L’original protesta dels veïns d’Ana Guerra contra els seus assajos nocturns

Ana Guerra

Ana Guerra |

 

Posem-nos en situació abans de res, és de nit, tot l’edifici està en silenci i tots dormen, però a les tres del matí algú comença a tocar el piano i a cantar. Pel que sembla aquesta és el malson que viuen els veïns d’Ana Guerra, als quals porta pel camí de l’amargor amb els seus assajos a deshoras.

Farts de no poder descansar, han arribat a deixar-li missatges a l’ascensor i fins a telefonar a la policia. No obstant això, aquestes tècniques no semblen haver fet efecte de moment.

Aquesta polèmica ha arribat fins i tot a la televisió on un dels veïns de la cantant s’ha queixat en ‘Sálvame’ d’aquesta situació tan desagradable.

La cantant ha atés les càmeres del programa perquè no entén la polèmica atés que sap que es va excedir un dia cantant fins a altes hores de la nit, ja va demanar perdó i no ha tornat a succeir: “Complisc els meus decibels i els meus horaris, he de treballar”.

 

Les explicacions d’Ana Guerra

 

“S’ha vingut com molt a dalt tot”, es queixava la cantant, que assegura que ella arregla les coses de la seua vida en privat i deixava caure: “La tele és molt llaminera“. Creu que és la seua única motivació atés que ja va demanar perdó amb una nota que no sols va posar en el seu edifici, també va pujar a xarxes socials.

Pensava que la polèmica s’havia quedat ací, però continua creixent i ella s’explica: està tocant “tot el dia” perquè treballa a casa igual que el seu veí, però segons les normes: “Jo complisc els meus decibels, els meus horaris i he de treballar perquè vull ser molt bon músic”.

És més, ha pres mesures com col·locar una doble catifa sota el piano, té doble finestra, les tanca sempre i abaixa les persianes: “Però insonoritzar la casa costa una pasta i estic de lloguer”, explicava la cantant.

“Quan ja es passen aquests límits i s’acudeix a mitjans de comunicació… jo he actuat com vaig haver d’actuar, sobrepassa una cosa en la qual ja no he d’entrar”, es queixava la cantant i el seu veí reaccionava en directe en ‘Sálvame’.

El veí de dalt de la triunfita,”Demane a tots els espanyols que es descarreguen el nou disc d’Ana Guerra, ‘La luz del martes”, deia davant a les càmeres, assegurant a més que es tracta “d’un gran disc amb cançons boníssimes”.

Però aquesta elogiosa promoció guardava un objectiu ocult. “Vull que guanye molts diners, que arribe al número u per a marxar-se d’ací, per a comprar-se un xalet on puga cantar tots els dies a tota hora”, declarava davant el sorprés reporter.

 

 

La de Tenerife, per part seua, va voler oferir la seua versió dels fets en el programa ‘Ya son las ocho’ de Telecinco. “La comunitat no es queixa, es queixa un res més. És veritat que un dia se’m va ser l’olla i vaig estar fins a les 3 tocant. Em va deixar una nota i la vaig pujar a les xarxes demanant perdó. És que estudi molt. A qui no se li va l’olla un dia?”, va declarar.

Llavors la pròpia artista compartia en una story d’Instagram la nota que li havien deixat a l’ascensor en la qual es podia llegir: “Per favor, et demanem deixar de cantar, tocar el piano i fer tant de soroll a partir de les 00.30. Hi ha gent que matina i necessita dormir bé… Gràcies”.

 

Ana Guerra disculpes

 

Ana Guerra en aqueixa ocasió sí que va voler disculpar-se amb els seus agreujats veïns i va respondre al missatge pel mateix mètode: “Benvolguts veïns: teniu tota la raó del món i us demane disculpes pel soroll ocasionat. Estava assajant per al CCME i vaig oblidar connectar els cascos. Us promet que soc bona veïna encara que a vegades em despiste. Veniu quan vulgueu a prendre café o una pella de gofio. Una abraçada”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.