Rocío Flores revela com es troba Olga Moreno després de guanyar ‘Superviventes’

 

Rocio Flores, la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores ha acudit este matí al seu lloc de treball en el magazine ‘El programa de Ana Rosa‘, després que Olga Moreno, l’actual dona del seu pare, s’haja proclamat guanyadora de ‘Supervivientes‘. La néta de la cantant Rocío Jurado ha explicat com se sent i quina ha sigut la reacció de la concursant després d’eixir d’Hondures.

 

Durant la seua intervenció, Rocío Flores no ha pogut ocultar la seua felicitat després de la victòria de la seua ‘madrastra’ en el reality de Mediaset. La filla d’Antonio David Flores ha reconegut que encara se senten en un nuvol, ja que no s’esperaven que Olga poguera arribar tan lluny. «Ella encara està en ‘xoc», ha reconegut Rocío en recordar aqueix bonic moment en el qual van anunciar que ‘OA’, com ella i el seu germà li criden, era la guanyadora del reality. «Jo no m’esperava que anara a guanyar», ha confessat.

 

A més, la primogènita de Rocío Carrasco té clar que el triomf de la dona del seu pare en el concurs de supervivència és un reconeixement públic que Olga Moreno té un gran suport tant dins com fora del reality. «Ha fet un gran concurs, l’ha tingut molt complicat fora del concurs i la gent ho ha valorat tot», ha deixat clar, i és que per a ella aquest premi és una victòria personal, on també ha influït el que ha passat fora amb la seua mare.

 

Mentre la dona d’Antonio David Flores ha estat concursant, Rocío Carrasco no ha dubtat a atacar amb duresa a Olga. Per aquest motiu, Rocío se sent eternament agraïda de tot el suport que ha rebut ‘Oa’.

 

La reacció d’Olga Moreno en veure el documental de Rocío Carrasco

Quant a tot el que ha dit Rocío Carrasco en la seua docuserie, Rocío Flores ha deixat clar que encara no li ho han pogut comptar tot i que, de moment, només sap algunes coses. Una de les primeres coses que semblen haver-li comptant a Olga Moreno és el vertader significat de la frase «no té cony…», unes paraules que ja va haver de llegir durant el seu concurs en ‘Supervivientes’ i de les quals per fi coneix el seu origen. «Imagina’t com ha reaccionat…», han sigut les úniques paraules que ha volgut dir respecte a aquest tema la col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa, deixant clar que no li va semblar res bé.

 

A més, Flores s li ha explicat a Joaquin Prat i a la resta de col·laboradors, que Olga Moreno no es penedeix d’haver parlat de la seua família en el concurs. «Ella m’ha confessat que quan Melyssa li parlava de la seua família a ella també li feien venir ganes de fer-ho. No hi ha res dolent en això», ha manifestat la néta de Rocío Jurado.

 

Últimes notícies

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.