Mastodon
29 C
València
Dimecres, 3 setembre, 2025

Les primeres paraules de Belén Esteban després de la boda

Belén Esteban en 'Sálvame'

Belén Esteban finalment ha dit les seues primeres paraules en públic després del seu casament | TELECINCO

 

La boda de Belén Esteban i Miguel Marcos va ser dissabte, però encara genera molt d’interés, tal com demostren els mitjans de comunicació que, a més d’ensenyar els estilismes dels convidats en l’enllaç o compartir els actes més curiosos i divertits, no han dubtat en conseguir les primeres impressions de la protagonista d’eixe dia tan especial per a la parella.

 

A pesar de tot, la col·laboradora de ‘Sálvame’ no només ha fet les seues primeres declaracions al programa ‘Sábado Deluxe’, sinó que també ha sigut captada pels reporters després del seu casament.

 

Les primeres paraules de Belén Esteban

Belén Esteban hablando por teléfono con Jorge Javier Vázquez y Lola Herrera

Belén Esteban ha dit les seues primeres paraules en ‘Sábado Deluxe’ | Telecinco

 

Just la matinada després del seu casament, Belén Esteban no va dubtar en concedir la seua primera entrevista. Ho va fer telefònicament amb el seu company i amic Jorge Javier Vázquez que es trobava al capdavant de ‘Sábado Deluxe’, després d’haver sigut testimoni a l’enllaç. Entre altres, la protagonista va afirmar: «Esta és la boda que volia, tant jo com el meu home… que és una paraula que m’encanta dir».

 

Per la seua banda, Jorge Javier va explicar que el que més havia sorprés a tot el món durant l’enllaç va ser el discurs de la seua filla Andrea, per «la nyespla sense mans que ha pegat a son pare». En eixe sentit, Belén va ser molt prudent: «D’això no et parlaré, si em permets». Però sí que ha admés que la intervenció de la xica és un dels moments més importants de la boda.

 

Belén també va voler agrair a Jorge Javier: «M’ha fet molta il·lusió que vingueres i també m’ha fet molta il·lusió que em digueres que t’havies d’haver quedat». Paraules a les que el presentador va respondre: «És que, quan he arribat ací, he dit que una boda sempre és una llanda, en principi, però hi havia tant de bon rotllo, que m’haguera quedat».

 

La primera aparició de Belén després de l’enllaç

Belén Esteban en la puerta de su casa

Les primeres imàtgens de Belén Esteban després del seu casament | València Diari

 

Després del casament, els reporters han intentat captar una instantània de Belén Esteban i ho han conseguit fa poques hores. L’acabada de casar ha sigut fotografiada en eixir de casa, en Paracuellos del Jarama, acompanyada del seu home i de sa mare. Sense dubtar-ho, els han donat l’enhorabona i la col·laboradora s’ha parat amb ells per a fer alguna declaració.

 

Belén ha assegurat que ho van passar genial, que tot va eixir de primera i també els ha mostrat la seua aliança. Això sense passar per alt que, de la mateixa manera, els ha ensenyat un altre anell que portava i que era un regal de la seua amiga Marta. A més a més, els ha explicat que el seu padrí, Raúl Prieto, l’ha obsequiat amb un diamant molt especial i que la lluna de mel la posposaran: «Ho deixarem per molt més avant», per a que el viatge no suscite tant d’interés i poder disfrutar-lo més tranquil·lament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Lucas Beltrán completa el seu primer entrenament grupal amb el València

El davanter argentí es va integrar per primera vegada al treball col·lectiu a Paterna. Corberán ja reunix les huit incorporacions en una setmana marcada per l'aturada.

Una escultura d’Andreu Alfaro de sis metres rep als visitants de la Fundació Bancaixa

L'obra 'La porta de l'univers', d'acer inoxidable i quasi sis metres d'alt, s'exhibix en la plaça de Tetuan després de la cessió de la família a la Fundació Bancaixa. La instal·lació recupera la presència de l'escultor en este enclavament, on en 2018 ja es va mostrar 'Homenatge a Plató'.

Thierry Rendall rep l’alta i apunta a la llista davant el Barcelona

El lateral portugués obté l'alta deu mesos després d'un trencament del lligament creuat anterior i podria reaparéixer el 14 de setembre davant el Barcelona.

Cau una xarxa de vishing amb almenys 100.000 euros estafats i 7 detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup que va estafar almenys 100.000 euros a 42 víctimes mitjançant vishing. Hi ha 7 detinguts i 3 persones investigades a Alacant.

Fan eclosió 92 ous de tortuga babaua en una platja urbana del Campello

Fan eclosió 92 ous de tortuga babaua a la platja de Carrer la Mar, al Campello. La ràpida coordinació va permetre protegir les cries; cinc van ingressar en 'Head Starting'.

Sergio García reconeix la seua decepció per quedar fora de la Ryder Cup

El castellonenc no entra en les invitacions de Luke Donald per a Bethpage Black i cancel·la la seua participació en el Irish Open. Farà costat a Europa des d'Austin.

Mazón rebutja la quitació del deute i exigix respecte a la Comunitat Valenciana

El president Carlos Mazón rebutja la condonació parcial de deute i denúncia menyspree a la Comunitat. El pla permetria condonar 11.210 milions a la regió.

Lucas Beltrán portarà el 15 i Ramazani manté el 17 al València

El València va fer oficial la llista de dorsals 2025-26: Lucas Beltrán portarà el 15 i Ramazani manté el 17. Queden lliures el 2 i el 6; hi ha 23 jugadors amb fitxa.