La presumpta infidelitat de María Lapiedra amb un amic de Gustavo González

María Lapiedra i la seua parella, Gustavo González | València Diari

 

Una de les relacions més mediàtiques d’aquests últims mesos, la de l’exactriu porno María Lapiedra amb el paparazzi Gustavo González, torna a ser el centre d’atenció pels possibles rumors d’una infidelitat de Lapiedra cap a la seua parella, informa ‘La Coctelera’. 

 

Si bé sempre han aconseguit estar en televisió pel seu polèmic començament —els dos van confessar haver estat infidels a les seues parelles en el moment d’ajuntar-se, ja que estaven casats — ara tornen a tenir protagonisme per aquesta suposada infidelitat.

 

La primícia de la infidelitat

El col·laborador Kiko Hernandez, company de plató amb Gustavo González, ha estat el responsable de revelar el presumpte engany de María Lapiedra. La primícia es va acompanyar d’imatges de l’exactriu durant les seues vacances a l’illa de Lanzarote, en les que es troba acompanyada d’un senyor amb qui manté una actitud molt afectuosa. Hernández va confessar, a més, que quan María va intuir que estava sent espiada i pillada ‘in fraganti’, va adoptar comportaments estranys.

 

La identitat del suposat amant

Gema López, col·laboradora també del programa ‘Sálvame’, va explicar que ja havia parlat amb anterioritat amb Gustavo, de qui és amiga, de les vacances de la seua parella. El motiu del viatge de l’exactriu de cinema per adults era fer una actuació, i va ser acompanyada per un amic del paparazzi.

 

La descripció física que Kiko Hernández va fer sobre l’home de les fotos, «grosset, baixet i calb», encaixa a la perfecció amb aquest amic que forma part del cercle d’amistats més proper de Gustavo. És per aquest motiu que està havent-hi tanta polèmica.

 

Què opina Gustavo González?

 

En Gustavo González, ferm en la seva decisió de creure a la seva parella

Gustazo González, qui diu confiar en les paraules de la seua parella | TELECINCO

 

Després de fer-se públics els fets, Gustavo no ha dubtat ni un sol segon en subratllar la confiança que té amb la seua parella. Com que no es trobava al programa en el moment de la notícia, va fer arribar un missatge a la seua companya Chelo García Cortes. 

 

«Si és una cosa molt explícita, me la creuré, però, de moment, confio en María», va insistir. D’altra banda, Kiko insistix que, en el moment en què les fotografies preses en l’illa es facen públiques molt prompte, li resultarà difícil seguir creient María Lapiedra.

 

La declaració de María Lapiedra

No va tardar a telefonar a ‘Sálvame’ quan els rumors al voltant d’una possible infidelitat s’estaven començant a conèixer en el plató. Molt indignada i negant rotundament cap tipus d’apropament amb aquell home que l’acompanyava, va manifestar que «aquell xic és amic meu i de Gustavo.

 

«Com m’he de morrejar amb ell? Esteu bojos? Només estàvem prenent alguna cosa. Què passa? No puc anar a prendre alguna cosa amb ningú? Ja t’agradaria que tallàrem perquè poguérem fer un ‘show’, però jo estime Gustavo i estem molt enamorats», va insistir Lapiedra.

Últimes notícies

El Valencia començarà la Lliga contra el Celta el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores

LaLiga ha confirmat que el Valencia debutarà en la segona jornada de LaLiga EA Sports 2025-2026, el dissabte 22 d’agost a Mestalla contra el Celta a les 19.30 hores, després de l’ajornament del partit inicial davant el Betis. Villarreal, Elche i Levante també tenen definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

El València debutarà en Lliga el 22 d’agost a Mestalla contra el Celta

LaLiga ha confirmat que el València s’estrenarà en la Lliga 2025-2026 el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores davant el Celta, després de l’ajornament del seu partit de la primera jornada contra el Betis. Villarreal, Elx i Llevant també tenen ja definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

Pau Navarro seguirà al Villarreal fins a 2031 després de renovar el seu contracte

El defensa de la Vilavella Pau Navarro ha ampliat el seu contracte amb el Villarreal CF fins a juny de 2031. El central, clau en la tercera plaça de LaLiga, suma 46 partits oficials amb el primer equip groguet.

Com s’organitzarà la seguretat per vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

El Govern central s’ha oferit a la Generalitat per reforçar la protecció civil i la seguretat ciutadana als nou punts clau d’observació de l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre cap avís previ de la DANA

María José Catalá ha assegurat davant la jutgessa que València no va rebre cap avís del desbordament del barranco del Poyo i ha justificat que la ciutat no figurava com a municipi afectat en la fitxa de conca.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre avisos previs del desbordament en la DANA

María José Catalá ha declarat com a testimoni que l’Ajuntament de València no va rebre cap avís específic sobre el desbordament del barranc del Poyo durant la DANA i ha assegurat que només va tindre constància de la gravetat quan La Torre ja estava totalment inundada.

Temperatures de fins a 42 graus posen en avís roig el litoral de València este dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València per màximes de 42 graus al prelitoral, i manté diversos avisos taronja i grocs per calor extrema i tempestes a tota la Comunitat Valenciana.

El Valencia CF començarà la Lliga una setmana més tard per l’ajornament contra el Betis

El Valencia CF iniciarà LaLiga EA Sports 2026-27 una setmana més tard del previst per l’ajornament del partit de la primera jornada contra el Betis, que s’ha reprogramat per al 25 d’agost a Mestalla.