15.1 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Shakira i Antonella Roccuzzo sorprenen els seus seguidors amb una imatge juntes

Antonella i Shakira

Antonella i Shakira van celebrar el triomf del Barça amb les altres dones dels jugadors | Instagram

 

Les dones dels futbolistes del FC Barcelona també van celebrar que aconseguiren guanyar la Lliga d’este 2019. Juntament amb els seus marits van començar la festa en el terreny de joc i van anar compartint instantànies de la celebració al llarg de la nit, fins ben entrada la matinada. Entre elles, Antonella Roccuzzo es va fotografiar amb les seues companyes i també es va fer un ‘selfie’ amb Shakira, demostrant que no hi ha cap tipo d’enemistat entre elles.

 

Shakira i Antonella, demostren que no són enemigues 

Els usuaris de les xarxes socials han pogut comprovar que realment mantenen una bona sintonia gràcies a les publicacions que les dones dels futbolistes del Barça van fer al llarg de la nit. En una de les imàtgens es pot vore com Antonella i Shakira s’abracen per a fer-se una ‘selfie’, ben somrients i felices pel nou títol conseguit, festejant-ho en el ‘Blue Spot’, el restaurant que Gerard Piqué té en Barcelona.

 

En qüestió de minuts la imatge es va fer viral, igual com les altres fotografies que van compartir. Antonella en va publicar dos en grup, una en el camp acompanyada de Leo Messi i els seus tres fills, i una altra envoltada per part de les dones dels futbolistes del Barça. Esta mateixa, però amb una altra perspectiva i ordre, la va publicar Sofia Balbi –dona de Luis Alberto Suárez–, qui també va compartir una imatge on, de nou, es pot vore Antonella al costat de Shakira i d’Elena Galera –dona de Sergi Busquets–.

 

Des de fa anys que corre el rumor que Antonella i Shakira no tenen una bona relació, arran de l’inici de la relació entre la cantant i Gerard Piqué. La suposada enemistat entre les dos dones vindria de la relació entre l’argentina i Núria Tomás, l’exparella de Piqué, a qui hauria deixat per la colombiana, sent-li infidel amb ella en el mundial del 2010,  però en més d’una ocasió tant Antonella com Shakira han demostrat que no són enemigues.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de Sofi (@sofibalbi) el

 

Últimes notícies

La comissió de Cultura de València aprovarà el canvi de nom a València/Valéncia

La comissió de Cultura de l'Ajuntament de València aprovarà el 16 de desembre el canvi de denominació oficial a la versió bilingüe València/Valéncia. Després d'este pas, l'expedient anirà al Ple i després al Consell, que decidix els noms oficials.

Troben el cadàver d’un jove sintecho de 21 anys en el centre de València

Un jove de 21 anys que vivia al carrer ha sigut trobat mort en Marqués de Sotelo a primera hora. La primera inspecció no aprecia criminalitat.

Mompó i Catalá, sobre Camps: qualsevol militant pot presentar el seu projecte i toca unitat

Mompó i Catalá han recolzat el dret de la militància del PP a presentar projectes després del moviment de Francisco Camps. Els dos han demanat unitat i respecte als temps interns.

Catalunya, Madrid i la Comunitat Valenciana van liderar l’arribada d’immigrants en 2024

Catalunya, Madrid i la Comunitat Valenciana van encapçalar l'arribada d'immigrants de l'exterior en 2024. Totes les comunitats van presentar saldo migratori positiu i es van registrar 1,75 milions de canvis de municipi.

Sindicats exigixen a la nova consellera una reunió urgent i canvis en la llei en plena vaga docent

Les centrals docents han reclamat a María del Carmen Ortí una reunió immediata per a negociar millores laborals i substituir la Llei de Llibertat Educativa, en una jornada de vaga amb mobilitzacions en tota la Comunitat.

Han cartografiat per primera vegada les connexions del cerebel amb la resta del cervell

Un equip de l'Institut de Neurociències (UMH-CSIC) ha reconstruït per primera vegada com el cerebel establix les seues connexions amb la resta del cervell en etapes primerenques de la vida. El mapa, publicat en 'PNAS', detalla les fases d'inici, expansió i refinament d'estes vies.

Mompó assegura que la seua relació amb Pérez Llorca és bona i que parlen diàriament

Mompó ha defés que manté una relació fluida amb Pérez Llorca i contacte diari. Ha explicat la pancarta de la plaça de bous, celebrat el Roig Arena i valorat una citació clau en la investigació de la dana.

Detingut un home de 65 anys pel tiroteig mortal de Xirivella del 4 de setembre

La Policia Nacional ha detingut a Xirivella a un home de 65 anys com a presumpte autor del tiroteig del 4 de setembre, en el qual va morir un home de 35. Els investigadors creuen que va actuar al costat del seu fill, arrestat al novembre, i este dijous ha sigut posat a disposició judicial.