La petició que Kiko Rivera farà personalment a la seua mare

 

Kiko Rivera ha reaparegut en públic després del famós rerobament amb la seua mare, Isabel Pantoja. I ho ha fet «content» i «feliç». Ha sigut en la presentació de la setena edició dels Premis Radiolé, celebrada a Sevilla i a la qual el Dj. ha acudit com a convidat, ja que actuarà en la gala que tindrà lloc el 29 d’octubre.

En l’esdeveniment, també li han comunicat que no sols cantarà, també que serà uns dels premiats de nit. Alguna cosa que ha emocionat molt al Dj.

No sols en el professional, també sembla que el conflicte amb la seua mare sembla haver-se calmat per complet. Els gestos, el somriure, les mirades i les paraules de Kiko Rivera fan presagiar que hi ha una reconciliació a la vista amb Isabel Pantoja.

«Em trobe potser en els millors moments de la meua vida, personal i familiar», confessa l’artista abans de l’acte. Kiko comença a tindre el reconeixement que tant desitjava el món musical després de rebre un guardó molt especial a Andalusia: «Va per al cel directament, va per a la meua àvia».

Minuts abans d’entrar en la roda de premsa, Kiko va posar en el photocall i va parlar sobre com va la reconciliació amb la seua mare. «Tot al seu degut temps i a poquet a poc«, ha confessat.

Sobre la seua visita a Cantora no ha volgut entrar detalladament però, per les seues paraules es desprén que serà pròximament. «Si em donaren el premi de Radiolé, seria meravellós gaudir de la seua presència. M’agradaria que fora allí. Seria un plaer tindre’t allí. Li ho diré personalment«, ha declarat el Dj. directament a la seua mare. Del look del marit d’Irene Rosales cridava l’atenció les seues ungles, amb les dels dits anulars puntes de negre.

Kiko té clar a qui dedicaria el premi i no seria a la seua mare. «Estic molt bé i molt content. Professionalment i personalment estic en un dels millors moments de la meua vida. Este premi va per al cel, per a la meua àvia. Jo tire de menys a la meua àvia. Com ja tothom sap, per a mi la meua àvia ha sigut una persona molt important en la meua vida. Ella m’està donant forces ara per a tot el bonic que m’està arribant», ha dit emocionat.

El Dj. li ho dedica a la seua àvia i té clar que li encantaria que en la gala estiguera la seua mare i per què no, que li ho concedisquen a ella l’any que ve i ell entregar-li’l. «Això seria meravellós. La meua mare com a artista és la millor del món», reconeix. Unes paraules que fa a penes unes setmanes no haguérem esperat sentir de noces de Kiko. Quant al seu retrobament, només ha demanat a la gent que tinga paciència. «Vull que sàpia tothom que tot al seu degut temps i a poquet a poc», ha indicat.

Per si hi haguera qualsevol mena de dubtes, Kiko Rivera vol reiterar les seues paraules sobre Isabel: «Vull que sàpia tothom que tot al seu degut temps i a poquet a poc». Finalment, en escoltar la pregunta «estranyes a la teua cosina Anabel?», el Dj’s respon: «Jo estranye a la meua àvia«.

Per a finalitzar, el DJ ha sentenciat, «a mi l’única cosa que m’agradaria és que tothom siga feliç«, ha sentenciat sobre este tema.

Últimes notícies

Les nits tropicals continuen i Benidorm encadena una altra nit tòrrida amb 25,1 graus

Les mínimes han tornat a ser molt altes en la Comunitat Valenciana, amb nombroses nits tropicals i una nova nit tòrrida a Benidorm, on el termòmetre no ha baixat de 25,1 graus.

‘Descobrint Magenti’. Alberic, un poble que sona

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana és un text de caràcter cultural i divulgatiu sobre un llibre que reivindica Leopoldo Magenti com una figura clau de la música valenciana i com una institució per al poble d’Alberic

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.

Calor intens a l’interior de València i possible pols en suspensió este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta dilluns i dimarts cels poc nuvolosos, possible pols en suspensió i calor molt intensa a l’interior i prelitoral, sobretot de la província de València.

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.