17.4 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Ridícul monumental d’Adara: Es queda completament a soles

Adara Molinero al seu canal de 'Mtmad'

Adara, ridiculitzada en les xarxes socials | Mtmad

 

Adara Molinero s’ha convertit en un dels personatges televisius més buscats del moment. La seua recent ruptura amb Gianmarco ha despertat un nou interés en ella després de ser l’autèntica protagonista de la sèptima edició de ‘GH VIP‘. La seua última entrevista en ‘Sábado Deluxe’ ha sigut una de les més comentades dels últims mesos, ja que després de patir un atac d’ansietat va haver d’abandonar el plató.

 

Unes setmanes després, hem conegut com es troba ara com ara la guanyadora de ‘GH VIP 7’. Ara pareix que està més feliç que mai, si hem de jutjar per les imàtgens que està publicant en el seu Instagram. Adara no té cap problema a reconéixer que està molt bé a soles. En una de les seues últimes publicacions, va pujar una foto ‘topless’ amb el comentari de: «SO-LA».

 

Segurament a Gianmarco no li agrade gens això, ja que, segons ell ha confessat, es va disgustar molt quan va vore com la seua parella lligava amb altres xics, tot i que Adara ha desmentit completament que ho estiguera fent.

 

Els fans es burlen d’Adara

Fa poques hores, Adara ha tornat a pujar una fotografia que segur que no deixa a ningú indiferent. La jove ha tornat a penjar en Instagram una imatge molt sensual, amb un comentari bastant divertit, però que se li ha girat en contra, ja que els seus seguidors s’han burlat d’ella.

 

«Mare meua! Ajudeu-me a posar-li títol a esta foto!», Ha comentat en la publicació. Tirant de tòpics i el seu habitual «mare meua», a Adara li ha eixit malament la jugada, perquè els usuaris d’Instagram han contestat amb molta ironia al comentari.

 

«La xica que ens va mentir i va vendre les seues llàgrimes a tots», «Estic a soles perquè ningú m’aguanta, només sé enganyar», «No estic bé de la xaveta» o «Esperant algú que m’aguante», són alguns dels títols que han proposat alguns dels seus seguidors.

 

Segurament, Gianmarco no podrà fer altra cosa que riure quan veja la reacció de la gent que fins ara feia costat a Adara, encara que probablement l’italià no arribe a vore la publicació, ja que els dos s’han deixat de seguir en les xarxes socials. La jove, de moment, ha fet cas omís als atacs i no s’ha pronunciat al respecte.

Últimes notícies

Carlos Álvarez reafirma que és feliç en el Llevant i confia a seguir mentres negocia la seua renovació

El migcampista del Llevant va reiterar el seu desig de continuar en el club i es va mostrar tranquil amb les converses per a ampliar el seu contracte de 2027 a 2029. Va delegar la negociació en els seus agents per a centrar-se en l'objectiu de seguir en Primera.

El Consell destinarà 12,1 milions a ampliar i reformar el centre de salut de Requena

La Generalitat invertirà 12,1 milions en una reforma integral i ampliació del centre de salut de Requena. El pla preveu un annex, reordenació per àrees i un termini de 20 mesos.

Arriben a Madrid els cinc presos espanyols alliberats a Veneçuela

Els cinc presos espanyols alliberats a Veneçuela han aterrat a Madrid en un vol des de Bogotà. Exteriors confirma la seua arribada i celebra el retrobament amb les seues famílies.

AVA i La Va unir rebutgen l’acord amb Mercosur pel seu alt cost per a l’agricultura valenciana

Les organitzacions agràries valencianes han criticat l'aprovació de l'acord UE-Mercosur en el COREPER II i acusen el Govern de donar suport a un pacte sense garanties. Alerten de competència deslleial, salvaguardes més febles i riscos per a productors i consumidors.

Bernabé sobre la fi de la busca de Quique a Indonèsia: tant de bo es poguera trobar

Pilar Bernabé ha lamentat la fi de l'operatiu per a trobar a Quique, desaparegut després d'un naufragi a Indonèsia, i ha expressat que tant de bo es poguera trobar.

Urtasun tatxa a Feijóo de ‘mentider compulsiu’ després de la seua declaració sobre la dana

Urtasun ha acusat a Feijóo de 'mentider compulsiu' en sostindre que va admetre haver mentit sobre un contacte 'permanent' amb Carlos Mazón durant la dana. Feijóo ha reconegut davant la jutgessa que es va confondre amb les dates i que no va rebre informació el dilluns.

La Comunitat Valenciana condiciona el seu suport al finançament a un fons d’anivellament immediat

Juanfran Pérez Llorca ha advertit que la Comunitat Valenciana no recolzarà el nou model si no inclou un fons d'anivellament immediat. Ha reclamat també abordar el deute per dependència i els costos de desplaçats sanitaris.

Generalitat i agents socials es comprometen a reactivar el diàleg social i tancar un pacte abans de l’estiu

La Generalitat, la patronal i els sindicats han acordat reactivar el diàleg social després de la dana i treballar per a concretar abans de l'estiu un pacte econòmic i social.