La nova polèmica de Maite Galdeano amb els diners que li pot eixir cara

Maite Galdeano i Jorge Javier Vázquez a un debat de Gran Hermano (08-01-19)

Maite Galdeano viu dels diners de la seua filla | València Diari

Maite Galdeano és un dels personatges televisius més polèmics. La mare de Sofia Suescun no té pèls en la llengua, motiu pel que no es calla res, ni ha tingut cap inconvenient a parlar de la seua vida privada.

 

La que va ser concursant de ‘Gran Hermano’ és una habitual en els platós de Telecinco. Fa poc ens sorprenia amb una de les entrevistes més surrealistes de ‘Sábado Deluxe’, i ara ha sigut confirmada al costat del seu fill Cristian Suescun com a nous concursants de ‘La casa fuerte’.

La família Suescun Galdeano és una fixa en televisió. Tot va començar amb la participació de Maite i Sofia en ‘Gran Hermano’, a on la jove va resultar ser la guanyadora. A partir d’ahí, el periple televisiu de la família ha sigut frenètic.

 

Sofia va conseguir guanyar també ‘Supervivientes‘ i, mentres, sa mare visitava tots els platós possibles de Mediaset. És per eixe motiu que la família ha conseguit una bona quantitat de diners, que ha servit per ‘retirar’ a Maite de la seua professió.

 

Maite i la seua obsessió amb els diners

La mare de Cristian i Sofia Suescun es va sincerar i va explicar que viu dels diners de la seua filla. «Manege els diners de Sofia, vivim dels diners de Sofia i els meus els atresorem tranquil·lament, que reposen que, al cap i a la fi, seran per a ella», va confessar fa unes setmanes en ‘Sábado Deluxe’. Molts han criticat l’actitud de la navarresa, ja que no és molt apropiat que utilitze d’eixa manera a la seua filla.

 

Les seues ganes per voler ser famosa i rica no acaben ahí, ja que ella sempre ha manifestat que li agradaria que la seua filla tinguera un nóvio culte, adinerat, amb estudis i que no visca de Sofia –no com ella. Un exemple va ser quan va animar a la seua filla a intentar lligar-se al fill de Raquel Bollo, només pels diners que té la família.

Maite no té cap inconvenient a dir que viu de la seua filla, fins i tot ella és la que es dedica a administrar tots els diners. Però ara, amb la seua presència en el nou ‘reality’ de Mediaset, ella i el seu fill tornaran a experimentar un nou increment en el seu compte bancari.

 

Tal és la seua obsessió pels diners que, en les seues visites al ‘Deluxe’, sempre li pregunta a Jorge Javier els diners que cobrarà, ja que ell sempre li fa broma i li diu que en seran molt pocs.

Últimes notícies

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.

El turisme nàutic en la Comunitat Valenciana aconseguix una nota de 8,6 i una gran despesa diària

Els destinacions nàutics de la Comunitat Valenciana han aconseguit una valoració mitjana de 8,6 sobre 10 i un gasto diari de 129,9 euros per persona, amb un perfil de visitant majoritàriament internacional, de llargues estades i alt poder adquisitiu.