Pipi Estrada torna a ‘Sálvame’ després de 10 anys de veto: ‘he vingut per a quedar-me’

‘Sálvame’ ha complit aquest dimecres 13 anys en antena, i per a celebrar-lo han rescatat a un col·laborador que portava deu anys sense trepitjar Mediaset i que tenia comptes pendents amb diversos dels membres actuals del programa. Pipi Estrada ha tornat al plató assegurant que, encara que no ha signat res per escrit, de paraula pot garantir que «he vingut per a quedar-me».

«Quan em van cridar per a vindre vaig dir: estic somiant?», va reflexionar l’ex de Terelu Campos, després de recordar que «fa deu anys que no trepitge Mediaset«.

Durant la seua intervenció va parlar de Terelu, la seua ex parella, amb la qual va confessar haver entrat en contacte amb motiu de la malaltia de la seua mare, María Teresa Campos, per primera vegada després d’11 anys «sense parlar«: «Li vaig escriure un missatge i em va respondre amb molt de respecte«, va dir conciliador.

A més, Estrada també va demanar perdó a Lydia Lozano per les seues velles discussions i traïcions. I va tindre bones paraules per al seu ex, Miriam Sánchez, que pateix ara alguns problemes de salut. «És meravellosa, és tan entranyable, em produeix tanta tendresa, és un ésser humà al qual adore… Va deixar la televisió perquè li tenia molta por, pensava que li l’anaven a jugar, però ha sigut molt formigueta«, va dir.

Enfrontament amb Rafa Mora

L’asturià ha tingut un duríssim enfrontament amb Rafa Mora, que ha comparegut a través d’una videotelefonada, «Rafa Mora és de la família dels rèptils. En la vida pots aconseguir objectius volant com una àguila o arrossegant-te. No eres un cavaller, eres una rata, Rata Mora«.

I tot això venia al fet que, segons ell, l’extronista li «va trair sent un sac de mentides«. Assegura que ell va ser el seu padrí en ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’, i que ell i la seua exparella Miriam Sánchez li van obrir les portes quan estava vetat en Mediaset, però ell li ho va pagar amb dos traïcions: dient que Pipi passava els números de les xiques del programa a futbolistes famosos i insinuant que havia tingut una aventura amb Miriam Sánchez.

«A mi no m’enganyes perquè només enganyes els maldestres. Eres un miserable. Matar a una amiga per aqueix ego d’entrar en televisió. Això no és d’un ésser humà amb valors. Ninot«, continuava Pipi Estrada deslligat.

Encara que Rafa Mora assegurava que no li volia donar «el seu minut de glòria» sí que va voler deixar clar que «soc el tronista que més audiència li he donat a aqueix programa. Els meus caps estan molt contents amb mi i m’acaben de renovar«. Pipi li contestava de forma molt despectiva, «Tu amb qui has empatat? Eres un rival de Regional Preferent. El teu currículum ve escrit en un rotllo de paper higiènic«.

Últimes notícies

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.