La presumpta infidelitat de María Lapiedra amb un amic de Gustavo González

María Lapiedra i la seua parella, Gustavo González | València Diari

 

Una de les relacions més mediàtiques d’aquests últims mesos, la de l’exactriu porno María Lapiedra amb el paparazzi Gustavo González, torna a ser el centre d’atenció pels possibles rumors d’una infidelitat de Lapiedra cap a la seua parella, informa ‘La Coctelera’. 

 

Si bé sempre han aconseguit estar en televisió pel seu polèmic començament —els dos van confessar haver estat infidels a les seues parelles en el moment d’ajuntar-se, ja que estaven casats — ara tornen a tenir protagonisme per aquesta suposada infidelitat.

 

La primícia de la infidelitat

El col·laborador Kiko Hernandez, company de plató amb Gustavo González, ha estat el responsable de revelar el presumpte engany de María Lapiedra. La primícia es va acompanyar d’imatges de l’exactriu durant les seues vacances a l’illa de Lanzarote, en les que es troba acompanyada d’un senyor amb qui manté una actitud molt afectuosa. Hernández va confessar, a més, que quan María va intuir que estava sent espiada i pillada ‘in fraganti’, va adoptar comportaments estranys.

 

La identitat del suposat amant

Gema López, col·laboradora també del programa ‘Sálvame’, va explicar que ja havia parlat amb anterioritat amb Gustavo, de qui és amiga, de les vacances de la seua parella. El motiu del viatge de l’exactriu de cinema per adults era fer una actuació, i va ser acompanyada per un amic del paparazzi.

 

La descripció física que Kiko Hernández va fer sobre l’home de les fotos, «grosset, baixet i calb», encaixa a la perfecció amb aquest amic que forma part del cercle d’amistats més proper de Gustavo. És per aquest motiu que està havent-hi tanta polèmica.

 

Què opina Gustavo González?

 

En Gustavo González, ferm en la seva decisió de creure a la seva parella

Gustazo González, qui diu confiar en les paraules de la seua parella | TELECINCO

 

Després de fer-se públics els fets, Gustavo no ha dubtat ni un sol segon en subratllar la confiança que té amb la seua parella. Com que no es trobava al programa en el moment de la notícia, va fer arribar un missatge a la seua companya Chelo García Cortes. 

 

«Si és una cosa molt explícita, me la creuré, però, de moment, confio en María», va insistir. D’altra banda, Kiko insistix que, en el moment en què les fotografies preses en l’illa es facen públiques molt prompte, li resultarà difícil seguir creient María Lapiedra.

 

La declaració de María Lapiedra

No va tardar a telefonar a ‘Sálvame’ quan els rumors al voltant d’una possible infidelitat s’estaven començant a conèixer en el plató. Molt indignada i negant rotundament cap tipus d’apropament amb aquell home que l’acompanyava, va manifestar que «aquell xic és amic meu i de Gustavo.

 

«Com m’he de morrejar amb ell? Esteu bojos? Només estàvem prenent alguna cosa. Què passa? No puc anar a prendre alguna cosa amb ningú? Ja t’agradaria que tallàrem perquè poguérem fer un ‘show’, però jo estime Gustavo i estem molt enamorats», va insistir Lapiedra.

Últimes notícies

Educació s’obri a totes les reunions necessàries per a tancar un acord amb el professorat en vaga

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, defén en Les Corts que mantindrà totes les reunions necessàries per a tancar un acord sobre la vaga indefinida del professorat i prioritza el dret de l'alumnat de segon de Batxillerat.

Pedro Martínez reivindica el seu perfil dialogant abans de mesurar-se al Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez rebutja l'etiqueta de tècnic conflictiu i subratlla la bona relació amb Sergio Scariolo, mentres València Basket i Reial Madrid afinen la seua mentalitat per a la Final a Quatre de l'Eurolliga.

Els sindicats de docents criden a una gran manifestació a València el dissabte

Els sindicats docents convoquen una gran manifestació a València este dissabte dins de la vaga indefinida que mantenen des de l'11 de maig per a reclamar millores en l'educació pública. La protesta recorrerà el centre de la ciutat sota el lema 'La comunitat educativa alça la veu'.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga amb el Reial Madrid com un repte personal per a demostrar que seguix capacitat per a guiar a un equip a grans resultats i reivindica el valor de l'experiència i l'equilibri emocional.

Catalá reclama unitat i fermesa social davant la violència masclista després del crim de Dolores

María José Catalá reclama unitat, fermesa i compromís de tota la societat contra la violència masclista després de l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores (Alacant). L'Ajuntament de València va guardar un minut de silenci en record de les víctimes.

El Govern detalla les pautes per a observar de manera segura el pròxim eclipsi solar

La Comissió Interministerial per al trio d'eclipsis solars de 2026, 2027 i 2028 ha publicat un document amb pautes sanitàries, logístiques i ambientals per a garantir una observació segura d'estos fenòmens.

El Suprem tomba el registre únic de lloguers turístics però manté la finestreta digital

El Tribunal Suprem anul·la el registre únic estatal de lloguers de curta duració per invasió competencial, però manté la finestreta digital i les obligacions de dades a les plataformes.

València Basket debuta en una Final Four d’Eurolliga sense experiència prèvia a Atenes

València Basket afronta a Atenes la seua primera Final Four de l'Eurolliga sense experiència prèvia ni en el club, ni en la plantilla, ni en la banqueta, un escenari inèdit que només han viscut pocs equips com el Zalgiris.