Toño Sanchís haurà d’abandonar sa casa abans d’agost, segons Belén Esteban

Toño Sanchís

Toño Sanchís va carregar contra l’Esteban en una entrevista | Facebook

 

La guerra entre Belén Esteban i Toño Sanchís ve de lluny i va per a llarg. Tot i que fa unes setmanes que es va subhastar la casa de l’exrepresentant de la col·laboradora de ‘Sálvame’, el procés encara no està tancat i ara l’Esteban espera els papers dels jutjats que certifiquen que finalment la casa és seua i que, per tant, Sanchís i la seua família han d’abandonar-la. Tot i que encara no hi ha una data en ferm, l’Esteban va anunciar que la data aproximada seria abans del mes d’agost.

 

Però mentre la justícia fa la seua faena, els dos personatges televisius van per la seua banda parlant, especulant i recriminant-se coses un a l’altre. L’ultim en encendre les flames ha sigut Sanchís, en una entrevista en la qual carrega sense escrúpols contra la de San Blas. Segons Sanchís, Esteban «no volia diners, la seua obsessió era llevar-me la casa perquè va pensar que era una humiliació per a mi».

 

Sanchís encara es mostra satisfet per la pèrdua de la casa

No obstant això, s’ha mostrat content per la situació, ja que gràcies a perdre la casa «he cobert la hipoteca i he saldat el deute amb Belén». En aquest sentit, a més de no mostrar-se dolgut per haver d’abandonar sa casa, Sanchís ha anunciat que durà a terme una festa amb amics per a despedir-se de l’immoble. També ha volgut deixar clar a l’Esteban que la relació amb la seua família és estupenda i, fins i tot, més sòlida i forta després de tot el litigi.

 

Lluny de mostrar-se abatut per perdre el judici contra ella, Sanchís també ha assegurat estar preparat per al conflicte per la via penal que tindrà en breu amb una de les estrelles de Telecinco. «Belén és venjativa i rencorosa, destrossar la meua família i portar-me a la presó és el seu objectiu», conclou. Evidentment, l’Esteban no es va poder quedar callada davant d’aquestes declaracions i, tot i les recomanacions dels seus advocats, va decidir respondre al seu exrepresentant.

 

Belén Esteban

Belén Esteban va criticar l’actitud del seu exrepresentant | TELECINCO

 

 

La resposta de Belén

Una de les principals raons per la qual la també ex de Jesulín de Ubrique ha decidit parlar, ha sigut l’atac de Sanchís a l’actual parella d’ella, Miguel. Sanchís va assegurar que ella només està amb Miguel per a entretindre’s, confessió que ha fet esclatar a Belén Esteban per a defensar la seua relació amb el seu futur marit.

 

Finalment, Sanchís va assegurar que la col·laboradora estava obsessionada amb ell. «Ves preparant-te de lo penal perquè va cap avant i ja n’hi ha prou de mentides. No veus com estàs? No et dóna vergonya? Deixa’m i paga’m!», va sentenciar Belén Esteban.

 

Belén Esteban

Belén Esteban va respondre a les acusacions de Sanchís | TELECINCO

Últimes notícies

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.