La presumpta infidelitat de María Lapiedra amb un amic de Gustavo González

María Lapiedra i la seua parella, Gustavo González | València Diari

 

Una de les relacions més mediàtiques d’aquests últims mesos, la de l’exactriu porno María Lapiedra amb el paparazzi Gustavo González, torna a ser el centre d’atenció pels possibles rumors d’una infidelitat de Lapiedra cap a la seua parella, informa ‘La Coctelera’. 

 

Si bé sempre han aconseguit estar en televisió pel seu polèmic començament —els dos van confessar haver estat infidels a les seues parelles en el moment d’ajuntar-se, ja que estaven casats — ara tornen a tenir protagonisme per aquesta suposada infidelitat.

 

La primícia de la infidelitat

El col·laborador Kiko Hernandez, company de plató amb Gustavo González, ha estat el responsable de revelar el presumpte engany de María Lapiedra. La primícia es va acompanyar d’imatges de l’exactriu durant les seues vacances a l’illa de Lanzarote, en les que es troba acompanyada d’un senyor amb qui manté una actitud molt afectuosa. Hernández va confessar, a més, que quan María va intuir que estava sent espiada i pillada ‘in fraganti’, va adoptar comportaments estranys.

 

La identitat del suposat amant

Gema López, col·laboradora també del programa ‘Sálvame’, va explicar que ja havia parlat amb anterioritat amb Gustavo, de qui és amiga, de les vacances de la seua parella. El motiu del viatge de l’exactriu de cinema per adults era fer una actuació, i va ser acompanyada per un amic del paparazzi.

 

La descripció física que Kiko Hernández va fer sobre l’home de les fotos, «grosset, baixet i calb», encaixa a la perfecció amb aquest amic que forma part del cercle d’amistats més proper de Gustavo. És per aquest motiu que està havent-hi tanta polèmica.

 

Què opina Gustavo González?

 

En Gustavo González, ferm en la seva decisió de creure a la seva parella

Gustazo González, qui diu confiar en les paraules de la seua parella | TELECINCO

 

Després de fer-se públics els fets, Gustavo no ha dubtat ni un sol segon en subratllar la confiança que té amb la seua parella. Com que no es trobava al programa en el moment de la notícia, va fer arribar un missatge a la seua companya Chelo García Cortes. 

 

«Si és una cosa molt explícita, me la creuré, però, de moment, confio en María», va insistir. D’altra banda, Kiko insistix que, en el moment en què les fotografies preses en l’illa es facen públiques molt prompte, li resultarà difícil seguir creient María Lapiedra.

 

La declaració de María Lapiedra

No va tardar a telefonar a ‘Sálvame’ quan els rumors al voltant d’una possible infidelitat s’estaven començant a conèixer en el plató. Molt indignada i negant rotundament cap tipus d’apropament amb aquell home que l’acompanyava, va manifestar que «aquell xic és amic meu i de Gustavo.

 

«Com m’he de morrejar amb ell? Esteu bojos? Només estàvem prenent alguna cosa. Què passa? No puc anar a prendre alguna cosa amb ningú? Ja t’agradaria que tallàrem perquè poguérem fer un ‘show’, però jo estime Gustavo i estem molt enamorats», va insistir Lapiedra.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.