Rocío Flores revela com es troba Olga Moreno després de guanyar ‘Superviventes’

 

Rocio Flores, la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores ha acudit este matí al seu lloc de treball en el magazine ‘El programa de Ana Rosa‘, després que Olga Moreno, l’actual dona del seu pare, s’haja proclamat guanyadora de ‘Supervivientes‘. La néta de la cantant Rocío Jurado ha explicat com se sent i quina ha sigut la reacció de la concursant després d’eixir d’Hondures.

 

Durant la seua intervenció, Rocío Flores no ha pogut ocultar la seua felicitat després de la victòria de la seua ‘madrastra’ en el reality de Mediaset. La filla d’Antonio David Flores ha reconegut que encara se senten en un nuvol, ja que no s’esperaven que Olga poguera arribar tan lluny. “Ella encara està en ‘xoc”, ha reconegut Rocío en recordar aqueix bonic moment en el qual van anunciar que ‘OA’, com ella i el seu germà li criden, era la guanyadora del reality. “Jo no m’esperava que anara a guanyar”, ha confessat.

 

A més, la primogènita de Rocío Carrasco té clar que el triomf de la dona del seu pare en el concurs de supervivència és un reconeixement públic que Olga Moreno té un gran suport tant dins com fora del reality. “Ha fet un gran concurs, l’ha tingut molt complicat fora del concurs i la gent ho ha valorat tot”, ha deixat clar, i és que per a ella aquest premi és una victòria personal, on també ha influït el que ha passat fora amb la seua mare.

 

Mentre la dona d’Antonio David Flores ha estat concursant, Rocío Carrasco no ha dubtat a atacar amb duresa a Olga. Per aquest motiu, Rocío se sent eternament agraïda de tot el suport que ha rebut ‘Oa’.

 

La reacció d’Olga Moreno en veure el documental de Rocío Carrasco

Quant a tot el que ha dit Rocío Carrasco en la seua docuserie, Rocío Flores ha deixat clar que encara no li ho han pogut comptar tot i que, de moment, només sap algunes coses. Una de les primeres coses que semblen haver-li comptant a Olga Moreno és el vertader significat de la frase “no té cony…”, unes paraules que ja va haver de llegir durant el seu concurs en ‘Supervivientes’ i de les quals per fi coneix el seu origen. “Imagina’t com ha reaccionat…”, han sigut les úniques paraules que ha volgut dir respecte a aquest tema la col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa, deixant clar que no li va semblar res bé.

 

A més, Flores s li ha explicat a Joaquin Prat i a la resta de col·laboradors, que Olga Moreno no es penedeix d’haver parlat de la seua família en el concurs. “Ella m’ha confessat que quan Melyssa li parlava de la seua família a ella també li feien venir ganes de fer-ho. No hi ha res dolent en això”, ha manifestat la néta de Rocío Jurado.

 

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.