Tamara Gorro, mare del seu segon fill

 

Tamara Gorro torna a ser mamà! La presentadora ha confirmat per xarxes socials que el seu segon fill, Antonio, ja es troba amb els seus pares. Tamara va compartir una imatge on apareixia el pare del xicotet, el futbolista Ezequiel Garay, sostenint-ho en els seus braços, amb la feliç mare somrient, tombada en la llitera, apareixent de fons.

«Un altre somni complit, el seu papà va ser el primer a agafar-lo, que sensació tan bonica en veure-ho» dictava el missatge en Instagram, en la qual una pletórica Tamara presentava a la seua «família virtual» al «nebot Antonio». De la mateixa manera, confirmava que els dos es trobaven perfectament, a més d'afirmar que en les pròximes dates ho presentaria als seus seguidors.

Encara no es coneix la data, ni l'hora, exactes del part, doncs la mateixa col·laboradora televisiva va confirmar que el dia «va ser molt llarg i estava KO». No obstant açò, va confirmar en la xarxa social que, quan estiguera recuperada i amb més energia, els seus fans serien «els primers a saber-ho». «Tinc molt que explicar-vos. Vos vull!», sentenciava Tamara.

Somnis complits

El naixement d'Antonio ha permès a Tamara complir tres somnis a la vegada. El primer, portar al món al seu segon fill, Antonio, qui prompte coneixerà a la seua germana, Shaila. A més, també ha pogut disfrutardel seu primer embaràs i part natural, després que, per complicacions en el passat, la primogènita de la parella va nàixer pel mètode de la gestació subrogada.

Finalment, amb l'arribada del seu primer fill, la presentadora també va poder retre homenatge al seu gran amic Antonio, qui va morir en els primers mesos del 2017 i a qui, en el passat, va agrair que, des d'on estiga, i sent el seu «àngel de la guarda», aconseguirà que la parella poguera disfrutar de la felicitat que senten en estos moments.

Totalment informats

Tamara Gorro, molt activa en xarxes socials, especialment en Instagram, s'ha encarregat de mantenir als seus seguidors molt informats sobre el desenvolupament del seu embaràs. En eixe context, va explicar cadascun dels detalls, per a assegurar que el seu procés estava sent totalment correcte, evitant així que pogueren aparèixer les complicacions del passat.

De la mateixa manera, s'espera que Tamara continue actualitzant constantment els seus comptes personals, per a poder conèixer com són els primers dies de la família a casa i com s'adapta el xicotet Antonio a la convivència amb la seua germana, Shaila. Estarem atents a totes les novetats que apareguen.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.