Tamara Gorro, mare del seu segon fill

 

Tamara Gorro torna a ser mamà! La presentadora ha confirmat per xarxes socials que el seu segon fill, Antonio, ja es troba amb els seus pares. Tamara va compartir una imatge on apareixia el pare del xicotet, el futbolista Ezequiel Garay, sostenint-ho en els seus braços, amb la feliç mare somrient, tombada en la llitera, apareixent de fons.

«Un altre somni complit, el seu papà va ser el primer a agafar-lo, que sensació tan bonica en veure-ho» dictava el missatge en Instagram, en la qual una pletórica Tamara presentava a la seua «família virtual» al «nebot Antonio». De la mateixa manera, confirmava que els dos es trobaven perfectament, a més d'afirmar que en les pròximes dates ho presentaria als seus seguidors.

Encara no es coneix la data, ni l'hora, exactes del part, doncs la mateixa col·laboradora televisiva va confirmar que el dia «va ser molt llarg i estava KO». No obstant açò, va confirmar en la xarxa social que, quan estiguera recuperada i amb més energia, els seus fans serien «els primers a saber-ho». «Tinc molt que explicar-vos. Vos vull!», sentenciava Tamara.

Somnis complits

El naixement d'Antonio ha permès a Tamara complir tres somnis a la vegada. El primer, portar al món al seu segon fill, Antonio, qui prompte coneixerà a la seua germana, Shaila. A més, també ha pogut disfrutardel seu primer embaràs i part natural, després que, per complicacions en el passat, la primogènita de la parella va nàixer pel mètode de la gestació subrogada.

Finalment, amb l'arribada del seu primer fill, la presentadora també va poder retre homenatge al seu gran amic Antonio, qui va morir en els primers mesos del 2017 i a qui, en el passat, va agrair que, des d'on estiga, i sent el seu «àngel de la guarda», aconseguirà que la parella poguera disfrutar de la felicitat que senten en estos moments.

Totalment informats

Tamara Gorro, molt activa en xarxes socials, especialment en Instagram, s'ha encarregat de mantenir als seus seguidors molt informats sobre el desenvolupament del seu embaràs. En eixe context, va explicar cadascun dels detalls, per a assegurar que el seu procés estava sent totalment correcte, evitant així que pogueren aparèixer les complicacions del passat.

De la mateixa manera, s'espera que Tamara continue actualitzant constantment els seus comptes personals, per a poder conèixer com són els primers dies de la família a casa i com s'adapta el xicotet Antonio a la convivència amb la seua germana, Shaila. Estarem atents a totes les novetats que apareguen.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.