’assistències i la Penya el de triples en el ‘playoff’

El Valencia Basket ha igualat el rècord d’assistències en un partit de playoff ACB amb 29 passades de canastra, mentres que el Joventut ha igualat el registre històric de triples amb 18 encerts en un duel decidit en la pròrroga al Roig Arena.

El sector del taxi es planta contra el nou decret de mobilitat i alerta d’un futur incert

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana es declaren totalment en contra del nou decret llei de mobilitat, que veuen com una amenaça per a 9.216 famílies i com un benefici per al model de VTC.

Trobe macabre a la platja de l’Arbre del Gos d’El Saler: localitzen mitat inferior d’un cos

La Guàrdia Civil investiga la troballa de la mitat inferior d’un cos humà en avançat estat de descomposició a la zona de l’Arbre del Gos, a la platja d’El Saler, i intenta identificar el cadàver i aclarir com s’ha produït la mort.

Aconseguir la competència plena en dos llengües

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre de la vaga docent com una protesta justa i necessària, però sobretot la utilitza per defensar una idea: sense una presència forta del valencià en l’escola pública, la llengua pot perdre ús social, oficial i públic de manera accelerada