20 C
València
Dijous, 30 octubre, 2025

‘La Pechotes’, amiga del ‘pequeño Nicolás’, publica una nova foto que revoluciona les xarxes

 

-Youg Mind ,Wild Heart, Free Soul-

Una publicación compartida de Isa Mateos (@isamateos3) el

 

La jove Isabel Mateo, coneguda per ser amiga del famós 'pequeño Nicolás', ha publicat una nova foto que ha revolucionat les xarxes socials. En este sentit, 'La Pechotes', el sobrenom pel qual se la coneix, ha publicat una foto a Instagram, mostrant la seua esvelta figura. Després del canvi en la seua dentadura, sembla que cap part del cos li fa vergonya.

D'esta manera, la jove presumia de les corbes del seu cos i, això que només mostrava la part superior. Acompanyada d'una mirada penetrant, la jove eixia posant en el que sembla ser una platja. A més, en el comentari que acompanya la instantània es llegeix: «Ment jove, cor salvatge, ànima lliure». Amb este text 'La Pechotes' fa saber que viu al més pur estil 'Carpe Diem'.

  

  

No és la primera vegada que la jove ha presumit del seu cos. La 'fit girl' s'ha fotografiat en diverses ocasions amb diminuts bikinis que afavoreixen molt la seua esvelta figura. En altres tantes, també eixia acompanyada de productes de bellesa.

 

 

@pabloalmansaofficial @bisoubikini

Una publicación compartida de Isa Mateos (@isamateos3) el

Els seus seguidors estan encantats

Diversos usuaris han aplaudit el cos de la jove amiga del 'pequeño Nicolás'. La que va ser col·laboradora de 'Todo va bién', s'ha vist sobrepassada pels comentaris que li deien «guapa» o «bombonazo». De moment la instantània ja té més de 1.209 'M'agrada'.

Últimes notícies

Els mitjans digitals valencians col·laboraran amb Club Abierto de Editores per a reforçar la seua activitat

L’associació AMDComVal i el col·lectiu editorial han signat un acord de col·laboració que també té com a objectiu potenciar el reconeixement dels mitjans natius digitals

Mazón avança una reflexió més profunda després del funeral per les víctimes de la DANA

El president ha assumit l'ocorregut en el funeral d'Estat per les 237 víctimes de la DANA i ha avançat que en els pròxims dies farà una reflexió més profunda. També ha assenyalat que rebrà hui a una família d'afectats i que acudirà a comissions d'investigació.

Mompó acusa Moncloa d’orquestrar el funeral d’Estat i lamenta l’ús de les víctimes

El president de la Diputació de València ha atribuït a Moncloa l'organització del funeral per la DANA i ha demanat que el focus es mantinga en les víctimes. També ha qüestionat el protocol i ha defés millorar coordinació i formació davant emergències.

El vicepresident de la comissió de la DANA creu que Mazón no seguirà en el càrrec quan comparega

IU sosté que Carlos Mazón podria no continuar com a president abans de la seua cita del dia 17 en la comissió de la DANA. Exigixen la seua dimissió i respecte a les víctimes.

La dana dispara la preocupació climàtica i la ecoansiedad en la Comunitat Valenciana

Un estudi liderat des de la UCV constata que la dana d'octubre intensifica la preocupació pel canvi climàtic i eleva la ecoansiedad, sobretot en dones i jóvens.

El PSPV denuncia violència institucional de Mazón amb les víctimes de la DANA

El síndic José Muñoz ha acusat a Carlos Mazón de violència institucional amb les víctimes de la DANA després del funeral d'Estat. El PSPV ha demanat eleccions anticipades i ha assenyalat a PP i Vox com a responsables de sostindre-ho en el càrrec.

La plantilla de Mahle vota el preacord del ERE: 506 acomiadaments, 40 a Paterna

El preacord entre la direcció i CCOO i UGT fixa 506 acomiadaments, millores d'indemnització i una borsa d'ocupació. La votació en assemblees pot tancar la negociació.

Vox: el funeral per la DANA no va honrar a les víctimes i va blanquejar a Sánchez

Vox ha sostingut que el funeral per les víctimes de la DANA va servir per a blanquejar a Pedro Sánchez i no per a honrar als morts. José María Llanos ha denunciat que un any després no s'han iniciat obres i ha qüestionat el Pacte Verd.