Preocupació per la salut de Laura Valenzuela: «Va ser un món per a ella»

 

Laura Valenzuela va ser una de les presentadores més reeixides de la recentment estrenada televisió. Es va convertir en un referent, en la companya perfecta dels espanyols que descobrien, al mateix temps que ella, les benaventurades de la pantalla petita.

L’última publicació de Lara Dibildos en Instagram anunciant que la seua mare els «havia donat un esglai» va fer saltar totes les alarmes. Encara que sense especificar, l’actriu confirmava que la seua mare havia hagut de ser traslladada fins a un hospital després de patir un contratemps en el seu domicili: «ha sigut un esglai i ja li he dit que el contingent d’esglais està ple, que ja no ens pot donar més», va escriure al costat de la fotografia que va pujar.

“Va ser un esglai molt gros, però té una salut de ferro”. Lara Dibildos ha volgut explicar com es troba la seua mare, Laura Valenzuela, després d’haver viscut un sot de salut que ha preocupat a tots. “Sé que hi ha molta gent que la vol i vaig preferir dir-ho jo perquè no és una cosa greu”, ha explicat l’actriu.

Per sort, la veterana presentadora es troba molt bé i completament recuperada.

“Era molt aparatós, però realment de seguida va arribar l’ambulància i la teleassistència una autèntica meravellosa”. Laura Valenzuela patia un important sot de salut que preocupava molt a la seua filla Lara Dibildos. 

Esta es trobava a casa amb ella i quan va veure, tal com relata, que la mítica presentadora començava a perdre el coneixement va cridar corrent a l’ambulància. Una crisi que es quedava en un esglai del qual ja es troba recuperada.

“La veritat és que molt bé, gràcies a Déu”, assegura Dibildos, que ha continuat amb els seus compromisos professionals. L’actriu està molt pendent en tot moment de la seua mare, que compta ja amb 90 anys.

Escolta les afectuoses paraules que li dedica i com va viure tot també el seu fill, net de la presentadora, en el vídeo.

La presentadora va patir una hipoglucèmia, amb una baixada de tensió molt pronunciada que va necessitar els serveis mèdics per a estabilitzar-la.

Els metges li han recomanat tranquil·litat i un control del sucre per a evitar que es torne a produir un episodi que va tindre en suspens a tota la família.

Últimes notícies

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.