La nova polèmica de Maite Galdeano amb els diners que li pot eixir cara

Maite Galdeano i Jorge Javier Vázquez a un debat de Gran Hermano (08-01-19)

Maite Galdeano viu dels diners de la seua filla | València Diari

Maite Galdeano és un dels personatges televisius més polèmics. La mare de Sofia Suescun no té pèls en la llengua, motiu pel que no es calla res, ni ha tingut cap inconvenient a parlar de la seua vida privada.

 

La que va ser concursant de ‘Gran Hermano’ és una habitual en els platós de Telecinco. Fa poc ens sorprenia amb una de les entrevistes més surrealistes de ‘Sábado Deluxe’, i ara ha sigut confirmada al costat del seu fill Cristian Suescun com a nous concursants de ‘La casa fuerte’.

La família Suescun Galdeano és una fixa en televisió. Tot va començar amb la participació de Maite i Sofia en ‘Gran Hermano’, a on la jove va resultar ser la guanyadora. A partir d’ahí, el periple televisiu de la família ha sigut frenètic.

 

Sofia va conseguir guanyar també ‘Supervivientes‘ i, mentres, sa mare visitava tots els platós possibles de Mediaset. És per eixe motiu que la família ha conseguit una bona quantitat de diners, que ha servit per ‘retirar’ a Maite de la seua professió.

 

Maite i la seua obsessió amb els diners

La mare de Cristian i Sofia Suescun es va sincerar i va explicar que viu dels diners de la seua filla. «Manege els diners de Sofia, vivim dels diners de Sofia i els meus els atresorem tranquil·lament, que reposen que, al cap i a la fi, seran per a ella», va confessar fa unes setmanes en ‘Sábado Deluxe’. Molts han criticat l’actitud de la navarresa, ja que no és molt apropiat que utilitze d’eixa manera a la seua filla.

 

Les seues ganes per voler ser famosa i rica no acaben ahí, ja que ella sempre ha manifestat que li agradaria que la seua filla tinguera un nóvio culte, adinerat, amb estudis i que no visca de Sofia –no com ella. Un exemple va ser quan va animar a la seua filla a intentar lligar-se al fill de Raquel Bollo, només pels diners que té la família.

Maite no té cap inconvenient a dir que viu de la seua filla, fins i tot ella és la que es dedica a administrar tots els diners. Però ara, amb la seua presència en el nou ‘reality’ de Mediaset, ella i el seu fill tornaran a experimentar un nou increment en el seu compte bancari.

 

Tal és la seua obsessió pels diners que, en les seues visites al ‘Deluxe’, sempre li pregunta a Jorge Javier els diners que cobrarà, ja que ell sempre li fa broma i li diu que en seran molt pocs.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.