5.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

La presumpta infidelitat de María Lapiedra amb un amic de Gustavo González

María Lapiedra i la seua parella, Gustavo González | València Diari

 

Una de les relacions més mediàtiques d’aquests últims mesos, la de l’exactriu porno María Lapiedra amb el paparazzi Gustavo González, torna a ser el centre d’atenció pels possibles rumors d’una infidelitat de Lapiedra cap a la seua parella, informa ‘La Coctelera’. 

 

Si bé sempre han aconseguit estar en televisió pel seu polèmic començament —els dos van confessar haver estat infidels a les seues parelles en el moment d’ajuntar-se, ja que estaven casats — ara tornen a tenir protagonisme per aquesta suposada infidelitat.

 

La primícia de la infidelitat

El col·laborador Kiko Hernandez, company de plató amb Gustavo González, ha estat el responsable de revelar el presumpte engany de María Lapiedra. La primícia es va acompanyar d’imatges de l’exactriu durant les seues vacances a l’illa de Lanzarote, en les que es troba acompanyada d’un senyor amb qui manté una actitud molt afectuosa. Hernández va confessar, a més, que quan María va intuir que estava sent espiada i pillada ‘in fraganti’, va adoptar comportaments estranys.

 

La identitat del suposat amant

Gema López, col·laboradora també del programa ‘Sálvame’, va explicar que ja havia parlat amb anterioritat amb Gustavo, de qui és amiga, de les vacances de la seua parella. El motiu del viatge de l’exactriu de cinema per adults era fer una actuació, i va ser acompanyada per un amic del paparazzi.

 

La descripció física que Kiko Hernández va fer sobre l’home de les fotos, «grosset, baixet i calb», encaixa a la perfecció amb aquest amic que forma part del cercle d’amistats més proper de Gustavo. És per aquest motiu que està havent-hi tanta polèmica.

 

Què opina Gustavo González?

 

En Gustavo González, ferm en la seva decisió de creure a la seva parella

Gustazo González, qui diu confiar en les paraules de la seua parella | TELECINCO

 

Després de fer-se públics els fets, Gustavo no ha dubtat ni un sol segon en subratllar la confiança que té amb la seua parella. Com que no es trobava al programa en el moment de la notícia, va fer arribar un missatge a la seua companya Chelo García Cortes. 

 

«Si és una cosa molt explícita, me la creuré, però, de moment, confio en María», va insistir. D’altra banda, Kiko insistix que, en el moment en què les fotografies preses en l’illa es facen públiques molt prompte, li resultarà difícil seguir creient María Lapiedra.

 

La declaració de María Lapiedra

No va tardar a telefonar a ‘Sálvame’ quan els rumors al voltant d’una possible infidelitat s’estaven començant a conèixer en el plató. Molt indignada i negant rotundament cap tipus d’apropament amb aquell home que l’acompanyava, va manifestar que «aquell xic és amic meu i de Gustavo.

 

«Com m’he de morrejar amb ell? Esteu bojos? Només estàvem prenent alguna cosa. Què passa? No puc anar a prendre alguna cosa amb ningú? Ja t’agradaria que tallàrem perquè poguérem fer un ‘show’, però jo estime Gustavo i estem molt enamorats», va insistir Lapiedra.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.