15.4 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Mila Ximénez reapareix en xarxes socials per a fer costat públicament a Belén Esteban

 

La col·laboradora de “Sálvame” en Telecinco, que es troba absent dels platons de televisió arran del càncer de pulmó que pateix i pel qual està en tractament, ha volgut donar l’enhorabona a la seua amiga Belén Esteban per l’acolliment tan positiu que estan tenint els productes de ‘Saboress de la Esteban’, el seu nou projecte empresarial presentat fa poc més d’una setmana.

<

>
“Felicitats, companya. No poden estar més rics”, ha escrit la col·laboradora en compartir una notícia sobre com el gaspatxo i el salmorejo de la marca ‘Sabores de la Esteban’ s’ha esgotat en els supermercats on es comercialitza.

Gràcies, amiga. Et vull”, li ha respost Belén Esteban en un comentari a la publicació de Ximénez.

Jorge Javier Vázquez va estar l’encarregat de donar a conèixer la setmana passada l’estat de salut de la periodista i col·laboradora Mila Ximénez i avançava una bona notícia.

“Mila està molt animada i amb molt d’ànim, m’ha fet molt feliç parlar amb ella, està amb ganes, li ho he notat en la veu. Diu Alberto (el director) que la tindrem aviat aquí, tant de bo, perquè la trobem a faltar”, ha assegurat el presentador de “Sálvame“.

 

 

I encara que Mila ha estat completament inactiva en les seues xarxes socials i que des del passat 10 de març no publicava cap post ni res en el seu perfil d’Instagram, esta setmana modificava la informació del seu perfil per a apuntar: “La meua única biografia és continuar intentant ser millor”, unes paraules amb les quals ha volgut reflectir en quin moment es troba.

 

Mila Ximénez

 

Milagros Ximénez de Cisneros Rebollo (Sevilla, 21 de maig de 1952), coneguda com a Mila Ximénez, és una periodista, escriptora, col·laboradora de televisió i personatge mediàtic a Espanya.

Filla de Manuel Ximénez de Cisneros Muñoz de Lleó (1924-2008) i de Nicolasa rebrioix Burgueño (1926-2009). Té tres germans: Concepción (Concha), Manuel (Manolo), Encarnación (Nani).

Amb 18 anys, va marxar a Madrid amb la seua parella, un metge major que ella i casat fins que, a principis dels anys 80, inicia una relació sentimental amb el tenista Manuel Santana, fruit de la qual neix el 15 d’abril de 1984 la seua filla Alba. La parella va contreure matrimoni civil el 9 de febrer de 1983; en esta etapa adopta professionalment el cognom del seu marit. Encara que durant 1986 van planejar el seu matrimoni per l’Església (després de l’anul·lació del primer matrimoni del tenista amb María Fernanda González-Dopeso), es divorcien, no obstant això, tres anys després de les noces. A la fi de la dècada, viuria una relació sentimental amb l’actor José Sacristán.​

Va estudiar periodisme a la seua ciutat natal. Des de febrer de 1986 i durant un any col·labora en el diari ABC, fent-se càrrec d’una secció setmanal anomenada Cafè amb Mila Santana, on realitza entrevistes a Andrés Segòvia, Antonio Mingote, Cayetana d’Alba, Leonard Cohen, Plácido Domingo, Terenci Moix, Antonio Asensio, José María García, Miguel Bosé, Pedro Almodóvar, José María Ruiz-Mateos, Carmen Sevilla i Boris Becker, entre altres.6​7​ Anteriorment havia realitzat algunes col·laboracions en revistes de tenis.​

Després d’unir-se professionalment al periodista Jaime Peñafiel, en la publicació La Revista (1984), col·labora, entre 1985 i 1987, en el programa radiofònic d’èxit Directament Encarna, que conduïa Encarna Sánchez en la Cadena COPE.​

Després d’un parèntesi de diversos anys torna a l’activitat professional a principis de la dècada de 2000, en este cas en televisió. S’incorpora a la plantilla de col·laboradors de Telecinco, cadena en la qual ha col·laborat, successivament, en els programes Cròniques Marcianes (2004), TNT (2004-2007), Al teu costat (2004-2007), La Sínia (2007-2012), Salva’m (2009- ) i Dissabte Deluxe (2009- ), Obre els ulls… i mira (2013-2014), Supervivents (2015).

En 2016, va començar a escriure un blog setmanal en la revista Lectures anomenat En el punt de Mila. Este mateix any, forma part de l’elenc de concursants de Supervivents 2016, on arriba a ser la 3a finalista del reality de supervivència. De la mateixa manera, en 2019, també participa en la setena edició de Gran Germà VIP on queda 3a finalista del concurs.

Durant la seua etapa televisiva ha realitzat en diferents ocasions declaracions sobre la vida privada de la cançonetista Isabel Pantoja que han acabat en els tribunals.​ També ha estat condemnada per intromissió il·legítima en l’honor de Carmen Lomana. ​La col·laboradora ha mantingut disputes televisives i judicials amb personatges com el torero Jaime Ostos, el periodista Pipi Estrada i la seua exparella Miriam Sánchez, o periodistes com Karmele Marchante o Ángela Portero, companys del seu programa com Kiko Matamoros i la seua dona, Makoke.

La seua filla Alba, casada amb Aviv Miron en 2006,16​ li ha donat dos néts, Alexander (2007) i Victoria (2012).

El 16 de juny de 2020, Mila va anunciar en el programa “Sálvame” que sofria un càncer de pulmó.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.