Rocío Flores revela com es troba Olga Moreno després de guanyar ‘Superviventes’

 

Rocio Flores, la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores ha acudit este matí al seu lloc de treball en el magazine ‘El programa de Ana Rosa‘, després que Olga Moreno, l’actual dona del seu pare, s’haja proclamat guanyadora de ‘Supervivientes‘. La néta de la cantant Rocío Jurado ha explicat com se sent i quina ha sigut la reacció de la concursant després d’eixir d’Hondures.

 

Durant la seua intervenció, Rocío Flores no ha pogut ocultar la seua felicitat després de la victòria de la seua ‘madrastra’ en el reality de Mediaset. La filla d’Antonio David Flores ha reconegut que encara se senten en un nuvol, ja que no s’esperaven que Olga poguera arribar tan lluny. «Ella encara està en ‘xoc», ha reconegut Rocío en recordar aqueix bonic moment en el qual van anunciar que ‘OA’, com ella i el seu germà li criden, era la guanyadora del reality. «Jo no m’esperava que anara a guanyar», ha confessat.

 

A més, la primogènita de Rocío Carrasco té clar que el triomf de la dona del seu pare en el concurs de supervivència és un reconeixement públic que Olga Moreno té un gran suport tant dins com fora del reality. «Ha fet un gran concurs, l’ha tingut molt complicat fora del concurs i la gent ho ha valorat tot», ha deixat clar, i és que per a ella aquest premi és una victòria personal, on també ha influït el que ha passat fora amb la seua mare.

 

Mentre la dona d’Antonio David Flores ha estat concursant, Rocío Carrasco no ha dubtat a atacar amb duresa a Olga. Per aquest motiu, Rocío se sent eternament agraïda de tot el suport que ha rebut ‘Oa’.

 

La reacció d’Olga Moreno en veure el documental de Rocío Carrasco

Quant a tot el que ha dit Rocío Carrasco en la seua docuserie, Rocío Flores ha deixat clar que encara no li ho han pogut comptar tot i que, de moment, només sap algunes coses. Una de les primeres coses que semblen haver-li comptant a Olga Moreno és el vertader significat de la frase «no té cony…», unes paraules que ja va haver de llegir durant el seu concurs en ‘Supervivientes’ i de les quals per fi coneix el seu origen. «Imagina’t com ha reaccionat…», han sigut les úniques paraules que ha volgut dir respecte a aquest tema la col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa, deixant clar que no li va semblar res bé.

 

A més, Flores s li ha explicat a Joaquin Prat i a la resta de col·laboradors, que Olga Moreno no es penedeix d’haver parlat de la seua família en el concurs. «Ella m’ha confessat que quan Melyssa li parlava de la seua família a ella també li feien venir ganes de fer-ho. No hi ha res dolent en això», ha manifestat la néta de Rocío Jurado.

 

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.