15 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

La nova polèmica de Maite Galdeano amb els diners que li pot eixir cara

Maite Galdeano i Jorge Javier Vázquez a un debat de Gran Hermano (08-01-19)

Maite Galdeano viu dels diners de la seua filla | València Diari

Maite Galdeano és un dels personatges televisius més polèmics. La mare de Sofia Suescun no té pèls en la llengua, motiu pel que no es calla res, ni ha tingut cap inconvenient a parlar de la seua vida privada.

 

La que va ser concursant de ‘Gran Hermano’ és una habitual en els platós de Telecinco. Fa poc ens sorprenia amb una de les entrevistes més surrealistes de ‘Sábado Deluxe’, i ara ha sigut confirmada al costat del seu fill Cristian Suescun com a nous concursants de ‘La casa fuerte’.

La família Suescun Galdeano és una fixa en televisió. Tot va començar amb la participació de Maite i Sofia en ‘Gran Hermano’, a on la jove va resultar ser la guanyadora. A partir d’ahí, el periple televisiu de la família ha sigut frenètic.

 

Sofia va conseguir guanyar també ‘Supervivientes‘ i, mentres, sa mare visitava tots els platós possibles de Mediaset. És per eixe motiu que la família ha conseguit una bona quantitat de diners, que ha servit per ‘retirar’ a Maite de la seua professió.

 

Maite i la seua obsessió amb els diners

La mare de Cristian i Sofia Suescun es va sincerar i va explicar que viu dels diners de la seua filla. «Manege els diners de Sofia, vivim dels diners de Sofia i els meus els atresorem tranquil·lament, que reposen que, al cap i a la fi, seran per a ella», va confessar fa unes setmanes en ‘Sábado Deluxe’. Molts han criticat l’actitud de la navarresa, ja que no és molt apropiat que utilitze d’eixa manera a la seua filla.

 

Les seues ganes per voler ser famosa i rica no acaben ahí, ja que ella sempre ha manifestat que li agradaria que la seua filla tinguera un nóvio culte, adinerat, amb estudis i que no visca de Sofia –no com ella. Un exemple va ser quan va animar a la seua filla a intentar lligar-se al fill de Raquel Bollo, només pels diners que té la família.

Maite no té cap inconvenient a dir que viu de la seua filla, fins i tot ella és la que es dedica a administrar tots els diners. Però ara, amb la seua presència en el nou ‘reality’ de Mediaset, ella i el seu fill tornaran a experimentar un nou increment en el seu compte bancari.

 

Tal és la seua obsessió pels diners que, en les seues visites al ‘Deluxe’, sempre li pregunta a Jorge Javier els diners que cobrarà, ja que ell sempre li fa broma i li diu que en seran molt pocs.

Últimes notícies

Sanitat es reunix amb l’anestesista del cas de la xiqueta morta a Alzira

La Conselleria de Sanitat s'ha reunit amb l'anestesista que va atendre la menor morta després d'una sedació en una clínica dental d'Alzira. La investigació analitza fàrmacs, traçabilitat i autoritzacions, mentres la Policia i el jutjat mantenen obertes totes les línies.

Dos motoristes investigats en l’operatiu del GP de Cheste: 189 km/h i taxa d’alcohol quadruplicada

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors detectats en els accessos al circuit: un circulava a 189 km/h en una via de 90 i un altre va quadruplicar la taxa d'alcohol.

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.

La UPV crea un model d’IA per a millorar la salut de les persones sense llar

Un equip de la UPV ha desenrotllat un model de microsimulació basat en IA que prediu l'efecte d'intervencions sanitàries en persones sense llar i guia la prevenció del càncer.

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.