Revelat un nou secret de Mainat i la seua dona, que podria explicar moltes coses

 

Continuen apareixent noves notícies sobre el cas de Josep Maria Mainat. Esta setmana hem sabut que Ángela Dobrowolski va intentar matar el seu marit el passat mes de juny i, a demés, que no era la primera vegada que ho havia intentat.

 

Des de programes com ‘Sálvame’ han pogut saber més informació sobre el tema, com per exemple que ja hi havia tres denúncies per distintes raons. Segons explicava Laura Fa en Telecinco, una de les denúncies va ser per part de Mainat cap a la seua esposa perquè presumptament «el va llançar per les escales».

 

Dobrowoslki va denunciar el seu marit per «violència masclista»

Ara, el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha fet públic que Angela Dobrowolski va denunciar en dos ocasions al seu encara marit per «violència masclista».

 

La primera denúncia data de mitjans de juliol, tot i que hi ha moltes contradiccions per part de la dona del productor. La causa continua oberta per un delicte de coaccions de Mainat, encara que el jutge va denegar l’ordre de protecció sol·licitada per Dobrowolski. A demés, i segons avança ‘Rac 1‘, l’alemanya va denunciar per violència masclista mentres afirmava que Mainat no la maltractava.

 

La segona denúncia la va interposar després del presumpte crim, este passat mes de setembre. La causa seguix oberta per un presumpte delicte lleu de lesions, però tampoc es va ordenar cap protecció per a Dobrowoslki i la dona tampoc ho va sol·licitar. Estes denúncies continuen obertes i baix investigació.

 

La dona de Mainat explica els seus últims mesos de relació

A demés, en esta segona denúncia ella explicava els últims mesos de relació amb Mainat. L’alemanya confessava que el seu marit s’havia intentat separar d’ella deixant-la sense la milionària fortuna. De fet, i segons va explicar ella mateixa, el seu marit va contractar vigilància privada i no la deixava estar a soles amb els fills que tenen en comú.

 

Així, i tal com informen els Mossos d’Esquadra, també va intentar defensar-se de l’intent d’assassinat de Josep Maria Mainat que es va produir la nit del 22 al 23 de juny. Presumptament, Dobrowoslki va punxar amb insulina al seu marit i el va deixar en coma.

Últimes notícies

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.