19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Tamara Gorro, mare del seu segon fill

 

Tamara Gorro torna a ser mamà! La presentadora ha confirmat per xarxes socials que el seu segon fill, Antonio, ja es troba amb els seus pares. Tamara va compartir una imatge on apareixia el pare del xicotet, el futbolista Ezequiel Garay, sostenint-ho en els seus braços, amb la feliç mare somrient, tombada en la llitera, apareixent de fons.

«Un altre somni complit, el seu papà va ser el primer a agafar-lo, que sensació tan bonica en veure-ho» dictava el missatge en Instagram, en la qual una pletórica Tamara presentava a la seua «família virtual» al «nebot Antonio». De la mateixa manera, confirmava que els dos es trobaven perfectament, a més d'afirmar que en les pròximes dates ho presentaria als seus seguidors.

Encara no es coneix la data, ni l'hora, exactes del part, doncs la mateixa col·laboradora televisiva va confirmar que el dia «va ser molt llarg i estava KO». No obstant açò, va confirmar en la xarxa social que, quan estiguera recuperada i amb més energia, els seus fans serien «els primers a saber-ho». «Tinc molt que explicar-vos. Vos vull!», sentenciava Tamara.

Somnis complits

El naixement d'Antonio ha permès a Tamara complir tres somnis a la vegada. El primer, portar al món al seu segon fill, Antonio, qui prompte coneixerà a la seua germana, Shaila. A més, també ha pogut disfrutardel seu primer embaràs i part natural, després que, per complicacions en el passat, la primogènita de la parella va nàixer pel mètode de la gestació subrogada.

Finalment, amb l'arribada del seu primer fill, la presentadora també va poder retre homenatge al seu gran amic Antonio, qui va morir en els primers mesos del 2017 i a qui, en el passat, va agrair que, des d'on estiga, i sent el seu «àngel de la guarda», aconseguirà que la parella poguera disfrutar de la felicitat que senten en estos moments.

Totalment informats

Tamara Gorro, molt activa en xarxes socials, especialment en Instagram, s'ha encarregat de mantenir als seus seguidors molt informats sobre el desenvolupament del seu embaràs. En eixe context, va explicar cadascun dels detalls, per a assegurar que el seu procés estava sent totalment correcte, evitant així que pogueren aparèixer les complicacions del passat.

De la mateixa manera, s'espera que Tamara continue actualitzant constantment els seus comptes personals, per a poder conèixer com són els primers dies de la família a casa i com s'adapta el xicotet Antonio a la convivència amb la seua germana, Shaila. Estarem atents a totes les novetats que apareguen.

Últimes notícies

Mads Pedersen serà operat el dijous per fractures de clavícula i nina

El danés de Lidl-Trek serà intervingut després de fracturar-se la nina esquerra i la clavícula dreta en una caiguda massiva en la primera etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana. L'equip prioritza la seua recuperació i comunicarà el seu retorn més avant.

El València enllaça quatre eliminacions coperes seguides davant equips de Primera a Mestalla

El València va tornar a caure en la Copa del Rei davant un rival de la seua categoria i ja suma quatre eliminacions consecutives a Mestalla. L'última ensopegada va arribar enfront de l'Athletic (1-2), decidit amb un gol en el minut 96.

El Llevant aconseguix 20.948 abonats i frega el seu rècord històric

El club suma 20.948 abonats després de l'última actualització i es queda a 496 del màxim de 2019-20. La millor entrada va ser davant el Barcelona amb 23.415 assistents

Retards en L1 i L2 de Metrovalencia per un senglar en les vies

La presència d'un senglar en les vies entre Burjassot, Entroncament i Campanar ha obligat a reduir la velocitat i ha generat demores en L1 i L2, mentres el Seprona intenta capturar-ho.

Rescaten a un matrimoni atrapat en esfondrar-se el sostre de la seua vivenda a Elda

Un matrimoni ha sigut rescatat després de quedar atrapat per la solsida del sostre de la seua vivenda de dos plantes a Elda. Els dos han sigut traslladats a l'hospital després de la primera assistència.

Localitzen en el Palau de Llíria ‘La Camusa’ de Sorolla, desapareguda des dels 70

La Policia Nacional ha recuperat el retrat 'La Camusa' de Joaquín Sorolla en el Palau de Llíria, al costat de dos obres de José Moreno Carbonero. Les peces van pertànyer a l'extinta Societat Espanyola d'Amics de l'Art i passaran a la disposició de l'Estat en constatar-se la seua titularitat pública.

Catorze artistes valencians exploren el cos en ‘Cos. Resistència. Combat’

L'esbarzer de la Saïdia inaugura este divendres 'Cos. Resistència. Combat', amb 14 artistes valencians que exploren el cos com a territori de resistència des de l'esport, la sexualitat i la guerra. La mostra recorre a fotografia, il·lustració, escultura, videoart i performance i inclou un homenatge a Roberta Marrero.

Localitzen en el Palau de Llíria el quadre de Sorolla ‘La Camusa’, desaparegut en els 70

La Policia ha recuperat el retrat d'Isabel de Borbó pintat per Sorolla, al costat de dos obres de Moreno Carbonero, després de rastrejar la seua procedència a Llíria. Les peces van pertànyer a l'extinta Societat Espanyola d'Amics de l'Art i passaran a la disposició de l'Estat.