Rocío Flores revela com es troba Olga Moreno després de guanyar ‘Superviventes’

 

Rocio Flores, la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores ha acudit este matí al seu lloc de treball en el magazine ‘El programa de Ana Rosa‘, després que Olga Moreno, l’actual dona del seu pare, s’haja proclamat guanyadora de ‘Supervivientes‘. La néta de la cantant Rocío Jurado ha explicat com se sent i quina ha sigut la reacció de la concursant després d’eixir d’Hondures.

 

Durant la seua intervenció, Rocío Flores no ha pogut ocultar la seua felicitat després de la victòria de la seua ‘madrastra’ en el reality de Mediaset. La filla d’Antonio David Flores ha reconegut que encara se senten en un nuvol, ja que no s’esperaven que Olga poguera arribar tan lluny. «Ella encara està en ‘xoc», ha reconegut Rocío en recordar aqueix bonic moment en el qual van anunciar que ‘OA’, com ella i el seu germà li criden, era la guanyadora del reality. «Jo no m’esperava que anara a guanyar», ha confessat.

 

A més, la primogènita de Rocío Carrasco té clar que el triomf de la dona del seu pare en el concurs de supervivència és un reconeixement públic que Olga Moreno té un gran suport tant dins com fora del reality. «Ha fet un gran concurs, l’ha tingut molt complicat fora del concurs i la gent ho ha valorat tot», ha deixat clar, i és que per a ella aquest premi és una victòria personal, on també ha influït el que ha passat fora amb la seua mare.

 

Mentre la dona d’Antonio David Flores ha estat concursant, Rocío Carrasco no ha dubtat a atacar amb duresa a Olga. Per aquest motiu, Rocío se sent eternament agraïda de tot el suport que ha rebut ‘Oa’.

 

La reacció d’Olga Moreno en veure el documental de Rocío Carrasco

Quant a tot el que ha dit Rocío Carrasco en la seua docuserie, Rocío Flores ha deixat clar que encara no li ho han pogut comptar tot i que, de moment, només sap algunes coses. Una de les primeres coses que semblen haver-li comptant a Olga Moreno és el vertader significat de la frase «no té cony…», unes paraules que ja va haver de llegir durant el seu concurs en ‘Supervivientes’ i de les quals per fi coneix el seu origen. «Imagina’t com ha reaccionat…», han sigut les úniques paraules que ha volgut dir respecte a aquest tema la col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa, deixant clar que no li va semblar res bé.

 

A més, Flores s li ha explicat a Joaquin Prat i a la resta de col·laboradors, que Olga Moreno no es penedeix d’haver parlat de la seua família en el concurs. «Ella m’ha confessat que quan Melyssa li parlava de la seua família a ella també li feien venir ganes de fer-ho. No hi ha res dolent en això», ha manifestat la néta de Rocío Jurado.

 

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU