Shakira i Antonella Roccuzzo sorprenen els seus seguidors amb una imatge juntes

Antonella i Shakira

Antonella i Shakira van celebrar el triomf del Barça amb les altres dones dels jugadors | Instagram

 

Les dones dels futbolistes del FC Barcelona també van celebrar que aconseguiren guanyar la Lliga d’este 2019. Juntament amb els seus marits van començar la festa en el terreny de joc i van anar compartint instantànies de la celebració al llarg de la nit, fins ben entrada la matinada. Entre elles, Antonella Roccuzzo es va fotografiar amb les seues companyes i també es va fer un ‘selfie’ amb Shakira, demostrant que no hi ha cap tipo d’enemistat entre elles.

 

Shakira i Antonella, demostren que no són enemigues 

Els usuaris de les xarxes socials han pogut comprovar que realment mantenen una bona sintonia gràcies a les publicacions que les dones dels futbolistes del Barça van fer al llarg de la nit. En una de les imàtgens es pot vore com Antonella i Shakira s’abracen per a fer-se una ‘selfie’, ben somrients i felices pel nou títol conseguit, festejant-ho en el ‘Blue Spot’, el restaurant que Gerard Piqué té en Barcelona.

 

En qüestió de minuts la imatge es va fer viral, igual com les altres fotografies que van compartir. Antonella en va publicar dos en grup, una en el camp acompanyada de Leo Messi i els seus tres fills, i una altra envoltada per part de les dones dels futbolistes del Barça. Esta mateixa, però amb una altra perspectiva i ordre, la va publicar Sofia Balbi –dona de Luis Alberto Suárez–, qui també va compartir una imatge on, de nou, es pot vore Antonella al costat de Shakira i d’Elena Galera –dona de Sergi Busquets–.

 

Des de fa anys que corre el rumor que Antonella i Shakira no tenen una bona relació, arran de l’inici de la relació entre la cantant i Gerard Piqué. La suposada enemistat entre les dos dones vindria de la relació entre l’argentina i Núria Tomás, l’exparella de Piqué, a qui hauria deixat per la colombiana, sent-li infidel amb ella en el mundial del 2010,  però en més d’una ocasió tant Antonella com Shakira han demostrat que no són enemigues.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de Sofi (@sofibalbi) el

 

Últimes notícies

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.

El turisme nàutic en la Comunitat Valenciana aconseguix una nota de 8,6 i una gran despesa diària

Els destinacions nàutics de la Comunitat Valenciana han aconseguit una valoració mitjana de 8,6 sobre 10 i un gasto diari de 129,9 euros per persona, amb un perfil de visitant majoritàriament internacional, de llargues estades i alt poder adquisitiu.

Castelló obri ajudes de més de 500.000 euros per a rehabilitar vivendes

L'Ajuntament de Castelló ha obert una convocatòria de 501.428 euros per a rehabilitar edificis residencials, amb sol·licituds fins al 31 d'agost de 2026.