Toño Sanchís haurà d’abandonar sa casa abans d’agost, segons Belén Esteban

Toño Sanchís

Toño Sanchís va carregar contra l’Esteban en una entrevista | Facebook

 

La guerra entre Belén Esteban i Toño Sanchís ve de lluny i va per a llarg. Tot i que fa unes setmanes que es va subhastar la casa de l’exrepresentant de la col·laboradora de ‘Sálvame’, el procés encara no està tancat i ara l’Esteban espera els papers dels jutjats que certifiquen que finalment la casa és seua i que, per tant, Sanchís i la seua família han d’abandonar-la. Tot i que encara no hi ha una data en ferm, l’Esteban va anunciar que la data aproximada seria abans del mes d’agost.

 

Però mentre la justícia fa la seua faena, els dos personatges televisius van per la seua banda parlant, especulant i recriminant-se coses un a l’altre. L’ultim en encendre les flames ha sigut Sanchís, en una entrevista en la qual carrega sense escrúpols contra la de San Blas. Segons Sanchís, Esteban «no volia diners, la seua obsessió era llevar-me la casa perquè va pensar que era una humiliació per a mi».

 

Sanchís encara es mostra satisfet per la pèrdua de la casa

No obstant això, s’ha mostrat content per la situació, ja que gràcies a perdre la casa «he cobert la hipoteca i he saldat el deute amb Belén». En aquest sentit, a més de no mostrar-se dolgut per haver d’abandonar sa casa, Sanchís ha anunciat que durà a terme una festa amb amics per a despedir-se de l’immoble. També ha volgut deixar clar a l’Esteban que la relació amb la seua família és estupenda i, fins i tot, més sòlida i forta després de tot el litigi.

 

Lluny de mostrar-se abatut per perdre el judici contra ella, Sanchís també ha assegurat estar preparat per al conflicte per la via penal que tindrà en breu amb una de les estrelles de Telecinco. «Belén és venjativa i rencorosa, destrossar la meua família i portar-me a la presó és el seu objectiu», conclou. Evidentment, l’Esteban no es va poder quedar callada davant d’aquestes declaracions i, tot i les recomanacions dels seus advocats, va decidir respondre al seu exrepresentant.

 

Belén Esteban

Belén Esteban va criticar l’actitud del seu exrepresentant | TELECINCO

 

 

La resposta de Belén

Una de les principals raons per la qual la també ex de Jesulín de Ubrique ha decidit parlar, ha sigut l’atac de Sanchís a l’actual parella d’ella, Miguel. Sanchís va assegurar que ella només està amb Miguel per a entretindre’s, confessió que ha fet esclatar a Belén Esteban per a defensar la seua relació amb el seu futur marit.

 

Finalment, Sanchís va assegurar que la col·laboradora estava obsessionada amb ell. «Ves preparant-te de lo penal perquè va cap avant i ja n’hi ha prou de mentides. No veus com estàs? No et dóna vergonya? Deixa’m i paga’m!», va sentenciar Belén Esteban.

 

Belén Esteban

Belén Esteban va respondre a les acusacions de Sanchís | TELECINCO

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.