Tamara Gorro, mare del seu segon fill

 

Tamara Gorro torna a ser mamà! La presentadora ha confirmat per xarxes socials que el seu segon fill, Antonio, ja es troba amb els seus pares. Tamara va compartir una imatge on apareixia el pare del xicotet, el futbolista Ezequiel Garay, sostenint-ho en els seus braços, amb la feliç mare somrient, tombada en la llitera, apareixent de fons.

«Un altre somni complit, el seu papà va ser el primer a agafar-lo, que sensació tan bonica en veure-ho» dictava el missatge en Instagram, en la qual una pletórica Tamara presentava a la seua «família virtual» al «nebot Antonio». De la mateixa manera, confirmava que els dos es trobaven perfectament, a més d'afirmar que en les pròximes dates ho presentaria als seus seguidors.

Encara no es coneix la data, ni l'hora, exactes del part, doncs la mateixa col·laboradora televisiva va confirmar que el dia «va ser molt llarg i estava KO». No obstant açò, va confirmar en la xarxa social que, quan estiguera recuperada i amb més energia, els seus fans serien «els primers a saber-ho». «Tinc molt que explicar-vos. Vos vull!», sentenciava Tamara.

Somnis complits

El naixement d'Antonio ha permès a Tamara complir tres somnis a la vegada. El primer, portar al món al seu segon fill, Antonio, qui prompte coneixerà a la seua germana, Shaila. A més, també ha pogut disfrutardel seu primer embaràs i part natural, després que, per complicacions en el passat, la primogènita de la parella va nàixer pel mètode de la gestació subrogada.

Finalment, amb l'arribada del seu primer fill, la presentadora també va poder retre homenatge al seu gran amic Antonio, qui va morir en els primers mesos del 2017 i a qui, en el passat, va agrair que, des d'on estiga, i sent el seu «àngel de la guarda», aconseguirà que la parella poguera disfrutar de la felicitat que senten en estos moments.

Totalment informats

Tamara Gorro, molt activa en xarxes socials, especialment en Instagram, s'ha encarregat de mantenir als seus seguidors molt informats sobre el desenvolupament del seu embaràs. En eixe context, va explicar cadascun dels detalls, per a assegurar que el seu procés estava sent totalment correcte, evitant així que pogueren aparèixer les complicacions del passat.

De la mateixa manera, s'espera que Tamara continue actualitzant constantment els seus comptes personals, per a poder conèixer com són els primers dies de la família a casa i com s'adapta el xicotet Antonio a la convivència amb la seua germana, Shaila. Estarem atents a totes les novetats que apareguen.

Últimes notícies

El PSPV demanarà a Antifrau l’expedient sobre la contractació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE sol·licitarà a l’Agència Valenciana Antifrau l’expedient sobre la investigació de la contractació de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la Diputació de València i reclama al PP que faça públics possibles dosiers interns.

Setembre tancarà amb un 82 % d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a setembre una ocupació mitjana del 82,1 % en hotels, del 75,3 % en apartaments turístics i del 70 % en càmpings, amb Alicante al capdavant i Benidorm fregant el 90 % d’ocupació.

Un incendi forestal complica la faena dels bombers a Polop de la Marina

Set mitjans terrestres, deu dotacions del Consorci de Bombers d'Alacant i cinc unitats forestals lluiten contra un incendi a Polop de la Marina, on s'ha decretat la situació 1 del PEIF per risc sobre la massa forestal.

Xoc polític pels mals resultats PISA en educació a la Comunitat Valenciana

L’informe PISA amb mals resultats en la Comunitat Valenciana ha desencadenat un dur enfrontament polític. PSPV i Compromís culpen la falta d’inversió i PP i Vox responsabilitzen l’herència del Botànic.

Baldoví dona per fet quatre paperetes i una serà de Compromís

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que en les pròximes autonòmiques hi haurà quatre paperetes i que una serà la de Compromís, malgrat la falta de novetats sobre possibles confluències de l'esquerra.

Mompó insta Morant a deixar de victimitzar-se i li retreu que en política ‘se ve llorado’

Vicent Mompó defensa el seu polèmic missatge contra Diana Morant, assegura que no es disculparà amb ella i li reclama que deixe de victimitzar-se i es pose a treballar.

Processat el presumpte líder a Espanya d’una cèl·lula neonazi de The Base detingut a Castelló

El magistrat de l’Audiència Nacional Antonio Piña ha proposat jutjar David D., detingut a Castelló en 2025, com a presumpte cap de la primera cèl·lula a Espanya de l’organització terrorista neonazi The Base, juntament amb un altre suposat integrant.

Indignació per uns trets contra dos caçadors en un coto de Torreblanca

Dos caçadors han sigut atacats a trets en un coto de Torreblanca sense resultar ferits. La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana ha condemnat els fets i oferix assistència jurídica.