La nova polèmica de Maite Galdeano amb els diners que li pot eixir cara

Maite Galdeano i Jorge Javier Vázquez a un debat de Gran Hermano (08-01-19)

Maite Galdeano viu dels diners de la seua filla | València Diari

Maite Galdeano és un dels personatges televisius més polèmics. La mare de Sofia Suescun no té pèls en la llengua, motiu pel que no es calla res, ni ha tingut cap inconvenient a parlar de la seua vida privada.

 

La que va ser concursant de ‘Gran Hermano’ és una habitual en els platós de Telecinco. Fa poc ens sorprenia amb una de les entrevistes més surrealistes de ‘Sábado Deluxe’, i ara ha sigut confirmada al costat del seu fill Cristian Suescun com a nous concursants de ‘La casa fuerte’.

La família Suescun Galdeano és una fixa en televisió. Tot va començar amb la participació de Maite i Sofia en ‘Gran Hermano’, a on la jove va resultar ser la guanyadora. A partir d’ahí, el periple televisiu de la família ha sigut frenètic.

 

Sofia va conseguir guanyar també ‘Supervivientes‘ i, mentres, sa mare visitava tots els platós possibles de Mediaset. És per eixe motiu que la família ha conseguit una bona quantitat de diners, que ha servit per ‘retirar’ a Maite de la seua professió.

 

Maite i la seua obsessió amb els diners

La mare de Cristian i Sofia Suescun es va sincerar i va explicar que viu dels diners de la seua filla. «Manege els diners de Sofia, vivim dels diners de Sofia i els meus els atresorem tranquil·lament, que reposen que, al cap i a la fi, seran per a ella», va confessar fa unes setmanes en ‘Sábado Deluxe’. Molts han criticat l’actitud de la navarresa, ja que no és molt apropiat que utilitze d’eixa manera a la seua filla.

 

Les seues ganes per voler ser famosa i rica no acaben ahí, ja que ella sempre ha manifestat que li agradaria que la seua filla tinguera un nóvio culte, adinerat, amb estudis i que no visca de Sofia –no com ella. Un exemple va ser quan va animar a la seua filla a intentar lligar-se al fill de Raquel Bollo, només pels diners que té la família.

Maite no té cap inconvenient a dir que viu de la seua filla, fins i tot ella és la que es dedica a administrar tots els diners. Però ara, amb la seua presència en el nou ‘reality’ de Mediaset, ella i el seu fill tornaran a experimentar un nou increment en el seu compte bancari.

 

Tal és la seua obsessió pels diners que, en les seues visites al ‘Deluxe’, sempre li pregunta a Jorge Javier els diners que cobrarà, ja que ell sempre li fa broma i li diu que en seran molt pocs.

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.