Toño Sanchís haurà d’abandonar sa casa abans d’agost, segons Belén Esteban

Toño Sanchís

Toño Sanchís va carregar contra l’Esteban en una entrevista | Facebook

 

La guerra entre Belén Esteban i Toño Sanchís ve de lluny i va per a llarg. Tot i que fa unes setmanes que es va subhastar la casa de l’exrepresentant de la col·laboradora de ‘Sálvame’, el procés encara no està tancat i ara l’Esteban espera els papers dels jutjats que certifiquen que finalment la casa és seua i que, per tant, Sanchís i la seua família han d’abandonar-la. Tot i que encara no hi ha una data en ferm, l’Esteban va anunciar que la data aproximada seria abans del mes d’agost.

 

Però mentre la justícia fa la seua faena, els dos personatges televisius van per la seua banda parlant, especulant i recriminant-se coses un a l’altre. L’ultim en encendre les flames ha sigut Sanchís, en una entrevista en la qual carrega sense escrúpols contra la de San Blas. Segons Sanchís, Esteban «no volia diners, la seua obsessió era llevar-me la casa perquè va pensar que era una humiliació per a mi».

 

Sanchís encara es mostra satisfet per la pèrdua de la casa

No obstant això, s’ha mostrat content per la situació, ja que gràcies a perdre la casa «he cobert la hipoteca i he saldat el deute amb Belén». En aquest sentit, a més de no mostrar-se dolgut per haver d’abandonar sa casa, Sanchís ha anunciat que durà a terme una festa amb amics per a despedir-se de l’immoble. També ha volgut deixar clar a l’Esteban que la relació amb la seua família és estupenda i, fins i tot, més sòlida i forta després de tot el litigi.

 

Lluny de mostrar-se abatut per perdre el judici contra ella, Sanchís també ha assegurat estar preparat per al conflicte per la via penal que tindrà en breu amb una de les estrelles de Telecinco. «Belén és venjativa i rencorosa, destrossar la meua família i portar-me a la presó és el seu objectiu», conclou. Evidentment, l’Esteban no es va poder quedar callada davant d’aquestes declaracions i, tot i les recomanacions dels seus advocats, va decidir respondre al seu exrepresentant.

 

Belén Esteban

Belén Esteban va criticar l’actitud del seu exrepresentant | TELECINCO

 

 

La resposta de Belén

Una de les principals raons per la qual la també ex de Jesulín de Ubrique ha decidit parlar, ha sigut l’atac de Sanchís a l’actual parella d’ella, Miguel. Sanchís va assegurar que ella només està amb Miguel per a entretindre’s, confessió que ha fet esclatar a Belén Esteban per a defensar la seua relació amb el seu futur marit.

 

Finalment, Sanchís va assegurar que la col·laboradora estava obsessionada amb ell. «Ves preparant-te de lo penal perquè va cap avant i ja n’hi ha prou de mentides. No veus com estàs? No et dóna vergonya? Deixa’m i paga’m!», va sentenciar Belén Esteban.

 

Belén Esteban

Belén Esteban va respondre a les acusacions de Sanchís | TELECINCO

Últimes notícies

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf de la ‘Mà de Déu’, busca una nova imatge eterna a la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf italià que va immortalitzar la ‘Mà de Déu’ de Maradona en Mèxic 1986, cobrix als 85 anys una nova final del Mundial a Nova York, des d’on tornarà a buscar una foto per a la història.

Millán Jiménez deixa el Valencia Basket després d’un acord de desvinculació

El Valencia Basket i l’aler riojà Millán Jiménez han acordat trencar el contracte que els vinculava fins a 2028, després de huit anys al club taronja i d’una cessió esta última temporada a l’Hiopos Lleida en la Liga Endesa.

Sis anys de presó per incendiar una vivenda de Borriana i intentar matar dos hòmens

L'Audiència de Castelló ha condemnat a sis anys de presó un home que va incendiar una vivenda de Borriana per intentar matar dos hòmens amb qui havia discutit prèviament. El condemnat, que pateix esquizofrènia i consumia alcohol i drogues, haurà de seguir també tractament mèdic i no podrà acostar-se a les víctimes durant cinc anys.

Nova concentració amb el lema ‘Mazón a presó’ tornarà al centre de València el 29 de juliol

La protesta mensual per la gestió de la DANA torna al centre de València el 29 de juliol, amb una concentració i un vetlatori a la plaça de Manises per a exigir la retirada de l'aforament a l'expresident Carlos Mazón.

El Valencia Basket coneixerà dijous dos rivals de la primera fase de l’Eurolliga femenina

El Valencia Basket sabrà este dijous dos dels seus tres rivals de la primera fase de l’Eurolliga femenina, després del sorteig de grups. El tercer eixirà d’una fase prèvia amb dotze equips en joc.

Una exposició de realitat virtual permetrà viure l’eclipsi del segle a València

València oferirà des del 20 de juliol una exposició immersiva de realitat virtual en Las Naves per entendre l’eclipsi solar total del 12 d’agost i recordar el de 1905.

Compromís acusa el PP de usar els Pressupostos per a impulsar Llorca com a candidat a la Generalitat

Compromís sosté que els Pressupostos de la Generalitat de 2026 només busquen reforçar Juanfran Pérez Llorca com a candidat del PP i presenta esmenes per a reorientar un mínim de dos milions d’euros cap a emergències i política lingüística.

Compromís acusa el PP de fer els pressupostos per impulsar Llorca com a candidat a la Generalitat

Compromís assegura que els pressupostos de la Generalitat per a 2026 busquen sobretot que Juanfran Pérez Llorca siga candidat del PP i reclama més fons per a emergències i per a l’Acadèmia Valenciana de la Llengua.