Omar Sánchez esclata després del vídeo íntim d’Anabel Pantoja i Yulen

Omar Sánchez es troba completament trencat. La seua exparella, Anabel Pantoja, avança cada vegada més en la seua nova relació amb Yulen Pereira, el seu company en ‘Supervivientes’. Les noves imatges, en les quals mantenen relacions sexuals, han fet esclatar al surfista.

El canari s’ha sincerat en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’ en una entrevista en la qual s’ha mostrat totalment decebut amb l’actitud de Pantoja. “Em fa vergonya i ràbia veure aqueixes imatges“, reconeix amb sinceritat.


Aqueixes fortes imatges han causat sensació en Omar. No entén el comportament de la seua exparella. “Es poden fer besos i afecte, però això li ho podria haver estalviat“, referint-se als moments més sexuals que ella ha protagonitzat recentment, i reconeix que “mai havia patit així per amor“.

A més, no sols pensa en la seua reacció pròpia, també es recorda de la família d’Anabel. “Ens ha faltat el respecte a la seua família i a mi“, diu rotundament. També pensa que en un futur, quan es veja ella mateixa en les imatges, “li pot fer mal“.

El surfista creu que la neboda d’Isabel Pantoja patirà per amor, perquè ell ho té clar: “Per descomptat que Yulen utilitza a Anabel. Ella és una passada per a arribar a la final del concurs“, ja que assegura que “ell no està enamorat“.

La seua dona està en braços d’un altre home, la mateixa amb la qual va tindre relacions una setmana abans que aquesta partira a Hondures. Des d’Espanya, veure com Anabel s’ha enamorat perdudament de Yulen Pereira és un martiri per a ell. Les imatges en les quals la neboda d’Isabel Pantoja manté relacions amb el seu nou amor han destrossat a Omar.

Quant a algunes declaracions d’Anabel sobre el seu passat amb ell, Omar confessa que li “va trencar bastant” que ella “diguera que se sentia al seixanta per cent en la boda, i reconeix que, si ho hagués sabut, no s’hauria casat.

Fa unes setmanes, Omar es va mudar de la casa de Pozo Izquierdo en la qual va compartir tants moments al costat de Pantoja. “L’estava passant mal ací. Són records cada vegada que entres i ixes. M’emocione. És difícil. Estic traient tot. Ja estic instal·lat en un altre costat. És complicat“, va dir sobre aquest tema amb llàgrimes incloses.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.