El descuit d’Antonio David que ha revelat el secret més gran de ‘La última cena’

 

Telecinco i la productora responsable de ‘La última cena’ van intentar amagar que els especials que s’havien d’emetre per a la Nit de Nadal i la Nit de cap d’any, havien sigut gravats anteriorment, per a així lliurar als seus protagonistes i que pogueren estar envoltats dels seus familiars en estes dates tan assenyalades.

 

Doncs des del primer dia este pla va fer aigües, perquè la vesprada abans que es gravarà el primer dels lliuraments, Belén Esteban va assegurar en directe i en ‘Sálvame‘ que l’endemà s’anava a gravar el programa culinari.

 

La col·laboradora no es va donar compte, però els seus companys van intentar esmenar-ho sense massa èxit, causant que en pocs segons la notícia correguera com la pólvora en les xarxes socials.

 

Este no ha sigut l’únic moment en el que s’ha pillat a l’equip de ‘Sálvame‘ en referència a este tema. En els últims dies han parlat de com celebrarien la Nit de cap d’any i els que estava previst que eixiren en ‘La última cena‘ han revelat els seus plans reals, oblidant per complet que havien d’estar en els platos de Telecinco fent l’especial cap d’any.

 

 

Mila Ximénez també ha participat en tota esta malifeta. La col·laboradora va assegurar ahir que Amador Mohedano l’havia convidat a passar cap d’any amb ell en la seua finca. Ràpidament els seus companys li van dir que no podia i ella insistia i preguntava el motiu pel que no podia anar.

 

La resta de tertulians li deien que era impossible, ja que els dos estaran en l’especial que està previst per a la nit del 31 de desembre. Després de tants errors, Carlota Corredera va decidir trencar amb el misteri i rematar amb tota l’especulació.

 

La presentadora va dir que era inútil continuar mantenint que seria en directe, quan fins i tot s’estaven emetent avanços amb les imàtgens pertanyents al programa especial. El que no sabia Corredera i la resta de l’equip és que una fallada de càmera acabaria revelant el secret millor guardat de ‘La última cena‘, el nom dels guanyadors.

 

 

El trofeu de ‘La última cena’ apareix per error a ‘Socialité’

Anit ‘Socialité‘ celebrava una edició especial i nocturna en la que intentaven enxampar en directe a Antonio David Flores a les portes de l’hotel en el que s’allotja. El programa el buscava perquè reaccionarà a l’aparició d’una presumpta amant. Un reporter del programa conseguia donar amb ell i el que no sabien és que estaven molt a prop de revelar el nom dels guanyadors del programa.

 

Carlota Corredera cuinarà amb Agatha Ruiz de la Prada, les dos competiran contra Amador Mohedano i el mateix Antonio David Flores. La càmera de ‘Socialité’ va enfocar a Antonio David i a les seues mans es podia vore un trofeu color or, amb un disseny molt paregut o igual, als trofeus que s’han donat als guanyadors de les anteriors edicions de ‘La última cena‘.

 

Si bé és cert que en els primers lliuraments el trofeu era un morter, en este cas la forma és diferent i és més paregut a un tomàquet. No sabem si este tomàquet té alguna cosa a vore amb ‘Sálvame tomate’ o si bé, és el premi que se li donarà a la parella perdedora de ‘La última cena de la noche’.

 

També és possible que haja canviat el trofeu dels guanyadors i que per algun motiu que desconeixem, ja no es lliure un morter. Siga com siga, esta nit eixirem de dubtes i vorem que és el que ha guanyat realment Antonio David Flores.

 

Si finalment es confirma que este error revela el nom dels guanyadors finals, segurament la productora haurà de canviar la seua manera de funcionar i preservar molt més la confidencialitat dels programes gravats, perquè si es descobrixen els detalls abans que s’emeten perden per complet el sentit.

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.