El descuit d’Antonio David que ha revelat el secret més gran de ‘La última cena’

 

Telecinco i la productora responsable de ‘La última cena’ van intentar amagar que els especials que s’havien d’emetre per a la Nit de Nadal i la Nit de cap d’any, havien sigut gravats anteriorment, per a així lliurar als seus protagonistes i que pogueren estar envoltats dels seus familiars en estes dates tan assenyalades.

 

Doncs des del primer dia este pla va fer aigües, perquè la vesprada abans que es gravarà el primer dels lliuraments, Belén Esteban va assegurar en directe i en ‘Sálvame‘ que l’endemà s’anava a gravar el programa culinari.

 

La col·laboradora no es va donar compte, però els seus companys van intentar esmenar-ho sense massa èxit, causant que en pocs segons la notícia correguera com la pólvora en les xarxes socials.

 

Este no ha sigut l’únic moment en el que s’ha pillat a l’equip de ‘Sálvame‘ en referència a este tema. En els últims dies han parlat de com celebrarien la Nit de cap d’any i els que estava previst que eixiren en ‘La última cena‘ han revelat els seus plans reals, oblidant per complet que havien d’estar en els platos de Telecinco fent l’especial cap d’any.

 

 

Mila Ximénez també ha participat en tota esta malifeta. La col·laboradora va assegurar ahir que Amador Mohedano l’havia convidat a passar cap d’any amb ell en la seua finca. Ràpidament els seus companys li van dir que no podia i ella insistia i preguntava el motiu pel que no podia anar.

 

La resta de tertulians li deien que era impossible, ja que els dos estaran en l’especial que està previst per a la nit del 31 de desembre. Després de tants errors, Carlota Corredera va decidir trencar amb el misteri i rematar amb tota l’especulació.

 

La presentadora va dir que era inútil continuar mantenint que seria en directe, quan fins i tot s’estaven emetent avanços amb les imàtgens pertanyents al programa especial. El que no sabia Corredera i la resta de l’equip és que una fallada de càmera acabaria revelant el secret millor guardat de ‘La última cena‘, el nom dels guanyadors.

 

 

El trofeu de ‘La última cena’ apareix per error a ‘Socialité’

Anit ‘Socialité‘ celebrava una edició especial i nocturna en la que intentaven enxampar en directe a Antonio David Flores a les portes de l’hotel en el que s’allotja. El programa el buscava perquè reaccionarà a l’aparició d’una presumpta amant. Un reporter del programa conseguia donar amb ell i el que no sabien és que estaven molt a prop de revelar el nom dels guanyadors del programa.

 

Carlota Corredera cuinarà amb Agatha Ruiz de la Prada, les dos competiran contra Amador Mohedano i el mateix Antonio David Flores. La càmera de ‘Socialité’ va enfocar a Antonio David i a les seues mans es podia vore un trofeu color or, amb un disseny molt paregut o igual, als trofeus que s’han donat als guanyadors de les anteriors edicions de ‘La última cena‘.

 

Si bé és cert que en els primers lliuraments el trofeu era un morter, en este cas la forma és diferent i és més paregut a un tomàquet. No sabem si este tomàquet té alguna cosa a vore amb ‘Sálvame tomate’ o si bé, és el premi que se li donarà a la parella perdedora de ‘La última cena de la noche’.

 

També és possible que haja canviat el trofeu dels guanyadors i que per algun motiu que desconeixem, ja no es lliure un morter. Siga com siga, esta nit eixirem de dubtes i vorem que és el que ha guanyat realment Antonio David Flores.

 

Si finalment es confirma que este error revela el nom dels guanyadors finals, segurament la productora haurà de canviar la seua manera de funcionar i preservar molt més la confidencialitat dels programes gravats, perquè si es descobrixen els detalls abans que s’emeten perden per complet el sentit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.