Omar Sánchez esclata després del vídeo íntim d’Anabel Pantoja i Yulen

Omar Sánchez es troba completament trencat. La seua exparella, Anabel Pantoja, avança cada vegada més en la seua nova relació amb Yulen Pereira, el seu company en ‘Supervivientes’. Les noves imatges, en les quals mantenen relacions sexuals, han fet esclatar al surfista.

El canari s’ha sincerat en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’ en una entrevista en la qual s’ha mostrat totalment decebut amb l’actitud de Pantoja. «Em fa vergonya i ràbia veure aqueixes imatges«, reconeix amb sinceritat.


Aqueixes fortes imatges han causat sensació en Omar. No entén el comportament de la seua exparella. «Es poden fer besos i afecte, però això li ho podria haver estalviat«, referint-se als moments més sexuals que ella ha protagonitzat recentment, i reconeix que «mai havia patit així per amor«.

A més, no sols pensa en la seua reacció pròpia, també es recorda de la família d’Anabel. «Ens ha faltat el respecte a la seua família i a mi«, diu rotundament. També pensa que en un futur, quan es veja ella mateixa en les imatges, «li pot fer mal«.

El surfista creu que la neboda d’Isabel Pantoja patirà per amor, perquè ell ho té clar: «Per descomptat que Yulen utilitza a Anabel. Ella és una passada per a arribar a la final del concurs«, ja que assegura que «ell no està enamorat«.

La seua dona està en braços d’un altre home, la mateixa amb la qual va tindre relacions una setmana abans que aquesta partira a Hondures. Des d’Espanya, veure com Anabel s’ha enamorat perdudament de Yulen Pereira és un martiri per a ell. Les imatges en les quals la neboda d’Isabel Pantoja manté relacions amb el seu nou amor han destrossat a Omar.

Quant a algunes declaracions d’Anabel sobre el seu passat amb ell, Omar confessa que li «va trencar bastant» que ella «diguera que se sentia al seixanta per cent en la boda, i reconeix que, si ho hagués sabut, no s’hauria casat.

Fa unes setmanes, Omar es va mudar de la casa de Pozo Izquierdo en la qual va compartir tants moments al costat de Pantoja. «L’estava passant mal ací. Són records cada vegada que entres i ixes. M’emocione. És difícil. Estic traient tot. Ja estic instal·lat en un altre costat. És complicat«, va dir sobre aquest tema amb llàgrimes incloses.

Últimes notícies

Sueca allarga dos hores el servici de socorrisme en les platges pel eclipsi solar del 12 d’agost

Sueca reforçarà el dispositiu de socorrisme en les seues platges el 12 d’agost, amb dues hores més de vigilància per l’eclipsi solar i la previsió d’una major afluència de banyistes i curiosos.

Puigdemont demana reservar-se la marca ‘Estat del Mon’ per a publicacions a la UE

Carles Puigdemont ha sol·licitat davant la EUIPO, amb seu a Alacant, reservar-se la marca 'Estat del Mon' per a servicis de publicació i periodisme en el mercat de la Unió Europea. La protecció, si s'aprova, abastaria una àmplia gamma d'activitats editorials i digitals durant 10 anys.

Bernabé defensa que els missatges de Miguel Polo en la DANA acrediten que va estar alerta

Pilar Bernabé assegura que els missatges aportats per Miguel Polo al jutjat sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024 demostren que el president de la CHJ va estar alerta i va atendre tots els requeriments, i critica la gestió del Consell i de Carlos Mazón.

Nou oli d’oliva de l’Espadà i la Calderona aconseguix la DOP europea

La Unió Europea ha reconegut amb la Denominació d’Origen Protegida l’oli d’oliva de 28 municipis de les serres d’Espadà i Calderona, a les províncies de Castelló i València.

Metrovalencia reduïx trens en agost i aplica horari de dissabte els laborables

Metrovalencia aplicarà en tot agost la freqüència de dissabte també entre setmana per la menor demanda estival, però mantindrà sense canvis els horaris de diumenges, festius i servici nocturn.

Carlos Espí, el davanter valencià disciplinat que salta al Real Madrid

Carlos Espí, davanter de Tavernes de la Valldigna de 21 anys i estudiant universitari, afronta el repte del Real Madrid després de garantir la permanència del Levante amb 11 gols en mitja temporada a Primera.

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per fortes tempestes amb pedra

Aemet ha activat este dissabte l’avís taronja al sud de la província de València per tempestes amb ratxes molt fortes de vent i granís, i manté alertes per calor extrema en l’interior valencià i punts d’Alacant i Castelló.

Més autobusos de l’EMT per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a València

L’EMT de València reforçarà el servici amb una trentena d’autobusos addicionals el 12 d’agost per l’eclipsi solar, sobretot cap a les platges i les pedanies del sud.
FILMOTECA D'ESTIU