10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

‘La Pechotes’, amiga del ‘pequeño Nicolás’, publica una nova foto que revoluciona les xarxes

 

-Youg Mind ,Wild Heart, Free Soul-

Una publicación compartida de Isa Mateos (@isamateos3) el

 

La jove Isabel Mateo, coneguda per ser amiga del famós 'pequeño Nicolás', ha publicat una nova foto que ha revolucionat les xarxes socials. En este sentit, 'La Pechotes', el sobrenom pel qual se la coneix, ha publicat una foto a Instagram, mostrant la seua esvelta figura. Després del canvi en la seua dentadura, sembla que cap part del cos li fa vergonya.

D'esta manera, la jove presumia de les corbes del seu cos i, això que només mostrava la part superior. Acompanyada d'una mirada penetrant, la jove eixia posant en el que sembla ser una platja. A més, en el comentari que acompanya la instantània es llegeix: «Ment jove, cor salvatge, ànima lliure». Amb este text 'La Pechotes' fa saber que viu al més pur estil 'Carpe Diem'.

  

  

No és la primera vegada que la jove ha presumit del seu cos. La 'fit girl' s'ha fotografiat en diverses ocasions amb diminuts bikinis que afavoreixen molt la seua esvelta figura. En altres tantes, també eixia acompanyada de productes de bellesa.

 

 

@pabloalmansaofficial @bisoubikini

Una publicación compartida de Isa Mateos (@isamateos3) el

Els seus seguidors estan encantats

Diversos usuaris han aplaudit el cos de la jove amiga del 'pequeño Nicolás'. La que va ser col·laboradora de 'Todo va bién', s'ha vist sobrepassada pels comentaris que li deien «guapa» o «bombonazo». De moment la instantània ja té més de 1.209 'M'agrada'.

Últimes notícies

Chiva aprova més de 1,5 milions en noves ajudes per a afectats per la DANA

El ple municipal ha donat llum verda a més de 1,5 milions en ajudes per a damnificats de la DANA del 29 d'octubre, amb fons de la Fundació Amancio Ortega i altres donacions. A més, corregix la taxa d'escombraries i amplia fins a 2026 l'exempció de taxes urbanístiques.

Voluntaris de la DANA deixen cadenats amb missatges en l’escultura ‘Gràcies’ d’Alaquàs

Voluntaris que van ajudar durant la DANA han deixat cadenats amb missatges en l'escultura 'Gràcies' d'Alaquàs, instal·lada al desembre com a símbol de gratitud. L'obra s'integrarà en una ruta turística per municipis afectats en la qual treballa la Mancomunitat de l'Horta Sud

La CHJ detalla als veïns de Paiporta les obres i projectes en el barranc de Poio després de la DANA

La CHJ va explicar a la ciutadania de Paiporta les actuacions executades i les previstes en el barranc de Poio per a reforçar la resiliència després de la DANA. Ja s'han intervingut 2,5 km del llit, amb un pressupost de 5 milions i més del 50% d'execució, i es preveu un programa d'adaptació de 60 milions, 2,8 d'ells per a Paiporta

Més de 50 incidències per forts vents a la província d’Alacant

El Consorci de Bombers manté obertes 52 incidències des de les 13.00 per caigudes d'arbres, branques i rebles en tota la província. No hi ha ferits i es preveu actualització a les 17.00.

Condecorats 50 soldats de la Brigada Canàries XVI per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars de la Brigada Canàries XVI han sigut condecorats per la destacada ajuda prestada als damnificats de la DANA d'octubre de 2024 a València. La seua ràpida activació, en estar de maniobres a prop, els va convertir en una de les primeres unitats desplegades.

El PP en Les Corts denuncia 15 punts negres en l’alta velocitat Madrid-València

El PP en Les Corts ha registrat una PNL per a reparar de manera urgent 15 punts negres en l'alta velocitat Madrid-València i ha acusat el Govern de posar en risc la seguretat. També ha denunciat retards i infrafinançament del Pla de Rodalia en la Comunitat Valenciana

Les pintures de Sorolla de la Hispanic Society arribaran a València abans de l’estiu

La Generalitat i l'Ajuntament han firmat amb la Hispanic Society i la família Sorolla l'acord que portarà a València unes 220 obres i objectes abans de l'estiu. La mostra arrancarà en el Museu de la Ciutat i, més avant, es traslladarà al Palau de les Comunicacions, futura seu europea de la institució.

Més de mig centenar d’incidències pels forts vents a la província d’Alacant

Els bombers tenen obertes 52 incidències des de les 13 hores per caigudes d'arbres, branques i rebles en tota la província. No consten ferits i l'alerta taronja continua activa amb ratxes que podrien superar els 90 km/h.