Pipi Estrada torna a ‘Sálvame’ després de 10 anys de veto: ‘he vingut per a quedar-me’

‘Sálvame’ ha complit aquest dimecres 13 anys en antena, i per a celebrar-lo han rescatat a un col·laborador que portava deu anys sense trepitjar Mediaset i que tenia comptes pendents amb diversos dels membres actuals del programa. Pipi Estrada ha tornat al plató assegurant que, encara que no ha signat res per escrit, de paraula pot garantir que “he vingut per a quedar-me”.

“Quan em van cridar per a vindre vaig dir: estic somiant?”, va reflexionar l’ex de Terelu Campos, després de recordar que “fa deu anys que no trepitge Mediaset“.

Durant la seua intervenció va parlar de Terelu, la seua ex parella, amb la qual va confessar haver entrat en contacte amb motiu de la malaltia de la seua mare, María Teresa Campos, per primera vegada després d’11 anys “sense parlar“: “Li vaig escriure un missatge i em va respondre amb molt de respecte“, va dir conciliador.

A més, Estrada també va demanar perdó a Lydia Lozano per les seues velles discussions i traïcions. I va tindre bones paraules per al seu ex, Miriam Sánchez, que pateix ara alguns problemes de salut. “És meravellosa, és tan entranyable, em produeix tanta tendresa, és un ésser humà al qual adore… Va deixar la televisió perquè li tenia molta por, pensava que li l’anaven a jugar, però ha sigut molt formigueta“, va dir.

Enfrontament amb Rafa Mora

L’asturià ha tingut un duríssim enfrontament amb Rafa Mora, que ha comparegut a través d’una videotelefonada, “Rafa Mora és de la família dels rèptils. En la vida pots aconseguir objectius volant com una àguila o arrossegant-te. No eres un cavaller, eres una rata, Rata Mora“.

I tot això venia al fet que, segons ell, l’extronista li “va trair sent un sac de mentides“. Assegura que ell va ser el seu padrí en ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’, i que ell i la seua exparella Miriam Sánchez li van obrir les portes quan estava vetat en Mediaset, però ell li ho va pagar amb dos traïcions: dient que Pipi passava els números de les xiques del programa a futbolistes famosos i insinuant que havia tingut una aventura amb Miriam Sánchez.

A mi no m’enganyes perquè només enganyes els maldestres. Eres un miserable. Matar a una amiga per aqueix ego d’entrar en televisió. Això no és d’un ésser humà amb valors. Ninot“, continuava Pipi Estrada deslligat.

Encara que Rafa Mora assegurava que no li volia donar “el seu minut de glòria” sí que va voler deixar clar que “soc el tronista que més audiència li he donat a aqueix programa. Els meus caps estan molt contents amb mi i m’acaben de renovar“. Pipi li contestava de forma molt despectiva, “Tu amb qui has empatat? Eres un rival de Regional Preferent. El teu currículum ve escrit en un rotllo de paper higiènic“.

Últimes notícies

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana reafirma el seu suport total a Zapatero i la seua confiança en la Justícia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, reitera el seu suport total a l'expresident José Luis Rodríguez Zapatero i subratlla la seua confiança plena en la Justícia després de la seua imputació en la causa sobre Plus ultra.

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.