16 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Scarlett Johansson està embarassada del seu segon fill

Scarlett Johansson espera al seu segon fill. L’actriu, que està casada amb Colin Jost des de l’any passat, té una filla de sis anys, Rose Dorothy Dauriac. L’actriu va tindre a esta xiqueta amb el periodista francés Romain Dauriac, amb qui va estar casada de 2014 a 2017 i ara donarà a llum a este segon bebé, l’embaràs del qual ha portat en secret.

Segons fonts consultades pel mitjà Page Six, Scarlett “ha desitjat portar en privat el seu estat, però tots dos estan emocionats”. I encara que cap dels dos ha confirmat la notícia, els fans estan segurs que és així, ja que portaven un temps preguntant-se per què no acudia físicament als esdeveniments que s’estaven fent entorn de la promoció de la pel·lícula ‘Black Widow’ (Vídua Negra), de la qual és protagonista i productora executiva.

Una de les poques aparicions que Scarlett ha fet ha sigut en el programa ‘The Tonight Xou With Jimmy  Fallon’, però es va realitzar via Zoom i la càmera només apuntava al seu bust. I va anar per esta raó per la qual es va començar a especular sobre un possible embaràs, que ha sigut confirmat ara per part de Page Six.

 

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.