Mila Ximénez reapareix en xarxes socials per a fer costat públicament a Belén Esteban

 

La col·laboradora de «Sálvame» en Telecinco, que es troba absent dels platons de televisió arran del càncer de pulmó que pateix i pel qual està en tractament, ha volgut donar l’enhorabona a la seua amiga Belén Esteban per l’acolliment tan positiu que estan tenint els productes de ‘Saboress de la Esteban’, el seu nou projecte empresarial presentat fa poc més d’una setmana.

<

>
«Felicitats, companya. No poden estar més rics», ha escrit la col·laboradora en compartir una notícia sobre com el gaspatxo i el salmorejo de la marca ‘Sabores de la Esteban’ s’ha esgotat en els supermercats on es comercialitza.

«Gràcies, amiga. Et vull», li ha respost Belén Esteban en un comentari a la publicació de Ximénez.

Jorge Javier Vázquez va estar l’encarregat de donar a conèixer la setmana passada l’estat de salut de la periodista i col·laboradora Mila Ximénez i avançava una bona notícia.

«Mila està molt animada i amb molt d’ànim, m’ha fet molt feliç parlar amb ella, està amb ganes, li ho he notat en la veu. Diu Alberto (el director) que la tindrem aviat aquí, tant de bo, perquè la trobem a faltar», ha assegurat el presentador de «Sálvame«.

 

 

I encara que Mila ha estat completament inactiva en les seues xarxes socials i que des del passat 10 de març no publicava cap post ni res en el seu perfil d’Instagram, esta setmana modificava la informació del seu perfil per a apuntar: «La meua única biografia és continuar intentant ser millor», unes paraules amb les quals ha volgut reflectir en quin moment es troba.

 

Mila Ximénez

 

Milagros Ximénez de Cisneros Rebollo (Sevilla, 21 de maig de 1952), coneguda com a Mila Ximénez, és una periodista, escriptora, col·laboradora de televisió i personatge mediàtic a Espanya.

Filla de Manuel Ximénez de Cisneros Muñoz de Lleó (1924-2008) i de Nicolasa rebrioix Burgueño (1926-2009). Té tres germans: Concepción (Concha), Manuel (Manolo), Encarnación (Nani).

Amb 18 anys, va marxar a Madrid amb la seua parella, un metge major que ella i casat fins que, a principis dels anys 80, inicia una relació sentimental amb el tenista Manuel Santana, fruit de la qual neix el 15 d’abril de 1984 la seua filla Alba. La parella va contreure matrimoni civil el 9 de febrer de 1983; en esta etapa adopta professionalment el cognom del seu marit. Encara que durant 1986 van planejar el seu matrimoni per l’Església (després de l’anul·lació del primer matrimoni del tenista amb María Fernanda González-Dopeso), es divorcien, no obstant això, tres anys després de les noces. A la fi de la dècada, viuria una relació sentimental amb l’actor José Sacristán.​

Va estudiar periodisme a la seua ciutat natal. Des de febrer de 1986 i durant un any col·labora en el diari ABC, fent-se càrrec d’una secció setmanal anomenada Cafè amb Mila Santana, on realitza entrevistes a Andrés Segòvia, Antonio Mingote, Cayetana d’Alba, Leonard Cohen, Plácido Domingo, Terenci Moix, Antonio Asensio, José María García, Miguel Bosé, Pedro Almodóvar, José María Ruiz-Mateos, Carmen Sevilla i Boris Becker, entre altres.6​7​ Anteriorment havia realitzat algunes col·laboracions en revistes de tenis.​

Després d’unir-se professionalment al periodista Jaime Peñafiel, en la publicació La Revista (1984), col·labora, entre 1985 i 1987, en el programa radiofònic d’èxit Directament Encarna, que conduïa Encarna Sánchez en la Cadena COPE.​

Després d’un parèntesi de diversos anys torna a l’activitat professional a principis de la dècada de 2000, en este cas en televisió. S’incorpora a la plantilla de col·laboradors de Telecinco, cadena en la qual ha col·laborat, successivament, en els programes Cròniques Marcianes (2004), TNT (2004-2007), Al teu costat (2004-2007), La Sínia (2007-2012), Salva’m (2009- ) i Dissabte Deluxe (2009- ), Obre els ulls… i mira (2013-2014), Supervivents (2015).

En 2016, va començar a escriure un blog setmanal en la revista Lectures anomenat En el punt de Mila. Este mateix any, forma part de l’elenc de concursants de Supervivents 2016, on arriba a ser la 3a finalista del reality de supervivència. De la mateixa manera, en 2019, també participa en la setena edició de Gran Germà VIP on queda 3a finalista del concurs.

Durant la seua etapa televisiva ha realitzat en diferents ocasions declaracions sobre la vida privada de la cançonetista Isabel Pantoja que han acabat en els tribunals.​ També ha estat condemnada per intromissió il·legítima en l’honor de Carmen Lomana. ​La col·laboradora ha mantingut disputes televisives i judicials amb personatges com el torero Jaime Ostos, el periodista Pipi Estrada i la seua exparella Miriam Sánchez, o periodistes com Karmele Marchante o Ángela Portero, companys del seu programa com Kiko Matamoros i la seua dona, Makoke.

La seua filla Alba, casada amb Aviv Miron en 2006,16​ li ha donat dos néts, Alexander (2007) i Victoria (2012).

El 16 de juny de 2020, Mila va anunciar en el programa «Sálvame» que sofria un càncer de pulmó.

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.