Una nova parella de ‘La isla’ podria haver acabat la relació definitivament

 

La parella formada per Melyssa i Tom Brusse podria no haver sigut l’única en haver posat fi a la seua relació després de ‘La isla de las tentaciones‘. Hi ha indicis que assenyalen que Alessandro Livi i Patry Guimeras es podrien haver separat després d’haver posat la seua relació a prova. 

 

A l’inici del programa, la cubana assegurava que havia sigut deslleial a la seua parella a l’inici de la seua relació. «Va passar el que havia de passar, i després d’haver-ho superat estem més forts que mai», narrava la xica. 

 

No obstant això, sembla que la parella no ha sigut capaç de superar el programa, ja que fa uns dies es deixaven de seguir a través de les seues xarxes socials. Un fet que podria destapar la presumpta ruptura de la parella o bé ser una exigència del reality. 

 

Patry està disfrutant després del programa

També crida l’atenció l’actitud de Patry en les xarxes socials. I és que és habitual vore a la cubana passant-s’ho d’allò més bé amb les que han sigut les seues companyes de concurs, en especial amb Mayka i Melodie, amb les que ha compartit esmorzar el passat dijous, 15 d’octubre en Madrid. 

 

De moment, ni Aless ni Patry han desmentit ni confirmat la ruptura a l’espera que ‘La Isla de las tentaciones‘ emeta els últims capítols, a on les parelles es veuen les cares i decidixen si volen seguir endavant amb la seua relació, o si pel contrari preferixen abandonar l’illa sols. 

 

Mentrestant que no es destapa el desenllaç final, la xica continua divertint-se amb la resta de concursants entre els que hem vist algun temptador. 

 

Missatge amb molt d’amor cap a Melyssa

El que Patry sí que ha fet en les últimes hores ha sigut dedicar unes boniques paraules a la seua companya d’edició, Melyssa Pinto. «Amb tota certesa puc dir que el dolor és el millor mestre entrenador i, gràcies a ell, t’has convertit en la dona que ets hui: una dona valenta, forta i independent, perquè hi ha dones amb més ous que un home. T’estimo germana», sentenciava. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Melyssa es el verdadero ejemplo que detrás de cada mujer existe una historia que la convierte en guerrera. Muchos de aquellos que la llaman loca, sueñan con tener su coraje. Ella es de ese tipo de chicas que plantan su propio jardín y decoran su propia alma, en lugar de esperar a que alguien le traiga flores… INDEPENDIENTES, las llaman. Y tengan claro que de la misma manera que te incluye en su vida, te saca de ella. Una mujer independiente está contigo porque te ama, no porque te necesite . Si desea la luna, ella misma se la baja. Ella conoce su valor y no tiene miedo de estar sola sino lo reconoces. Con toda certeza puedo decir que el dolor es el mejor maestro entrenador, y gracias a él te has convertido en la mujer que eres hoy: una mujer valiente, fuerte e independiente, porque hay mujeres con más huevos que un hombre. Te quiero hermana @melyssapiinto

Una publicación compartida de PATRICIA GUIMERAS (@patry_guimeras) el

 

Sense cap dubte, i a pesar que començaren amb molt mal peu, Patry Guimeras hi ha conseguit fer-se un lloc en ‘La isla de las tentaciones‘, encara que es desconeix si la seua participació li ha costat la relació amb Aless Livi.

Últimes notícies

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.