Preocupant estat de salut del periodista Jesús Mariñas

El periodista Jesús Mariñas pateix des de fa temps un càncer de bufeta i aquest passat mes de març va ser ingressat a l’hospital per complicacions amb el tractament que rep per a la seua malaltia. Aquesta setmana una fotografia del periodista, penjada en xarxes, feia saltar totes les alarmes.

El seu marit, Elio Valderrama, compartia en Instagram una imatge al costat de Mariñas i Ana Parrilla celebrant el seu aniversari des de l’hospital. Aquest porta ingressat des de fa tres setmanes. En la imatge es veu a un irrecognoscible Mariñas tombat en el llit de l’hospital, més prim i sense el seu característic bigot.

Malgrat això, segons informa la revista Setmana, el periodista està millorant el seu estat de manera gradual, si bé encara no està del tot recuperat per a abandonar l’hospital.

Últimes notícies

Alaquàs recupera la normalitat després d’una forta tromba d’aigua

Alaquàs ha recuperat la normalitat després d’un episodi de pluges intenses que ha deixat quasi 80 litres per metre quadrat, 60 d’ells en només una hora, sense danys greus.

Tots els trens de Rodalia tornen a circular a València després de les fortes pluges

Renfe ha restablit la circulació en les línies C1, C2, C3 i C6 de Rodalia de València després de les fortes pluges de dimecres, que van obligar a tallar diversos trams per incidències en la catenària, senyalització i subministrament elèctric.

Dijous amb tempestes molt fortes al sud i les màximes a la baixa

Este dijous s’esperen cels molt ennuvolats, ruixats i tempestes molt fortes al litoral del sud de la Comunitat Valenciana i un descens generalitzat de les temperatures màximes, especialment a València i al nord d’Alacant.

València reobri els passos inferiors després d’un aiguat amb fins a 81,5 l/m²

València ha reobert tots els passos inferiors després d’una nit de pluges intenses que han deixat fins a 81,5 l/m² a Mestalla, mentre continuen semàfors fora de servici i tasques de neteja. A La Eliana s’han registrat 85 l/m², el cinqué valor diari més alt en 31 anys.

Les universitats públiques de València mantenen les classes en línia per les fortes pluges

La Universitat de València i la Politècnica mantenen este dijous la suspensió de les classes presencials per les pluges, mentre la Miguel Hernández cancel·la la docència de matí als seus quatre campus.

Aemet activa l’avís taronja per ruixats intensos al sud de València i litoral d’Alacant

Aemet ha activat este dijous l’avís taronja per pluges molt intenses al litoral d’Alacant i sud de la província de València, amb fins a 60 l/m2 en una hora i tempestes amb granís.

Metrovalencia reprén el servici en totes les línies després de les fortes pluges

Metrovalencia ha reobert este dijous al matí totes les línies de metro i tramvia després de suspendre el servici per les fortes pluges, encara amb incidències puntuals. També s’han registrat problemes en diverses línies de Rodalia a la província de València.

Preemergencia per risc d’inundacions en el Magre, Baix Túria i diversos barrancs

Emergències de la Generalitat ha activat la preemergencia hidrològica de nivell groc al Magre, Baix Túria, Poyo-Saleta, Carraixet-Calderona i a la zona de barrancs de l’Albufera. S’insta els ajuntaments a activar els seus plans davant el risc d’inundacions i a reforçar la vigilància en punts crítics.