Rocío Carrasco: “per a mi Raquel Mosquera no existeix”

Mediaset va emetre ahir el sisé capítol de la docu sèrie sobre Rocío Carrasco, que porta per nom. ‘Qui et creus tu’. La docu serie ‘Rocío, comptar la veritat per a continuar viva’ continua avançant en el temps i ahir es van abordar dos importants moments de la vida de la filla de Rocío Jurado: la mort del seu pare, el boxador Pedro Carrasco, i la resolució del procés de separació d’Antonio David.

 

Sense relació amb el seu pare?

En els primers minuts del capítol, Rocío Carrasco ha aprofundit en la relació amb el seu pare, molt marcada per l’actitud de Pedro Carrasco amb Fidel Albiac després de l’accident de cotxe que quasi li costa la vida i que va contar en el capítol anterior.

La desconfiança del seu pare cap al qual era la seua parella en aquell moment i la complicitat amb la seua mare per a traure-li de la casa en la qual vivien junts mentre ella romania hospitalitzada va suposar un distanciament entre pare i filla que es va mantindre, pràcticament, fins al dia de la defunció de Carrasco.

Durant l’episodi ha tingut dures paraules per a Raquel Mosquera, la vídua del campió de boxa. Ha negat vehementment que el seu pare poguera dir d’ella en marxar-se “a esta filla de puta no torne a veure-la”, com va comptar Mosquera en una revista. I ha deixat entre interrogants possibles problemes del seu pare amb l’alcohol: “Ella sap perfectament perquè el meu pare es va anar fent esses”.

 

El disputat Rolex d’or

Un rellotge Rolex d’or que lluïa el seu pare va ser un dels grans motius de desacord entre la filla de Pedro Carrasco i la seua dona, Raquel Mosquera.

Un rellotge que, segons la protagonista, només volia —i no té— perquè sempre portava lloc i tenia gravada la data de les noces dels seus pares. “Si haguera sigut un Casio o un Swatch també ho hauria volgut”, ha assegurat.

A continuació, ha dirigit unes dures paraules a la dona del seu pare: “La vaig veure en el tanatori. La vaig veure en l’enterrament. Vaig parlar amb ella en alguna altra ocasió. I ja. Per a mi aqueixa persona no existeix. Existeix només i exclusivament en el que judicialment es refereix”.

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.