Una nova parella de ‘La isla’ podria haver acabat la relació definitivament

 

La parella formada per Melyssa i Tom Brusse podria no haver sigut l’única en haver posat fi a la seua relació després de ‘La isla de las tentaciones‘. Hi ha indicis que assenyalen que Alessandro Livi i Patry Guimeras es podrien haver separat després d’haver posat la seua relació a prova. 

 

A l’inici del programa, la cubana assegurava que havia sigut deslleial a la seua parella a l’inici de la seua relació. «Va passar el que havia de passar, i després d’haver-ho superat estem més forts que mai», narrava la xica. 

 

No obstant això, sembla que la parella no ha sigut capaç de superar el programa, ja que fa uns dies es deixaven de seguir a través de les seues xarxes socials. Un fet que podria destapar la presumpta ruptura de la parella o bé ser una exigència del reality. 

 

Patry està disfrutant després del programa

També crida l’atenció l’actitud de Patry en les xarxes socials. I és que és habitual vore a la cubana passant-s’ho d’allò més bé amb les que han sigut les seues companyes de concurs, en especial amb Mayka i Melodie, amb les que ha compartit esmorzar el passat dijous, 15 d’octubre en Madrid. 

 

De moment, ni Aless ni Patry han desmentit ni confirmat la ruptura a l’espera que ‘La Isla de las tentaciones‘ emeta els últims capítols, a on les parelles es veuen les cares i decidixen si volen seguir endavant amb la seua relació, o si pel contrari preferixen abandonar l’illa sols. 

 

Mentrestant que no es destapa el desenllaç final, la xica continua divertint-se amb la resta de concursants entre els que hem vist algun temptador. 

 

Missatge amb molt d’amor cap a Melyssa

El que Patry sí que ha fet en les últimes hores ha sigut dedicar unes boniques paraules a la seua companya d’edició, Melyssa Pinto. «Amb tota certesa puc dir que el dolor és el millor mestre entrenador i, gràcies a ell, t’has convertit en la dona que ets hui: una dona valenta, forta i independent, perquè hi ha dones amb més ous que un home. T’estimo germana», sentenciava. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Melyssa es el verdadero ejemplo que detrás de cada mujer existe una historia que la convierte en guerrera. Muchos de aquellos que la llaman loca, sueñan con tener su coraje. Ella es de ese tipo de chicas que plantan su propio jardín y decoran su propia alma, en lugar de esperar a que alguien le traiga flores… INDEPENDIENTES, las llaman. Y tengan claro que de la misma manera que te incluye en su vida, te saca de ella. Una mujer independiente está contigo porque te ama, no porque te necesite . Si desea la luna, ella misma se la baja. Ella conoce su valor y no tiene miedo de estar sola sino lo reconoces. Con toda certeza puedo decir que el dolor es el mejor maestro entrenador, y gracias a él te has convertido en la mujer que eres hoy: una mujer valiente, fuerte e independiente, porque hay mujeres con más huevos que un hombre. Te quiero hermana @melyssapiinto

Una publicación compartida de PATRICIA GUIMERAS (@patry_guimeras) el

 

Sense cap dubte, i a pesar que començaren amb molt mal peu, Patry Guimeras hi ha conseguit fer-se un lloc en ‘La isla de las tentaciones‘, encara que es desconeix si la seua participació li ha costat la relació amb Aless Livi.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.