‘La Pechotes’, amiga del ‘pequeño Nicolás’, publica una nova foto que revoluciona les xarxes

 

-Youg Mind ,Wild Heart, Free Soul-

Una publicación compartida de Isa Mateos (@isamateos3) el

 

La jove Isabel Mateo, coneguda per ser amiga del famós 'pequeño Nicolás', ha publicat una nova foto que ha revolucionat les xarxes socials. En este sentit, 'La Pechotes', el sobrenom pel qual se la coneix, ha publicat una foto a Instagram, mostrant la seua esvelta figura. Després del canvi en la seua dentadura, sembla que cap part del cos li fa vergonya.

D'esta manera, la jove presumia de les corbes del seu cos i, això que només mostrava la part superior. Acompanyada d'una mirada penetrant, la jove eixia posant en el que sembla ser una platja. A més, en el comentari que acompanya la instantània es llegeix: «Ment jove, cor salvatge, ànima lliure». Amb este text 'La Pechotes' fa saber que viu al més pur estil 'Carpe Diem'.

Anuncios

  

  

No és la primera vegada que la jove ha presumit del seu cos. La 'fit girl' s'ha fotografiat en diverses ocasions amb diminuts bikinis que afavoreixen molt la seua esvelta figura. En altres tantes, també eixia acompanyada de productes de bellesa.

 

 

@pabloalmansaofficial @bisoubikini

Una publicación compartida de Isa Mateos (@isamateos3) el

Els seus seguidors estan encantats

Diversos usuaris han aplaudit el cos de la jove amiga del 'pequeño Nicolás'. La que va ser col·laboradora de 'Todo va bién', s'ha vist sobrepassada pels comentaris que li deien «guapa» o «bombonazo». De moment la instantània ja té més de 1.209 'M'agrada'.

Anuncios

Últimes notícies

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.

El Circuit Ricardo Tormo i la VIU llancen la primera Càtedra Motorsport a Espanya

El Circuit Ricardo Tormo i la Universitat Internacional de València creen la Càtedra Motorsport, un projecte pioner a Espanya que unix seguretat viària, rendiment i salut en l'esport de motor.

Hosbec rebutja la taxa turística i exigix millor finançament i infraestructures

El president de Hosbec critica la taxa turística per no resoldre la saturació ni finançar els servicis públics i reclama un millor finançament autonòmic i inversions en infraestructures clau per al turisme valencià.