Omar Sánchez esclata després del vídeo íntim d’Anabel Pantoja i Yulen

Omar Sánchez es troba completament trencat. La seua exparella, Anabel Pantoja, avança cada vegada més en la seua nova relació amb Yulen Pereira, el seu company en ‘Supervivientes’. Les noves imatges, en les quals mantenen relacions sexuals, han fet esclatar al surfista.

El canari s’ha sincerat en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’ en una entrevista en la qual s’ha mostrat totalment decebut amb l’actitud de Pantoja. “Em fa vergonya i ràbia veure aqueixes imatges“, reconeix amb sinceritat.


Aqueixes fortes imatges han causat sensació en Omar. No entén el comportament de la seua exparella. “Es poden fer besos i afecte, però això li ho podria haver estalviat“, referint-se als moments més sexuals que ella ha protagonitzat recentment, i reconeix que “mai havia patit així per amor“.

A més, no sols pensa en la seua reacció pròpia, també es recorda de la família d’Anabel. “Ens ha faltat el respecte a la seua família i a mi“, diu rotundament. També pensa que en un futur, quan es veja ella mateixa en les imatges, “li pot fer mal“.

El surfista creu que la neboda d’Isabel Pantoja patirà per amor, perquè ell ho té clar: “Per descomptat que Yulen utilitza a Anabel. Ella és una passada per a arribar a la final del concurs“, ja que assegura que “ell no està enamorat“.

La seua dona està en braços d’un altre home, la mateixa amb la qual va tindre relacions una setmana abans que aquesta partira a Hondures. Des d’Espanya, veure com Anabel s’ha enamorat perdudament de Yulen Pereira és un martiri per a ell. Les imatges en les quals la neboda d’Isabel Pantoja manté relacions amb el seu nou amor han destrossat a Omar.

Quant a algunes declaracions d’Anabel sobre el seu passat amb ell, Omar confessa que li “va trencar bastant” que ella “diguera que se sentia al seixanta per cent en la boda, i reconeix que, si ho hagués sabut, no s’hauria casat.

Fa unes setmanes, Omar es va mudar de la casa de Pozo Izquierdo en la qual va compartir tants moments al costat de Pantoja. “L’estava passant mal ací. Són records cada vegada que entres i ixes. M’emocione. És difícil. Estic traient tot. Ja estic instal·lat en un altre costat. És complicat“, va dir sobre aquest tema amb llàgrimes incloses.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.