17 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Toño Sanchís haurà d’abandonar sa casa abans d’agost, segons Belén Esteban

Toño Sanchís

Toño Sanchís va carregar contra l’Esteban en una entrevista | Facebook

 

La guerra entre Belén Esteban i Toño Sanchís ve de lluny i va per a llarg. Tot i que fa unes setmanes que es va subhastar la casa de l’exrepresentant de la col·laboradora de ‘Sálvame’, el procés encara no està tancat i ara l’Esteban espera els papers dels jutjats que certifiquen que finalment la casa és seua i que, per tant, Sanchís i la seua família han d’abandonar-la. Tot i que encara no hi ha una data en ferm, l’Esteban va anunciar que la data aproximada seria abans del mes d’agost.

 

Però mentre la justícia fa la seua faena, els dos personatges televisius van per la seua banda parlant, especulant i recriminant-se coses un a l’altre. L’ultim en encendre les flames ha sigut Sanchís, en una entrevista en la qual carrega sense escrúpols contra la de San Blas. Segons Sanchís, Esteban «no volia diners, la seua obsessió era llevar-me la casa perquè va pensar que era una humiliació per a mi».

 

Sanchís encara es mostra satisfet per la pèrdua de la casa

No obstant això, s’ha mostrat content per la situació, ja que gràcies a perdre la casa «he cobert la hipoteca i he saldat el deute amb Belén». En aquest sentit, a més de no mostrar-se dolgut per haver d’abandonar sa casa, Sanchís ha anunciat que durà a terme una festa amb amics per a despedir-se de l’immoble. També ha volgut deixar clar a l’Esteban que la relació amb la seua família és estupenda i, fins i tot, més sòlida i forta després de tot el litigi.

 

Lluny de mostrar-se abatut per perdre el judici contra ella, Sanchís també ha assegurat estar preparat per al conflicte per la via penal que tindrà en breu amb una de les estrelles de Telecinco. «Belén és venjativa i rencorosa, destrossar la meua família i portar-me a la presó és el seu objectiu», conclou. Evidentment, l’Esteban no es va poder quedar callada davant d’aquestes declaracions i, tot i les recomanacions dels seus advocats, va decidir respondre al seu exrepresentant.

 

Belén Esteban

Belén Esteban va criticar l’actitud del seu exrepresentant | TELECINCO

 

 

La resposta de Belén

Una de les principals raons per la qual la també ex de Jesulín de Ubrique ha decidit parlar, ha sigut l’atac de Sanchís a l’actual parella d’ella, Miguel. Sanchís va assegurar que ella només està amb Miguel per a entretindre’s, confessió que ha fet esclatar a Belén Esteban per a defensar la seua relació amb el seu futur marit.

 

Finalment, Sanchís va assegurar que la col·laboradora estava obsessionada amb ell. «Ves preparant-te de lo penal perquè va cap avant i ja n’hi ha prou de mentides. No veus com estàs? No et dóna vergonya? Deixa’m i paga’m!», va sentenciar Belén Esteban.

 

Belén Esteban

Belén Esteban va respondre a les acusacions de Sanchís | TELECINCO

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.