Rocío Carrasco: “per a mi Raquel Mosquera no existeix”

Mediaset va emetre ahir el sisé capítol de la docu sèrie sobre Rocío Carrasco, que porta per nom. ‘Qui et creus tu’. La docu serie ‘Rocío, comptar la veritat per a continuar viva’ continua avançant en el temps i ahir es van abordar dos importants moments de la vida de la filla de Rocío Jurado: la mort del seu pare, el boxador Pedro Carrasco, i la resolució del procés de separació d’Antonio David.

 

Sense relació amb el seu pare?

En els primers minuts del capítol, Rocío Carrasco ha aprofundit en la relació amb el seu pare, molt marcada per l’actitud de Pedro Carrasco amb Fidel Albiac després de l’accident de cotxe que quasi li costa la vida i que va contar en el capítol anterior.

La desconfiança del seu pare cap al qual era la seua parella en aquell moment i la complicitat amb la seua mare per a traure-li de la casa en la qual vivien junts mentre ella romania hospitalitzada va suposar un distanciament entre pare i filla que es va mantindre, pràcticament, fins al dia de la defunció de Carrasco.

Durant l’episodi ha tingut dures paraules per a Raquel Mosquera, la vídua del campió de boxa. Ha negat vehementment que el seu pare poguera dir d’ella en marxar-se “a esta filla de puta no torne a veure-la”, com va comptar Mosquera en una revista. I ha deixat entre interrogants possibles problemes del seu pare amb l’alcohol: “Ella sap perfectament perquè el meu pare es va anar fent esses”.

 

El disputat Rolex d’or

Un rellotge Rolex d’or que lluïa el seu pare va ser un dels grans motius de desacord entre la filla de Pedro Carrasco i la seua dona, Raquel Mosquera.

Un rellotge que, segons la protagonista, només volia —i no té— perquè sempre portava lloc i tenia gravada la data de les noces dels seus pares. “Si haguera sigut un Casio o un Swatch també ho hauria volgut”, ha assegurat.

A continuació, ha dirigit unes dures paraules a la dona del seu pare: “La vaig veure en el tanatori. La vaig veure en l’enterrament. Vaig parlar amb ella en alguna altra ocasió. I ja. Per a mi aqueixa persona no existeix. Existeix només i exclusivament en el que judicialment es refereix”.

Últimes notícies

El PSPV reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El diputat socialista José Díaz ha demanat deixar a un costat les crítiques polítiques i centrar tots els esforços en l’emergència per l’incendi de la Vall d’Uixó, que afecta la província de Castelló.

Detinguda de nou una menor per vendre cocaïna rosa a jóvens a Torrent

La Policia Nacional ha tornat a detindre una menor a Torrent per vendre cocaïna rosa o 'tusi' a altres jóvens des d’una vivenda. La jove ja havia sigut arrestada fa poc més d’un any per facilitar la mateixa droga a una altra menor dins d’un centre educatiu.

El foc de la Vall d’Uixó es conté i s’exigix exemplaritat en la recuperació

L'incendi forestal a la Vall d'Uixó continua sent molt complicat però el front es reduïx. Les autoritats reclamen ara la mateixa exemplaritat en la fase de recuperació.

L’Elx accelera la posada a punt davant l’Al Ain a tres setmanes de LaLiga

L’Elx juga este dimarts el seu tercer amistós de pretemporada davant l’Al Ain als camps de Pinatar Arena, amb molts minuts per al planter i tres setmanes per a l’estrena en LaLiga.

Els treballadors afectats pels incendis tindran una nova prestació amb tots els salaris coberts

Treball ha dissenyat una prestació extraordinària perquè els treballadors afectats pels incendis puguen faltar a la faena amb el sou i les cotitzacions cobertes per l’Estat, inclosos desplaçats i persones evacuades.

Pepelu i Sadiq es queden al marge per molèsties abans del viatge del València CF al Regne Unit

Pepelu i Sadiq Umar no s’han entrenat amb el grup en la sessió de Paterna per molèsties arran de l’amistós contra el Castellón, just abans del viatge del València CF a Birmingham.

La nova terminal nord del port de València, clau en el pla estatal de ports per a 2027

La nova terminal nord del port de València s’inclou entre els principals projectes d’inversió de Puertos del Estado per a 2027, junt amb les obres per a eòlica marina al port de Castelló, dins d’un pla global de 1.567 milions d’euros.

Quarta onada de calor des de dimecres amb risc extrem d’incendis a Espanya

Espanya encadena des de dimecres i fins diumenge una nova onada de calor, amb temperatures per damunt dels 40 graus i un perill d’incendis molt alt o extrem en quasi tot el país.