Revelat un nou secret de Mainat i la seua dona, que podria explicar moltes coses

 

Continuen apareixent noves notícies sobre el cas de Josep Maria Mainat. Esta setmana hem sabut que Ángela Dobrowolski va intentar matar el seu marit el passat mes de juny i, a demés, que no era la primera vegada que ho havia intentat.

 

Des de programes com ‘Sálvame’ han pogut saber més informació sobre el tema, com per exemple que ja hi havia tres denúncies per distintes raons. Segons explicava Laura Fa en Telecinco, una de les denúncies va ser per part de Mainat cap a la seua esposa perquè presumptament «el va llançar per les escales».

 

Dobrowoslki va denunciar el seu marit per «violència masclista»

Ara, el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha fet públic que Angela Dobrowolski va denunciar en dos ocasions al seu encara marit per «violència masclista».

 

La primera denúncia data de mitjans de juliol, tot i que hi ha moltes contradiccions per part de la dona del productor. La causa continua oberta per un delicte de coaccions de Mainat, encara que el jutge va denegar l’ordre de protecció sol·licitada per Dobrowolski. A demés, i segons avança ‘Rac 1‘, l’alemanya va denunciar per violència masclista mentres afirmava que Mainat no la maltractava.

 

La segona denúncia la va interposar després del presumpte crim, este passat mes de setembre. La causa seguix oberta per un presumpte delicte lleu de lesions, però tampoc es va ordenar cap protecció per a Dobrowoslki i la dona tampoc ho va sol·licitar. Estes denúncies continuen obertes i baix investigació.

 

La dona de Mainat explica els seus últims mesos de relació

A demés, en esta segona denúncia ella explicava els últims mesos de relació amb Mainat. L’alemanya confessava que el seu marit s’havia intentat separar d’ella deixant-la sense la milionària fortuna. De fet, i segons va explicar ella mateixa, el seu marit va contractar vigilància privada i no la deixava estar a soles amb els fills que tenen en comú.

 

Així, i tal com informen els Mossos d’Esquadra, també va intentar defensar-se de l’intent d’assassinat de Josep Maria Mainat que es va produir la nit del 22 al 23 de juny. Presumptament, Dobrowoslki va punxar amb insulina al seu marit i el va deixar en coma.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.