13.3 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

José Ortega Cano es troba ‘bé’ després de ser operat del cor

 

José Ortega Cano ha hagut de ser operat del cor este dimarts en el madrileny Hospital Montepríncipe de  Boadilla del Monte.

El destre va arribar al voltant de les nou del matí, acompanyat de la seua dona, Ana María Aldón, per a ingressar en el centre hospitalari. “Estic entre nerviós i tranquil”, deia als mitjans de comunicació que li esperaven a la porta.

El torero, segons han informat els seus familiars, s’ha sotmés a un cateterisme en el qual se li han renovat dos stents. Després de la intervenció, la seua filla Gloria Camila ha informat en El programa de Ana Rosa de Telecinco que “tot ha eixit bé“.

Està previst que el viudo de Rocío Jurado romanga a l’hospital entre 24 i 48 hores depenent de la seua evolució.

La seua esposa va comptar el diumenge en ‘Viva la vida’ que, després de sotmetre’s a diferents proves i un tac coronari de contrast, els resultats no van ser favorables; d’aquí ve que haguera de ser intervingut el matí d’este dimarts.

“Esperem que puguen solucionar el problema que hi haja”, va manifestar preocupada Ana María. Afortunadament, Ortega Cano ja es recupera en planta, després de passar per reanimació, d’este cateterisme.

A part de la seua salut i dels seus evidents problemes de mobilitat, l’estat d’ànim del destre és el que més preocupa la família i a les seues més reunits perquè, segons han comentat “emocionalment ell està regular”.

 

Antecedents

 

Cal recordar, que Ortega Cano, de 67 anys, pateix problemes cardíacs des de fa anys.

En 2011 va patir unes arrítmies que el van obligar a cancel·lar els seus compromisos taurins a Portugal.

En 2013 li van realitzar un cateterisme cardíac-coronariografia i en 2017 l’equip del doctor Eulogio García, de l’Hospital HM Montepríncipe de Madrid, li va col·locar un stent en una de les seues artèries.

A més, la salut del destre s’ha ressentit en els últims mesos. Dies abans de l’homenatge que els Mohedano van rendir a Rocío Jurado, Ana María Aldón va revelar que el torero havia hagut de rebutjar la vacuna contra el coronavirus per la medicació que pren des de fa temps per a la coagulació de la sang.

Últimes notícies

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

El Vila-real ha guanyat 1-3 en el Martínez Valero amb punts de Moleiro, Mikautadze i Pedraza i ha posat fi a l'invicte de l'Elx com a local. L'equip franjiverde va reaccionar després del 0-2, però li va faltar ullal en la segona part.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

Victoria 1-3 del Vila-real en el Martínez Valero que posa fi a l'invicte local de l'Elx. Dos gols en 13 minuts i sentència de Pedraza van marcar el derbi.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra el suposat colp d’estat a Veneçuela

Quasi un centenar s'ha concentrat enfront del consolat dels Estats Units a València per a denunciar el que consideren ingerència i un suposat colp d'estat a Veneçuela.

Els bombers han rescatat a un home ferit en la rocalla de la cala de Finestrat (Alacant)

Un home ha sigut rescatat després de quedar atrapat en la rocalla de la cala de Finestrat. L'operatiu ha durat quasi tres hores i ha culminat amb evacuació per mar.

1-3: el Vila-real recupera la pegada i acaba amb l’invicte de l’Elx com a local

El Vila-real es va imposar 1-3 en el Martínez Valero i va tallar la ratxa de l'Elx a casa. Un inici fulminant i la sentència de Pedraza van decidir el derbi

1-3: El Vila-real acaba amb la ratxa invicta de l’Elx en el seu estadi

El Vila-real ha trencat l'invicte de l'Elx com a local amb un 1-3 consolidat en dos colps inicials de Moleiro i Mikautadze i una sentència final de Pedraza. Martin Neto va acostar al conjunt il·licità abans del descans, però després de la represa a penes va generar perill clar.

Cavalcada de Reis a València bat rècord amb 1.300 participants i repartiment de llum, caramels i peluixos

València prepara una Cavalcada de Reis històrica amb 1.300 participants i un fort reforç artístic. Hi haurà repartiment de pals de llum, corones, caramels sense glútens i 3.000 peluixos.

El Vila-real colpeja prompte i s’avança davant l’Elx al descans (1-2)

Dos gols en tretze minuts permeten al Vila-real anar-se amb avantatge davant l'Elx; Martim Net retalla i el quadre local acaba fregant l'empat abans del descans.