El descuit d’Antonio David que ha revelat el secret més gran de ‘La última cena’

 

Telecinco i la productora responsable de ‘La última cena’ van intentar amagar que els especials que s’havien d’emetre per a la Nit de Nadal i la Nit de cap d’any, havien sigut gravats anteriorment, per a així lliurar als seus protagonistes i que pogueren estar envoltats dels seus familiars en estes dates tan assenyalades.

 

Doncs des del primer dia este pla va fer aigües, perquè la vesprada abans que es gravarà el primer dels lliuraments, Belén Esteban va assegurar en directe i en ‘Sálvame‘ que l’endemà s’anava a gravar el programa culinari.

 

La col·laboradora no es va donar compte, però els seus companys van intentar esmenar-ho sense massa èxit, causant que en pocs segons la notícia correguera com la pólvora en les xarxes socials.

 

Este no ha sigut l’únic moment en el que s’ha pillat a l’equip de ‘Sálvame‘ en referència a este tema. En els últims dies han parlat de com celebrarien la Nit de cap d’any i els que estava previst que eixiren en ‘La última cena‘ han revelat els seus plans reals, oblidant per complet que havien d’estar en els platos de Telecinco fent l’especial cap d’any.

 

 

Mila Ximénez també ha participat en tota esta malifeta. La col·laboradora va assegurar ahir que Amador Mohedano l’havia convidat a passar cap d’any amb ell en la seua finca. Ràpidament els seus companys li van dir que no podia i ella insistia i preguntava el motiu pel que no podia anar.

 

La resta de tertulians li deien que era impossible, ja que els dos estaran en l’especial que està previst per a la nit del 31 de desembre. Després de tants errors, Carlota Corredera va decidir trencar amb el misteri i rematar amb tota l’especulació.

 

La presentadora va dir que era inútil continuar mantenint que seria en directe, quan fins i tot s’estaven emetent avanços amb les imàtgens pertanyents al programa especial. El que no sabia Corredera i la resta de l’equip és que una fallada de càmera acabaria revelant el secret millor guardat de ‘La última cena‘, el nom dels guanyadors.

 

 

El trofeu de ‘La última cena’ apareix per error a ‘Socialité’

Anit ‘Socialité‘ celebrava una edició especial i nocturna en la que intentaven enxampar en directe a Antonio David Flores a les portes de l’hotel en el que s’allotja. El programa el buscava perquè reaccionarà a l’aparició d’una presumpta amant. Un reporter del programa conseguia donar amb ell i el que no sabien és que estaven molt a prop de revelar el nom dels guanyadors del programa.

 

Carlota Corredera cuinarà amb Agatha Ruiz de la Prada, les dos competiran contra Amador Mohedano i el mateix Antonio David Flores. La càmera de ‘Socialité’ va enfocar a Antonio David i a les seues mans es podia vore un trofeu color or, amb un disseny molt paregut o igual, als trofeus que s’han donat als guanyadors de les anteriors edicions de ‘La última cena‘.

 

Si bé és cert que en els primers lliuraments el trofeu era un morter, en este cas la forma és diferent i és més paregut a un tomàquet. No sabem si este tomàquet té alguna cosa a vore amb ‘Sálvame tomate’ o si bé, és el premi que se li donarà a la parella perdedora de ‘La última cena de la noche’.

 

També és possible que haja canviat el trofeu dels guanyadors i que per algun motiu que desconeixem, ja no es lliure un morter. Siga com siga, esta nit eixirem de dubtes i vorem que és el que ha guanyat realment Antonio David Flores.

 

Si finalment es confirma que este error revela el nom dels guanyadors finals, segurament la productora haurà de canviar la seua manera de funcionar i preservar molt més la confidencialitat dels programes gravats, perquè si es descobrixen els detalls abans que s’emeten perden per complet el sentit.

Últimes notícies

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.