El que van fer Rocío Flores i Gloria Camila que no es va veure a l’homenatge

 

Este passat cap de setmana, just després que s’emetera l’últim episodi del documental de Rocío Carrasco, la seua família ha celebrat un homenatge per la mort de Rocío Jurado. Demà, 1 de juny, farà 15 anys que va morir ‘la més gran’ i tot el clan dels Jurado s’ha reunit a Chipiona, amb una excepció: faltava la seua filla, Rocío Carrasco.

Els que sí que van acudir van ser els seus dos fills, Rocío i David Flores, que van plorar i es van mostrar molt afectats durant l’acte. A més de les declaracions de José Antonio, que va dir que no es creia “res” del que ha comptat Rocío Carrasco, hi ha una altra imatge que acaba de transcendir: la de Rocío Flores i Gloria Camila dins de la font dedicada a Rocío Jurado.

Gloria Camila torna a marginar a la seua germana

 

La colombiana forma part de la premsa del cor des que va aterrar a Espanya. Ha participat en diversos programes, i ha utilitzat els seus cognoms quan ha sigut necessari. No obstant això, la seua trajectòria mediàtica no sé caracteritza per parlar de la seua vida privada. Per eixe motiu, és la persona perfecta per a encapçalar una organització que honre la memòria de l’artista.

La filla adoptiva de la chipionera ha protagonitzat un emotiu discurs. Després de l’esdeveniment commemoratiu, un cercle reduït de persones es va traslladar a un hotel per a continuar festejant el talent de l’artista. Allí van celebrar un menjar que va suposar el debut de la germana de Rociíto.

«Per a mi és un orgull presidir este acte. Vull donar les gràcies a tots els juradistes que heu assistit hui, i per haver fet possible este dia», va començar dient. «La missa ha sigut preciosa. La música triada per la meua tia, i el cementeri i el monument, que han sigut decorats amb flors, han quedat preciosos», va comentar visiblement emocionada.

Últimes notícies

Desarticulada una banda itinerant implicada en 27 robatoris en vivendes de diverses províncies

La Policia ha detingut a tretze membres d'una banda amb base en Torrevieja implicada en almenys 27 robatoris en vivendes de diferents províncies, comeses aprofitant períodes vacacionals i vivendes buides.

Xiulada del professorat davant Educació marca l’inici de la reunió entre Conselleria i sindicats

La quarta jornada de vaga indefinida del professorat en la Comunitat Valenciana arranca amb una sonora xiulada a les portes de la Conselleria d'Educació mentres sindicats esperen un preacord que consideren mínimament satisfactori.

Universitats reforcen la vigilància per a frenar el plagi amb IA en els exàmens

Les universitats espanyoles endurixen la vigilància en els exàmens amb detectors de radiofreqüència i més presència a les aules, mentres replantegen com avaluar en plena expansió de la IA generativa.

Controlat l’incendi en una empresa de processament d’ametla a Vall d’Alba

L'incendi declarat en una planta de processament d'ametla en un polígon de La Vall d'Alba ha sigut finalment controlat després d'arrasar una nau d'uns 10.000 metres quadrats i provocar el col·lapse de la seua estructura.

Ruixats i tempestes en el terç nord i vent molt fort a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cels poc nuvolosos però amb ruixats i tempestes en el terç nord i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a l'interior de Castelló.

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.