Rocío Flores revela com es troba Olga Moreno després de guanyar ‘Superviventes’

 

Rocio Flores, la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores ha acudit este matí al seu lloc de treball en el magazine ‘El programa de Ana Rosa‘, després que Olga Moreno, l’actual dona del seu pare, s’haja proclamat guanyadora de ‘Supervivientes‘. La néta de la cantant Rocío Jurado ha explicat com se sent i quina ha sigut la reacció de la concursant després d’eixir d’Hondures.

 

Durant la seua intervenció, Rocío Flores no ha pogut ocultar la seua felicitat després de la victòria de la seua ‘madrastra’ en el reality de Mediaset. La filla d’Antonio David Flores ha reconegut que encara se senten en un nuvol, ja que no s’esperaven que Olga poguera arribar tan lluny. “Ella encara està en ‘xoc”, ha reconegut Rocío en recordar aqueix bonic moment en el qual van anunciar que ‘OA’, com ella i el seu germà li criden, era la guanyadora del reality. “Jo no m’esperava que anara a guanyar”, ha confessat.

 

A més, la primogènita de Rocío Carrasco té clar que el triomf de la dona del seu pare en el concurs de supervivència és un reconeixement públic que Olga Moreno té un gran suport tant dins com fora del reality. “Ha fet un gran concurs, l’ha tingut molt complicat fora del concurs i la gent ho ha valorat tot”, ha deixat clar, i és que per a ella aquest premi és una victòria personal, on també ha influït el que ha passat fora amb la seua mare.

 

Mentre la dona d’Antonio David Flores ha estat concursant, Rocío Carrasco no ha dubtat a atacar amb duresa a Olga. Per aquest motiu, Rocío se sent eternament agraïda de tot el suport que ha rebut ‘Oa’.

 

La reacció d’Olga Moreno en veure el documental de Rocío Carrasco

Quant a tot el que ha dit Rocío Carrasco en la seua docuserie, Rocío Flores ha deixat clar que encara no li ho han pogut comptar tot i que, de moment, només sap algunes coses. Una de les primeres coses que semblen haver-li comptant a Olga Moreno és el vertader significat de la frase “no té cony…”, unes paraules que ja va haver de llegir durant el seu concurs en ‘Supervivientes’ i de les quals per fi coneix el seu origen. “Imagina’t com ha reaccionat…”, han sigut les úniques paraules que ha volgut dir respecte a aquest tema la col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa, deixant clar que no li va semblar res bé.

 

A més, Flores s li ha explicat a Joaquin Prat i a la resta de col·laboradors, que Olga Moreno no es penedeix d’haver parlat de la seua família en el concurs. “Ella m’ha confessat que quan Melyssa li parlava de la seua família a ella també li feien venir ganes de fer-ho. No hi ha res dolent en això”, ha manifestat la néta de Rocío Jurado.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.