La petició que Kiko Rivera farà personalment a la seua mare

 

Kiko Rivera ha reaparegut en públic després del famós rerobament amb la seua mare, Isabel Pantoja. I ho ha fet «content» i «feliç». Ha sigut en la presentació de la setena edició dels Premis Radiolé, celebrada a Sevilla i a la qual el Dj. ha acudit com a convidat, ja que actuarà en la gala que tindrà lloc el 29 d’octubre.

En l’esdeveniment, també li han comunicat que no sols cantarà, també que serà uns dels premiats de nit. Alguna cosa que ha emocionat molt al Dj.

No sols en el professional, també sembla que el conflicte amb la seua mare sembla haver-se calmat per complet. Els gestos, el somriure, les mirades i les paraules de Kiko Rivera fan presagiar que hi ha una reconciliació a la vista amb Isabel Pantoja.

«Em trobe potser en els millors moments de la meua vida, personal i familiar», confessa l’artista abans de l’acte. Kiko comença a tindre el reconeixement que tant desitjava el món musical després de rebre un guardó molt especial a Andalusia: «Va per al cel directament, va per a la meua àvia».

Minuts abans d’entrar en la roda de premsa, Kiko va posar en el photocall i va parlar sobre com va la reconciliació amb la seua mare. «Tot al seu degut temps i a poquet a poc«, ha confessat.

Sobre la seua visita a Cantora no ha volgut entrar detalladament però, per les seues paraules es desprén que serà pròximament. «Si em donaren el premi de Radiolé, seria meravellós gaudir de la seua presència. M’agradaria que fora allí. Seria un plaer tindre’t allí. Li ho diré personalment«, ha declarat el Dj. directament a la seua mare. Del look del marit d’Irene Rosales cridava l’atenció les seues ungles, amb les dels dits anulars puntes de negre.

Kiko té clar a qui dedicaria el premi i no seria a la seua mare. «Estic molt bé i molt content. Professionalment i personalment estic en un dels millors moments de la meua vida. Este premi va per al cel, per a la meua àvia. Jo tire de menys a la meua àvia. Com ja tothom sap, per a mi la meua àvia ha sigut una persona molt important en la meua vida. Ella m’està donant forces ara per a tot el bonic que m’està arribant», ha dit emocionat.

El Dj. li ho dedica a la seua àvia i té clar que li encantaria que en la gala estiguera la seua mare i per què no, que li ho concedisquen a ella l’any que ve i ell entregar-li’l. «Això seria meravellós. La meua mare com a artista és la millor del món», reconeix. Unes paraules que fa a penes unes setmanes no haguérem esperat sentir de noces de Kiko. Quant al seu retrobament, només ha demanat a la gent que tinga paciència. «Vull que sàpia tothom que tot al seu degut temps i a poquet a poc», ha indicat.

Per si hi haguera qualsevol mena de dubtes, Kiko Rivera vol reiterar les seues paraules sobre Isabel: «Vull que sàpia tothom que tot al seu degut temps i a poquet a poc». Finalment, en escoltar la pregunta «estranyes a la teua cosina Anabel?», el Dj’s respon: «Jo estranye a la meua àvia«.

Per a finalitzar, el DJ ha sentenciat, «a mi l’única cosa que m’agradaria és que tothom siga feliç«, ha sentenciat sobre este tema.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.