11.9 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Montse Suárez, l’advocada de ‘Sálvame’, opina contra Rocío Flores: No hauria d’estar en un plató

La lletrada, Montse Suárez, s’ha convertit en un dels rostres més populars de Telecinco arran de la seua participació en alguns programes de ‘Sálvame’ i ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘. L’advocada, especialitzada en assumptes de família, ha aportat el punt de vista legal a l’esquinçador relat que la filla de Rocio Jurado va compartir davant milions d’espectadors després de més de vint anys de silenci. Ara, Montse Suárez ha concedit una entrevista a la revista ‘Diez Minutos’ que no deixa indiferent a ningú, en ella ha parlat sense embuts sobre la família Flores-Moreno, mostrant-se poc crítica amb alguns dels seus membres més rellevants.

Assenyala que Rocío Flores hauria de recórrer a teràpia psicològica

L’advocada assegura al llarg de l’entrevista que pot entendre a Rocío Carrasco quan esta assenyala que no està preparada per a trobar-se de nou a la seua filla Rocío Flores, perquè “veu en ella al monstre” arran del trauma que li va ocasionar el suposat maltractament físic i psicològic al qual Antonio David Flores l’hauria sotmés. A més, considera que la jove tampoc està llesta per a reunir-se amb la seua mare, i que abans que l’acostament es produïsca, hauria de recórrer a teràpia psicològica. “No està preparada per a carregar-se les seues referències, que són el seu pare i Olga Moreno”, sentència Montse Suárez.

A més, la lletrada es mostra crítica amb la presència de Rocío Flores en televisió, i considera que no hauria de tenir un altaveu en espais tan potents com pot ser ‘El programa de Ana Rosa‘. “Jo el que no hagués permés és que la filla, Rocío Flores, estigués en un plató, tampoc que quan Olga Moreno guanya ‘Supervivientes’ permeten que els dos fills de Rocío Carrasco diguen que és la millor mare”, reflexiona Montse Suárez en la seua entrevista amb la revista ‘Diez Minutos’. Però l’advocada va molt més enllà, i s’atreveix fins i tot a jugar amb la possibilitat que Antonio David i la seua dona se separen.

Suárez pensa que Antonio David Flores y Olga Moreno acabaran separant-se

Montse Suárez creu que el relat de Rocío Carrasco en contra del malagueny podria haver afectat el seu actual matrimoni, i no descarta que en el futur es produïsca una separació. “M’hauria agradat veure la cara d’Olga quan ha tingut coneixement dels fets que va exposar Rocío Carrasco en la docuserie, i sobretot veure si es divorcia o no d’Antonio David”, apunta en l’entrevista.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.