Paula Echevarría i David Bustamante discutixen per passar la nit de cap d’any al costat de la seua filla

Paula Echevarría dio un ultimátum a David Bustamante en 2015

Paula Echevarría va donar un ultimàtum a David Bustamante en 2015 | Cedida

 

Amb les festes de Nadal molt a prop, Paula Echevarría i David Bustamante s’han trobat davant una problemàtica difícil de resoldre. Segons ha revelat ‘El Programa de Ana Rosa’, l’actriu i el cantant han protagonitzat una tensa discussió per repartir els dies que la seua filla Daniella passarà amb cadascun durant les vacances.

I és que pel que sembla, el cantant càntabre li hauria demanat a la seua exdona passar la nit de Nadal amb la seua filla, ja que va a passar el mes de desembre a Londres treballant en el seu nou disc i tornarà a Espanya per a eixes dates, motiu pel qual vol aprofitar els dies i estar al costat de Daniella. No obstant açò, Paula ja tenia altres plans i no estaria disposada a canviar-los: ella també vol celebrar la nit de Nadal amb la seua filla i altres familiars.

Després d’una acalorada discussió, l’actriu no va cedir i Bustamante va haver de renunciar a la seua idea, per la qual cosa Daniella finalment celebrarà la nit de cap d’any i rebrà el nou any en companyia del seu pare.

Un Nadal diferent

L’any passat, els tres van despedir l’any en Gran Canària rodejats dels seus millors amics i entre rialles, sol i platja. La parella es trobava en un dels seus millors moments i compartien amb els seus seguidors unes fotografies que per a res feien sospitar el que els oferia el 2017: la seua separació i un dels seus anys més difícils. Un any després, la parella es prepara per a celebrar el seu primer nadal com a separats.

 

 

Paula Echevarría, David Bustamante y su hija recibieron el nuevo año en Canarias

Paula Echevarría, David Bustamante  i la seua filla van rebre el nou any a Canàries | Instagram

 

Paula, amb tot preparat

Paula Echevarría ja ho té tot llest per al Nadal. A través de les xarxes socials, l’actriu ha compartit la decoració de sa casa, amb l’arbre decorat. D’altra banda, l’asturiana ha conservat una de les tradicions familiars preferides de la seua filla Daniella, a qui li encanta el Nadal.

 

 

Decoración del árbol de Navidad de Paula Echevarría

Decoracióó de l’arbre de Nadal de Paula Echevarría | Instagram

I és que no ha pogut faltar la foto de Mowgli, el chihuahua de la família, al que cada any disfressen de ‘Pare Noel’ per a donar començament a les festes nadalenques. «I hi ha tradicions que no poden faltar. Ell em mira desconfiat quan veu el traget… Però és que me’l menge amb creïlles!», escrivia l’actriu, encantada.

 

 

El chihuahua de Paula Echevarría disfrazado

El chihuahua de Paula Echevarría disfressat | Instagram

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Inescop impulsa la formació d’experts africans en cuir sostenible a Elda

Inescop ha format a Elda a professionals del cuir i calçat de Tanzània, Uganda i Etiòpia en control de qualitat, sostenibilitat i noves metodologies de treball dins d'un projecte europeu.

Dimecres amb núvols alts, possible pols en suspensió i ruixats en el nord interior de la Comunitat

Este dimecres s'esperen intervals de núvols mitjans i alts en la Comunitat Valenciana, possibles boires i pols en suspensió en el sud i ruixats aïllats a l'interior nord, amb temperatures en lleuger ascens.

Un expert de la UPV resta alarma al terratrémol d’Ontinyent i el considera un fenomen normal

Un catedràtic de Geofísica de la UPV explica que el terratrémol de 3,5 graus registrat a Ontinyent és habitual en la zona i demana tranquil·litat a la població.

Ontinyent registra un terratrémol de magnitud 3,5 sentit en tot el municipi

Ontinyent ha registrat un terratrémol de magnitud 3,5, sentit en tot el municipi, dins d'una sèrie de huit sismes en poques hores que han despertat a part de la població.

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.