Rocío Carrasco: “per a mi Raquel Mosquera no existeix”

Mediaset va emetre ahir el sisé capítol de la docu sèrie sobre Rocío Carrasco, que porta per nom. ‘Qui et creus tu’. La docu serie ‘Rocío, comptar la veritat per a continuar viva’ continua avançant en el temps i ahir es van abordar dos importants moments de la vida de la filla de Rocío Jurado: la mort del seu pare, el boxador Pedro Carrasco, i la resolució del procés de separació d’Antonio David.

 

Sense relació amb el seu pare?

En els primers minuts del capítol, Rocío Carrasco ha aprofundit en la relació amb el seu pare, molt marcada per l’actitud de Pedro Carrasco amb Fidel Albiac després de l’accident de cotxe que quasi li costa la vida i que va contar en el capítol anterior.

La desconfiança del seu pare cap al qual era la seua parella en aquell moment i la complicitat amb la seua mare per a traure-li de la casa en la qual vivien junts mentre ella romania hospitalitzada va suposar un distanciament entre pare i filla que es va mantindre, pràcticament, fins al dia de la defunció de Carrasco.

Durant l’episodi ha tingut dures paraules per a Raquel Mosquera, la vídua del campió de boxa. Ha negat vehementment que el seu pare poguera dir d’ella en marxar-se “a esta filla de puta no torne a veure-la”, com va comptar Mosquera en una revista. I ha deixat entre interrogants possibles problemes del seu pare amb l’alcohol: “Ella sap perfectament perquè el meu pare es va anar fent esses”.

 

El disputat Rolex d’or

Un rellotge Rolex d’or que lluïa el seu pare va ser un dels grans motius de desacord entre la filla de Pedro Carrasco i la seua dona, Raquel Mosquera.

Un rellotge que, segons la protagonista, només volia —i no té— perquè sempre portava lloc i tenia gravada la data de les noces dels seus pares. “Si haguera sigut un Casio o un Swatch també ho hauria volgut”, ha assegurat.

A continuació, ha dirigit unes dures paraules a la dona del seu pare: “La vaig veure en el tanatori. La vaig veure en l’enterrament. Vaig parlar amb ella en alguna altra ocasió. I ja. Per a mi aqueixa persona no existeix. Existeix només i exclusivament en el que judicialment es refereix”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guaguas defén el seu títol de Copa en una edició inèdita a València

La Copa del Rei de voleibol es disputa per primera vegada a València. CV Guaguas arriba com a campió i favorit a la Fonteta davant altres set aspirants, amb l'amfitrió Léleman Conqueridor il·lusionat.

El PP sosté que la situació judicial i política de Carlos Mazón no ha canviat

El PP ha assegurat que, malgrat l'escrit raonat de la jutgessa de Catarroja al TSJCV per la gestió de la dana, la posició de Carlos Mazón seguix igual. El grup evita especular i recalca el seu respecte a les decisions judicials.

Baldoví demana a Feijóo que exigisca a Mazón l’acta de diputat després de l’enviament del cas DANA al TSJCV

Baldoví ha reclamat al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat després que la jutgessa de la DANA haja elevat una exposició raonada al TSJCV per la seua condició d'aforat.

Mouriño vol guanyar al Barcelona per a retallar la distància en la taula

Mouriño fixa com a objectiu derrotar al líder Barcelona al Camp Nou per a reduir els 10 punts de diferència. El pla passa pel contraatac i l'eficàcia, amb l'uruguaià recuperat i una defensa més sòlida.

La jutgessa de la DANA manté la testifical i no espera al TSJ sobre Mazón

La magistrada ha rebutjat ajornar la declaració d'un alt càrrec del Consell malgrat que el TSJCV ha de decidir sobre la imputació del expresident Carlos Mazón. La defensa d'Emilio Argüeso va demanar suspendre-la, però el jutjat seguix amb les diligències.

Els taxis paralitzen 24 hores el servici en la Comunitat amb marxa a València i protesta davant la Generalitat

El taxi ha detingut la seua activitat des de les 06.00 amb excepcions per a urgències i trasllats hospitalaris. Reclama equilibri enfront de les VTC mentres la Generalitat ultima un decret.

Detinguts tres menors de 14 i 15 anys per la violació d’una menor de 16 a València

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d'una jove de 16 a València. També estan investigats per gravar i difondre les imatges; queden en llibertat vigilada amb prohibició d'acostar-se.

El MARQ presenta al MAN la investigació de la major necròpoli bizantina a Rojales

El MAN ha acollit la presentació dels avanços del MARQ sobre la major necròpoli bizantina peninsular a Rojales. La investigació es relaciona amb ritu cristià primerenc, mobilitat oriental i rastre de 'yersina pestis'.