Montse Suárez, l’advocada de ‘Sálvame’, opina contra Rocío Flores: No hauria d’estar en un plató

La lletrada, Montse Suárez, s’ha convertit en un dels rostres més populars de Telecinco arran de la seua participació en alguns programes de ‘Sálvame’ i ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘. L’advocada, especialitzada en assumptes de família, ha aportat el punt de vista legal a l’esquinçador relat que la filla de Rocio Jurado va compartir davant milions d’espectadors després de més de vint anys de silenci. Ara, Montse Suárez ha concedit una entrevista a la revista ‘Diez Minutos’ que no deixa indiferent a ningú, en ella ha parlat sense embuts sobre la família Flores-Moreno, mostrant-se poc crítica amb alguns dels seus membres més rellevants.

Assenyala que Rocío Flores hauria de recórrer a teràpia psicològica

L’advocada assegura al llarg de l’entrevista que pot entendre a Rocío Carrasco quan esta assenyala que no està preparada per a trobar-se de nou a la seua filla Rocío Flores, perquè «veu en ella al monstre» arran del trauma que li va ocasionar el suposat maltractament físic i psicològic al qual Antonio David Flores l’hauria sotmés. A més, considera que la jove tampoc està llesta per a reunir-se amb la seua mare, i que abans que l’acostament es produïsca, hauria de recórrer a teràpia psicològica. «No està preparada per a carregar-se les seues referències, que són el seu pare i Olga Moreno», sentència Montse Suárez.

A més, la lletrada es mostra crítica amb la presència de Rocío Flores en televisió, i considera que no hauria de tenir un altaveu en espais tan potents com pot ser ‘El programa de Ana Rosa‘. «Jo el que no hagués permés és que la filla, Rocío Flores, estigués en un plató, tampoc que quan Olga Moreno guanya ‘Supervivientes’ permeten que els dos fills de Rocío Carrasco diguen que és la millor mare», reflexiona Montse Suárez en la seua entrevista amb la revista ‘Diez Minutos’. Però l’advocada va molt més enllà, i s’atreveix fins i tot a jugar amb la possibilitat que Antonio David i la seua dona se separen.

Suárez pensa que Antonio David Flores y Olga Moreno acabaran separant-se

Montse Suárez creu que el relat de Rocío Carrasco en contra del malagueny podria haver afectat el seu actual matrimoni, i no descarta que en el futur es produïsca una separació. «M’hauria agradat veure la cara d’Olga quan ha tingut coneixement dels fets que va exposar Rocío Carrasco en la docuserie, i sobretot veure si es divorcia o no d’Antonio David», apunta en l’entrevista.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.