José Ortega Cano es troba ‘bé’ després de ser operat del cor

 

José Ortega Cano ha hagut de ser operat del cor este dimarts en el madrileny Hospital Montepríncipe de  Boadilla del Monte.

El destre va arribar al voltant de les nou del matí, acompanyat de la seua dona, Ana María Aldón, per a ingressar en el centre hospitalari. «Estic entre nerviós i tranquil», deia als mitjans de comunicació que li esperaven a la porta.

El torero, segons han informat els seus familiars, s’ha sotmés a un cateterisme en el qual se li han renovat dos stents. Després de la intervenció, la seua filla Gloria Camila ha informat en El programa de Ana Rosa de Telecinco que «tot ha eixit bé«.

Està previst que el viudo de Rocío Jurado romanga a l’hospital entre 24 i 48 hores depenent de la seua evolució.

La seua esposa va comptar el diumenge en ‘Viva la vida’ que, després de sotmetre’s a diferents proves i un tac coronari de contrast, els resultats no van ser favorables; d’aquí ve que haguera de ser intervingut el matí d’este dimarts.

«Esperem que puguen solucionar el problema que hi haja», va manifestar preocupada Ana María. Afortunadament, Ortega Cano ja es recupera en planta, després de passar per reanimació, d’este cateterisme.

A part de la seua salut i dels seus evidents problemes de mobilitat, l’estat d’ànim del destre és el que més preocupa la família i a les seues més reunits perquè, segons han comentat «emocionalment ell està regular».

 

Antecedents

 

Cal recordar, que Ortega Cano, de 67 anys, pateix problemes cardíacs des de fa anys.

En 2011 va patir unes arrítmies que el van obligar a cancel·lar els seus compromisos taurins a Portugal.

En 2013 li van realitzar un cateterisme cardíac-coronariografia i en 2017 l’equip del doctor Eulogio García, de l’Hospital HM Montepríncipe de Madrid, li va col·locar un stent en una de les seues artèries.

A més, la salut del destre s’ha ressentit en els últims mesos. Dies abans de l’homenatge que els Mohedano van rendir a Rocío Jurado, Ana María Aldón va revelar que el torero havia hagut de rebutjar la vacuna contra el coronavirus per la medicació que pren des de fa temps per a la coagulació de la sang.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.