Mila Ximénez reapareix en xarxes socials per a fer costat públicament a Belén Esteban

 

La col·laboradora de «Sálvame» en Telecinco, que es troba absent dels platons de televisió arran del càncer de pulmó que pateix i pel qual està en tractament, ha volgut donar l’enhorabona a la seua amiga Belén Esteban per l’acolliment tan positiu que estan tenint els productes de ‘Saboress de la Esteban’, el seu nou projecte empresarial presentat fa poc més d’una setmana.

<

>
«Felicitats, companya. No poden estar més rics», ha escrit la col·laboradora en compartir una notícia sobre com el gaspatxo i el salmorejo de la marca ‘Sabores de la Esteban’ s’ha esgotat en els supermercats on es comercialitza.

«Gràcies, amiga. Et vull», li ha respost Belén Esteban en un comentari a la publicació de Ximénez.

Jorge Javier Vázquez va estar l’encarregat de donar a conèixer la setmana passada l’estat de salut de la periodista i col·laboradora Mila Ximénez i avançava una bona notícia.

«Mila està molt animada i amb molt d’ànim, m’ha fet molt feliç parlar amb ella, està amb ganes, li ho he notat en la veu. Diu Alberto (el director) que la tindrem aviat aquí, tant de bo, perquè la trobem a faltar», ha assegurat el presentador de «Sálvame«.

 

 

I encara que Mila ha estat completament inactiva en les seues xarxes socials i que des del passat 10 de març no publicava cap post ni res en el seu perfil d’Instagram, esta setmana modificava la informació del seu perfil per a apuntar: «La meua única biografia és continuar intentant ser millor», unes paraules amb les quals ha volgut reflectir en quin moment es troba.

 

Mila Ximénez

 

Milagros Ximénez de Cisneros Rebollo (Sevilla, 21 de maig de 1952), coneguda com a Mila Ximénez, és una periodista, escriptora, col·laboradora de televisió i personatge mediàtic a Espanya.

Filla de Manuel Ximénez de Cisneros Muñoz de Lleó (1924-2008) i de Nicolasa rebrioix Burgueño (1926-2009). Té tres germans: Concepción (Concha), Manuel (Manolo), Encarnación (Nani).

Amb 18 anys, va marxar a Madrid amb la seua parella, un metge major que ella i casat fins que, a principis dels anys 80, inicia una relació sentimental amb el tenista Manuel Santana, fruit de la qual neix el 15 d’abril de 1984 la seua filla Alba. La parella va contreure matrimoni civil el 9 de febrer de 1983; en esta etapa adopta professionalment el cognom del seu marit. Encara que durant 1986 van planejar el seu matrimoni per l’Església (després de l’anul·lació del primer matrimoni del tenista amb María Fernanda González-Dopeso), es divorcien, no obstant això, tres anys després de les noces. A la fi de la dècada, viuria una relació sentimental amb l’actor José Sacristán.​

Va estudiar periodisme a la seua ciutat natal. Des de febrer de 1986 i durant un any col·labora en el diari ABC, fent-se càrrec d’una secció setmanal anomenada Cafè amb Mila Santana, on realitza entrevistes a Andrés Segòvia, Antonio Mingote, Cayetana d’Alba, Leonard Cohen, Plácido Domingo, Terenci Moix, Antonio Asensio, José María García, Miguel Bosé, Pedro Almodóvar, José María Ruiz-Mateos, Carmen Sevilla i Boris Becker, entre altres.6​7​ Anteriorment havia realitzat algunes col·laboracions en revistes de tenis.​

Després d’unir-se professionalment al periodista Jaime Peñafiel, en la publicació La Revista (1984), col·labora, entre 1985 i 1987, en el programa radiofònic d’èxit Directament Encarna, que conduïa Encarna Sánchez en la Cadena COPE.​

Després d’un parèntesi de diversos anys torna a l’activitat professional a principis de la dècada de 2000, en este cas en televisió. S’incorpora a la plantilla de col·laboradors de Telecinco, cadena en la qual ha col·laborat, successivament, en els programes Cròniques Marcianes (2004), TNT (2004-2007), Al teu costat (2004-2007), La Sínia (2007-2012), Salva’m (2009- ) i Dissabte Deluxe (2009- ), Obre els ulls… i mira (2013-2014), Supervivents (2015).

En 2016, va començar a escriure un blog setmanal en la revista Lectures anomenat En el punt de Mila. Este mateix any, forma part de l’elenc de concursants de Supervivents 2016, on arriba a ser la 3a finalista del reality de supervivència. De la mateixa manera, en 2019, també participa en la setena edició de Gran Germà VIP on queda 3a finalista del concurs.

Durant la seua etapa televisiva ha realitzat en diferents ocasions declaracions sobre la vida privada de la cançonetista Isabel Pantoja que han acabat en els tribunals.​ També ha estat condemnada per intromissió il·legítima en l’honor de Carmen Lomana. ​La col·laboradora ha mantingut disputes televisives i judicials amb personatges com el torero Jaime Ostos, el periodista Pipi Estrada i la seua exparella Miriam Sánchez, o periodistes com Karmele Marchante o Ángela Portero, companys del seu programa com Kiko Matamoros i la seua dona, Makoke.

La seua filla Alba, casada amb Aviv Miron en 2006,16​ li ha donat dos néts, Alexander (2007) i Victoria (2012).

El 16 de juny de 2020, Mila va anunciar en el programa «Sálvame» que sofria un càncer de pulmó.

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.