13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

El descuit d’Antonio David que ha revelat el secret més gran de ‘La última cena’

 

Telecinco i la productora responsable de ‘La última cena’ van intentar amagar que els especials que s’havien d’emetre per a la Nit de Nadal i la Nit de cap d’any, havien sigut gravats anteriorment, per a així lliurar als seus protagonistes i que pogueren estar envoltats dels seus familiars en estes dates tan assenyalades.

 

Doncs des del primer dia este pla va fer aigües, perquè la vesprada abans que es gravarà el primer dels lliuraments, Belén Esteban va assegurar en directe i en ‘Sálvame‘ que l’endemà s’anava a gravar el programa culinari.

 

La col·laboradora no es va donar compte, però els seus companys van intentar esmenar-ho sense massa èxit, causant que en pocs segons la notícia correguera com la pólvora en les xarxes socials.

 

Este no ha sigut l’únic moment en el que s’ha pillat a l’equip de ‘Sálvame‘ en referència a este tema. En els últims dies han parlat de com celebrarien la Nit de cap d’any i els que estava previst que eixiren en ‘La última cena‘ han revelat els seus plans reals, oblidant per complet que havien d’estar en els platos de Telecinco fent l’especial cap d’any.

 

 

Mila Ximénez també ha participat en tota esta malifeta. La col·laboradora va assegurar ahir que Amador Mohedano l’havia convidat a passar cap d’any amb ell en la seua finca. Ràpidament els seus companys li van dir que no podia i ella insistia i preguntava el motiu pel que no podia anar.

 

La resta de tertulians li deien que era impossible, ja que els dos estaran en l’especial que està previst per a la nit del 31 de desembre. Després de tants errors, Carlota Corredera va decidir trencar amb el misteri i rematar amb tota l’especulació.

 

La presentadora va dir que era inútil continuar mantenint que seria en directe, quan fins i tot s’estaven emetent avanços amb les imàtgens pertanyents al programa especial. El que no sabia Corredera i la resta de l’equip és que una fallada de càmera acabaria revelant el secret millor guardat de ‘La última cena‘, el nom dels guanyadors.

 

 

El trofeu de ‘La última cena’ apareix per error a ‘Socialité’

Anit ‘Socialité‘ celebrava una edició especial i nocturna en la que intentaven enxampar en directe a Antonio David Flores a les portes de l’hotel en el que s’allotja. El programa el buscava perquè reaccionarà a l’aparició d’una presumpta amant. Un reporter del programa conseguia donar amb ell i el que no sabien és que estaven molt a prop de revelar el nom dels guanyadors del programa.

 

Carlota Corredera cuinarà amb Agatha Ruiz de la Prada, les dos competiran contra Amador Mohedano i el mateix Antonio David Flores. La càmera de ‘Socialité’ va enfocar a Antonio David i a les seues mans es podia vore un trofeu color or, amb un disseny molt paregut o igual, als trofeus que s’han donat als guanyadors de les anteriors edicions de ‘La última cena‘.

 

Si bé és cert que en els primers lliuraments el trofeu era un morter, en este cas la forma és diferent i és més paregut a un tomàquet. No sabem si este tomàquet té alguna cosa a vore amb ‘Sálvame tomate’ o si bé, és el premi que se li donarà a la parella perdedora de ‘La última cena de la noche’.

 

També és possible que haja canviat el trofeu dels guanyadors i que per algun motiu que desconeixem, ja no es lliure un morter. Siga com siga, esta nit eixirem de dubtes i vorem que és el que ha guanyat realment Antonio David Flores.

 

Si finalment es confirma que este error revela el nom dels guanyadors finals, segurament la productora haurà de canviar la seua manera de funcionar i preservar molt més la confidencialitat dels programes gravats, perquè si es descobrixen els detalls abans que s’emeten perden per complet el sentit.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.