Pipi Estrada torna a ‘Sálvame’ després de 10 anys de veto: ‘he vingut per a quedar-me’

‘Sálvame’ ha complit aquest dimecres 13 anys en antena, i per a celebrar-lo han rescatat a un col·laborador que portava deu anys sense trepitjar Mediaset i que tenia comptes pendents amb diversos dels membres actuals del programa. Pipi Estrada ha tornat al plató assegurant que, encara que no ha signat res per escrit, de paraula pot garantir que «he vingut per a quedar-me».

«Quan em van cridar per a vindre vaig dir: estic somiant?», va reflexionar l’ex de Terelu Campos, després de recordar que «fa deu anys que no trepitge Mediaset«.

Durant la seua intervenció va parlar de Terelu, la seua ex parella, amb la qual va confessar haver entrat en contacte amb motiu de la malaltia de la seua mare, María Teresa Campos, per primera vegada després d’11 anys «sense parlar«: «Li vaig escriure un missatge i em va respondre amb molt de respecte«, va dir conciliador.

A més, Estrada també va demanar perdó a Lydia Lozano per les seues velles discussions i traïcions. I va tindre bones paraules per al seu ex, Miriam Sánchez, que pateix ara alguns problemes de salut. «És meravellosa, és tan entranyable, em produeix tanta tendresa, és un ésser humà al qual adore… Va deixar la televisió perquè li tenia molta por, pensava que li l’anaven a jugar, però ha sigut molt formigueta«, va dir.

Enfrontament amb Rafa Mora

L’asturià ha tingut un duríssim enfrontament amb Rafa Mora, que ha comparegut a través d’una videotelefonada, «Rafa Mora és de la família dels rèptils. En la vida pots aconseguir objectius volant com una àguila o arrossegant-te. No eres un cavaller, eres una rata, Rata Mora«.

I tot això venia al fet que, segons ell, l’extronista li «va trair sent un sac de mentides«. Assegura que ell va ser el seu padrí en ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’, i que ell i la seua exparella Miriam Sánchez li van obrir les portes quan estava vetat en Mediaset, però ell li ho va pagar amb dos traïcions: dient que Pipi passava els números de les xiques del programa a futbolistes famosos i insinuant que havia tingut una aventura amb Miriam Sánchez.

«A mi no m’enganyes perquè només enganyes els maldestres. Eres un miserable. Matar a una amiga per aqueix ego d’entrar en televisió. Això no és d’un ésser humà amb valors. Ninot«, continuava Pipi Estrada deslligat.

Encara que Rafa Mora assegurava que no li volia donar «el seu minut de glòria» sí que va voler deixar clar que «soc el tronista que més audiència li he donat a aqueix programa. Els meus caps estan molt contents amb mi i m’acaben de renovar«. Pipi li contestava de forma molt despectiva, «Tu amb qui has empatat? Eres un rival de Regional Preferent. El teu currículum ve escrit en un rotllo de paper higiènic«.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.

Aemet alerta d’un possible gir brusc del vent a l’incendi de Tírig

Aemet advertix que en les pròximes hores podria produir-se un gir brusc i breu del vent en la zona de l’incendi forestal de Tírig, originat ahir previsiblement per un llamp.

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.
FILMOTECA D'ESTIU