20.3 C
València
Diumenge, 26 octubre, 2025

Scarlett Johansson està embarassada del seu segon fill

Scarlett Johansson espera al seu segon fill. L’actriu, que està casada amb Colin Jost des de l’any passat, té una filla de sis anys, Rose Dorothy Dauriac. L’actriu va tindre a esta xiqueta amb el periodista francés Romain Dauriac, amb qui va estar casada de 2014 a 2017 i ara donarà a llum a este segon bebé, l’embaràs del qual ha portat en secret.

Segons fonts consultades pel mitjà Page Six, Scarlett “ha desitjat portar en privat el seu estat, però tots dos estan emocionats”. I encara que cap dels dos ha confirmat la notícia, els fans estan segurs que és així, ja que portaven un temps preguntant-se per què no acudia físicament als esdeveniments que s’estaven fent entorn de la promoció de la pel·lícula ‘Black Widow’ (Vídua Negra), de la qual és protagonista i productora executiva.

Una de les poques aparicions que Scarlett ha fet ha sigut en el programa ‘The Tonight Xou With Jimmy  Fallon’, però es va realitzar via Zoom i la càmera només apuntava al seu bust. I va anar per esta raó per la qual es va començar a especular sobre un possible embaràs, que ha sigut confirmat ara per part de Page Six.

 

Últimes notícies

Gerard Moreno decidix a Mestalla en el seu partit 300 i el Vila-real s’imposa 0-2

El Vila-real va guanyar 0-2 a Mestalla amb un penal transformat per Gerard Moreno al caient del descans en el seu partit 300 i un gol de Santi Comesaña. El València va encadenar cinc jornades sense guanyar i va traure el cap al descens, amb protestes en la graderia.

Gerard Moreno celebra 300 partits amb el Vila-real amb gol i triomf a Mestalla

El davanter va aconseguir els 300 partits amb el Vila-real i el va celebrar amb un gol a Mestalla en un 0-2. Va destacar la paciència de l'equip i va defendre el penal després de la revisió del VAR.

Gerard Moreno guia el 0-2 del Vila-real a Mestalla en el seu partit 300

El Vila-real va véncer 0-2 a Mestalla amb un penal de Gerard Moreno al caient del descans en el seu partit 300 i una miqueta de Santi Comesaña. El València va malgastar les seues millors opcions i encadena cinc jornades sense guanyar.

0-2: Gerard i Comesaña donen la victòria al Vila-real a Mestalla

El Vila-real va véncer 0-2 a Mestalla: Gerard Moreno va marcar de penal en el 45' en el seu partit 300 i Santi Comesaña va fer el 0-2 en el 57. El València va perdonar en la primera part

Gerard Moreno va avançar al Vila-real de penal abans del descans a Mestalla (0-1)

Gerard Moreno va convertir un penal en el minut 45 en el seu partit 300 i va posar per davant al Vila-real a Mestalla. El València havia estret amb dos clares ocasions abans del descans.

Gerard Moreno avança al Vila-real de penal abans del descans (0-1)

Gerard Moreno va marcar de penal en el minut 45 per a posar el 0-1 a Mestalla, en el seu partit 300 amb el Vila-real. El València va fregar el gol en dos accions.

València i Vila-real homenatgen a Mestalla als afectats per la DANA en el seu primer aniversari

Mestalla va acollir un homenatge als afectats per la DANA i als qui van participar en la recuperació de la província, abans del derbi regional. Va haver-hi senyera, 22 xiquets de zones afectades, minut de silenci, himne i un vídeo de record.

Quevedo tanca el seu gira espanyola davant 18.000 fans en el Roig Arena de València

Quevedo ha clausurat l'etapa espanyola de la seua Bona nit Tour en el Roig Arena de València, amb 18.000 assistents i entrades esgotades. El tour seguix al novembre als Estats Units.