32.3 C
València
Dissabte, 5 juliol, 2025

Ridícul monumental d’Adara: Es queda completament a soles

Adara Molinero al seu canal de 'Mtmad'

Adara, ridiculitzada en les xarxes socials | Mtmad

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Adara Molinero s’ha convertit en un dels personatges televisius més buscats del moment. La seua recent ruptura amb Gianmarco ha despertat un nou interés en ella després de ser l’autèntica protagonista de la sèptima edició de ‘GH VIP‘. La seua última entrevista en ‘Sábado Deluxe’ ha sigut una de les més comentades dels últims mesos, ja que després de patir un atac d’ansietat va haver d’abandonar el plató.

 

Unes setmanes després, hem conegut com es troba ara com ara la guanyadora de ‘GH VIP 7’. Ara pareix que està més feliç que mai, si hem de jutjar per les imàtgens que està publicant en el seu Instagram. Adara no té cap problema a reconéixer que està molt bé a soles. En una de les seues últimes publicacions, va pujar una foto ‘topless’ amb el comentari de: «SO-LA».

 

Segurament a Gianmarco no li agrade gens això, ja que, segons ell ha confessat, es va disgustar molt quan va vore com la seua parella lligava amb altres xics, tot i que Adara ha desmentit completament que ho estiguera fent.

 

Els fans es burlen d’Adara

Fa poques hores, Adara ha tornat a pujar una fotografia que segur que no deixa a ningú indiferent. La jove ha tornat a penjar en Instagram una imatge molt sensual, amb un comentari bastant divertit, però que se li ha girat en contra, ja que els seus seguidors s’han burlat d’ella.

 

«Mare meua! Ajudeu-me a posar-li títol a esta foto!», Ha comentat en la publicació. Tirant de tòpics i el seu habitual «mare meua», a Adara li ha eixit malament la jugada, perquè els usuaris d’Instagram han contestat amb molta ironia al comentari.

 

«La xica que ens va mentir i va vendre les seues llàgrimes a tots», «Estic a soles perquè ningú m’aguanta, només sé enganyar», «No estic bé de la xaveta» o «Esperant algú que m’aguante», són alguns dels títols que han proposat alguns dels seus seguidors.

 

Segurament, Gianmarco no podrà fer altra cosa que riure quan veja la reacció de la gent que fins ara feia costat a Adara, encara que probablement l’italià no arribe a vore la publicació, ja que els dos s’han deixat de seguir en les xarxes socials. La jove, de moment, ha fet cas omís als atacs i no s’ha pronunciat al respecte.

Últimes notícies

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.

Horari confirmat per a la primera jornada de LaLiga EA Sports 2025/26: Vila-real-Oviedo obri la temporada

LaLiga EA Sports 2025/26 inicia la temporada amb el partit Vila-real-Oviedo fixat per al 15 d'agost a les 19.00 hores. València-Reial Societat s'enfronten el 16 d'agost en la mateixa franja horària.