Raquel Bollo assegura que Rocío Carrasco no volia que els seus fills tingueren relació

Raquel Bollo a 'Sálvame'

Raquel Bollo ha parlat de la relació de Rocío Carrasco amb els seus fills |  València Diari

 

L’entrada d’Antonio David Flores en la casa de ‘GH VIP 7’ està removent la història que va tindre amb Rocío Carrasco i tot el malson que es va iniciar després de la seua separació.

 

Tot i que la filla de Rocío Jurado i el seu home, Fidel Albiac, preferixen quedar-se callats i deixar que siguen els tribunals els qui els donen totes les respostes, Antonio David no deixa passar ni un dia sense parlar del seu passat. I el seu passat, inevitablement, també està marcat per l’arribada dels seus dos fills: Rocío i David.

 

No deixava que els germans tingueren contacte

En eixe sentit, segons ha explicat la col·laboradora de ‘Sálvame’ i amiga d’Olga (actual parella del concursant de ‘GH VIP 7’), Raquel Bollo, Carrasco ha fet tot el possible per a evitar que els seus fills tingueren relació. De fet, explica que quan els pares encara tenien la custòdia compartida, «quan als germans els tocava separar-se, estaven molt units. Si no m’equivoque, quan la custòdia era compartida, ni ella es podia posar en contacte amb el seu germà».

 

Eixa confessió ha deixat encara més bocabadat un públic que no entén com una mare pot actuar així davant dels seus fills. Això no obstant, des que els xiquets són majors d’edat, que viuen amb son pare, ja que ho van voler d’eixa manera. Paral·lelament, sorprén que tot i eixa decisió els fills no mantinguen cap relació amb sa mare en l’actualitat.

 

Rocío i David, els fills de Rocío Carrasco i Antonio David Flores

Els dos germans mantenen una excel·lent relació |  València Diari

 

 

Una forta discussió entre mare i filla

En la mateixa línia, expliquen que, probablement, la principal causa d’eixa gelor entre mare i fills siga una forta discussió que van tindre quan la xiqueta només tenia 15 anys. Ara, com només parla una part dels implicats, només queda esperar que algun dia la filla de Rocío Jurado explique totes les seues raons i situacions viscudes. Mentrestant, l’audiència seguirà escoltant la dura versió del pare dels xiquets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.