Paula Echevarría i David Bustamante discutixen per passar la nit de cap d’any al costat de la seua filla

Paula Echevarría dio un ultimátum a David Bustamante en 2015

Paula Echevarría va donar un ultimàtum a David Bustamante en 2015 | Cedida

 

Amb les festes de Nadal molt a prop, Paula Echevarría i David Bustamante s’han trobat davant una problemàtica difícil de resoldre. Segons ha revelat ‘El Programa de Ana Rosa’, l’actriu i el cantant han protagonitzat una tensa discussió per repartir els dies que la seua filla Daniella passarà amb cadascun durant les vacances.

I és que pel que sembla, el cantant càntabre li hauria demanat a la seua exdona passar la nit de Nadal amb la seua filla, ja que va a passar el mes de desembre a Londres treballant en el seu nou disc i tornarà a Espanya per a eixes dates, motiu pel qual vol aprofitar els dies i estar al costat de Daniella. No obstant açò, Paula ja tenia altres plans i no estaria disposada a canviar-los: ella també vol celebrar la nit de Nadal amb la seua filla i altres familiars.

Després d’una acalorada discussió, l’actriu no va cedir i Bustamante va haver de renunciar a la seua idea, per la qual cosa Daniella finalment celebrarà la nit de cap d’any i rebrà el nou any en companyia del seu pare.

Un Nadal diferent

L’any passat, els tres van despedir l’any en Gran Canària rodejats dels seus millors amics i entre rialles, sol i platja. La parella es trobava en un dels seus millors moments i compartien amb els seus seguidors unes fotografies que per a res feien sospitar el que els oferia el 2017: la seua separació i un dels seus anys més difícils. Un any després, la parella es prepara per a celebrar el seu primer nadal com a separats.

 

 

Paula Echevarría, David Bustamante y su hija recibieron el nuevo año en Canarias

Paula Echevarría, David Bustamante  i la seua filla van rebre el nou any a Canàries | Instagram

 

Paula, amb tot preparat

Paula Echevarría ja ho té tot llest per al Nadal. A través de les xarxes socials, l’actriu ha compartit la decoració de sa casa, amb l’arbre decorat. D’altra banda, l’asturiana ha conservat una de les tradicions familiars preferides de la seua filla Daniella, a qui li encanta el Nadal.

 

 

Decoración del árbol de Navidad de Paula Echevarría

Decoracióó de l’arbre de Nadal de Paula Echevarría | Instagram

I és que no ha pogut faltar la foto de Mowgli, el chihuahua de la família, al que cada any disfressen de ‘Pare Noel’ per a donar començament a les festes nadalenques. «I hi ha tradicions que no poden faltar. Ell em mira desconfiat quan veu el traget… Però és que me’l menge amb creïlles!», escrivia l’actriu, encantada.

 

 

El chihuahua de Paula Echevarría disfrazado

El chihuahua de Paula Echevarría disfressat | Instagram

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.