La petició que Kiko Rivera farà personalment a la seua mare

 

Kiko Rivera ha reaparegut en públic després del famós rerobament amb la seua mare, Isabel Pantoja. I ho ha fet «content» i «feliç». Ha sigut en la presentació de la setena edició dels Premis Radiolé, celebrada a Sevilla i a la qual el Dj. ha acudit com a convidat, ja que actuarà en la gala que tindrà lloc el 29 d’octubre.

En l’esdeveniment, també li han comunicat que no sols cantarà, també que serà uns dels premiats de nit. Alguna cosa que ha emocionat molt al Dj.

No sols en el professional, també sembla que el conflicte amb la seua mare sembla haver-se calmat per complet. Els gestos, el somriure, les mirades i les paraules de Kiko Rivera fan presagiar que hi ha una reconciliació a la vista amb Isabel Pantoja.

«Em trobe potser en els millors moments de la meua vida, personal i familiar», confessa l’artista abans de l’acte. Kiko comença a tindre el reconeixement que tant desitjava el món musical després de rebre un guardó molt especial a Andalusia: «Va per al cel directament, va per a la meua àvia».

Minuts abans d’entrar en la roda de premsa, Kiko va posar en el photocall i va parlar sobre com va la reconciliació amb la seua mare. «Tot al seu degut temps i a poquet a poc«, ha confessat.

Sobre la seua visita a Cantora no ha volgut entrar detalladament però, per les seues paraules es desprén que serà pròximament. «Si em donaren el premi de Radiolé, seria meravellós gaudir de la seua presència. M’agradaria que fora allí. Seria un plaer tindre’t allí. Li ho diré personalment«, ha declarat el Dj. directament a la seua mare. Del look del marit d’Irene Rosales cridava l’atenció les seues ungles, amb les dels dits anulars puntes de negre.

Kiko té clar a qui dedicaria el premi i no seria a la seua mare. «Estic molt bé i molt content. Professionalment i personalment estic en un dels millors moments de la meua vida. Este premi va per al cel, per a la meua àvia. Jo tire de menys a la meua àvia. Com ja tothom sap, per a mi la meua àvia ha sigut una persona molt important en la meua vida. Ella m’està donant forces ara per a tot el bonic que m’està arribant», ha dit emocionat.

El Dj. li ho dedica a la seua àvia i té clar que li encantaria que en la gala estiguera la seua mare i per què no, que li ho concedisquen a ella l’any que ve i ell entregar-li’l. «Això seria meravellós. La meua mare com a artista és la millor del món», reconeix. Unes paraules que fa a penes unes setmanes no haguérem esperat sentir de noces de Kiko. Quant al seu retrobament, només ha demanat a la gent que tinga paciència. «Vull que sàpia tothom que tot al seu degut temps i a poquet a poc», ha indicat.

Per si hi haguera qualsevol mena de dubtes, Kiko Rivera vol reiterar les seues paraules sobre Isabel: «Vull que sàpia tothom que tot al seu degut temps i a poquet a poc». Finalment, en escoltar la pregunta «estranyes a la teua cosina Anabel?», el Dj’s respon: «Jo estranye a la meua àvia«.

Per a finalitzar, el DJ ha sentenciat, «a mi l’única cosa que m’agradaria és que tothom siga feliç«, ha sentenciat sobre este tema.

Últimes notícies

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.