Pipi Estrada torna a ‘Sálvame’ després de 10 anys de veto: ‘he vingut per a quedar-me’

‘Sálvame’ ha complit aquest dimecres 13 anys en antena, i per a celebrar-lo han rescatat a un col·laborador que portava deu anys sense trepitjar Mediaset i que tenia comptes pendents amb diversos dels membres actuals del programa. Pipi Estrada ha tornat al plató assegurant que, encara que no ha signat res per escrit, de paraula pot garantir que «he vingut per a quedar-me».

«Quan em van cridar per a vindre vaig dir: estic somiant?», va reflexionar l’ex de Terelu Campos, després de recordar que «fa deu anys que no trepitge Mediaset«.

Durant la seua intervenció va parlar de Terelu, la seua ex parella, amb la qual va confessar haver entrat en contacte amb motiu de la malaltia de la seua mare, María Teresa Campos, per primera vegada després d’11 anys «sense parlar«: «Li vaig escriure un missatge i em va respondre amb molt de respecte«, va dir conciliador.

A més, Estrada també va demanar perdó a Lydia Lozano per les seues velles discussions i traïcions. I va tindre bones paraules per al seu ex, Miriam Sánchez, que pateix ara alguns problemes de salut. «És meravellosa, és tan entranyable, em produeix tanta tendresa, és un ésser humà al qual adore… Va deixar la televisió perquè li tenia molta por, pensava que li l’anaven a jugar, però ha sigut molt formigueta«, va dir.

Enfrontament amb Rafa Mora

L’asturià ha tingut un duríssim enfrontament amb Rafa Mora, que ha comparegut a través d’una videotelefonada, «Rafa Mora és de la família dels rèptils. En la vida pots aconseguir objectius volant com una àguila o arrossegant-te. No eres un cavaller, eres una rata, Rata Mora«.

I tot això venia al fet que, segons ell, l’extronista li «va trair sent un sac de mentides«. Assegura que ell va ser el seu padrí en ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’, i que ell i la seua exparella Miriam Sánchez li van obrir les portes quan estava vetat en Mediaset, però ell li ho va pagar amb dos traïcions: dient que Pipi passava els números de les xiques del programa a futbolistes famosos i insinuant que havia tingut una aventura amb Miriam Sánchez.

«A mi no m’enganyes perquè només enganyes els maldestres. Eres un miserable. Matar a una amiga per aqueix ego d’entrar en televisió. Això no és d’un ésser humà amb valors. Ninot«, continuava Pipi Estrada deslligat.

Encara que Rafa Mora assegurava que no li volia donar «el seu minut de glòria» sí que va voler deixar clar que «soc el tronista que més audiència li he donat a aqueix programa. Els meus caps estan molt contents amb mi i m’acaben de renovar«. Pipi li contestava de forma molt despectiva, «Tu amb qui has empatat? Eres un rival de Regional Preferent. El teu currículum ve escrit en un rotllo de paper higiènic«.

Últimes notícies

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.