Ridícul monumental d’Adara: Es queda completament a soles

Adara Molinero al seu canal de 'Mtmad'

Adara, ridiculitzada en les xarxes socials | Mtmad

 

Adara Molinero s’ha convertit en un dels personatges televisius més buscats del moment. La seua recent ruptura amb Gianmarco ha despertat un nou interés en ella després de ser l’autèntica protagonista de la sèptima edició de ‘GH VIP‘. La seua última entrevista en ‘Sábado Deluxe’ ha sigut una de les més comentades dels últims mesos, ja que després de patir un atac d’ansietat va haver d’abandonar el plató.

 

Unes setmanes després, hem conegut com es troba ara com ara la guanyadora de ‘GH VIP 7’. Ara pareix que està més feliç que mai, si hem de jutjar per les imàtgens que està publicant en el seu Instagram. Adara no té cap problema a reconéixer que està molt bé a soles. En una de les seues últimes publicacions, va pujar una foto ‘topless’ amb el comentari de: «SO-LA».

 

Segurament a Gianmarco no li agrade gens això, ja que, segons ell ha confessat, es va disgustar molt quan va vore com la seua parella lligava amb altres xics, tot i que Adara ha desmentit completament que ho estiguera fent.

 

Els fans es burlen d’Adara

Fa poques hores, Adara ha tornat a pujar una fotografia que segur que no deixa a ningú indiferent. La jove ha tornat a penjar en Instagram una imatge molt sensual, amb un comentari bastant divertit, però que se li ha girat en contra, ja que els seus seguidors s’han burlat d’ella.

 

«Mare meua! Ajudeu-me a posar-li títol a esta foto!», Ha comentat en la publicació. Tirant de tòpics i el seu habitual «mare meua», a Adara li ha eixit malament la jugada, perquè els usuaris d’Instagram han contestat amb molta ironia al comentari.

 

«La xica que ens va mentir i va vendre les seues llàgrimes a tots», «Estic a soles perquè ningú m’aguanta, només sé enganyar», «No estic bé de la xaveta» o «Esperant algú que m’aguante», són alguns dels títols que han proposat alguns dels seus seguidors.

 

Segurament, Gianmarco no podrà fer altra cosa que riure quan veja la reacció de la gent que fins ara feia costat a Adara, encara que probablement l’italià no arribe a vore la publicació, ja que els dos s’han deixat de seguir en les xarxes socials. La jove, de moment, ha fet cas omís als atacs i no s’ha pronunciat al respecte.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.