‘La Pechotes’, amiga del ‘pequeño Nicolás’, publica una nova foto que revoluciona les xarxes

 

-Youg Mind ,Wild Heart, Free Soul-

Una publicación compartida de Isa Mateos (@isamateos3) el

 

La jove Isabel Mateo, coneguda per ser amiga del famós 'pequeño Nicolás', ha publicat una nova foto que ha revolucionat les xarxes socials. En este sentit, 'La Pechotes', el sobrenom pel qual se la coneix, ha publicat una foto a Instagram, mostrant la seua esvelta figura. Després del canvi en la seua dentadura, sembla que cap part del cos li fa vergonya.

D'esta manera, la jove presumia de les corbes del seu cos i, això que només mostrava la part superior. Acompanyada d'una mirada penetrant, la jove eixia posant en el que sembla ser una platja. A més, en el comentari que acompanya la instantània es llegeix: «Ment jove, cor salvatge, ànima lliure». Amb este text 'La Pechotes' fa saber que viu al més pur estil 'Carpe Diem'.

  

  

No és la primera vegada que la jove ha presumit del seu cos. La 'fit girl' s'ha fotografiat en diverses ocasions amb diminuts bikinis que afavoreixen molt la seua esvelta figura. En altres tantes, també eixia acompanyada de productes de bellesa.

 

 

@pabloalmansaofficial @bisoubikini

Una publicación compartida de Isa Mateos (@isamateos3) el

Els seus seguidors estan encantats

Diversos usuaris han aplaudit el cos de la jove amiga del 'pequeño Nicolás'. La que va ser col·laboradora de 'Todo va bién', s'ha vist sobrepassada pels comentaris que li deien «guapa» o «bombonazo». De moment la instantània ja té més de 1.209 'M'agrada'.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.