11.2 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Paula Echevarría i David Bustamante discutixen per passar la nit de cap d’any al costat de la seua filla

Paula Echevarría dio un ultimátum a David Bustamante en 2015

Paula Echevarría va donar un ultimàtum a David Bustamante en 2015 | Cedida

 

Amb les festes de Nadal molt a prop, Paula Echevarría i David Bustamante s’han trobat davant una problemàtica difícil de resoldre. Segons ha revelat ‘El Programa de Ana Rosa’, l’actriu i el cantant han protagonitzat una tensa discussió per repartir els dies que la seua filla Daniella passarà amb cadascun durant les vacances.

I és que pel que sembla, el cantant càntabre li hauria demanat a la seua exdona passar la nit de Nadal amb la seua filla, ja que va a passar el mes de desembre a Londres treballant en el seu nou disc i tornarà a Espanya per a eixes dates, motiu pel qual vol aprofitar els dies i estar al costat de Daniella. No obstant açò, Paula ja tenia altres plans i no estaria disposada a canviar-los: ella també vol celebrar la nit de Nadal amb la seua filla i altres familiars.

Després d’una acalorada discussió, l’actriu no va cedir i Bustamante va haver de renunciar a la seua idea, per la qual cosa Daniella finalment celebrarà la nit de cap d’any i rebrà el nou any en companyia del seu pare.

Un Nadal diferent

L’any passat, els tres van despedir l’any en Gran Canària rodejats dels seus millors amics i entre rialles, sol i platja. La parella es trobava en un dels seus millors moments i compartien amb els seus seguidors unes fotografies que per a res feien sospitar el que els oferia el 2017: la seua separació i un dels seus anys més difícils. Un any després, la parella es prepara per a celebrar el seu primer nadal com a separats.

 

 

Paula Echevarría, David Bustamante y su hija recibieron el nuevo año en Canarias

Paula Echevarría, David Bustamante  i la seua filla van rebre el nou any a Canàries | Instagram

 

Paula, amb tot preparat

Paula Echevarría ja ho té tot llest per al Nadal. A través de les xarxes socials, l’actriu ha compartit la decoració de sa casa, amb l’arbre decorat. D’altra banda, l’asturiana ha conservat una de les tradicions familiars preferides de la seua filla Daniella, a qui li encanta el Nadal.

 

 

Decoración del árbol de Navidad de Paula Echevarría

Decoracióó de l’arbre de Nadal de Paula Echevarría | Instagram

I és que no ha pogut faltar la foto de Mowgli, el chihuahua de la família, al que cada any disfressen de ‘Pare Noel’ per a donar començament a les festes nadalenques. «I hi ha tradicions que no poden faltar. Ell em mira desconfiat quan veu el traget… Però és que me’l menge amb creïlles!», escrivia l’actriu, encantada.

 

 

El chihuahua de Paula Echevarría disfrazado

El chihuahua de Paula Echevarría disfressat | Instagram

 

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.