Preocupació per la salut de Laura Valenzuela: «Va ser un món per a ella»

 

Laura Valenzuela va ser una de les presentadores més reeixides de la recentment estrenada televisió. Es va convertir en un referent, en la companya perfecta dels espanyols que descobrien, al mateix temps que ella, les benaventurades de la pantalla petita.

L’última publicació de Lara Dibildos en Instagram anunciant que la seua mare els «havia donat un esglai» va fer saltar totes les alarmes. Encara que sense especificar, l’actriu confirmava que la seua mare havia hagut de ser traslladada fins a un hospital després de patir un contratemps en el seu domicili: «ha sigut un esglai i ja li he dit que el contingent d’esglais està ple, que ja no ens pot donar més», va escriure al costat de la fotografia que va pujar.

“Va ser un esglai molt gros, però té una salut de ferro”. Lara Dibildos ha volgut explicar com es troba la seua mare, Laura Valenzuela, després d’haver viscut un sot de salut que ha preocupat a tots. “Sé que hi ha molta gent que la vol i vaig preferir dir-ho jo perquè no és una cosa greu”, ha explicat l’actriu.

Per sort, la veterana presentadora es troba molt bé i completament recuperada.

“Era molt aparatós, però realment de seguida va arribar l’ambulància i la teleassistència una autèntica meravellosa”. Laura Valenzuela patia un important sot de salut que preocupava molt a la seua filla Lara Dibildos. 

Esta es trobava a casa amb ella i quan va veure, tal com relata, que la mítica presentadora començava a perdre el coneixement va cridar corrent a l’ambulància. Una crisi que es quedava en un esglai del qual ja es troba recuperada.

“La veritat és que molt bé, gràcies a Déu”, assegura Dibildos, que ha continuat amb els seus compromisos professionals. L’actriu està molt pendent en tot moment de la seua mare, que compta ja amb 90 anys.

Escolta les afectuoses paraules que li dedica i com va viure tot també el seu fill, net de la presentadora, en el vídeo.

La presentadora va patir una hipoglucèmia, amb una baixada de tensió molt pronunciada que va necessitar els serveis mèdics per a estabilitzar-la.

Els metges li han recomanat tranquil·litat i un control del sucre per a evitar que es torne a produir un episodi que va tindre en suspens a tota la família.

Últimes notícies

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.

Anselmi afronta el debut de LALIGA amb il·lusió i moltes ganes de competir

L’entrenador de l’Elche, Martín Anselmi, assegura que l’equip arriba al debut a LALIGA davant el Deportivo de La Coruña amb il·lusió, entusiasme i voluntat de competir després d’una llarga pretemporada.

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.