Tamara Gorro, mare del seu segon fill

 

Tamara Gorro torna a ser mamà! La presentadora ha confirmat per xarxes socials que el seu segon fill, Antonio, ja es troba amb els seus pares. Tamara va compartir una imatge on apareixia el pare del xicotet, el futbolista Ezequiel Garay, sostenint-ho en els seus braços, amb la feliç mare somrient, tombada en la llitera, apareixent de fons.

«Un altre somni complit, el seu papà va ser el primer a agafar-lo, que sensació tan bonica en veure-ho» dictava el missatge en Instagram, en la qual una pletórica Tamara presentava a la seua «família virtual» al «nebot Antonio». De la mateixa manera, confirmava que els dos es trobaven perfectament, a més d'afirmar que en les pròximes dates ho presentaria als seus seguidors.

Encara no es coneix la data, ni l'hora, exactes del part, doncs la mateixa col·laboradora televisiva va confirmar que el dia «va ser molt llarg i estava KO». No obstant açò, va confirmar en la xarxa social que, quan estiguera recuperada i amb més energia, els seus fans serien «els primers a saber-ho». «Tinc molt que explicar-vos. Vos vull!», sentenciava Tamara.

Somnis complits

El naixement d'Antonio ha permès a Tamara complir tres somnis a la vegada. El primer, portar al món al seu segon fill, Antonio, qui prompte coneixerà a la seua germana, Shaila. A més, també ha pogut disfrutardel seu primer embaràs i part natural, després que, per complicacions en el passat, la primogènita de la parella va nàixer pel mètode de la gestació subrogada.

Finalment, amb l'arribada del seu primer fill, la presentadora també va poder retre homenatge al seu gran amic Antonio, qui va morir en els primers mesos del 2017 i a qui, en el passat, va agrair que, des d'on estiga, i sent el seu «àngel de la guarda», aconseguirà que la parella poguera disfrutar de la felicitat que senten en estos moments.

Totalment informats

Tamara Gorro, molt activa en xarxes socials, especialment en Instagram, s'ha encarregat de mantenir als seus seguidors molt informats sobre el desenvolupament del seu embaràs. En eixe context, va explicar cadascun dels detalls, per a assegurar que el seu procés estava sent totalment correcte, evitant així que pogueren aparèixer les complicacions del passat.

De la mateixa manera, s'espera que Tamara continue actualitzant constantment els seus comptes personals, per a poder conèixer com són els primers dies de la família a casa i com s'adapta el xicotet Antonio a la convivència amb la seua germana, Shaila. Estarem atents a totes les novetats que apareguen.

Últimes notícies

Investigat per falsificar certificats de descontaminació en 500 cotxes afectats per la DANA

Un home ha passat a disposició judicial acusat de falsedat documental en prop de 500 vehicles afectats per la DANA, localitzats en una parcel·la de Villamuriel de Cerrato amb certificats de descontaminació presumptament falsos.

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.

El dispositiu de prevenció i extinció d’incendis de la Generalitat compta amb 1.700 efectius

724 professionals formen part de l’equip per a la província de València, 470 per a Castelló i 434 per a Alacant, a més d’altres 65 que operen en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Tres detinguts per una estafa massiva amb SMS falsos de bancs a València i altres províncies

Tres hòmens de 24 a 28 anys han sigut detinguts a Torrevieja per integrar, presumptament, un grup que enviava SMS falsos de bancs i telefonava a les víctimes per obtindre les seues claus i estafar-les, amb afectats a València i altres set províncies.

Enganyen una comunitat de veïns amb una falsa retirada d’amiant i estafen 12.500 euros

Un administrador de finques i el gerent d’una constructora han sigut detinguts per organitzar una retirada il·legal d’amiant en una finca de València, enganyar la comunitat de propietaris i estafar 12.500 euros.

Un matrimoni s’enfronta a 3 anys de presó per tindre quasi tota la plantilla sense alta en la Seguretat Social

Un matrimoni que dirigia una empresa de neteja a Alacant s’enfronta a tres anys de presó per tindre 24 dels 27 empleats sense alta en la Seguretat Social, fet que suposa el 88% de la plantilla.