L’original protesta dels veïns d’Ana Guerra contra els seus assajos nocturns

Ana Guerra

Ana Guerra |

 

Posem-nos en situació abans de res, és de nit, tot l’edifici està en silenci i tots dormen, però a les tres del matí algú comença a tocar el piano i a cantar. Pel que sembla aquesta és el malson que viuen els veïns d’Ana Guerra, als quals porta pel camí de l’amargor amb els seus assajos a deshoras.

Farts de no poder descansar, han arribat a deixar-li missatges a l’ascensor i fins a telefonar a la policia. No obstant això, aquestes tècniques no semblen haver fet efecte de moment.

Aquesta polèmica ha arribat fins i tot a la televisió on un dels veïns de la cantant s’ha queixat en ‘Sálvame’ d’aquesta situació tan desagradable.

La cantant ha atés les càmeres del programa perquè no entén la polèmica atés que sap que es va excedir un dia cantant fins a altes hores de la nit, ja va demanar perdó i no ha tornat a succeir: «Complisc els meus decibels i els meus horaris, he de treballar».

 

Les explicacions d’Ana Guerra

 

«S’ha vingut com molt a dalt tot», es queixava la cantant, que assegura que ella arregla les coses de la seua vida en privat i deixava caure: «La tele és molt llaminera«. Creu que és la seua única motivació atés que ja va demanar perdó amb una nota que no sols va posar en el seu edifici, també va pujar a xarxes socials.

Pensava que la polèmica s’havia quedat ací, però continua creixent i ella s’explica: està tocant «tot el dia» perquè treballa a casa igual que el seu veí, però segons les normes: «Jo complisc els meus decibels, els meus horaris i he de treballar perquè vull ser molt bon músic».

És més, ha pres mesures com col·locar una doble catifa sota el piano, té doble finestra, les tanca sempre i abaixa les persianes: «Però insonoritzar la casa costa una pasta i estic de lloguer», explicava la cantant.

«Quan ja es passen aquests límits i s’acudeix a mitjans de comunicació… jo he actuat com vaig haver d’actuar, sobrepassa una cosa en la qual ja no he d’entrar», es queixava la cantant i el seu veí reaccionava en directe en ‘Sálvame’.

El veí de dalt de la triunfita,»Demane a tots els espanyols que es descarreguen el nou disc d’Ana Guerra, ‘La luz del martes», deia davant a les càmeres, assegurant a més que es tracta «d’un gran disc amb cançons boníssimes».

Però aquesta elogiosa promoció guardava un objectiu ocult. «Vull que guanye molts diners, que arribe al número u per a marxar-se d’ací, per a comprar-se un xalet on puga cantar tots els dies a tota hora», declarava davant el sorprés reporter.

 

 

La de Tenerife, per part seua, va voler oferir la seua versió dels fets en el programa ‘Ya son las ocho’ de Telecinco. «La comunitat no es queixa, es queixa un res més. És veritat que un dia se’m va ser l’olla i vaig estar fins a les 3 tocant. Em va deixar una nota i la vaig pujar a les xarxes demanant perdó. És que estudi molt. A qui no se li va l’olla un dia?», va declarar.

Llavors la pròpia artista compartia en una story d’Instagram la nota que li havien deixat a l’ascensor en la qual es podia llegir: «Per favor, et demanem deixar de cantar, tocar el piano i fer tant de soroll a partir de les 00.30. Hi ha gent que matina i necessita dormir bé… Gràcies».

 

Ana Guerra disculpes

 

Ana Guerra en aqueixa ocasió sí que va voler disculpar-se amb els seus agreujats veïns i va respondre al missatge pel mateix mètode: “Benvolguts veïns: teniu tota la raó del món i us demane disculpes pel soroll ocasionat. Estava assajant per al CCME i vaig oblidar connectar els cascos. Us promet que soc bona veïna encara que a vegades em despiste. Veniu quan vulgueu a prendre café o una pella de gofio. Una abraçada”.

Últimes notícies

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.