‘La Pechotes’, amiga del ‘pequeño Nicolás’, publica una nova foto que revoluciona les xarxes

 

-Youg Mind ,Wild Heart, Free Soul-

Una publicación compartida de Isa Mateos (@isamateos3) el

 

La jove Isabel Mateo, coneguda per ser amiga del famós 'pequeño Nicolás', ha publicat una nova foto que ha revolucionat les xarxes socials. En este sentit, 'La Pechotes', el sobrenom pel qual se la coneix, ha publicat una foto a Instagram, mostrant la seua esvelta figura. Després del canvi en la seua dentadura, sembla que cap part del cos li fa vergonya.

D'esta manera, la jove presumia de les corbes del seu cos i, això que només mostrava la part superior. Acompanyada d'una mirada penetrant, la jove eixia posant en el que sembla ser una platja. A més, en el comentari que acompanya la instantània es llegeix: «Ment jove, cor salvatge, ànima lliure». Amb este text 'La Pechotes' fa saber que viu al més pur estil 'Carpe Diem'.

  

  

No és la primera vegada que la jove ha presumit del seu cos. La 'fit girl' s'ha fotografiat en diverses ocasions amb diminuts bikinis que afavoreixen molt la seua esvelta figura. En altres tantes, també eixia acompanyada de productes de bellesa.

 

 

@pabloalmansaofficial @bisoubikini

Una publicación compartida de Isa Mateos (@isamateos3) el

Els seus seguidors estan encantats

Diversos usuaris han aplaudit el cos de la jove amiga del 'pequeño Nicolás'. La que va ser col·laboradora de 'Todo va bién', s'ha vist sobrepassada pels comentaris que li deien «guapa» o «bombonazo». De moment la instantània ja té més de 1.209 'M'agrada'.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.