L’original protesta dels veïns d’Ana Guerra contra els seus assajos nocturns

Ana Guerra

Ana Guerra |

 

Posem-nos en situació abans de res, és de nit, tot l’edifici està en silenci i tots dormen, però a les tres del matí algú comença a tocar el piano i a cantar. Pel que sembla aquesta és el malson que viuen els veïns d’Ana Guerra, als quals porta pel camí de l’amargor amb els seus assajos a deshoras.

Farts de no poder descansar, han arribat a deixar-li missatges a l’ascensor i fins a telefonar a la policia. No obstant això, aquestes tècniques no semblen haver fet efecte de moment.

Aquesta polèmica ha arribat fins i tot a la televisió on un dels veïns de la cantant s’ha queixat en ‘Sálvame’ d’aquesta situació tan desagradable.

La cantant ha atés les càmeres del programa perquè no entén la polèmica atés que sap que es va excedir un dia cantant fins a altes hores de la nit, ja va demanar perdó i no ha tornat a succeir: «Complisc els meus decibels i els meus horaris, he de treballar».

 

Les explicacions d’Ana Guerra

 

«S’ha vingut com molt a dalt tot», es queixava la cantant, que assegura que ella arregla les coses de la seua vida en privat i deixava caure: «La tele és molt llaminera«. Creu que és la seua única motivació atés que ja va demanar perdó amb una nota que no sols va posar en el seu edifici, també va pujar a xarxes socials.

Pensava que la polèmica s’havia quedat ací, però continua creixent i ella s’explica: està tocant «tot el dia» perquè treballa a casa igual que el seu veí, però segons les normes: «Jo complisc els meus decibels, els meus horaris i he de treballar perquè vull ser molt bon músic».

És més, ha pres mesures com col·locar una doble catifa sota el piano, té doble finestra, les tanca sempre i abaixa les persianes: «Però insonoritzar la casa costa una pasta i estic de lloguer», explicava la cantant.

«Quan ja es passen aquests límits i s’acudeix a mitjans de comunicació… jo he actuat com vaig haver d’actuar, sobrepassa una cosa en la qual ja no he d’entrar», es queixava la cantant i el seu veí reaccionava en directe en ‘Sálvame’.

El veí de dalt de la triunfita,»Demane a tots els espanyols que es descarreguen el nou disc d’Ana Guerra, ‘La luz del martes», deia davant a les càmeres, assegurant a més que es tracta «d’un gran disc amb cançons boníssimes».

Però aquesta elogiosa promoció guardava un objectiu ocult. «Vull que guanye molts diners, que arribe al número u per a marxar-se d’ací, per a comprar-se un xalet on puga cantar tots els dies a tota hora», declarava davant el sorprés reporter.

 

 

La de Tenerife, per part seua, va voler oferir la seua versió dels fets en el programa ‘Ya son las ocho’ de Telecinco. «La comunitat no es queixa, es queixa un res més. És veritat que un dia se’m va ser l’olla i vaig estar fins a les 3 tocant. Em va deixar una nota i la vaig pujar a les xarxes demanant perdó. És que estudi molt. A qui no se li va l’olla un dia?», va declarar.

Llavors la pròpia artista compartia en una story d’Instagram la nota que li havien deixat a l’ascensor en la qual es podia llegir: «Per favor, et demanem deixar de cantar, tocar el piano i fer tant de soroll a partir de les 00.30. Hi ha gent que matina i necessita dormir bé… Gràcies».

 

Ana Guerra disculpes

 

Ana Guerra en aqueixa ocasió sí que va voler disculpar-se amb els seus agreujats veïns i va respondre al missatge pel mateix mètode: “Benvolguts veïns: teniu tota la raó del món i us demane disculpes pel soroll ocasionat. Estava assajant per al CCME i vaig oblidar connectar els cascos. Us promet que soc bona veïna encara que a vegades em despiste. Veniu quan vulgueu a prendre café o una pella de gofio. Una abraçada”.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.