10.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

El que van fer Rocío Flores i Gloria Camila que no es va veure a l’homenatge

 

Este passat cap de setmana, just després que s’emetera l’últim episodi del documental de Rocío Carrasco, la seua família ha celebrat un homenatge per la mort de Rocío Jurado. Demà, 1 de juny, farà 15 anys que va morir ‘la més gran’ i tot el clan dels Jurado s’ha reunit a Chipiona, amb una excepció: faltava la seua filla, Rocío Carrasco.

Els que sí que van acudir van ser els seus dos fills, Rocío i David Flores, que van plorar i es van mostrar molt afectats durant l’acte. A més de les declaracions de José Antonio, que va dir que no es creia “res” del que ha comptat Rocío Carrasco, hi ha una altra imatge que acaba de transcendir: la de Rocío Flores i Gloria Camila dins de la font dedicada a Rocío Jurado.

Gloria Camila torna a marginar a la seua germana

 

La colombiana forma part de la premsa del cor des que va aterrar a Espanya. Ha participat en diversos programes, i ha utilitzat els seus cognoms quan ha sigut necessari. No obstant això, la seua trajectòria mediàtica no sé caracteritza per parlar de la seua vida privada. Per eixe motiu, és la persona perfecta per a encapçalar una organització que honre la memòria de l’artista.

La filla adoptiva de la chipionera ha protagonitzat un emotiu discurs. Després de l’esdeveniment commemoratiu, un cercle reduït de persones es va traslladar a un hotel per a continuar festejant el talent de l’artista. Allí van celebrar un menjar que va suposar el debut de la germana de Rociíto.

«Per a mi és un orgull presidir este acte. Vull donar les gràcies a tots els juradistes que heu assistit hui, i per haver fet possible este dia», va començar dient. «La missa ha sigut preciosa. La música triada per la meua tia, i el cementeri i el monument, que han sigut decorats amb flors, han quedat preciosos», va comentar visiblement emocionada.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.