Rocío Carrasco: “per a mi Raquel Mosquera no existeix”

Mediaset va emetre ahir el sisé capítol de la docu sèrie sobre Rocío Carrasco, que porta per nom. ‘Qui et creus tu’. La docu serie ‘Rocío, comptar la veritat per a continuar viva’ continua avançant en el temps i ahir es van abordar dos importants moments de la vida de la filla de Rocío Jurado: la mort del seu pare, el boxador Pedro Carrasco, i la resolució del procés de separació d’Antonio David.

 

Sense relació amb el seu pare?

En els primers minuts del capítol, Rocío Carrasco ha aprofundit en la relació amb el seu pare, molt marcada per l’actitud de Pedro Carrasco amb Fidel Albiac després de l’accident de cotxe que quasi li costa la vida i que va contar en el capítol anterior.

La desconfiança del seu pare cap al qual era la seua parella en aquell moment i la complicitat amb la seua mare per a traure-li de la casa en la qual vivien junts mentre ella romania hospitalitzada va suposar un distanciament entre pare i filla que es va mantindre, pràcticament, fins al dia de la defunció de Carrasco.

Durant l’episodi ha tingut dures paraules per a Raquel Mosquera, la vídua del campió de boxa. Ha negat vehementment que el seu pare poguera dir d’ella en marxar-se “a esta filla de puta no torne a veure-la”, com va comptar Mosquera en una revista. I ha deixat entre interrogants possibles problemes del seu pare amb l’alcohol: “Ella sap perfectament perquè el meu pare es va anar fent esses”.

 

El disputat Rolex d’or

Un rellotge Rolex d’or que lluïa el seu pare va ser un dels grans motius de desacord entre la filla de Pedro Carrasco i la seua dona, Raquel Mosquera.

Un rellotge que, segons la protagonista, només volia —i no té— perquè sempre portava lloc i tenia gravada la data de les noces dels seus pares. “Si haguera sigut un Casio o un Swatch també ho hauria volgut”, ha assegurat.

A continuació, ha dirigit unes dures paraules a la dona del seu pare: “La vaig veure en el tanatori. La vaig veure en l’enterrament. Vaig parlar amb ella en alguna altra ocasió. I ja. Per a mi aqueixa persona no existeix. Existeix només i exclusivament en el que judicialment es refereix”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional

La degradació dels boscos secs tropicals reduïx la diversitat de carronyers i accelera el consum de carronya

Un estudi liderat per la Universitat d'Alacant revela que la degradació dels boscos secs tropicals simplifica les comunitats de carronyers i accelera la desaparició de les carronyes. Els autors advertixen que esta eficiència en àrees alterades no implica resiliència i reforcen la necessitat de conservar boscos ben estructurats.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar investigar per què no es van tallar les principals carreteres

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha reiterat la seua negativa a indagar per què no es van tallar les principals carreteres el 29 d'octubre de 2024. Rebutja demanar a la DGT gravacions i registres de la A-3, en considerar clau que l'alerta de protecció civil no es va emetre fins a les 20.11 hores.