Paula Echevarría i David Bustamante discutixen per passar la nit de cap d’any al costat de la seua filla

Paula Echevarría dio un ultimátum a David Bustamante en 2015

Paula Echevarría va donar un ultimàtum a David Bustamante en 2015 | Cedida

 

Amb les festes de Nadal molt a prop, Paula Echevarría i David Bustamante s’han trobat davant una problemàtica difícil de resoldre. Segons ha revelat ‘El Programa de Ana Rosa’, l’actriu i el cantant han protagonitzat una tensa discussió per repartir els dies que la seua filla Daniella passarà amb cadascun durant les vacances.

I és que pel que sembla, el cantant càntabre li hauria demanat a la seua exdona passar la nit de Nadal amb la seua filla, ja que va a passar el mes de desembre a Londres treballant en el seu nou disc i tornarà a Espanya per a eixes dates, motiu pel qual vol aprofitar els dies i estar al costat de Daniella. No obstant açò, Paula ja tenia altres plans i no estaria disposada a canviar-los: ella també vol celebrar la nit de Nadal amb la seua filla i altres familiars.

Després d’una acalorada discussió, l’actriu no va cedir i Bustamante va haver de renunciar a la seua idea, per la qual cosa Daniella finalment celebrarà la nit de cap d’any i rebrà el nou any en companyia del seu pare.

Un Nadal diferent

L’any passat, els tres van despedir l’any en Gran Canària rodejats dels seus millors amics i entre rialles, sol i platja. La parella es trobava en un dels seus millors moments i compartien amb els seus seguidors unes fotografies que per a res feien sospitar el que els oferia el 2017: la seua separació i un dels seus anys més difícils. Un any després, la parella es prepara per a celebrar el seu primer nadal com a separats.

 

 

Paula Echevarría, David Bustamante y su hija recibieron el nuevo año en Canarias

Paula Echevarría, David Bustamante  i la seua filla van rebre el nou any a Canàries | Instagram

 

Paula, amb tot preparat

Paula Echevarría ja ho té tot llest per al Nadal. A través de les xarxes socials, l’actriu ha compartit la decoració de sa casa, amb l’arbre decorat. D’altra banda, l’asturiana ha conservat una de les tradicions familiars preferides de la seua filla Daniella, a qui li encanta el Nadal.

 

 

Decoración del árbol de Navidad de Paula Echevarría

Decoracióó de l’arbre de Nadal de Paula Echevarría | Instagram

I és que no ha pogut faltar la foto de Mowgli, el chihuahua de la família, al que cada any disfressen de ‘Pare Noel’ per a donar començament a les festes nadalenques. «I hi ha tradicions que no poden faltar. Ell em mira desconfiat quan veu el traget… Però és que me’l menge amb creïlles!», escrivia l’actriu, encantada.

 

 

El chihuahua de Paula Echevarría disfrazado

El chihuahua de Paula Echevarría disfressat | Instagram

 

Últimes notícies

L’assassí masclista de Callosa de Segura passarà a disposició judicial des de dijous

L’home que ha confessat l’assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura (Alacant) està previst que passe a disposició judicial a partir d’este dijous, una volta es complete la investigació forense.

Descens de temperatures este dimecres i ratxes fortes de vent al nord de la Comunitat

Este dimecres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana, amb possibles ruixats febles al nord d’Alacant i sud de València i ratxes de vent molt fortes en zones exposades del nord.

El professorat valencià encadena 18 dies de vaga i manté l’acampada en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària en la Comunitat Valenciana suma 18 dies lectius de vaga indefinida mentres continua l'acampada reivindicativa en el centre de València i el conflicte amb Educació seguix bloquejat.

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.