13 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

L’original protesta dels veïns d’Ana Guerra contra els seus assajos nocturns

Ana Guerra

Ana Guerra |

 

Posem-nos en situació abans de res, és de nit, tot l’edifici està en silenci i tots dormen, però a les tres del matí algú comença a tocar el piano i a cantar. Pel que sembla aquesta és el malson que viuen els veïns d’Ana Guerra, als quals porta pel camí de l’amargor amb els seus assajos a deshoras.

Farts de no poder descansar, han arribat a deixar-li missatges a l’ascensor i fins a telefonar a la policia. No obstant això, aquestes tècniques no semblen haver fet efecte de moment.

Aquesta polèmica ha arribat fins i tot a la televisió on un dels veïns de la cantant s’ha queixat en ‘Sálvame’ d’aquesta situació tan desagradable.

La cantant ha atés les càmeres del programa perquè no entén la polèmica atés que sap que es va excedir un dia cantant fins a altes hores de la nit, ja va demanar perdó i no ha tornat a succeir: “Complisc els meus decibels i els meus horaris, he de treballar”.

 

Les explicacions d’Ana Guerra

 

“S’ha vingut com molt a dalt tot”, es queixava la cantant, que assegura que ella arregla les coses de la seua vida en privat i deixava caure: “La tele és molt llaminera“. Creu que és la seua única motivació atés que ja va demanar perdó amb una nota que no sols va posar en el seu edifici, també va pujar a xarxes socials.

Pensava que la polèmica s’havia quedat ací, però continua creixent i ella s’explica: està tocant “tot el dia” perquè treballa a casa igual que el seu veí, però segons les normes: “Jo complisc els meus decibels, els meus horaris i he de treballar perquè vull ser molt bon músic”.

És més, ha pres mesures com col·locar una doble catifa sota el piano, té doble finestra, les tanca sempre i abaixa les persianes: “Però insonoritzar la casa costa una pasta i estic de lloguer”, explicava la cantant.

“Quan ja es passen aquests límits i s’acudeix a mitjans de comunicació… jo he actuat com vaig haver d’actuar, sobrepassa una cosa en la qual ja no he d’entrar”, es queixava la cantant i el seu veí reaccionava en directe en ‘Sálvame’.

El veí de dalt de la triunfita,”Demane a tots els espanyols que es descarreguen el nou disc d’Ana Guerra, ‘La luz del martes”, deia davant a les càmeres, assegurant a més que es tracta “d’un gran disc amb cançons boníssimes”.

Però aquesta elogiosa promoció guardava un objectiu ocult. “Vull que guanye molts diners, que arribe al número u per a marxar-se d’ací, per a comprar-se un xalet on puga cantar tots els dies a tota hora”, declarava davant el sorprés reporter.

 

 

La de Tenerife, per part seua, va voler oferir la seua versió dels fets en el programa ‘Ya son las ocho’ de Telecinco. “La comunitat no es queixa, es queixa un res més. És veritat que un dia se’m va ser l’olla i vaig estar fins a les 3 tocant. Em va deixar una nota i la vaig pujar a les xarxes demanant perdó. És que estudi molt. A qui no se li va l’olla un dia?”, va declarar.

Llavors la pròpia artista compartia en una story d’Instagram la nota que li havien deixat a l’ascensor en la qual es podia llegir: “Per favor, et demanem deixar de cantar, tocar el piano i fer tant de soroll a partir de les 00.30. Hi ha gent que matina i necessita dormir bé… Gràcies”.

 

Ana Guerra disculpes

 

Ana Guerra en aqueixa ocasió sí que va voler disculpar-se amb els seus agreujats veïns i va respondre al missatge pel mateix mètode: “Benvolguts veïns: teniu tota la raó del món i us demane disculpes pel soroll ocasionat. Estava assajant per al CCME i vaig oblidar connectar els cascos. Us promet que soc bona veïna encara que a vegades em despiste. Veniu quan vulgueu a prendre café o una pella de gofio. Una abraçada”.

Últimes notícies

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.