Montse Suárez, l’advocada de ‘Sálvame’, opina contra Rocío Flores: No hauria d’estar en un plató

La lletrada, Montse Suárez, s’ha convertit en un dels rostres més populars de Telecinco arran de la seua participació en alguns programes de ‘Sálvame’ i ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘. L’advocada, especialitzada en assumptes de família, ha aportat el punt de vista legal a l’esquinçador relat que la filla de Rocio Jurado va compartir davant milions d’espectadors després de més de vint anys de silenci. Ara, Montse Suárez ha concedit una entrevista a la revista ‘Diez Minutos’ que no deixa indiferent a ningú, en ella ha parlat sense embuts sobre la família Flores-Moreno, mostrant-se poc crítica amb alguns dels seus membres més rellevants.

Assenyala que Rocío Flores hauria de recórrer a teràpia psicològica

L’advocada assegura al llarg de l’entrevista que pot entendre a Rocío Carrasco quan esta assenyala que no està preparada per a trobar-se de nou a la seua filla Rocío Flores, perquè «veu en ella al monstre» arran del trauma que li va ocasionar el suposat maltractament físic i psicològic al qual Antonio David Flores l’hauria sotmés. A més, considera que la jove tampoc està llesta per a reunir-se amb la seua mare, i que abans que l’acostament es produïsca, hauria de recórrer a teràpia psicològica. «No està preparada per a carregar-se les seues referències, que són el seu pare i Olga Moreno», sentència Montse Suárez.

A més, la lletrada es mostra crítica amb la presència de Rocío Flores en televisió, i considera que no hauria de tenir un altaveu en espais tan potents com pot ser ‘El programa de Ana Rosa‘. «Jo el que no hagués permés és que la filla, Rocío Flores, estigués en un plató, tampoc que quan Olga Moreno guanya ‘Supervivientes’ permeten que els dos fills de Rocío Carrasco diguen que és la millor mare», reflexiona Montse Suárez en la seua entrevista amb la revista ‘Diez Minutos’. Però l’advocada va molt més enllà, i s’atreveix fins i tot a jugar amb la possibilitat que Antonio David i la seua dona se separen.

Suárez pensa que Antonio David Flores y Olga Moreno acabaran separant-se

Montse Suárez creu que el relat de Rocío Carrasco en contra del malagueny podria haver afectat el seu actual matrimoni, i no descarta que en el futur es produïsca una separació. «M’hauria agradat veure la cara d’Olga quan ha tingut coneixement dels fets que va exposar Rocío Carrasco en la docuserie, i sobretot veure si es divorcia o no d’Antonio David», apunta en l’entrevista.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.