19.8 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Mónica Hoyos traurà la seua marca pròpia d’arracades

Mónica Hoyos

Mónica Hoyos vol emprendre una nova aventura comercial  | TELECINCO

 

Tot i que Mónica Hoyos ha invertit temps i esforç per a col·laborar en algun programa de televisió, l’exparella de Carlos Lozano no ha tingut sort. Encara que la vam poder vore col·laborar en el plató d’‘El Programa del verano’ i ‘Viva la vida’, pareix que no ha pogut firmar cap acord per a continuar la seua carrera televisiva. Ara, Hoyos ha decidit començar de nou i emprendre el seu propi negoci traguent una marca d’arracades amb el seu nom.

 

La nova marca d’arracades de Mónica Hoyos

I ara, l’exconcursant de ‘Supervivientes’ ha fet pública la notícia de la seua nova marca d’arracades a través del seu perfil d’Instagram. Molt feliç per compartir eixa novetat amb els seus seguidors, assegura que traurà productes bonicos i econòmics baix el seu nom. «Madrid… la meua cara és un per a on comence… enviant-vos una foto de les arracades de la meua pròxima marca #monicahoyos que serà la més bonica i econòmica del món», comentava Mónica Hoyos acompanyant la imatge a on lluïx unes llargues arracades.

 

 

 

Amb esta nova etapa professional, Mónica entra a formar part del món empresarial i experimenta el mateix camí que altres dones d’èxit amb esta classe de productes com, per exemple, María Pascual o Elena Tabla. Pareix que els tres mesos de supervivència en el reality d’aventures han fet que Hoyos haja madurat i haja decidit anteposar la seua felicitat sense permetre que ningú l’obstaculitze per tal de fer realitat els seus somnis.

 

A banda d’això, l’exsupervivent ha confessat tindre ganes de tornar a estar enamorada, a pesar de les seqüeles psicològiques que encara ha de pair. El seu criteri és ferm i vol trobar algú més jove que ella, tot i que és conscient que l’amor no entén d’edats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.