Shakira i Antonella Roccuzzo sorprenen els seus seguidors amb una imatge juntes

Antonella i Shakira

Antonella i Shakira van celebrar el triomf del Barça amb les altres dones dels jugadors | Instagram

 

Les dones dels futbolistes del FC Barcelona també van celebrar que aconseguiren guanyar la Lliga d’este 2019. Juntament amb els seus marits van començar la festa en el terreny de joc i van anar compartint instantànies de la celebració al llarg de la nit, fins ben entrada la matinada. Entre elles, Antonella Roccuzzo es va fotografiar amb les seues companyes i també es va fer un ‘selfie’ amb Shakira, demostrant que no hi ha cap tipo d’enemistat entre elles.

 

Shakira i Antonella, demostren que no són enemigues 

Els usuaris de les xarxes socials han pogut comprovar que realment mantenen una bona sintonia gràcies a les publicacions que les dones dels futbolistes del Barça van fer al llarg de la nit. En una de les imàtgens es pot vore com Antonella i Shakira s’abracen per a fer-se una ‘selfie’, ben somrients i felices pel nou títol conseguit, festejant-ho en el ‘Blue Spot’, el restaurant que Gerard Piqué té en Barcelona.

 

En qüestió de minuts la imatge es va fer viral, igual com les altres fotografies que van compartir. Antonella en va publicar dos en grup, una en el camp acompanyada de Leo Messi i els seus tres fills, i una altra envoltada per part de les dones dels futbolistes del Barça. Esta mateixa, però amb una altra perspectiva i ordre, la va publicar Sofia Balbi –dona de Luis Alberto Suárez–, qui també va compartir una imatge on, de nou, es pot vore Antonella al costat de Shakira i d’Elena Galera –dona de Sergi Busquets–.

 

Des de fa anys que corre el rumor que Antonella i Shakira no tenen una bona relació, arran de l’inici de la relació entre la cantant i Gerard Piqué. La suposada enemistat entre les dos dones vindria de la relació entre l’argentina i Núria Tomás, l’exparella de Piqué, a qui hauria deixat per la colombiana, sent-li infidel amb ella en el mundial del 2010,  però en més d’una ocasió tant Antonella com Shakira han demostrat que no són enemigues.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de Sofi (@sofibalbi) el

 

Últimes notícies

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.

Què ha de fer la família quan arriba l’Alzheimer: passos jurídics i emocionals clau

Experts en dret sanitari i neurologia recomanen actuar prompte, abans que avance l’Alzheimer, per a protegir la persona malalta, evitar conflictes familiars i blindar el patrimoni.

Oratge estable este dissabte: cel poc nuvolós i temperatures a la baixa en la Comunitat

Este dissabte l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós o ras, temperatures lleugerament més baixes i vent fluix d’est, tant en l’interior com al litoral.

Els incendis forestals de Lucena del Cid i Cirat queden estabilitzats a Castelló

Els incendis declarats ahir a Lucena del Cid i Cirat han quedat estabilitzats esta matinada, després d’una jornada amb fins a sis focs forestals a la província de Castelló.

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.