La presumpta infidelitat de María Lapiedra amb un amic de Gustavo González

María Lapiedra i la seua parella, Gustavo González | València Diari

 

Una de les relacions més mediàtiques d’aquests últims mesos, la de l’exactriu porno María Lapiedra amb el paparazzi Gustavo González, torna a ser el centre d’atenció pels possibles rumors d’una infidelitat de Lapiedra cap a la seua parella, informa ‘La Coctelera’. 

 

Si bé sempre han aconseguit estar en televisió pel seu polèmic començament —els dos van confessar haver estat infidels a les seues parelles en el moment d’ajuntar-se, ja que estaven casats — ara tornen a tenir protagonisme per aquesta suposada infidelitat.

 

La primícia de la infidelitat

El col·laborador Kiko Hernandez, company de plató amb Gustavo González, ha estat el responsable de revelar el presumpte engany de María Lapiedra. La primícia es va acompanyar d’imatges de l’exactriu durant les seues vacances a l’illa de Lanzarote, en les que es troba acompanyada d’un senyor amb qui manté una actitud molt afectuosa. Hernández va confessar, a més, que quan María va intuir que estava sent espiada i pillada ‘in fraganti’, va adoptar comportaments estranys.

 

La identitat del suposat amant

Gema López, col·laboradora també del programa ‘Sálvame’, va explicar que ja havia parlat amb anterioritat amb Gustavo, de qui és amiga, de les vacances de la seua parella. El motiu del viatge de l’exactriu de cinema per adults era fer una actuació, i va ser acompanyada per un amic del paparazzi.

 

La descripció física que Kiko Hernández va fer sobre l’home de les fotos, «grosset, baixet i calb», encaixa a la perfecció amb aquest amic que forma part del cercle d’amistats més proper de Gustavo. És per aquest motiu que està havent-hi tanta polèmica.

 

Què opina Gustavo González?

 

En Gustavo González, ferm en la seva decisió de creure a la seva parella

Gustazo González, qui diu confiar en les paraules de la seua parella | TELECINCO

 

Després de fer-se públics els fets, Gustavo no ha dubtat ni un sol segon en subratllar la confiança que té amb la seua parella. Com que no es trobava al programa en el moment de la notícia, va fer arribar un missatge a la seua companya Chelo García Cortes. 

 

«Si és una cosa molt explícita, me la creuré, però, de moment, confio en María», va insistir. D’altra banda, Kiko insistix que, en el moment en què les fotografies preses en l’illa es facen públiques molt prompte, li resultarà difícil seguir creient María Lapiedra.

 

La declaració de María Lapiedra

No va tardar a telefonar a ‘Sálvame’ quan els rumors al voltant d’una possible infidelitat s’estaven començant a conèixer en el plató. Molt indignada i negant rotundament cap tipus d’apropament amb aquell home que l’acompanyava, va manifestar que «aquell xic és amic meu i de Gustavo.

 

«Com m’he de morrejar amb ell? Esteu bojos? Només estàvem prenent alguna cosa. Què passa? No puc anar a prendre alguna cosa amb ningú? Ja t’agradaria que tallàrem perquè poguérem fer un ‘show’, però jo estime Gustavo i estem molt enamorats», va insistir Lapiedra.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.