5.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

El descuit d’Antonio David que ha revelat el secret més gran de ‘La última cena’

 

Telecinco i la productora responsable de ‘La última cena’ van intentar amagar que els especials que s’havien d’emetre per a la Nit de Nadal i la Nit de cap d’any, havien sigut gravats anteriorment, per a així lliurar als seus protagonistes i que pogueren estar envoltats dels seus familiars en estes dates tan assenyalades.

 

Doncs des del primer dia este pla va fer aigües, perquè la vesprada abans que es gravarà el primer dels lliuraments, Belén Esteban va assegurar en directe i en ‘Sálvame‘ que l’endemà s’anava a gravar el programa culinari.

 

La col·laboradora no es va donar compte, però els seus companys van intentar esmenar-ho sense massa èxit, causant que en pocs segons la notícia correguera com la pólvora en les xarxes socials.

 

Este no ha sigut l’únic moment en el que s’ha pillat a l’equip de ‘Sálvame‘ en referència a este tema. En els últims dies han parlat de com celebrarien la Nit de cap d’any i els que estava previst que eixiren en ‘La última cena‘ han revelat els seus plans reals, oblidant per complet que havien d’estar en els platos de Telecinco fent l’especial cap d’any.

 

 

Mila Ximénez també ha participat en tota esta malifeta. La col·laboradora va assegurar ahir que Amador Mohedano l’havia convidat a passar cap d’any amb ell en la seua finca. Ràpidament els seus companys li van dir que no podia i ella insistia i preguntava el motiu pel que no podia anar.

 

La resta de tertulians li deien que era impossible, ja que els dos estaran en l’especial que està previst per a la nit del 31 de desembre. Després de tants errors, Carlota Corredera va decidir trencar amb el misteri i rematar amb tota l’especulació.

 

La presentadora va dir que era inútil continuar mantenint que seria en directe, quan fins i tot s’estaven emetent avanços amb les imàtgens pertanyents al programa especial. El que no sabia Corredera i la resta de l’equip és que una fallada de càmera acabaria revelant el secret millor guardat de ‘La última cena‘, el nom dels guanyadors.

 

 

El trofeu de ‘La última cena’ apareix per error a ‘Socialité’

Anit ‘Socialité‘ celebrava una edició especial i nocturna en la que intentaven enxampar en directe a Antonio David Flores a les portes de l’hotel en el que s’allotja. El programa el buscava perquè reaccionarà a l’aparició d’una presumpta amant. Un reporter del programa conseguia donar amb ell i el que no sabien és que estaven molt a prop de revelar el nom dels guanyadors del programa.

 

Carlota Corredera cuinarà amb Agatha Ruiz de la Prada, les dos competiran contra Amador Mohedano i el mateix Antonio David Flores. La càmera de ‘Socialité’ va enfocar a Antonio David i a les seues mans es podia vore un trofeu color or, amb un disseny molt paregut o igual, als trofeus que s’han donat als guanyadors de les anteriors edicions de ‘La última cena‘.

 

Si bé és cert que en els primers lliuraments el trofeu era un morter, en este cas la forma és diferent i és més paregut a un tomàquet. No sabem si este tomàquet té alguna cosa a vore amb ‘Sálvame tomate’ o si bé, és el premi que se li donarà a la parella perdedora de ‘La última cena de la noche’.

 

També és possible que haja canviat el trofeu dels guanyadors i que per algun motiu que desconeixem, ja no es lliure un morter. Siga com siga, esta nit eixirem de dubtes i vorem que és el que ha guanyat realment Antonio David Flores.

 

Si finalment es confirma que este error revela el nom dels guanyadors finals, segurament la productora haurà de canviar la seua manera de funcionar i preservar molt més la confidencialitat dels programes gravats, perquè si es descobrixen els detalls abans que s’emeten perden per complet el sentit.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.