Preocupació per la salut de Laura Valenzuela: «Va ser un món per a ella»

 

Laura Valenzuela va ser una de les presentadores més reeixides de la recentment estrenada televisió. Es va convertir en un referent, en la companya perfecta dels espanyols que descobrien, al mateix temps que ella, les benaventurades de la pantalla petita.

L’última publicació de Lara Dibildos en Instagram anunciant que la seua mare els «havia donat un esglai» va fer saltar totes les alarmes. Encara que sense especificar, l’actriu confirmava que la seua mare havia hagut de ser traslladada fins a un hospital després de patir un contratemps en el seu domicili: «ha sigut un esglai i ja li he dit que el contingent d’esglais està ple, que ja no ens pot donar més», va escriure al costat de la fotografia que va pujar.

“Va ser un esglai molt gros, però té una salut de ferro”. Lara Dibildos ha volgut explicar com es troba la seua mare, Laura Valenzuela, després d’haver viscut un sot de salut que ha preocupat a tots. “Sé que hi ha molta gent que la vol i vaig preferir dir-ho jo perquè no és una cosa greu”, ha explicat l’actriu.

Per sort, la veterana presentadora es troba molt bé i completament recuperada.

“Era molt aparatós, però realment de seguida va arribar l’ambulància i la teleassistència una autèntica meravellosa”. Laura Valenzuela patia un important sot de salut que preocupava molt a la seua filla Lara Dibildos. 

Esta es trobava a casa amb ella i quan va veure, tal com relata, que la mítica presentadora començava a perdre el coneixement va cridar corrent a l’ambulància. Una crisi que es quedava en un esglai del qual ja es troba recuperada.

“La veritat és que molt bé, gràcies a Déu”, assegura Dibildos, que ha continuat amb els seus compromisos professionals. L’actriu està molt pendent en tot moment de la seua mare, que compta ja amb 90 anys.

Escolta les afectuoses paraules que li dedica i com va viure tot també el seu fill, net de la presentadora, en el vídeo.

La presentadora va patir una hipoglucèmia, amb una baixada de tensió molt pronunciada que va necessitar els serveis mèdics per a estabilitzar-la.

Els metges li han recomanat tranquil·litat i un control del sucre per a evitar que es torne a produir un episodi que va tindre en suspens a tota la família.

Últimes notícies

Arranca agost a la Comunitat Valenciana amb tronades, granís i molta calor a l’interior de València

El primer dia d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb ruixats i tronades localment fortes en el nord de Castelló, sud de València i Alacant, i amb temperatures màximes molt altes a l’interior valencià.

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.
FILMOTECA D'ESTIU