José Ortega Cano es troba ‘bé’ després de ser operat del cor

 

José Ortega Cano ha hagut de ser operat del cor este dimarts en el madrileny Hospital Montepríncipe de  Boadilla del Monte.

El destre va arribar al voltant de les nou del matí, acompanyat de la seua dona, Ana María Aldón, per a ingressar en el centre hospitalari. «Estic entre nerviós i tranquil», deia als mitjans de comunicació que li esperaven a la porta.

El torero, segons han informat els seus familiars, s’ha sotmés a un cateterisme en el qual se li han renovat dos stents. Després de la intervenció, la seua filla Gloria Camila ha informat en El programa de Ana Rosa de Telecinco que «tot ha eixit bé«.

Està previst que el viudo de Rocío Jurado romanga a l’hospital entre 24 i 48 hores depenent de la seua evolució.

La seua esposa va comptar el diumenge en ‘Viva la vida’ que, després de sotmetre’s a diferents proves i un tac coronari de contrast, els resultats no van ser favorables; d’aquí ve que haguera de ser intervingut el matí d’este dimarts.

«Esperem que puguen solucionar el problema que hi haja», va manifestar preocupada Ana María. Afortunadament, Ortega Cano ja es recupera en planta, després de passar per reanimació, d’este cateterisme.

A part de la seua salut i dels seus evidents problemes de mobilitat, l’estat d’ànim del destre és el que més preocupa la família i a les seues més reunits perquè, segons han comentat «emocionalment ell està regular».

 

Antecedents

 

Cal recordar, que Ortega Cano, de 67 anys, pateix problemes cardíacs des de fa anys.

En 2011 va patir unes arrítmies que el van obligar a cancel·lar els seus compromisos taurins a Portugal.

En 2013 li van realitzar un cateterisme cardíac-coronariografia i en 2017 l’equip del doctor Eulogio García, de l’Hospital HM Montepríncipe de Madrid, li va col·locar un stent en una de les seues artèries.

A més, la salut del destre s’ha ressentit en els últims mesos. Dies abans de l’homenatge que els Mohedano van rendir a Rocío Jurado, Ana María Aldón va revelar que el torero havia hagut de rebutjar la vacuna contra el coronavirus per la medicació que pren des de fa temps per a la coagulació de la sang.

Últimes notícies

El Villarreal afronta l’Atlético pendent de la cessió de Kambwala i amb la baixa de Diatta

El Villarreal prepara el partit de diumenge contra l’Atlético de Madrid amb la baixa per sanció d’Alassane Diatta i a l’espera de concretar la cessió de Willy Kambwala, amb Osasuna i el Como com a opcions.

Arcadi España defensa l’enviament de trens vells de Madrid a València com una millora necessària

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, defensa que l’enviament de trens de Madrid a València permetrà augmentar la capacitat de les línies de Cercanies, i qualifica les critiques d’altres partits de ‘conflicte i soroll’.

Mestalla enceta la seua última temporada com a casa del València CF

Mestalla viu esta temporada 2026-27 la seua última campanya com a estadi del València CF, abans del trasllat definitiu al Nou Mestalla previst per a l’estiu de 2027.

L’aeroport de Castelló bat rècord d’operacions fins juliol amb una pujada del 14 %

L’aeroport de Castelló ha registrat 8.535 operacions entre gener i juliol, un 14 % més que fa un any, i marca també xifres rècord de passatgers.

Segona rèplica de l’incendi de la Vall d’Uixó obliga a mobilitzar mitjans a Tales

Mitjans aeris i terrestres s’han desplegat a Tales per una possible reproducció de l’incendi originat en la Vall d’Uixó en juliol, que ja va arrasar més de 9.500 hectàrees i va obligar a desallotjar 15.000 persones.

València tanca parcs i jardins per l’avís taronja per pluges i tempestes

L’Ajuntament de València ha activat el Cecopal, tanca parcs i jardins des de les 12 hores i reforça la vigilància al litoral per l’avís taronja per pluges i tempestes.

Olocau, Marines i Gàtova exigixen un tallafoc continu a la CV-25 per a protegir la Calderona

Els ajuntaments d’Olocau, Marines i Gàtova han registrat una petició conjunta a la Generalitat perquè execute íntegrament l’àrea tallafoc d’Orden 1 prevista al voltant de la carretera CV-25, clau per a la defensa de la Serra Calderona.

Detinguda a Alacant una cuidadora per sostraure 40.800 euros a un matrimoni octogenari

Una cuidadora de 26 anys ha sigut detinguda a Alacant per efectuar, presumptament, 110 extraccions amb la targeta d’un matrimoni octogenari, per un total de 40.800 euros. La Policia Nacional l’ha interceptada quan eixia de casa de les víctimes amb diners en efectiu acabats de traure.