15 jóvens són sancionats en la Malva-rosa per estar bevent alcohol i jugant a vòlei

 

Agents de la Policia Nacional han alçat en la platja de la Malvarosa de València 15 actes, cap a les 16.00 hores de la vesprada d’este dimarts, per no complir les mesures sanitàries vigents en la comunitat per a lluitar contra la propagació del virus. 

 

En concret, els agents s’han vist obligats a sancionar a huit jóvens que estaven jugant al vòlei-platja en la Malva-rosa. Estes persones no respectaven les restriccions vigents que limita la capacitat de reunió en espais públics a dos persones que no convisquen en el mateix nucli familiar.

 

A demés, els agents que han acudit al lloc han comprovat que cap d’ells portava posada la mascareta obligatòria. Els sancionats s’han excusat que en ser estrangers, desconeixien les normes sanitàries vigents. D’altra banda, en este mateix lloc, la Policia Nacional ha proposat per a sanció a set jóvens que estaven reunits consumint alcohol. De nou, tampoc portaven les mascaretes ni guardaven la distància de seguretat.

 

Els agents que feien faenes de prevenció en la platja de la Malva-rosa, han pogut comprovar com moltes de les persones allí presents no complien les mesures sanitàries. Per eixe motiu, la patrulla policial ha demanat la col·laboració d’altres agents per a controlar el límit de persones reunides.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.