Scarlett Johansson està embarassada del seu segon fill

Scarlett Johansson espera al seu segon fill. L’actriu, que està casada amb Colin Jost des de l’any passat, té una filla de sis anys, Rose Dorothy Dauriac. L’actriu va tindre a esta xiqueta amb el periodista francés Romain Dauriac, amb qui va estar casada de 2014 a 2017 i ara donarà a llum a este segon bebé, l’embaràs del qual ha portat en secret.

Segons fonts consultades pel mitjà Page Six, Scarlett «ha desitjat portar en privat el seu estat, però tots dos estan emocionats». I encara que cap dels dos ha confirmat la notícia, els fans estan segurs que és així, ja que portaven un temps preguntant-se per què no acudia físicament als esdeveniments que s’estaven fent entorn de la promoció de la pel·lícula ‘Black Widow’ (Vídua Negra), de la qual és protagonista i productora executiva.

Una de les poques aparicions que Scarlett ha fet ha sigut en el programa ‘The Tonight Xou With Jimmy  Fallon’, però es va realitzar via Zoom i la càmera només apuntava al seu bust. I va anar per esta raó per la qual es va començar a especular sobre un possible embaràs, que ha sigut confirmat ara per part de Page Six.

 

Últimes notícies

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.