Omar Sánchez esclata després del vídeo íntim d’Anabel Pantoja i Yulen

Omar Sánchez es troba completament trencat. La seua exparella, Anabel Pantoja, avança cada vegada més en la seua nova relació amb Yulen Pereira, el seu company en ‘Supervivientes’. Les noves imatges, en les quals mantenen relacions sexuals, han fet esclatar al surfista.

El canari s’ha sincerat en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’ en una entrevista en la qual s’ha mostrat totalment decebut amb l’actitud de Pantoja. «Em fa vergonya i ràbia veure aqueixes imatges«, reconeix amb sinceritat.


Aqueixes fortes imatges han causat sensació en Omar. No entén el comportament de la seua exparella. «Es poden fer besos i afecte, però això li ho podria haver estalviat«, referint-se als moments més sexuals que ella ha protagonitzat recentment, i reconeix que «mai havia patit així per amor«.

A més, no sols pensa en la seua reacció pròpia, també es recorda de la família d’Anabel. «Ens ha faltat el respecte a la seua família i a mi«, diu rotundament. També pensa que en un futur, quan es veja ella mateixa en les imatges, «li pot fer mal«.

El surfista creu que la neboda d’Isabel Pantoja patirà per amor, perquè ell ho té clar: «Per descomptat que Yulen utilitza a Anabel. Ella és una passada per a arribar a la final del concurs«, ja que assegura que «ell no està enamorat«.

La seua dona està en braços d’un altre home, la mateixa amb la qual va tindre relacions una setmana abans que aquesta partira a Hondures. Des d’Espanya, veure com Anabel s’ha enamorat perdudament de Yulen Pereira és un martiri per a ell. Les imatges en les quals la neboda d’Isabel Pantoja manté relacions amb el seu nou amor han destrossat a Omar.

Quant a algunes declaracions d’Anabel sobre el seu passat amb ell, Omar confessa que li «va trencar bastant» que ella «diguera que se sentia al seixanta per cent en la boda, i reconeix que, si ho hagués sabut, no s’hauria casat.

Fa unes setmanes, Omar es va mudar de la casa de Pozo Izquierdo en la qual va compartir tants moments al costat de Pantoja. «L’estava passant mal ací. Són records cada vegada que entres i ixes. M’emocione. És difícil. Estic traient tot. Ja estic instal·lat en un altre costat. És complicat«, va dir sobre aquest tema amb llàgrimes incloses.

Últimes notícies

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.