20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

José Ortega Cano es troba ‘bé’ després de ser operat del cor

 

José Ortega Cano ha hagut de ser operat del cor este dimarts en el madrileny Hospital Montepríncipe de  Boadilla del Monte.

El destre va arribar al voltant de les nou del matí, acompanyat de la seua dona, Ana María Aldón, per a ingressar en el centre hospitalari. “Estic entre nerviós i tranquil”, deia als mitjans de comunicació que li esperaven a la porta.

El torero, segons han informat els seus familiars, s’ha sotmés a un cateterisme en el qual se li han renovat dos stents. Després de la intervenció, la seua filla Gloria Camila ha informat en El programa de Ana Rosa de Telecinco que “tot ha eixit bé“.

Està previst que el viudo de Rocío Jurado romanga a l’hospital entre 24 i 48 hores depenent de la seua evolució.

La seua esposa va comptar el diumenge en ‘Viva la vida’ que, després de sotmetre’s a diferents proves i un tac coronari de contrast, els resultats no van ser favorables; d’aquí ve que haguera de ser intervingut el matí d’este dimarts.

“Esperem que puguen solucionar el problema que hi haja”, va manifestar preocupada Ana María. Afortunadament, Ortega Cano ja es recupera en planta, després de passar per reanimació, d’este cateterisme.

A part de la seua salut i dels seus evidents problemes de mobilitat, l’estat d’ànim del destre és el que més preocupa la família i a les seues més reunits perquè, segons han comentat “emocionalment ell està regular”.

 

Antecedents

 

Cal recordar, que Ortega Cano, de 67 anys, pateix problemes cardíacs des de fa anys.

En 2011 va patir unes arrítmies que el van obligar a cancel·lar els seus compromisos taurins a Portugal.

En 2013 li van realitzar un cateterisme cardíac-coronariografia i en 2017 l’equip del doctor Eulogio García, de l’Hospital HM Montepríncipe de Madrid, li va col·locar un stent en una de les seues artèries.

A més, la salut del destre s’ha ressentit en els últims mesos. Dies abans de l’homenatge que els Mohedano van rendir a Rocío Jurado, Ana María Aldón va revelar que el torero havia hagut de rebutjar la vacuna contra el coronavirus per la medicació que pren des de fa temps per a la coagulació de la sang.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos adjudicataris renuncien a les vivendes públiques investigades a Alacant

Dos dels 140 adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde demana que els qui van rebre una vivenda de manera il·legítima la retornen.

El Suprem fixa que cridar a un immigrant ‘negre de merda’ és delicte d’odi

El Tribunal Suprem ha confirmat una condemna per dir 'negre de merda' i 'mico' a l'amo d'un bar a València i establix que eixos insults constituïxen delicte d'odi. La resolució manté presó, multa i inhabilitació i reforça que atacar per raça o nacionalitat és penalment rellevant.

València acull una Copa del Rei oberta en un Roig Arena imponent

El torneig arranca el dijous amb un quadre exigent, el retorn de Baskonia, Ricky Rubio i Xavi Pascual, i un ambient de ple en el nou Roig Arena.

València Basket: solidesa de projecte enfront de la maledicció de l’amfitrió

L'equip taronja encara la fase final com a amfitrió en el Roig Arena, amb un 70% de victòries i l'impuls de la Supercopa. L'estadística avisa: des de 1996 només un amfitrió ha alçat el trofeu.

Dos adjudicataris de vivendes públiques investigades a Alacant renuncien a les cases

Dos dels 140 adjudicataris de les VPP de la Platja de Sant Joan han renunciat a les vivendes, segons va anunciar l'alcalde d'Alacant. Les cases estan sota investigació.

Entitats socials i sindicals es concentraran en Les Corts el 24F per a exigir presó per a Mazón

Col·lectius socials, cívics i sindicals es concentraran el 24 de febrer a les portes de Les Corts per a exigir presó per a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. La protesta coincidirà amb la segona sessió de la comissió que escoltarà associacions de víctimes.

València, epicentre de l’atletisme nacional abans del Mundial de Polònia

El Campionat d'España Short Track se celebrarà en el Velòdrom Luis Puig del 27 de febrer a l'1 de març i serà la gran avantsala del Mundial Indoor de Polònia. En quatre sessions es decidiran 26 títols i debutarà el relleu mixt 4x400 m.

Diego López patix un esquinç del lligament lateral intern del genoll esquerre

El València ha informat que l'extrem asturià patix un esquinç en el lligament lateral intern del genoll esquerre. Va ser baixa en el derbi i seguirà un pla de recuperació a Paterna sense terminis.