12.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

El que van fer Rocío Flores i Gloria Camila que no es va veure a l’homenatge

 

Este passat cap de setmana, just després que s’emetera l’últim episodi del documental de Rocío Carrasco, la seua família ha celebrat un homenatge per la mort de Rocío Jurado. Demà, 1 de juny, farà 15 anys que va morir ‘la més gran’ i tot el clan dels Jurado s’ha reunit a Chipiona, amb una excepció: faltava la seua filla, Rocío Carrasco.

Els que sí que van acudir van ser els seus dos fills, Rocío i David Flores, que van plorar i es van mostrar molt afectats durant l’acte. A més de les declaracions de José Antonio, que va dir que no es creia “res” del que ha comptat Rocío Carrasco, hi ha una altra imatge que acaba de transcendir: la de Rocío Flores i Gloria Camila dins de la font dedicada a Rocío Jurado.

Gloria Camila torna a marginar a la seua germana

 

La colombiana forma part de la premsa del cor des que va aterrar a Espanya. Ha participat en diversos programes, i ha utilitzat els seus cognoms quan ha sigut necessari. No obstant això, la seua trajectòria mediàtica no sé caracteritza per parlar de la seua vida privada. Per eixe motiu, és la persona perfecta per a encapçalar una organització que honre la memòria de l’artista.

La filla adoptiva de la chipionera ha protagonitzat un emotiu discurs. Després de l’esdeveniment commemoratiu, un cercle reduït de persones es va traslladar a un hotel per a continuar festejant el talent de l’artista. Allí van celebrar un menjar que va suposar el debut de la germana de Rociíto.

«Per a mi és un orgull presidir este acte. Vull donar les gràcies a tots els juradistes que heu assistit hui, i per haver fet possible este dia», va començar dient. «La missa ha sigut preciosa. La música triada per la meua tia, i el cementeri i el monument, que han sigut decorats amb flors, han quedat preciosos», va comentar visiblement emocionada.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.