16.5 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Pipi Estrada torna a ‘Sálvame’ després de 10 anys de veto: ‘he vingut per a quedar-me’

‘Sálvame’ ha complit aquest dimecres 13 anys en antena, i per a celebrar-lo han rescatat a un col·laborador que portava deu anys sense trepitjar Mediaset i que tenia comptes pendents amb diversos dels membres actuals del programa. Pipi Estrada ha tornat al plató assegurant que, encara que no ha signat res per escrit, de paraula pot garantir que “he vingut per a quedar-me”.

“Quan em van cridar per a vindre vaig dir: estic somiant?”, va reflexionar l’ex de Terelu Campos, després de recordar que “fa deu anys que no trepitge Mediaset“.

Durant la seua intervenció va parlar de Terelu, la seua ex parella, amb la qual va confessar haver entrat en contacte amb motiu de la malaltia de la seua mare, María Teresa Campos, per primera vegada després d’11 anys “sense parlar“: “Li vaig escriure un missatge i em va respondre amb molt de respecte“, va dir conciliador.

A més, Estrada també va demanar perdó a Lydia Lozano per les seues velles discussions i traïcions. I va tindre bones paraules per al seu ex, Miriam Sánchez, que pateix ara alguns problemes de salut. “És meravellosa, és tan entranyable, em produeix tanta tendresa, és un ésser humà al qual adore… Va deixar la televisió perquè li tenia molta por, pensava que li l’anaven a jugar, però ha sigut molt formigueta“, va dir.

Enfrontament amb Rafa Mora

L’asturià ha tingut un duríssim enfrontament amb Rafa Mora, que ha comparegut a través d’una videotelefonada, “Rafa Mora és de la família dels rèptils. En la vida pots aconseguir objectius volant com una àguila o arrossegant-te. No eres un cavaller, eres una rata, Rata Mora“.

I tot això venia al fet que, segons ell, l’extronista li “va trair sent un sac de mentides“. Assegura que ell va ser el seu padrí en ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’, i que ell i la seua exparella Miriam Sánchez li van obrir les portes quan estava vetat en Mediaset, però ell li ho va pagar amb dos traïcions: dient que Pipi passava els números de les xiques del programa a futbolistes famosos i insinuant que havia tingut una aventura amb Miriam Sánchez.

A mi no m’enganyes perquè només enganyes els maldestres. Eres un miserable. Matar a una amiga per aqueix ego d’entrar en televisió. Això no és d’un ésser humà amb valors. Ninot“, continuava Pipi Estrada deslligat.

Encara que Rafa Mora assegurava que no li volia donar “el seu minut de glòria” sí que va voler deixar clar que “soc el tronista que més audiència li he donat a aqueix programa. Els meus caps estan molt contents amb mi i m’acaben de renovar“. Pipi li contestava de forma molt despectiva, “Tu amb qui has empatat? Eres un rival de Regional Preferent. El teu currículum ve escrit en un rotllo de paper higiènic“.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.