9.6 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Shakira i Antonella Roccuzzo sorprenen els seus seguidors amb una imatge juntes

Antonella i Shakira

Antonella i Shakira van celebrar el triomf del Barça amb les altres dones dels jugadors | Instagram

 

Les dones dels futbolistes del FC Barcelona també van celebrar que aconseguiren guanyar la Lliga d’este 2019. Juntament amb els seus marits van començar la festa en el terreny de joc i van anar compartint instantànies de la celebració al llarg de la nit, fins ben entrada la matinada. Entre elles, Antonella Roccuzzo es va fotografiar amb les seues companyes i també es va fer un ‘selfie’ amb Shakira, demostrant que no hi ha cap tipo d’enemistat entre elles.

 

Shakira i Antonella, demostren que no són enemigues 

Els usuaris de les xarxes socials han pogut comprovar que realment mantenen una bona sintonia gràcies a les publicacions que les dones dels futbolistes del Barça van fer al llarg de la nit. En una de les imàtgens es pot vore com Antonella i Shakira s’abracen per a fer-se una ‘selfie’, ben somrients i felices pel nou títol conseguit, festejant-ho en el ‘Blue Spot’, el restaurant que Gerard Piqué té en Barcelona.

 

En qüestió de minuts la imatge es va fer viral, igual com les altres fotografies que van compartir. Antonella en va publicar dos en grup, una en el camp acompanyada de Leo Messi i els seus tres fills, i una altra envoltada per part de les dones dels futbolistes del Barça. Esta mateixa, però amb una altra perspectiva i ordre, la va publicar Sofia Balbi –dona de Luis Alberto Suárez–, qui també va compartir una imatge on, de nou, es pot vore Antonella al costat de Shakira i d’Elena Galera –dona de Sergi Busquets–.

 

Des de fa anys que corre el rumor que Antonella i Shakira no tenen una bona relació, arran de l’inici de la relació entre la cantant i Gerard Piqué. La suposada enemistat entre les dos dones vindria de la relació entre l’argentina i Núria Tomás, l’exparella de Piqué, a qui hauria deixat per la colombiana, sent-li infidel amb ella en el mundial del 2010,  però en més d’una ocasió tant Antonella com Shakira han demostrat que no són enemigues.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de Sofi (@sofibalbi) el

 

Últimes notícies

Pluges a Castelló i la Marina Alta i descens de màximes este dissabte

El dissabte serà molt nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb pluges a Castelló i la Marina Alta i tempestes en el litoral nord castellonenc. Les màximes descendiran i el vent bufarà fluix de l'oest.

Desmantellat un punt de venda de droga en la zona nord d’Alacant amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda d'estupefaents en la zona nord d'Alacant i ha detingut a tres persones. En el registre es van confiscar haixix, diners en efectiu i un matxet, i es van intervindre un camaleó protegit i una tortuga invasora sense documentació

Rescatat un home ferit després d’un accident de parapent a Calp

Un home ha sigut rescatat després de resultar ferit mentres practicava parapent prop del Morro de Toix, a Calp. L'operatiu es va prolongar més de dos hores i va acabar amb la seua evacuació en helicòpter al Penyal de Ifach.

Agroalimentació espanyola davant l’acord UE-Mercosur: protestes del camp i plans de negoci

El sector agroalimentari rep el pacte UE-Mercosur entre tractoradas i ajustos d'estratègia exportadora. La firma prevista el dissabte obri finestres per a begudes, vins, oli, xocolate i lactis, mentres el camp reclama reciprocitat i tem competència deslleial.

La Comunitat Valenciana acumula més de 10.300 atemptats contra l’autoritat en cinc anys

La Comunitat Valenciana ha registrat 10.347 infraccions per atemptat contra l'autoritat en l'últim lustre. A Espanya, el total supera les 44.600 i la tendència es manté estable.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa criminal de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia i mendicitat. Hi ha 19 detinguts, 3 investigats i 121 víctimes identificades.

Juan Romero, pioner de les fotocòpies a València, tanca la seua botiga després de més de 50 anys

Als 91 anys, Juan Romero Alonso ha tancat la botiga amb la qual va introduir la primera fotocopiadora a València. El seu local, referent per a milers d'estudiants, va marcar una època en la zona universitària.

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar