Raquel Bollo assegura que Rocío Carrasco no volia que els seus fills tingueren relació

Raquel Bollo a 'Sálvame'

Raquel Bollo ha parlat de la relació de Rocío Carrasco amb els seus fills |  València Diari

 

L’entrada d’Antonio David Flores en la casa de ‘GH VIP 7’ està removent la història que va tindre amb Rocío Carrasco i tot el malson que es va iniciar després de la seua separació.

 

Tot i que la filla de Rocío Jurado i el seu home, Fidel Albiac, preferixen quedar-se callats i deixar que siguen els tribunals els qui els donen totes les respostes, Antonio David no deixa passar ni un dia sense parlar del seu passat. I el seu passat, inevitablement, també està marcat per l’arribada dels seus dos fills: Rocío i David.

 

No deixava que els germans tingueren contacte

En eixe sentit, segons ha explicat la col·laboradora de ‘Sálvame’ i amiga d’Olga (actual parella del concursant de ‘GH VIP 7’), Raquel Bollo, Carrasco ha fet tot el possible per a evitar que els seus fills tingueren relació. De fet, explica que quan els pares encara tenien la custòdia compartida, «quan als germans els tocava separar-se, estaven molt units. Si no m’equivoque, quan la custòdia era compartida, ni ella es podia posar en contacte amb el seu germà».

 

Eixa confessió ha deixat encara més bocabadat un públic que no entén com una mare pot actuar així davant dels seus fills. Això no obstant, des que els xiquets són majors d’edat, que viuen amb son pare, ja que ho van voler d’eixa manera. Paral·lelament, sorprén que tot i eixa decisió els fills no mantinguen cap relació amb sa mare en l’actualitat.

 

Rocío i David, els fills de Rocío Carrasco i Antonio David Flores

Els dos germans mantenen una excel·lent relació |  València Diari

 

 

Una forta discussió entre mare i filla

En la mateixa línia, expliquen que, probablement, la principal causa d’eixa gelor entre mare i fills siga una forta discussió que van tindre quan la xiqueta només tenia 15 anys. Ara, com només parla una part dels implicats, només queda esperar que algun dia la filla de Rocío Jurado explique totes les seues raons i situacions viscudes. Mentrestant, l’audiència seguirà escoltant la dura versió del pare dels xiquets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.

Toljan i Víctor García s’exerciten al marge i són dubte per al Llevant davant el Betis

Jeremy Toljan i Víctor García s'entrenen al marge per sobrecàrregues musculars i són seriós dubte per al lateral dret del Llevant en la seua visita al Betis.

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.

Jaume Guardeño continua la seua recuperació en una clínica de neurorrehabilitación a Barcelona

El ciclista Jaume Guardeño ha sigut traslladat a la Clínica Guttmann de Barcelona, centre de referència en neurorrehabilitación, on continuarà recuperant-se del greu accident patit mentres entrenava el 31 de març.

Montero i Sako es reincorporen al València Basket abans de la Final Four de l’Eurolliga

Jean Montero i Neal Sako se sumen de nou als entrenaments del València Basket després de superar els seus problemes físics, a pocs dies de la semifinal d'Eurolliga davant el Reial Madrid.

Eray Cömert, central del València, convocat per Suïssa per al Mundial 2026

Eray Cömert, central del València, ha sigut inclòs en la llista definitiva de Suïssa per al Mundial 2026, que es disputarà al Canadà, els Estats Units i Mèxic.

Vega Gimeno fixa com a meta portar al 3×3 espanyol als Jocs de Los Angeles 2028

Vega Gimeno inicia la seua etapa com a coordinadora del bàsquet 3x3 en la FEB amb l'objectiu de classificar als equips absoluts per a Los Angeles 2028 i reforçar el treball de base.