La nova polèmica de Maite Galdeano amb els diners que li pot eixir cara

Maite Galdeano i Jorge Javier Vázquez a un debat de Gran Hermano (08-01-19)

Maite Galdeano viu dels diners de la seua filla | València Diari

Maite Galdeano és un dels personatges televisius més polèmics. La mare de Sofia Suescun no té pèls en la llengua, motiu pel que no es calla res, ni ha tingut cap inconvenient a parlar de la seua vida privada.

 

La que va ser concursant de ‘Gran Hermano’ és una habitual en els platós de Telecinco. Fa poc ens sorprenia amb una de les entrevistes més surrealistes de ‘Sábado Deluxe’, i ara ha sigut confirmada al costat del seu fill Cristian Suescun com a nous concursants de ‘La casa fuerte’.

La família Suescun Galdeano és una fixa en televisió. Tot va començar amb la participació de Maite i Sofia en ‘Gran Hermano’, a on la jove va resultar ser la guanyadora. A partir d’ahí, el periple televisiu de la família ha sigut frenètic.

 

Sofia va conseguir guanyar també ‘Supervivientes‘ i, mentres, sa mare visitava tots els platós possibles de Mediaset. És per eixe motiu que la família ha conseguit una bona quantitat de diners, que ha servit per ‘retirar’ a Maite de la seua professió.

 

Maite i la seua obsessió amb els diners

La mare de Cristian i Sofia Suescun es va sincerar i va explicar que viu dels diners de la seua filla. «Manege els diners de Sofia, vivim dels diners de Sofia i els meus els atresorem tranquil·lament, que reposen que, al cap i a la fi, seran per a ella», va confessar fa unes setmanes en ‘Sábado Deluxe’. Molts han criticat l’actitud de la navarresa, ja que no és molt apropiat que utilitze d’eixa manera a la seua filla.

 

Les seues ganes per voler ser famosa i rica no acaben ahí, ja que ella sempre ha manifestat que li agradaria que la seua filla tinguera un nóvio culte, adinerat, amb estudis i que no visca de Sofia –no com ella. Un exemple va ser quan va animar a la seua filla a intentar lligar-se al fill de Raquel Bollo, només pels diners que té la família.

Maite no té cap inconvenient a dir que viu de la seua filla, fins i tot ella és la que es dedica a administrar tots els diners. Però ara, amb la seua presència en el nou ‘reality’ de Mediaset, ella i el seu fill tornaran a experimentar un nou increment en el seu compte bancari.

 

Tal és la seua obsessió pels diners que, en les seues visites al ‘Deluxe’, sempre li pregunta a Jorge Javier els diners que cobrarà, ja que ell sempre li fa broma i li diu que en seran molt pocs.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.