El que van fer Rocío Flores i Gloria Camila que no es va veure a l’homenatge

 

Este passat cap de setmana, just després que s’emetera l’últim episodi del documental de Rocío Carrasco, la seua família ha celebrat un homenatge per la mort de Rocío Jurado. Demà, 1 de juny, farà 15 anys que va morir ‘la més gran’ i tot el clan dels Jurado s’ha reunit a Chipiona, amb una excepció: faltava la seua filla, Rocío Carrasco.

Els que sí que van acudir van ser els seus dos fills, Rocío i David Flores, que van plorar i es van mostrar molt afectats durant l’acte. A més de les declaracions de José Antonio, que va dir que no es creia “res” del que ha comptat Rocío Carrasco, hi ha una altra imatge que acaba de transcendir: la de Rocío Flores i Gloria Camila dins de la font dedicada a Rocío Jurado.

Gloria Camila torna a marginar a la seua germana

 

La colombiana forma part de la premsa del cor des que va aterrar a Espanya. Ha participat en diversos programes, i ha utilitzat els seus cognoms quan ha sigut necessari. No obstant això, la seua trajectòria mediàtica no sé caracteritza per parlar de la seua vida privada. Per eixe motiu, és la persona perfecta per a encapçalar una organització que honre la memòria de l’artista.

La filla adoptiva de la chipionera ha protagonitzat un emotiu discurs. Després de l’esdeveniment commemoratiu, un cercle reduït de persones es va traslladar a un hotel per a continuar festejant el talent de l’artista. Allí van celebrar un menjar que va suposar el debut de la germana de Rociíto.

«Per a mi és un orgull presidir este acte. Vull donar les gràcies a tots els juradistes que heu assistit hui, i per haver fet possible este dia», va començar dient. «La missa ha sigut preciosa. La música triada per la meua tia, i el cementeri i el monument, que han sigut decorats amb flors, han quedat preciosos», va comentar visiblement emocionada.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.