7.7 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Preocupació per la salut de Laura Valenzuela: «Va ser un món per a ella»

 

Laura Valenzuela va ser una de les presentadores més reeixides de la recentment estrenada televisió. Es va convertir en un referent, en la companya perfecta dels espanyols que descobrien, al mateix temps que ella, les benaventurades de la pantalla petita.

L’última publicació de Lara Dibildos en Instagram anunciant que la seua mare els «havia donat un esglai» va fer saltar totes les alarmes. Encara que sense especificar, l’actriu confirmava que la seua mare havia hagut de ser traslladada fins a un hospital després de patir un contratemps en el seu domicili: “ha sigut un esglai i ja li he dit que el contingent d’esglais està ple, que ja no ens pot donar més”, va escriure al costat de la fotografia que va pujar.

“Va ser un esglai molt gros, però té una salut de ferro”. Lara Dibildos ha volgut explicar com es troba la seua mare, Laura Valenzuela, després d’haver viscut un sot de salut que ha preocupat a tots. “Sé que hi ha molta gent que la vol i vaig preferir dir-ho jo perquè no és una cosa greu”, ha explicat l’actriu.

Per sort, la veterana presentadora es troba molt bé i completament recuperada.

“Era molt aparatós, però realment de seguida va arribar l’ambulància i la teleassistència una autèntica meravellosa”. Laura Valenzuela patia un important sot de salut que preocupava molt a la seua filla Lara Dibildos. 

Esta es trobava a casa amb ella i quan va veure, tal com relata, que la mítica presentadora començava a perdre el coneixement va cridar corrent a l’ambulància. Una crisi que es quedava en un esglai del qual ja es troba recuperada.

“La veritat és que molt bé, gràcies a Déu”, assegura Dibildos, que ha continuat amb els seus compromisos professionals. L’actriu està molt pendent en tot moment de la seua mare, que compta ja amb 90 anys.

Escolta les afectuoses paraules que li dedica i com va viure tot també el seu fill, net de la presentadora, en el vídeo.

La presentadora va patir una hipoglucèmia, amb una baixada de tensió molt pronunciada que va necessitar els serveis mèdics per a estabilitzar-la.

Els metges li han recomanat tranquil·litat i un control del sucre per a evitar que es torne a produir un episodi que va tindre en suspens a tota la família.

Últimes notícies

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.