El que van fer Rocío Flores i Gloria Camila que no es va veure a l’homenatge

 

Este passat cap de setmana, just després que s’emetera l’últim episodi del documental de Rocío Carrasco, la seua família ha celebrat un homenatge per la mort de Rocío Jurado. Demà, 1 de juny, farà 15 anys que va morir ‘la més gran’ i tot el clan dels Jurado s’ha reunit a Chipiona, amb una excepció: faltava la seua filla, Rocío Carrasco.

Els que sí que van acudir van ser els seus dos fills, Rocío i David Flores, que van plorar i es van mostrar molt afectats durant l’acte. A més de les declaracions de José Antonio, que va dir que no es creia “res” del que ha comptat Rocío Carrasco, hi ha una altra imatge que acaba de transcendir: la de Rocío Flores i Gloria Camila dins de la font dedicada a Rocío Jurado.

Gloria Camila torna a marginar a la seua germana

 

La colombiana forma part de la premsa del cor des que va aterrar a Espanya. Ha participat en diversos programes, i ha utilitzat els seus cognoms quan ha sigut necessari. No obstant això, la seua trajectòria mediàtica no sé caracteritza per parlar de la seua vida privada. Per eixe motiu, és la persona perfecta per a encapçalar una organització que honre la memòria de l’artista.

La filla adoptiva de la chipionera ha protagonitzat un emotiu discurs. Després de l’esdeveniment commemoratiu, un cercle reduït de persones es va traslladar a un hotel per a continuar festejant el talent de l’artista. Allí van celebrar un menjar que va suposar el debut de la germana de Rociíto.

«Per a mi és un orgull presidir este acte. Vull donar les gràcies a tots els juradistes que heu assistit hui, i per haver fet possible este dia», va començar dient. «La missa ha sigut preciosa. La música triada per la meua tia, i el cementeri i el monument, que han sigut decorats amb flors, han quedat preciosos», va comentar visiblement emocionada.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.