Montse Suárez, l’advocada de ‘Sálvame’, opina contra Rocío Flores: No hauria d’estar en un plató

La lletrada, Montse Suárez, s’ha convertit en un dels rostres més populars de Telecinco arran de la seua participació en alguns programes de ‘Sálvame’ i ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘. L’advocada, especialitzada en assumptes de família, ha aportat el punt de vista legal a l’esquinçador relat que la filla de Rocio Jurado va compartir davant milions d’espectadors després de més de vint anys de silenci. Ara, Montse Suárez ha concedit una entrevista a la revista ‘Diez Minutos’ que no deixa indiferent a ningú, en ella ha parlat sense embuts sobre la família Flores-Moreno, mostrant-se poc crítica amb alguns dels seus membres més rellevants.

Assenyala que Rocío Flores hauria de recórrer a teràpia psicològica

L’advocada assegura al llarg de l’entrevista que pot entendre a Rocío Carrasco quan esta assenyala que no està preparada per a trobar-se de nou a la seua filla Rocío Flores, perquè “veu en ella al monstre” arran del trauma que li va ocasionar el suposat maltractament físic i psicològic al qual Antonio David Flores l’hauria sotmés. A més, considera que la jove tampoc està llesta per a reunir-se amb la seua mare, i que abans que l’acostament es produïsca, hauria de recórrer a teràpia psicològica. “No està preparada per a carregar-se les seues referències, que són el seu pare i Olga Moreno”, sentència Montse Suárez.

A més, la lletrada es mostra crítica amb la presència de Rocío Flores en televisió, i considera que no hauria de tenir un altaveu en espais tan potents com pot ser ‘El programa de Ana Rosa‘. “Jo el que no hagués permés és que la filla, Rocío Flores, estigués en un plató, tampoc que quan Olga Moreno guanya ‘Supervivientes’ permeten que els dos fills de Rocío Carrasco diguen que és la millor mare”, reflexiona Montse Suárez en la seua entrevista amb la revista ‘Diez Minutos’. Però l’advocada va molt més enllà, i s’atreveix fins i tot a jugar amb la possibilitat que Antonio David i la seua dona se separen.

Suárez pensa que Antonio David Flores y Olga Moreno acabaran separant-se

Montse Suárez creu que el relat de Rocío Carrasco en contra del malagueny podria haver afectat el seu actual matrimoni, i no descarta que en el futur es produïsca una separació. “M’hauria agradat veure la cara d’Olga quan ha tingut coneixement dels fets que va exposar Rocío Carrasco en la docuserie, i sobretot veure si es divorcia o no d’Antonio David”, apunta en l’entrevista.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dansa València reforça la seua projecció internacional amb un centenar d’agents culturals

Dansa València convertirà la ciutat en un punt de trobada clau per a la dansa entre el 15 i el 19 d'abril, amb un centenar de professionals, aliances europees i un ampli programa formatiu i divulgatiu.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació d'empreses, amb 1.772 noves societats i la millor dada de la sèrie històrica per a eixe mes.

Detingut a Alacant un fugitiu que va apunyalar als seus exsuegros a Màlaga amb un matxet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 43 anys en crida i cerca per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes d'allunyament i requisitòries judicials.

El Parc Central d’Alacant integrarà la ciutat amb un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a eliminar la històrica barrera ferroviària i connectar barris hui separats.

El projecte del Parc Central dividix a l’oposició entre l’optimisme del PSOE i els dubtes de Compromís, EU-Podem i Vox

L'anunci del projecte del Parc Central a Alacant desperta entusiasme en el PSOE, mentres Compromís i EU-Podem expressen recels i Vox es desmarca amb dures crítiques a l'acte i al ministre de Transports.

Detingut a Alacant un fugitiu per apunyalar als seus exsuegros a Màlaga

La Policia Nacional va detindre a Alacant a un home de 43 anys buscat per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes judicials i policials.

Eray Cömert patix una lesió abdominal i sembra dubtes en la defensa del València

Eray Cömert patix una lesió en la musculatura abdominal després d'un colp davant l'Elx i s'unix a la baixa de Unai Núñez, deixant a César Tárrega com a únic central disponible del València.

El València aconseguirà els 3.000 partits en Primera enfront del Mallorca

El València CF arribarà als 3.000 partits en Primera Divisió en el seu pròxim dol de Lliga davant el Mallorca, una fita que consolida al club com un dels històrics del futbol espanyol.