Ridícul monumental d’Adara: Es queda completament a soles

Adara Molinero al seu canal de 'Mtmad'

Adara, ridiculitzada en les xarxes socials | Mtmad

 

Adara Molinero s’ha convertit en un dels personatges televisius més buscats del moment. La seua recent ruptura amb Gianmarco ha despertat un nou interés en ella després de ser l’autèntica protagonista de la sèptima edició de ‘GH VIP‘. La seua última entrevista en ‘Sábado Deluxe’ ha sigut una de les més comentades dels últims mesos, ja que després de patir un atac d’ansietat va haver d’abandonar el plató.

 

Unes setmanes després, hem conegut com es troba ara com ara la guanyadora de ‘GH VIP 7’. Ara pareix que està més feliç que mai, si hem de jutjar per les imàtgens que està publicant en el seu Instagram. Adara no té cap problema a reconéixer que està molt bé a soles. En una de les seues últimes publicacions, va pujar una foto ‘topless’ amb el comentari de: «SO-LA».

 

Segurament a Gianmarco no li agrade gens això, ja que, segons ell ha confessat, es va disgustar molt quan va vore com la seua parella lligava amb altres xics, tot i que Adara ha desmentit completament que ho estiguera fent.

 

Els fans es burlen d’Adara

Fa poques hores, Adara ha tornat a pujar una fotografia que segur que no deixa a ningú indiferent. La jove ha tornat a penjar en Instagram una imatge molt sensual, amb un comentari bastant divertit, però que se li ha girat en contra, ja que els seus seguidors s’han burlat d’ella.

 

«Mare meua! Ajudeu-me a posar-li títol a esta foto!», Ha comentat en la publicació. Tirant de tòpics i el seu habitual «mare meua», a Adara li ha eixit malament la jugada, perquè els usuaris d’Instagram han contestat amb molta ironia al comentari.

 

«La xica que ens va mentir i va vendre les seues llàgrimes a tots», «Estic a soles perquè ningú m’aguanta, només sé enganyar», «No estic bé de la xaveta» o «Esperant algú que m’aguante», són alguns dels títols que han proposat alguns dels seus seguidors.

 

Segurament, Gianmarco no podrà fer altra cosa que riure quan veja la reacció de la gent que fins ara feia costat a Adara, encara que probablement l’italià no arribe a vore la publicació, ja que els dos s’han deixat de seguir en les xarxes socials. La jove, de moment, ha fet cas omís als atacs i no s’ha pronunciat al respecte.

Últimes notícies

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.

Sanitat trenca rècord i oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027

La Conselleria de Sanitat oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a la convocatòria de 2027, la xifra més alta fins ara, amb un fort augment a València i especial èmfasi en Urgències i Emergències.

La reserva d’aigua baixa però el Júcar i el Segura mantenen nivells elevats

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3 % de la seua capacitat, amb el Júcar al 62,4 % i el Segura al 57,2 %, tot i les últimes pluges.

Les places de formació sanitària especialitzada arriben a un rècord de 1.284 per a 2027

Sanitat ha oferit 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027, la xifra més alta de la història, amb un fort increment a València i en Urgències i Emergències.

València recupera el llegat barroc d’Antonio Palomino amb una gran mostra al MuBAV

El Museu de Belles Arts de València ha obert la mostra ‘Antonio Palomino y la noche barroca’, primera exposició monogràfica sobre el pintor i teòric barroc, amb 65 obres de 20 museus i institucions.

Sant Vicent Màrtir i Sant Vicent Ferrer, festius locals proposats a València per a 2027

La Comissió de Benestar Social de València ha proposat com a festius locals de 2027 el 22 de gener, dia de Sant Vicent Màrtir, i el 5 d’abril, dia de Sant Vicent Ferrer. La decisió encara necessita l’aprovació definitiva del ple municipal.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en dispositius contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes, i ha alçat prop de 300 actes per drogues.