Revelat un nou secret de Mainat i la seua dona, que podria explicar moltes coses

 

Continuen apareixent noves notícies sobre el cas de Josep Maria Mainat. Esta setmana hem sabut que Ángela Dobrowolski va intentar matar el seu marit el passat mes de juny i, a demés, que no era la primera vegada que ho havia intentat.

 

Des de programes com ‘Sálvame’ han pogut saber més informació sobre el tema, com per exemple que ja hi havia tres denúncies per distintes raons. Segons explicava Laura Fa en Telecinco, una de les denúncies va ser per part de Mainat cap a la seua esposa perquè presumptament «el va llançar per les escales».

 

Dobrowoslki va denunciar el seu marit per «violència masclista»

Ara, el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha fet públic que Angela Dobrowolski va denunciar en dos ocasions al seu encara marit per «violència masclista».

 

La primera denúncia data de mitjans de juliol, tot i que hi ha moltes contradiccions per part de la dona del productor. La causa continua oberta per un delicte de coaccions de Mainat, encara que el jutge va denegar l’ordre de protecció sol·licitada per Dobrowolski. A demés, i segons avança ‘Rac 1‘, l’alemanya va denunciar per violència masclista mentres afirmava que Mainat no la maltractava.

 

La segona denúncia la va interposar després del presumpte crim, este passat mes de setembre. La causa seguix oberta per un presumpte delicte lleu de lesions, però tampoc es va ordenar cap protecció per a Dobrowoslki i la dona tampoc ho va sol·licitar. Estes denúncies continuen obertes i baix investigació.

 

La dona de Mainat explica els seus últims mesos de relació

A demés, en esta segona denúncia ella explicava els últims mesos de relació amb Mainat. L’alemanya confessava que el seu marit s’havia intentat separar d’ella deixant-la sense la milionària fortuna. De fet, i segons va explicar ella mateixa, el seu marit va contractar vigilància privada i no la deixava estar a soles amb els fills que tenen en comú.

 

Així, i tal com informen els Mossos d’Esquadra, també va intentar defensar-se de l’intent d’assassinat de Josep Maria Mainat que es va produir la nit del 22 al 23 de juny. Presumptament, Dobrowoslki va punxar amb insulina al seu marit i el va deixar en coma.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.