Una nova parella de ‘La isla’ podria haver acabat la relació definitivament

 

La parella formada per Melyssa i Tom Brusse podria no haver sigut l’única en haver posat fi a la seua relació després de ‘La isla de las tentaciones‘. Hi ha indicis que assenyalen que Alessandro Livi i Patry Guimeras es podrien haver separat després d’haver posat la seua relació a prova. 

 

A l’inici del programa, la cubana assegurava que havia sigut deslleial a la seua parella a l’inici de la seua relació. «Va passar el que havia de passar, i després d’haver-ho superat estem més forts que mai», narrava la xica. 

 

No obstant això, sembla que la parella no ha sigut capaç de superar el programa, ja que fa uns dies es deixaven de seguir a través de les seues xarxes socials. Un fet que podria destapar la presumpta ruptura de la parella o bé ser una exigència del reality. 

 

Patry està disfrutant després del programa

També crida l’atenció l’actitud de Patry en les xarxes socials. I és que és habitual vore a la cubana passant-s’ho d’allò més bé amb les que han sigut les seues companyes de concurs, en especial amb Mayka i Melodie, amb les que ha compartit esmorzar el passat dijous, 15 d’octubre en Madrid. 

 

De moment, ni Aless ni Patry han desmentit ni confirmat la ruptura a l’espera que ‘La Isla de las tentaciones‘ emeta els últims capítols, a on les parelles es veuen les cares i decidixen si volen seguir endavant amb la seua relació, o si pel contrari preferixen abandonar l’illa sols. 

 

Mentrestant que no es destapa el desenllaç final, la xica continua divertint-se amb la resta de concursants entre els que hem vist algun temptador. 

 

Missatge amb molt d’amor cap a Melyssa

El que Patry sí que ha fet en les últimes hores ha sigut dedicar unes boniques paraules a la seua companya d’edició, Melyssa Pinto. «Amb tota certesa puc dir que el dolor és el millor mestre entrenador i, gràcies a ell, t’has convertit en la dona que ets hui: una dona valenta, forta i independent, perquè hi ha dones amb més ous que un home. T’estimo germana», sentenciava. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Melyssa es el verdadero ejemplo que detrás de cada mujer existe una historia que la convierte en guerrera. Muchos de aquellos que la llaman loca, sueñan con tener su coraje. Ella es de ese tipo de chicas que plantan su propio jardín y decoran su propia alma, en lugar de esperar a que alguien le traiga flores… INDEPENDIENTES, las llaman. Y tengan claro que de la misma manera que te incluye en su vida, te saca de ella. Una mujer independiente está contigo porque te ama, no porque te necesite . Si desea la luna, ella misma se la baja. Ella conoce su valor y no tiene miedo de estar sola sino lo reconoces. Con toda certeza puedo decir que el dolor es el mejor maestro entrenador, y gracias a él te has convertido en la mujer que eres hoy: una mujer valiente, fuerte e independiente, porque hay mujeres con más huevos que un hombre. Te quiero hermana @melyssapiinto

Una publicación compartida de PATRICIA GUIMERAS (@patry_guimeras) el

 

Sense cap dubte, i a pesar que començaren amb molt mal peu, Patry Guimeras hi ha conseguit fer-se un lloc en ‘La isla de las tentaciones‘, encara que es desconeix si la seua participació li ha costat la relació amb Aless Livi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022