Shakira i Antonella Roccuzzo sorprenen els seus seguidors amb una imatge juntes

Antonella i Shakira

Antonella i Shakira van celebrar el triomf del Barça amb les altres dones dels jugadors | Instagram

 

Les dones dels futbolistes del FC Barcelona també van celebrar que aconseguiren guanyar la Lliga d’este 2019. Juntament amb els seus marits van començar la festa en el terreny de joc i van anar compartint instantànies de la celebració al llarg de la nit, fins ben entrada la matinada. Entre elles, Antonella Roccuzzo es va fotografiar amb les seues companyes i també es va fer un ‘selfie’ amb Shakira, demostrant que no hi ha cap tipo d’enemistat entre elles.

 

Shakira i Antonella, demostren que no són enemigues 

Els usuaris de les xarxes socials han pogut comprovar que realment mantenen una bona sintonia gràcies a les publicacions que les dones dels futbolistes del Barça van fer al llarg de la nit. En una de les imàtgens es pot vore com Antonella i Shakira s’abracen per a fer-se una ‘selfie’, ben somrients i felices pel nou títol conseguit, festejant-ho en el ‘Blue Spot’, el restaurant que Gerard Piqué té en Barcelona.

 

En qüestió de minuts la imatge es va fer viral, igual com les altres fotografies que van compartir. Antonella en va publicar dos en grup, una en el camp acompanyada de Leo Messi i els seus tres fills, i una altra envoltada per part de les dones dels futbolistes del Barça. Esta mateixa, però amb una altra perspectiva i ordre, la va publicar Sofia Balbi –dona de Luis Alberto Suárez–, qui també va compartir una imatge on, de nou, es pot vore Antonella al costat de Shakira i d’Elena Galera –dona de Sergi Busquets–.

 

Des de fa anys que corre el rumor que Antonella i Shakira no tenen una bona relació, arran de l’inici de la relació entre la cantant i Gerard Piqué. La suposada enemistat entre les dos dones vindria de la relació entre l’argentina i Núria Tomás, l’exparella de Piqué, a qui hauria deixat per la colombiana, sent-li infidel amb ella en el mundial del 2010,  però en més d’una ocasió tant Antonella com Shakira han demostrat que no són enemigues.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de Sofi (@sofibalbi) el

 

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU