L’original protesta dels veïns d’Ana Guerra contra els seus assajos nocturns

Ana Guerra

Ana Guerra |

 

Posem-nos en situació abans de res, és de nit, tot l’edifici està en silenci i tots dormen, però a les tres del matí algú comença a tocar el piano i a cantar. Pel que sembla aquesta és el malson que viuen els veïns d’Ana Guerra, als quals porta pel camí de l’amargor amb els seus assajos a deshoras.

Farts de no poder descansar, han arribat a deixar-li missatges a l’ascensor i fins a telefonar a la policia. No obstant això, aquestes tècniques no semblen haver fet efecte de moment.

Aquesta polèmica ha arribat fins i tot a la televisió on un dels veïns de la cantant s’ha queixat en ‘Sálvame’ d’aquesta situació tan desagradable.

La cantant ha atés les càmeres del programa perquè no entén la polèmica atés que sap que es va excedir un dia cantant fins a altes hores de la nit, ja va demanar perdó i no ha tornat a succeir: “Complisc els meus decibels i els meus horaris, he de treballar”.

 

Les explicacions d’Ana Guerra

 

“S’ha vingut com molt a dalt tot”, es queixava la cantant, que assegura que ella arregla les coses de la seua vida en privat i deixava caure: “La tele és molt llaminera“. Creu que és la seua única motivació atés que ja va demanar perdó amb una nota que no sols va posar en el seu edifici, també va pujar a xarxes socials.

Pensava que la polèmica s’havia quedat ací, però continua creixent i ella s’explica: està tocant “tot el dia” perquè treballa a casa igual que el seu veí, però segons les normes: “Jo complisc els meus decibels, els meus horaris i he de treballar perquè vull ser molt bon músic”.

És més, ha pres mesures com col·locar una doble catifa sota el piano, té doble finestra, les tanca sempre i abaixa les persianes: “Però insonoritzar la casa costa una pasta i estic de lloguer”, explicava la cantant.

“Quan ja es passen aquests límits i s’acudeix a mitjans de comunicació… jo he actuat com vaig haver d’actuar, sobrepassa una cosa en la qual ja no he d’entrar”, es queixava la cantant i el seu veí reaccionava en directe en ‘Sálvame’.

El veí de dalt de la triunfita,”Demane a tots els espanyols que es descarreguen el nou disc d’Ana Guerra, ‘La luz del martes”, deia davant a les càmeres, assegurant a més que es tracta “d’un gran disc amb cançons boníssimes”.

Però aquesta elogiosa promoció guardava un objectiu ocult. “Vull que guanye molts diners, que arribe al número u per a marxar-se d’ací, per a comprar-se un xalet on puga cantar tots els dies a tota hora”, declarava davant el sorprés reporter.

 

 

La de Tenerife, per part seua, va voler oferir la seua versió dels fets en el programa ‘Ya son las ocho’ de Telecinco. “La comunitat no es queixa, es queixa un res més. És veritat que un dia se’m va ser l’olla i vaig estar fins a les 3 tocant. Em va deixar una nota i la vaig pujar a les xarxes demanant perdó. És que estudi molt. A qui no se li va l’olla un dia?”, va declarar.

Llavors la pròpia artista compartia en una story d’Instagram la nota que li havien deixat a l’ascensor en la qual es podia llegir: “Per favor, et demanem deixar de cantar, tocar el piano i fer tant de soroll a partir de les 00.30. Hi ha gent que matina i necessita dormir bé… Gràcies”.

 

Ana Guerra disculpes

 

Ana Guerra en aqueixa ocasió sí que va voler disculpar-se amb els seus agreujats veïns i va respondre al missatge pel mateix mètode: “Benvolguts veïns: teniu tota la raó del món i us demane disculpes pel soroll ocasionat. Estava assajant per al CCME i vaig oblidar connectar els cascos. Us promet que soc bona veïna encara que a vegades em despiste. Veniu quan vulgueu a prendre café o una pella de gofio. Una abraçada”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.