La petició que Kiko Rivera farà personalment a la seua mare

 

Kiko Rivera ha reaparegut en públic després del famós rerobament amb la seua mare, Isabel Pantoja. I ho ha fet “content” i “feliç”. Ha sigut en la presentació de la setena edició dels Premis Radiolé, celebrada a Sevilla i a la qual el Dj. ha acudit com a convidat, ja que actuarà en la gala que tindrà lloc el 29 d’octubre.

En l’esdeveniment, també li han comunicat que no sols cantarà, també que serà uns dels premiats de nit. Alguna cosa que ha emocionat molt al Dj.

No sols en el professional, també sembla que el conflicte amb la seua mare sembla haver-se calmat per complet. Els gestos, el somriure, les mirades i les paraules de Kiko Rivera fan presagiar que hi ha una reconciliació a la vista amb Isabel Pantoja.

“Em trobe potser en els millors moments de la meua vida, personal i familiar”, confessa l’artista abans de l’acte. Kiko comença a tindre el reconeixement que tant desitjava el món musical després de rebre un guardó molt especial a Andalusia: “Va per al cel directament, va per a la meua àvia”.

Minuts abans d’entrar en la roda de premsa, Kiko va posar en el photocall i va parlar sobre com va la reconciliació amb la seua mare. “Tot al seu degut temps i a poquet a poc“, ha confessat.

Sobre la seua visita a Cantora no ha volgut entrar detalladament però, per les seues paraules es desprén que serà pròximament. “Si em donaren el premi de Radiolé, seria meravellós gaudir de la seua presència. M’agradaria que fora allí. Seria un plaer tindre’t allí. Li ho diré personalment“, ha declarat el Dj. directament a la seua mare. Del look del marit d’Irene Rosales cridava l’atenció les seues ungles, amb les dels dits anulars puntes de negre.

Kiko té clar a qui dedicaria el premi i no seria a la seua mare. “Estic molt bé i molt content. Professionalment i personalment estic en un dels millors moments de la meua vida. Este premi va per al cel, per a la meua àvia. Jo tire de menys a la meua àvia. Com ja tothom sap, per a mi la meua àvia ha sigut una persona molt important en la meua vida. Ella m’està donant forces ara per a tot el bonic que m’està arribant”, ha dit emocionat.

El Dj. li ho dedica a la seua àvia i té clar que li encantaria que en la gala estiguera la seua mare i per què no, que li ho concedisquen a ella l’any que ve i ell entregar-li’l. “Això seria meravellós. La meua mare com a artista és la millor del món”, reconeix. Unes paraules que fa a penes unes setmanes no haguérem esperat sentir de noces de Kiko. Quant al seu retrobament, només ha demanat a la gent que tinga paciència. “Vull que sàpia tothom que tot al seu degut temps i a poquet a poc”, ha indicat.

Per si hi haguera qualsevol mena de dubtes, Kiko Rivera vol reiterar les seues paraules sobre Isabel: “Vull que sàpia tothom que tot al seu degut temps i a poquet a poc”. Finalment, en escoltar la pregunta “estranyes a la teua cosina Anabel?”, el Dj’s respon: “Jo estranye a la meua àvia“.

Per a finalitzar, el DJ ha sentenciat, “a mi l’única cosa que m’agradaria és que tothom siga feliç“, ha sentenciat sobre este tema.

Últimes notícies

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.