Paula Echevarría i David Bustamante discutixen per passar la nit de cap d’any al costat de la seua filla

Paula Echevarría dio un ultimátum a David Bustamante en 2015

Paula Echevarría va donar un ultimàtum a David Bustamante en 2015 | Cedida

 

Amb les festes de Nadal molt a prop, Paula Echevarría i David Bustamante s’han trobat davant una problemàtica difícil de resoldre. Segons ha revelat ‘El Programa de Ana Rosa’, l’actriu i el cantant han protagonitzat una tensa discussió per repartir els dies que la seua filla Daniella passarà amb cadascun durant les vacances.

I és que pel que sembla, el cantant càntabre li hauria demanat a la seua exdona passar la nit de Nadal amb la seua filla, ja que va a passar el mes de desembre a Londres treballant en el seu nou disc i tornarà a Espanya per a eixes dates, motiu pel qual vol aprofitar els dies i estar al costat de Daniella. No obstant açò, Paula ja tenia altres plans i no estaria disposada a canviar-los: ella també vol celebrar la nit de Nadal amb la seua filla i altres familiars.

Després d’una acalorada discussió, l’actriu no va cedir i Bustamante va haver de renunciar a la seua idea, per la qual cosa Daniella finalment celebrarà la nit de cap d’any i rebrà el nou any en companyia del seu pare.

Un Nadal diferent

L’any passat, els tres van despedir l’any en Gran Canària rodejats dels seus millors amics i entre rialles, sol i platja. La parella es trobava en un dels seus millors moments i compartien amb els seus seguidors unes fotografies que per a res feien sospitar el que els oferia el 2017: la seua separació i un dels seus anys més difícils. Un any després, la parella es prepara per a celebrar el seu primer nadal com a separats.

 

 

Paula Echevarría, David Bustamante y su hija recibieron el nuevo año en Canarias

Paula Echevarría, David Bustamante  i la seua filla van rebre el nou any a Canàries | Instagram

 

Paula, amb tot preparat

Paula Echevarría ja ho té tot llest per al Nadal. A través de les xarxes socials, l’actriu ha compartit la decoració de sa casa, amb l’arbre decorat. D’altra banda, l’asturiana ha conservat una de les tradicions familiars preferides de la seua filla Daniella, a qui li encanta el Nadal.

 

 

Decoración del árbol de Navidad de Paula Echevarría

Decoracióó de l’arbre de Nadal de Paula Echevarría | Instagram

I és que no ha pogut faltar la foto de Mowgli, el chihuahua de la família, al que cada any disfressen de ‘Pare Noel’ per a donar començament a les festes nadalenques. «I hi ha tradicions que no poden faltar. Ell em mira desconfiat quan veu el traget… Però és que me’l menge amb creïlles!», escrivia l’actriu, encantada.

 

 

El chihuahua de Paula Echevarría disfrazado

El chihuahua de Paula Echevarría disfressat | Instagram

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.