La petició que Kiko Rivera farà personalment a la seua mare

 

Kiko Rivera ha reaparegut en públic després del famós rerobament amb la seua mare, Isabel Pantoja. I ho ha fet «content» i «feliç». Ha sigut en la presentació de la setena edició dels Premis Radiolé, celebrada a Sevilla i a la qual el Dj. ha acudit com a convidat, ja que actuarà en la gala que tindrà lloc el 29 d’octubre.

En l’esdeveniment, també li han comunicat que no sols cantarà, també que serà uns dels premiats de nit. Alguna cosa que ha emocionat molt al Dj.

No sols en el professional, també sembla que el conflicte amb la seua mare sembla haver-se calmat per complet. Els gestos, el somriure, les mirades i les paraules de Kiko Rivera fan presagiar que hi ha una reconciliació a la vista amb Isabel Pantoja.

«Em trobe potser en els millors moments de la meua vida, personal i familiar», confessa l’artista abans de l’acte. Kiko comença a tindre el reconeixement que tant desitjava el món musical després de rebre un guardó molt especial a Andalusia: «Va per al cel directament, va per a la meua àvia».

Minuts abans d’entrar en la roda de premsa, Kiko va posar en el photocall i va parlar sobre com va la reconciliació amb la seua mare. «Tot al seu degut temps i a poquet a poc«, ha confessat.

Sobre la seua visita a Cantora no ha volgut entrar detalladament però, per les seues paraules es desprén que serà pròximament. «Si em donaren el premi de Radiolé, seria meravellós gaudir de la seua presència. M’agradaria que fora allí. Seria un plaer tindre’t allí. Li ho diré personalment«, ha declarat el Dj. directament a la seua mare. Del look del marit d’Irene Rosales cridava l’atenció les seues ungles, amb les dels dits anulars puntes de negre.

Kiko té clar a qui dedicaria el premi i no seria a la seua mare. «Estic molt bé i molt content. Professionalment i personalment estic en un dels millors moments de la meua vida. Este premi va per al cel, per a la meua àvia. Jo tire de menys a la meua àvia. Com ja tothom sap, per a mi la meua àvia ha sigut una persona molt important en la meua vida. Ella m’està donant forces ara per a tot el bonic que m’està arribant», ha dit emocionat.

El Dj. li ho dedica a la seua àvia i té clar que li encantaria que en la gala estiguera la seua mare i per què no, que li ho concedisquen a ella l’any que ve i ell entregar-li’l. «Això seria meravellós. La meua mare com a artista és la millor del món», reconeix. Unes paraules que fa a penes unes setmanes no haguérem esperat sentir de noces de Kiko. Quant al seu retrobament, només ha demanat a la gent que tinga paciència. «Vull que sàpia tothom que tot al seu degut temps i a poquet a poc», ha indicat.

Per si hi haguera qualsevol mena de dubtes, Kiko Rivera vol reiterar les seues paraules sobre Isabel: «Vull que sàpia tothom que tot al seu degut temps i a poquet a poc». Finalment, en escoltar la pregunta «estranyes a la teua cosina Anabel?», el Dj’s respon: «Jo estranye a la meua àvia«.

Per a finalitzar, el DJ ha sentenciat, «a mi l’única cosa que m’agradaria és que tothom siga feliç«, ha sentenciat sobre este tema.

Últimes notícies

El jutjat de la dana crida a declarar el cap de la Policia de Turís i incorpora proves de Carlet

La Secció Civil i d'Instrucció de Catarroja ha citat com a testimoni el cap de la Policia Local de Turís i ha incorporat a la causa documentació aportada per l'alcaldessa de Carlet. La jutgessa també ha ordenat informes per danys morals vinculats a una víctima mortal i ha demanat més proves documentals.

Els grans eclipsis dels segles XIX i XX que van obrir ponts polítics entre països

El catedràtic Pedro Ruiz-Castell destaca com els grans eclipsis solars dels segles XIX i XX van impulsar col·laboracions científiques internacionals i van servir com a via de diplomàcia en moments de tensió política. Diverses expedicions vinculades a la Universitat de València i a observatoris espanyols van ser clau en este procés.

Cap funcionari citat compareix a l’última sessió de la comissió de Les Naus a Alacant

Cap dels cinc funcionaris citats de l’àrea de Plusvàlues de l’Ajuntament d’Alacant ha comparegut en l’última sessió de la comissió sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus. La sessió, de només deu minuts, ha quedat pendent de possibles noves citacions i de la lectura de conclusions prevista per al 21 de setembre.

L’escultura ‘El Monolito’ de Manolo Valdés s’alçarà al Parc Central de València

L’escultura ‘El Monolito’ de Manolo Valdés s’instal·larà a l’esplanada del Parc Central de València en règim de cessió temporal de deu anys, amb un pedestal de quasi 100.000 euros i una valoració asseguradora de tres milions.

El nou espai d’ajolots de l’Aquari de Saragossa impulsa la protecció dels amfibis

L’Aquari de Saragossa ha obert una instal·lació dedicada als amfibis amb l’ajolot com a espècie estrella per conscienciar sobre la seua conservació. El projecte forma part d’un pla de renovació del centre impulsat pel grup Global Omnium, gestor també de l’Oceanogràfic de València.

Segona fase de l’Operació d’Estiu: 716.000 viatges llargs a les carreteres valencianes

La segona fase de l’Operació Especial de Trànsit d’Estiu 2026, entre el 31 de juliol i el 2 d’agost, preveu 716.079 desplaçaments llargs a la Comunitat Valenciana, amb especial vigilància en els principals corredors i accessos a platges.

El Valencia Femení es presentarà davant l’afició contra el Newcastle United Women

El Valencia Femení disputarà el IV Trofeu TM el 23 d’agost a Paterna davant el Newcastle United Women, en el seu partit oficial de presentació per a la temporada 26-27, amb entrada gratuïta fins completar aforament.

El Consell alerta que la pèrdua de control fronterer impactarà en les polítiques socials

El Consell ha expressat una 'preocupació profundíssima' perquè, segons el seu portaveu, Espanya ha perdut el control de les seues fronteres i això repercutirà en les polítiques socials, educatives i sanitàries. Miguel Barrachina ha vinculat la situació a la recent entrada massiva de migrants per la frontera de Ceuta.
FILMOTECA D'ESTIU