Una nova parella de ‘La isla’ podria haver acabat la relació definitivament

 

La parella formada per Melyssa i Tom Brusse podria no haver sigut l’única en haver posat fi a la seua relació després de ‘La isla de las tentaciones‘. Hi ha indicis que assenyalen que Alessandro Livi i Patry Guimeras es podrien haver separat després d’haver posat la seua relació a prova. 

 

A l’inici del programa, la cubana assegurava que havia sigut deslleial a la seua parella a l’inici de la seua relació. «Va passar el que havia de passar, i després d’haver-ho superat estem més forts que mai», narrava la xica. 

 

No obstant això, sembla que la parella no ha sigut capaç de superar el programa, ja que fa uns dies es deixaven de seguir a través de les seues xarxes socials. Un fet que podria destapar la presumpta ruptura de la parella o bé ser una exigència del reality. 

 

Patry està disfrutant després del programa

També crida l’atenció l’actitud de Patry en les xarxes socials. I és que és habitual vore a la cubana passant-s’ho d’allò més bé amb les que han sigut les seues companyes de concurs, en especial amb Mayka i Melodie, amb les que ha compartit esmorzar el passat dijous, 15 d’octubre en Madrid. 

 

De moment, ni Aless ni Patry han desmentit ni confirmat la ruptura a l’espera que ‘La Isla de las tentaciones‘ emeta els últims capítols, a on les parelles es veuen les cares i decidixen si volen seguir endavant amb la seua relació, o si pel contrari preferixen abandonar l’illa sols. 

 

Mentrestant que no es destapa el desenllaç final, la xica continua divertint-se amb la resta de concursants entre els que hem vist algun temptador. 

 

Missatge amb molt d’amor cap a Melyssa

El que Patry sí que ha fet en les últimes hores ha sigut dedicar unes boniques paraules a la seua companya d’edició, Melyssa Pinto. «Amb tota certesa puc dir que el dolor és el millor mestre entrenador i, gràcies a ell, t’has convertit en la dona que ets hui: una dona valenta, forta i independent, perquè hi ha dones amb més ous que un home. T’estimo germana», sentenciava. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Melyssa es el verdadero ejemplo que detrás de cada mujer existe una historia que la convierte en guerrera. Muchos de aquellos que la llaman loca, sueñan con tener su coraje. Ella es de ese tipo de chicas que plantan su propio jardín y decoran su propia alma, en lugar de esperar a que alguien le traiga flores… INDEPENDIENTES, las llaman. Y tengan claro que de la misma manera que te incluye en su vida, te saca de ella. Una mujer independiente está contigo porque te ama, no porque te necesite . Si desea la luna, ella misma se la baja. Ella conoce su valor y no tiene miedo de estar sola sino lo reconoces. Con toda certeza puedo decir que el dolor es el mejor maestro entrenador, y gracias a él te has convertido en la mujer que eres hoy: una mujer valiente, fuerte e independiente, porque hay mujeres con más huevos que un hombre. Te quiero hermana @melyssapiinto

Una publicación compartida de PATRICIA GUIMERAS (@patry_guimeras) el

 

Sense cap dubte, i a pesar que començaren amb molt mal peu, Patry Guimeras hi ha conseguit fer-se un lloc en ‘La isla de las tentaciones‘, encara que es desconeix si la seua participació li ha costat la relació amb Aless Livi.

Últimes notícies

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.

El gran incendi de la Vall d’Uixó obliga a desallotjar 16.000 persones

El nombre de persones evacuades per l'incendi declarat dissabte a la Vall d'Uixó ascendeix ja a més de 16.000, després del desallotjament preventiu esta matinada d'uns mil veïns del barri Texas.

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.