Rocío Carrasco: “per a mi Raquel Mosquera no existeix”

Mediaset va emetre ahir el sisé capítol de la docu sèrie sobre Rocío Carrasco, que porta per nom. ‘Qui et creus tu’. La docu serie ‘Rocío, comptar la veritat per a continuar viva’ continua avançant en el temps i ahir es van abordar dos importants moments de la vida de la filla de Rocío Jurado: la mort del seu pare, el boxador Pedro Carrasco, i la resolució del procés de separació d’Antonio David.

 

Sense relació amb el seu pare?

En els primers minuts del capítol, Rocío Carrasco ha aprofundit en la relació amb el seu pare, molt marcada per l’actitud de Pedro Carrasco amb Fidel Albiac després de l’accident de cotxe que quasi li costa la vida i que va contar en el capítol anterior.

La desconfiança del seu pare cap al qual era la seua parella en aquell moment i la complicitat amb la seua mare per a traure-li de la casa en la qual vivien junts mentre ella romania hospitalitzada va suposar un distanciament entre pare i filla que es va mantindre, pràcticament, fins al dia de la defunció de Carrasco.

Durant l’episodi ha tingut dures paraules per a Raquel Mosquera, la vídua del campió de boxa. Ha negat vehementment que el seu pare poguera dir d’ella en marxar-se “a esta filla de puta no torne a veure-la”, com va comptar Mosquera en una revista. I ha deixat entre interrogants possibles problemes del seu pare amb l’alcohol: “Ella sap perfectament perquè el meu pare es va anar fent esses”.

 

El disputat Rolex d’or

Un rellotge Rolex d’or que lluïa el seu pare va ser un dels grans motius de desacord entre la filla de Pedro Carrasco i la seua dona, Raquel Mosquera.

Un rellotge que, segons la protagonista, només volia —i no té— perquè sempre portava lloc i tenia gravada la data de les noces dels seus pares. “Si haguera sigut un Casio o un Swatch també ho hauria volgut”, ha assegurat.

A continuació, ha dirigit unes dures paraules a la dona del seu pare: “La vaig veure en el tanatori. La vaig veure en l’enterrament. Vaig parlar amb ella en alguna altra ocasió. I ja. Per a mi aqueixa persona no existeix. Existeix només i exclusivament en el que judicialment es refereix”.

Últimes notícies

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.

Dos de cada tres bars i restaurants valencians facturen menys per la calor i els macroesdeveniments

El 67 % dels locals dhostaleria valenciana ha vist baixar els seus ingressos este estiu per la calor extrema, la contenció del gasto i la coincidència amb macroesdeveniments. El client local sha consolidat com a principal suport del sector i la majoria de negocis no ha contractat reforços.

Kepler-Karst releva l’advocat de Salomé Pradas en la causa de la DANA

El despatx Kepler-Karst ha substituït l’advocat Eduardo de Urbano pel penalista Pedro Colina, que passa a assumir la defensa de Salomé Pradas en la causa de la DANA que s’instrueix a Catarroja.