Mila Ximénez reapareix en xarxes socials per a fer costat públicament a Belén Esteban

Ejemplo de shortcode con estilo
  La col·laboradora de «Sálvame» en Telecinco, que es troba absent dels platons de televisió arran del càncer de pulmó que pateix i pel qual està en tractament, ha volgut donar l’enhorabona a la seua amiga Belén Esteban per l’acolliment tan positiu que estan tenint els productes de ‘Saboress de la Esteban’, el seu nou projecte empresarial presentat fa […]

 

La col·laboradora de «Sálvame» en Telecinco, que es troba absent dels platons de televisió arran del càncer de pulmó que pateix i pel qual està en tractament, ha volgut donar l’enhorabona a la seua amiga Belén Esteban per l’acolliment tan positiu que estan tenint els productes de ‘Saboress de la Esteban’, el seu nou projecte empresarial presentat fa poc més d’una setmana.

<

>
«Felicitats, companya. No poden estar més rics», ha escrit la col·laboradora en compartir una notícia sobre com el gaspatxo i el salmorejo de la marca ‘Sabores de la Esteban’ s’ha esgotat en els supermercats on es comercialitza.

«Gràcies, amiga. Et vull», li ha respost Belén Esteban en un comentari a la publicació de Ximénez.

Jorge Javier Vázquez va estar l’encarregat de donar a conèixer la setmana passada l’estat de salut de la periodista i col·laboradora Mila Ximénez i avançava una bona notícia.

«Mila està molt animada i amb molt d’ànim, m’ha fet molt feliç parlar amb ella, està amb ganes, li ho he notat en la veu. Diu Alberto (el director) que la tindrem aviat aquí, tant de bo, perquè la trobem a faltar», ha assegurat el presentador de «Sálvame«.

 

 

I encara que Mila ha estat completament inactiva en les seues xarxes socials i que des del passat 10 de març no publicava cap post ni res en el seu perfil d’Instagram, esta setmana modificava la informació del seu perfil per a apuntar: «La meua única biografia és continuar intentant ser millor», unes paraules amb les quals ha volgut reflectir en quin moment es troba.

 

Mila Ximénez

 

Milagros Ximénez de Cisneros Rebollo (Sevilla, 21 de maig de 1952), coneguda com a Mila Ximénez, és una periodista, escriptora, col·laboradora de televisió i personatge mediàtic a Espanya.

Filla de Manuel Ximénez de Cisneros Muñoz de Lleó (1924-2008) i de Nicolasa rebrioix Burgueño (1926-2009). Té tres germans: Concepción (Concha), Manuel (Manolo), Encarnación (Nani).

Amb 18 anys, va marxar a Madrid amb la seua parella, un metge major que ella i casat fins que, a principis dels anys 80, inicia una relació sentimental amb el tenista Manuel Santana, fruit de la qual neix el 15 d’abril de 1984 la seua filla Alba. La parella va contreure matrimoni civil el 9 de febrer de 1983; en esta etapa adopta professionalment el cognom del seu marit. Encara que durant 1986 van planejar el seu matrimoni per l’Església (després de l’anul·lació del primer matrimoni del tenista amb María Fernanda González-Dopeso), es divorcien, no obstant això, tres anys després de les noces. A la fi de la dècada, viuria una relació sentimental amb l’actor José Sacristán.​

Va estudiar periodisme a la seua ciutat natal. Des de febrer de 1986 i durant un any col·labora en el diari ABC, fent-se càrrec d’una secció setmanal anomenada Cafè amb Mila Santana, on realitza entrevistes a Andrés Segòvia, Antonio Mingote, Cayetana d’Alba, Leonard Cohen, Plácido Domingo, Terenci Moix, Antonio Asensio, José María García, Miguel Bosé, Pedro Almodóvar, José María Ruiz-Mateos, Carmen Sevilla i Boris Becker, entre altres.6​7​ Anteriorment havia realitzat algunes col·laboracions en revistes de tenis.​

Després d’unir-se professionalment al periodista Jaime Peñafiel, en la publicació La Revista (1984), col·labora, entre 1985 i 1987, en el programa radiofònic d’èxit Directament Encarna, que conduïa Encarna Sánchez en la Cadena COPE.​

Després d’un parèntesi de diversos anys torna a l’activitat professional a principis de la dècada de 2000, en este cas en televisió. S’incorpora a la plantilla de col·laboradors de Telecinco, cadena en la qual ha col·laborat, successivament, en els programes Cròniques Marcianes (2004), TNT (2004-2007), Al teu costat (2004-2007), La Sínia (2007-2012), Salva’m (2009- ) i Dissabte Deluxe (2009- ), Obre els ulls… i mira (2013-2014), Supervivents (2015).

En 2016, va començar a escriure un blog setmanal en la revista Lectures anomenat En el punt de Mila. Este mateix any, forma part de l’elenc de concursants de Supervivents 2016, on arriba a ser la 3a finalista del reality de supervivència. De la mateixa manera, en 2019, també participa en la setena edició de Gran Germà VIP on queda 3a finalista del concurs.

Durant la seua etapa televisiva ha realitzat en diferents ocasions declaracions sobre la vida privada de la cançonetista Isabel Pantoja que han acabat en els tribunals.​ També ha estat condemnada per intromissió il·legítima en l’honor de Carmen Lomana. ​La col·laboradora ha mantingut disputes televisives i judicials amb personatges com el torero Jaime Ostos, el periodista Pipi Estrada i la seua exparella Miriam Sánchez, o periodistes com Karmele Marchante o Ángela Portero, companys del seu programa com Kiko Matamoros i la seua dona, Makoke.

La seua filla Alba, casada amb Aviv Miron en 2006,16​ li ha donat dos néts, Alexander (2007) i Victoria (2012).

El 16 de juny de 2020, Mila va anunciar en el programa «Sálvame» que sofria un càncer de pulmó.

Últimes notícies

Dues marxes conflueixen al barranc del Poyo per les víctimes de la dana

Dues marxes d’Albal i Benetússer han recordat les 233 víctimes en el segon aniversari de la dana i han reclamat veritat, justícia i reparació.

La contaminació de la dana va amenaçar el medi ambient, però no la salut

Un estudi de l’IDAEA-CSIC conclou que els contaminants de la dana de 2024 van comportar un risc ambiental elevat, però no un perill tòxic directe per a les persones.

Ouigo cancel·la tots els trens de demà i del pròxim dilluns per la vaga de maquinistes

Ouigo ha cancel·lat tots els trens programats per al divendres 30 d’octubre i el dilluns 2 de novembre per la convocatòria de vaga de maquinistes del sindicat Semaf, una decisió que afectarà quasi 20.000 viatgers.

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.

València recorda les víctimes de la dana i acompanya les de l’accident ferroviari

L’Ajuntament de València ha commemorat el segon aniversari de la dana i ha expressat la seua solidaritat amb les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda.