13.3 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Toño Sanchís haurà d’abandonar sa casa abans d’agost, segons Belén Esteban

Toño Sanchís

Toño Sanchís va carregar contra l’Esteban en una entrevista | Facebook

 

La guerra entre Belén Esteban i Toño Sanchís ve de lluny i va per a llarg. Tot i que fa unes setmanes que es va subhastar la casa de l’exrepresentant de la col·laboradora de ‘Sálvame’, el procés encara no està tancat i ara l’Esteban espera els papers dels jutjats que certifiquen que finalment la casa és seua i que, per tant, Sanchís i la seua família han d’abandonar-la. Tot i que encara no hi ha una data en ferm, l’Esteban va anunciar que la data aproximada seria abans del mes d’agost.

 

Però mentre la justícia fa la seua faena, els dos personatges televisius van per la seua banda parlant, especulant i recriminant-se coses un a l’altre. L’ultim en encendre les flames ha sigut Sanchís, en una entrevista en la qual carrega sense escrúpols contra la de San Blas. Segons Sanchís, Esteban «no volia diners, la seua obsessió era llevar-me la casa perquè va pensar que era una humiliació per a mi».

 

Sanchís encara es mostra satisfet per la pèrdua de la casa

No obstant això, s’ha mostrat content per la situació, ja que gràcies a perdre la casa «he cobert la hipoteca i he saldat el deute amb Belén». En aquest sentit, a més de no mostrar-se dolgut per haver d’abandonar sa casa, Sanchís ha anunciat que durà a terme una festa amb amics per a despedir-se de l’immoble. També ha volgut deixar clar a l’Esteban que la relació amb la seua família és estupenda i, fins i tot, més sòlida i forta després de tot el litigi.

 

Lluny de mostrar-se abatut per perdre el judici contra ella, Sanchís també ha assegurat estar preparat per al conflicte per la via penal que tindrà en breu amb una de les estrelles de Telecinco. «Belén és venjativa i rencorosa, destrossar la meua família i portar-me a la presó és el seu objectiu», conclou. Evidentment, l’Esteban no es va poder quedar callada davant d’aquestes declaracions i, tot i les recomanacions dels seus advocats, va decidir respondre al seu exrepresentant.

 

Belén Esteban

Belén Esteban va criticar l’actitud del seu exrepresentant | TELECINCO

 

 

La resposta de Belén

Una de les principals raons per la qual la també ex de Jesulín de Ubrique ha decidit parlar, ha sigut l’atac de Sanchís a l’actual parella d’ella, Miguel. Sanchís va assegurar que ella només està amb Miguel per a entretindre’s, confessió que ha fet esclatar a Belén Esteban per a defensar la seua relació amb el seu futur marit.

 

Finalment, Sanchís va assegurar que la col·laboradora estava obsessionada amb ell. «Ves preparant-te de lo penal perquè va cap avant i ja n’hi ha prou de mentides. No veus com estàs? No et dóna vergonya? Deixa’m i paga’m!», va sentenciar Belén Esteban.

 

Belén Esteban

Belén Esteban va respondre a les acusacions de Sanchís | TELECINCO

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.