Revelat un nou secret de Mainat i la seua dona, que podria explicar moltes coses

 

Continuen apareixent noves notícies sobre el cas de Josep Maria Mainat. Esta setmana hem sabut que Ángela Dobrowolski va intentar matar el seu marit el passat mes de juny i, a demés, que no era la primera vegada que ho havia intentat.

 

Des de programes com ‘Sálvame’ han pogut saber més informació sobre el tema, com per exemple que ja hi havia tres denúncies per distintes raons. Segons explicava Laura Fa en Telecinco, una de les denúncies va ser per part de Mainat cap a la seua esposa perquè presumptament «el va llançar per les escales».

 

Dobrowoslki va denunciar el seu marit per «violència masclista»

Ara, el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha fet públic que Angela Dobrowolski va denunciar en dos ocasions al seu encara marit per «violència masclista».

 

La primera denúncia data de mitjans de juliol, tot i que hi ha moltes contradiccions per part de la dona del productor. La causa continua oberta per un delicte de coaccions de Mainat, encara que el jutge va denegar l’ordre de protecció sol·licitada per Dobrowolski. A demés, i segons avança ‘Rac 1‘, l’alemanya va denunciar per violència masclista mentres afirmava que Mainat no la maltractava.

 

La segona denúncia la va interposar després del presumpte crim, este passat mes de setembre. La causa seguix oberta per un presumpte delicte lleu de lesions, però tampoc es va ordenar cap protecció per a Dobrowoslki i la dona tampoc ho va sol·licitar. Estes denúncies continuen obertes i baix investigació.

 

La dona de Mainat explica els seus últims mesos de relació

A demés, en esta segona denúncia ella explicava els últims mesos de relació amb Mainat. L’alemanya confessava que el seu marit s’havia intentat separar d’ella deixant-la sense la milionària fortuna. De fet, i segons va explicar ella mateixa, el seu marit va contractar vigilància privada i no la deixava estar a soles amb els fills que tenen en comú.

 

Així, i tal com informen els Mossos d’Esquadra, també va intentar defensar-se de l’intent d’assassinat de Josep Maria Mainat que es va produir la nit del 22 al 23 de juny. Presumptament, Dobrowoslki va punxar amb insulina al seu marit i el va deixar en coma.

Últimes notícies

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.

Les màximes es disparen per damunt dels 37 graus en municipis de la Comunitat a migdia

Les temperatures han superat a migdia els 37 graus en municipis de les tres províncies, amb especial incidència en zones de Castelló i Alacant, i Aemet ha activat l’avís groc per al nord de la província de València.

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.

24 anys de presó per a Ábalos per les comissions il·legals en contractes de mascaretes

El Tribunal Suprem ha condemnat l’exministre de Transports i exdiputat per València José Luis Ábalos a 24 anys i 3 mesos de presó, amb un màxim de compliment de 16 anys i mig, per mordides en la compra de mascaretes el 2020 i per contractacions irregulars en empreses públiques.

La Justícia reobre la causa contra Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de València ha ordenat reobrir la investigació per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco pels 600.000 euros que presumptament hauria cobrat en 2008 en el marc del cas Azud, en considerar que el delicte encara no ha prescrit.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus en zones de València i Alacant

Aemet ha activat l avís groc este dilluns i dimarts per temperatures màximes de fins a 36 graus en el nord de la província de València i en el litoral sud de València i Alacant.

La Comunitat Valenciana lidera els desnonaments per habitants malgrat la caiguda dels llançaments per lloguer

La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing estatal de llançaments per cada 100.000 habitants amb una taxa de 13,7 fins a març de 2026, amb més augment a la província de València i un repunt de les execucions hipotecàries.

Desmantellada una xarxa que robava cotxes d’alta gamma a Alacant i traficava amb droga a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut 19 persones en una operació a la província d’Alacant contra una organització que robava vehicles mitjançant el clonado de claus intel·ligents i traficava amb diverses drogues cap a països europeus.