Revelat un nou secret de Mainat i la seua dona, que podria explicar moltes coses

 

Continuen apareixent noves notícies sobre el cas de Josep Maria Mainat. Esta setmana hem sabut que Ángela Dobrowolski va intentar matar el seu marit el passat mes de juny i, a demés, que no era la primera vegada que ho havia intentat.

 

Des de programes com ‘Sálvame’ han pogut saber més informació sobre el tema, com per exemple que ja hi havia tres denúncies per distintes raons. Segons explicava Laura Fa en Telecinco, una de les denúncies va ser per part de Mainat cap a la seua esposa perquè presumptament «el va llançar per les escales».

 

Dobrowoslki va denunciar el seu marit per «violència masclista»

Ara, el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha fet públic que Angela Dobrowolski va denunciar en dos ocasions al seu encara marit per «violència masclista».

 

La primera denúncia data de mitjans de juliol, tot i que hi ha moltes contradiccions per part de la dona del productor. La causa continua oberta per un delicte de coaccions de Mainat, encara que el jutge va denegar l’ordre de protecció sol·licitada per Dobrowolski. A demés, i segons avança ‘Rac 1‘, l’alemanya va denunciar per violència masclista mentres afirmava que Mainat no la maltractava.

 

La segona denúncia la va interposar després del presumpte crim, este passat mes de setembre. La causa seguix oberta per un presumpte delicte lleu de lesions, però tampoc es va ordenar cap protecció per a Dobrowoslki i la dona tampoc ho va sol·licitar. Estes denúncies continuen obertes i baix investigació.

 

La dona de Mainat explica els seus últims mesos de relació

A demés, en esta segona denúncia ella explicava els últims mesos de relació amb Mainat. L’alemanya confessava que el seu marit s’havia intentat separar d’ella deixant-la sense la milionària fortuna. De fet, i segons va explicar ella mateixa, el seu marit va contractar vigilància privada i no la deixava estar a soles amb els fills que tenen en comú.

 

Així, i tal com informen els Mossos d’Esquadra, també va intentar defensar-se de l’intent d’assassinat de Josep Maria Mainat que es va produir la nit del 22 al 23 de juny. Presumptament, Dobrowoslki va punxar amb insulina al seu marit i el va deixar en coma.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.