Una nova parella de ‘La isla’ podria haver acabat la relació definitivament

 

La parella formada per Melyssa i Tom Brusse podria no haver sigut l’única en haver posat fi a la seua relació després de ‘La isla de las tentaciones‘. Hi ha indicis que assenyalen que Alessandro Livi i Patry Guimeras es podrien haver separat després d’haver posat la seua relació a prova. 

 

A l’inici del programa, la cubana assegurava que havia sigut deslleial a la seua parella a l’inici de la seua relació. «Va passar el que havia de passar, i després d’haver-ho superat estem més forts que mai», narrava la xica. 

 

No obstant això, sembla que la parella no ha sigut capaç de superar el programa, ja que fa uns dies es deixaven de seguir a través de les seues xarxes socials. Un fet que podria destapar la presumpta ruptura de la parella o bé ser una exigència del reality. 

 

Patry està disfrutant després del programa

També crida l’atenció l’actitud de Patry en les xarxes socials. I és que és habitual vore a la cubana passant-s’ho d’allò més bé amb les que han sigut les seues companyes de concurs, en especial amb Mayka i Melodie, amb les que ha compartit esmorzar el passat dijous, 15 d’octubre en Madrid. 

 

De moment, ni Aless ni Patry han desmentit ni confirmat la ruptura a l’espera que ‘La Isla de las tentaciones‘ emeta els últims capítols, a on les parelles es veuen les cares i decidixen si volen seguir endavant amb la seua relació, o si pel contrari preferixen abandonar l’illa sols. 

 

Mentrestant que no es destapa el desenllaç final, la xica continua divertint-se amb la resta de concursants entre els que hem vist algun temptador. 

 

Missatge amb molt d’amor cap a Melyssa

El que Patry sí que ha fet en les últimes hores ha sigut dedicar unes boniques paraules a la seua companya d’edició, Melyssa Pinto. «Amb tota certesa puc dir que el dolor és el millor mestre entrenador i, gràcies a ell, t’has convertit en la dona que ets hui: una dona valenta, forta i independent, perquè hi ha dones amb més ous que un home. T’estimo germana», sentenciava. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Melyssa es el verdadero ejemplo que detrás de cada mujer existe una historia que la convierte en guerrera. Muchos de aquellos que la llaman loca, sueñan con tener su coraje. Ella es de ese tipo de chicas que plantan su propio jardín y decoran su propia alma, en lugar de esperar a que alguien le traiga flores… INDEPENDIENTES, las llaman. Y tengan claro que de la misma manera que te incluye en su vida, te saca de ella. Una mujer independiente está contigo porque te ama, no porque te necesite . Si desea la luna, ella misma se la baja. Ella conoce su valor y no tiene miedo de estar sola sino lo reconoces. Con toda certeza puedo decir que el dolor es el mejor maestro entrenador, y gracias a él te has convertido en la mujer que eres hoy: una mujer valiente, fuerte e independiente, porque hay mujeres con más huevos que un hombre. Te quiero hermana @melyssapiinto

Una publicación compartida de PATRICIA GUIMERAS (@patry_guimeras) el

 

Sense cap dubte, i a pesar que començaren amb molt mal peu, Patry Guimeras hi ha conseguit fer-se un lloc en ‘La isla de las tentaciones‘, encara que es desconeix si la seua participació li ha costat la relació amb Aless Livi.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.