Preocupació per la salut de Laura Valenzuela: «Va ser un món per a ella»

 

Laura Valenzuela va ser una de les presentadores més reeixides de la recentment estrenada televisió. Es va convertir en un referent, en la companya perfecta dels espanyols que descobrien, al mateix temps que ella, les benaventurades de la pantalla petita.

L’última publicació de Lara Dibildos en Instagram anunciant que la seua mare els «havia donat un esglai» va fer saltar totes les alarmes. Encara que sense especificar, l’actriu confirmava que la seua mare havia hagut de ser traslladada fins a un hospital després de patir un contratemps en el seu domicili: “ha sigut un esglai i ja li he dit que el contingent d’esglais està ple, que ja no ens pot donar més”, va escriure al costat de la fotografia que va pujar.

“Va ser un esglai molt gros, però té una salut de ferro”. Lara Dibildos ha volgut explicar com es troba la seua mare, Laura Valenzuela, després d’haver viscut un sot de salut que ha preocupat a tots. “Sé que hi ha molta gent que la vol i vaig preferir dir-ho jo perquè no és una cosa greu”, ha explicat l’actriu.

Per sort, la veterana presentadora es troba molt bé i completament recuperada.

“Era molt aparatós, però realment de seguida va arribar l’ambulància i la teleassistència una autèntica meravellosa”. Laura Valenzuela patia un important sot de salut que preocupava molt a la seua filla Lara Dibildos. 

Esta es trobava a casa amb ella i quan va veure, tal com relata, que la mítica presentadora començava a perdre el coneixement va cridar corrent a l’ambulància. Una crisi que es quedava en un esglai del qual ja es troba recuperada.

“La veritat és que molt bé, gràcies a Déu”, assegura Dibildos, que ha continuat amb els seus compromisos professionals. L’actriu està molt pendent en tot moment de la seua mare, que compta ja amb 90 anys.

Escolta les afectuoses paraules que li dedica i com va viure tot també el seu fill, net de la presentadora, en el vídeo.

La presentadora va patir una hipoglucèmia, amb una baixada de tensió molt pronunciada que va necessitar els serveis mèdics per a estabilitzar-la.

Els metges li han recomanat tranquil·litat i un control del sucre per a evitar que es torne a produir un episodi que va tindre en suspens a tota la família.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.