Mila Ximénez reapareix en xarxes socials per a fer costat públicament a Belén Esteban

 

La col·laboradora de “Sálvame” en Telecinco, que es troba absent dels platons de televisió arran del càncer de pulmó que pateix i pel qual està en tractament, ha volgut donar l’enhorabona a la seua amiga Belén Esteban per l’acolliment tan positiu que estan tenint els productes de ‘Saboress de la Esteban’, el seu nou projecte empresarial presentat fa poc més d’una setmana.

<

>
“Felicitats, companya. No poden estar més rics”, ha escrit la col·laboradora en compartir una notícia sobre com el gaspatxo i el salmorejo de la marca ‘Sabores de la Esteban’ s’ha esgotat en els supermercats on es comercialitza.

Gràcies, amiga. Et vull”, li ha respost Belén Esteban en un comentari a la publicació de Ximénez.

Jorge Javier Vázquez va estar l’encarregat de donar a conèixer la setmana passada l’estat de salut de la periodista i col·laboradora Mila Ximénez i avançava una bona notícia.

“Mila està molt animada i amb molt d’ànim, m’ha fet molt feliç parlar amb ella, està amb ganes, li ho he notat en la veu. Diu Alberto (el director) que la tindrem aviat aquí, tant de bo, perquè la trobem a faltar”, ha assegurat el presentador de “Sálvame“.

 

 

I encara que Mila ha estat completament inactiva en les seues xarxes socials i que des del passat 10 de març no publicava cap post ni res en el seu perfil d’Instagram, esta setmana modificava la informació del seu perfil per a apuntar: “La meua única biografia és continuar intentant ser millor”, unes paraules amb les quals ha volgut reflectir en quin moment es troba.

 

Mila Ximénez

 

Milagros Ximénez de Cisneros Rebollo (Sevilla, 21 de maig de 1952), coneguda com a Mila Ximénez, és una periodista, escriptora, col·laboradora de televisió i personatge mediàtic a Espanya.

Filla de Manuel Ximénez de Cisneros Muñoz de Lleó (1924-2008) i de Nicolasa rebrioix Burgueño (1926-2009). Té tres germans: Concepción (Concha), Manuel (Manolo), Encarnación (Nani).

Amb 18 anys, va marxar a Madrid amb la seua parella, un metge major que ella i casat fins que, a principis dels anys 80, inicia una relació sentimental amb el tenista Manuel Santana, fruit de la qual neix el 15 d’abril de 1984 la seua filla Alba. La parella va contreure matrimoni civil el 9 de febrer de 1983; en esta etapa adopta professionalment el cognom del seu marit. Encara que durant 1986 van planejar el seu matrimoni per l’Església (després de l’anul·lació del primer matrimoni del tenista amb María Fernanda González-Dopeso), es divorcien, no obstant això, tres anys després de les noces. A la fi de la dècada, viuria una relació sentimental amb l’actor José Sacristán.​

Va estudiar periodisme a la seua ciutat natal. Des de febrer de 1986 i durant un any col·labora en el diari ABC, fent-se càrrec d’una secció setmanal anomenada Cafè amb Mila Santana, on realitza entrevistes a Andrés Segòvia, Antonio Mingote, Cayetana d’Alba, Leonard Cohen, Plácido Domingo, Terenci Moix, Antonio Asensio, José María García, Miguel Bosé, Pedro Almodóvar, José María Ruiz-Mateos, Carmen Sevilla i Boris Becker, entre altres.6​7​ Anteriorment havia realitzat algunes col·laboracions en revistes de tenis.​

Després d’unir-se professionalment al periodista Jaime Peñafiel, en la publicació La Revista (1984), col·labora, entre 1985 i 1987, en el programa radiofònic d’èxit Directament Encarna, que conduïa Encarna Sánchez en la Cadena COPE.​

Després d’un parèntesi de diversos anys torna a l’activitat professional a principis de la dècada de 2000, en este cas en televisió. S’incorpora a la plantilla de col·laboradors de Telecinco, cadena en la qual ha col·laborat, successivament, en els programes Cròniques Marcianes (2004), TNT (2004-2007), Al teu costat (2004-2007), La Sínia (2007-2012), Salva’m (2009- ) i Dissabte Deluxe (2009- ), Obre els ulls… i mira (2013-2014), Supervivents (2015).

En 2016, va començar a escriure un blog setmanal en la revista Lectures anomenat En el punt de Mila. Este mateix any, forma part de l’elenc de concursants de Supervivents 2016, on arriba a ser la 3a finalista del reality de supervivència. De la mateixa manera, en 2019, també participa en la setena edició de Gran Germà VIP on queda 3a finalista del concurs.

Durant la seua etapa televisiva ha realitzat en diferents ocasions declaracions sobre la vida privada de la cançonetista Isabel Pantoja que han acabat en els tribunals.​ També ha estat condemnada per intromissió il·legítima en l’honor de Carmen Lomana. ​La col·laboradora ha mantingut disputes televisives i judicials amb personatges com el torero Jaime Ostos, el periodista Pipi Estrada i la seua exparella Miriam Sánchez, o periodistes com Karmele Marchante o Ángela Portero, companys del seu programa com Kiko Matamoros i la seua dona, Makoke.

La seua filla Alba, casada amb Aviv Miron en 2006,16​ li ha donat dos néts, Alexander (2007) i Victoria (2012).

El 16 de juny de 2020, Mila va anunciar en el programa “Sálvame” que sofria un càncer de pulmó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.