Ridícul monumental d’Adara: Es queda completament a soles

Adara Molinero al seu canal de 'Mtmad'

Adara, ridiculitzada en les xarxes socials | Mtmad

 

Adara Molinero s’ha convertit en un dels personatges televisius més buscats del moment. La seua recent ruptura amb Gianmarco ha despertat un nou interés en ella després de ser l’autèntica protagonista de la sèptima edició de ‘GH VIP‘. La seua última entrevista en ‘Sábado Deluxe’ ha sigut una de les més comentades dels últims mesos, ja que després de patir un atac d’ansietat va haver d’abandonar el plató.

 

Unes setmanes després, hem conegut com es troba ara com ara la guanyadora de ‘GH VIP 7’. Ara pareix que està més feliç que mai, si hem de jutjar per les imàtgens que està publicant en el seu Instagram. Adara no té cap problema a reconéixer que està molt bé a soles. En una de les seues últimes publicacions, va pujar una foto ‘topless’ amb el comentari de: «SO-LA».

 

Segurament a Gianmarco no li agrade gens això, ja que, segons ell ha confessat, es va disgustar molt quan va vore com la seua parella lligava amb altres xics, tot i que Adara ha desmentit completament que ho estiguera fent.

 

Els fans es burlen d’Adara

Fa poques hores, Adara ha tornat a pujar una fotografia que segur que no deixa a ningú indiferent. La jove ha tornat a penjar en Instagram una imatge molt sensual, amb un comentari bastant divertit, però que se li ha girat en contra, ja que els seus seguidors s’han burlat d’ella.

 

«Mare meua! Ajudeu-me a posar-li títol a esta foto!», Ha comentat en la publicació. Tirant de tòpics i el seu habitual «mare meua», a Adara li ha eixit malament la jugada, perquè els usuaris d’Instagram han contestat amb molta ironia al comentari.

 

«La xica que ens va mentir i va vendre les seues llàgrimes a tots», «Estic a soles perquè ningú m’aguanta, només sé enganyar», «No estic bé de la xaveta» o «Esperant algú que m’aguante», són alguns dels títols que han proposat alguns dels seus seguidors.

 

Segurament, Gianmarco no podrà fer altra cosa que riure quan veja la reacció de la gent que fins ara feia costat a Adara, encara que probablement l’italià no arribe a vore la publicació, ja que els dos s’han deixat de seguir en les xarxes socials. La jove, de moment, ha fet cas omís als atacs i no s’ha pronunciat al respecte.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.