Omar Sánchez esclata després del vídeo íntim d’Anabel Pantoja i Yulen

Omar Sánchez es troba completament trencat. La seua exparella, Anabel Pantoja, avança cada vegada més en la seua nova relació amb Yulen Pereira, el seu company en ‘Supervivientes’. Les noves imatges, en les quals mantenen relacions sexuals, han fet esclatar al surfista.

El canari s’ha sincerat en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’ en una entrevista en la qual s’ha mostrat totalment decebut amb l’actitud de Pantoja. «Em fa vergonya i ràbia veure aqueixes imatges«, reconeix amb sinceritat.


Aqueixes fortes imatges han causat sensació en Omar. No entén el comportament de la seua exparella. «Es poden fer besos i afecte, però això li ho podria haver estalviat«, referint-se als moments més sexuals que ella ha protagonitzat recentment, i reconeix que «mai havia patit així per amor«.

A més, no sols pensa en la seua reacció pròpia, també es recorda de la família d’Anabel. «Ens ha faltat el respecte a la seua família i a mi«, diu rotundament. També pensa que en un futur, quan es veja ella mateixa en les imatges, «li pot fer mal«.

El surfista creu que la neboda d’Isabel Pantoja patirà per amor, perquè ell ho té clar: «Per descomptat que Yulen utilitza a Anabel. Ella és una passada per a arribar a la final del concurs«, ja que assegura que «ell no està enamorat«.

La seua dona està en braços d’un altre home, la mateixa amb la qual va tindre relacions una setmana abans que aquesta partira a Hondures. Des d’Espanya, veure com Anabel s’ha enamorat perdudament de Yulen Pereira és un martiri per a ell. Les imatges en les quals la neboda d’Isabel Pantoja manté relacions amb el seu nou amor han destrossat a Omar.

Quant a algunes declaracions d’Anabel sobre el seu passat amb ell, Omar confessa que li «va trencar bastant» que ella «diguera que se sentia al seixanta per cent en la boda, i reconeix que, si ho hagués sabut, no s’hauria casat.

Fa unes setmanes, Omar es va mudar de la casa de Pozo Izquierdo en la qual va compartir tants moments al costat de Pantoja. «L’estava passant mal ací. Són records cada vegada que entres i ixes. M’emocione. És difícil. Estic traient tot. Ja estic instal·lat en un altre costat. És complicat«, va dir sobre aquest tema amb llàgrimes incloses.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.